zeer fijne benadering

bedankt voor de snelle levering en attente verpakking met een persoonlijke wenskaartje erbij. ik blijf hier terugkomen!

Zeker een aanrader

Mooie oorbellen en snelle levering

Snelle levering. Leuk dat er een kaartje in zat.

Snelle levering, mooie artikelen, prima contact en service

5 sterren , enthousiast !

Dank je wel voor snelle service en handgeschreven kaartje . De oorbellen zijn om door een ringetje te halen !!! Hartelijk dank en hopelijk tot de volgende order !

verrassend

ik kreeg een prachtig pakje met lief briefje erbij! Erg blij met mijn aangekochte sieraden alleen ik heb 1 paar oorbellen die ik te klein vind... moeilijk inschatten op een plaatje ;-) die ga ik terugsturen. Maar de rest PRACHTIG voldoet aan verwachting!

uitstekend

super service! netjes verpakt,en een persoonlijk handgeschreven kaartje. top!

Prima product en hele snelle levertijd,

Prima product en snelle levertijd!

Voor vier uur besteld de volgende dag al in huis toppie

Perfect geregeld

Is allemaal keurig en netjes geregeld geen negatieve punten

Mooie oorbellen gekocht, snel ontvangen, ben er blij mee!

prachtige oorbelllen daar komen er meer van

voor het eerst mooie oorbellen gekocht.Rozenkwarts in echt zilver.Zo ontzettend blij mee.In 2 dagen had ik ze al als een cadeautje in gepakt met leuk kaartje erbij. Ook de prijzen zijn super mooi.

Mooi

goedkoopste, snelle verzending, prima product

op internet prijzen vergeleken, hier gekocht

Super ervaring!!

Voor mijn oudste dochter een prachtige armband besteld, die heel snel geleverd werd. Mijn dochter is heel erg blij met de armband. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij deze winkel.

Prima site

Ik ben erg blij met mijn oorbellen! Op dinsdag besteld en op woensdag ontvangen,prima service. Ik vind aurora Patina een aanrader. Erna

In het echt ziet de oorbel er wat goedkoper uit, wel mooie vorm en lengte

Mooi ontwerp, goede lengte maar de zilverkleur ziet er goedkoper uit dan op de afbeelding.

Snel en perfect

Snelle service en goede levering. Mooie oorbellen

Mooi en leuk verpakt.

Mooie sieraden en een prima service.

Mooie sieraden en een prima service.

Mooie sieraden

Het zijn hele mooie oorbellen, ze waren re groot voor mij en ik dacht dat je ze niet kon retourneren, maar aurora patina reageerde direct dat ik ze kon retourneren, hele goede service waar ik ik heel blij mee was, dank hiervoor, Vriendelijke groed Rianne van wijk

Hoi Rianne, je kunt altijd zonder vragen binnen 14 dagen retourneren als de sieraden niet aan je verwachting voldoen. We nemen even contact met je op!

mooie oorbellen, makkelijk en snel geleverd

Leuke kleurtjes. Dragen heel aangenaam.

Orgineel

Hele aparte oorbellen, leuke klassieke kleuren. De afbeelding op de oorbellen is vintage achtig, lief! Blitse oorbellen! Top!

Heel tevreden

De bestelling én levering gingen heel vlot. Het werd zelfs sneller geleverd dan stond aangegeven op de website. De juwelen zien er heel mooi en kwalitatief uit. 1 klein minpuntje: ik had verwacht/gehoopt dat de juwelen in een doosje of mooi zakje zouden zitten in plaats van in een standaard plastic zakje.

Snelle service.Mooi product (zoals op de foto). Mooi verpakt.

Over Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.