Perfecte kennismaking!

De bestelde oorclips zijn echte blijmakers. Snel geleverd en ook nog eens extra mooi verpakt.

Niet gezocht maar hier gevonden!

Prachtige klassieke oorbellen gekocht, met een oriëntaalse look; het lijken wel museumstukken, bovendien tegen een alleszins redelijke prijs! Deze webshop heeft een verrassend assortiment moderne maar ook vintage sieraden die je niet snel elders vindt. Mijn bestelling werd binnen 24 uur gratis thuis bezorgd, chique verpakt met een persoonlijke noot; al met al een sympathieke winkel-ervaring!

Heel blij mee!!

Gewoon zoeken en bestellen. Vandaag ontvangen in een hele mooie verpakking.

Erg mooie ketting, ik ben er heel blij mee. De kleuren in de ketting heb ik ook vaak in mijn kleding daarom heb ik hem ook gekocht.

Mooie sierraden' En mooi van prijs,geweldige service een echte aanrader!!!

Fijne webshop met mooie spullen en heel goede service

Op mijn vragen werd heel snel gereageerd. Bestelling was ook snel in huis en heel mooi als echt kadootje ingepakt. Een persoonlijke benadering!

Ik ben echt tevreden

Goede morgen, ik ben echt tevreden voor ketting ,dat is wat ik zoeken, en snel servies

Apart accessoire

Mooie clip om variaties te maken met colliers.

Prima bedrijf

Sierraad was goed verpakt en werd snel geleverd. Alleen vervoerder DHL liet een steekje vallen.

Heel tevreden

Zeer goede service en mooie produkten , snelle leveringen

probleemloos

grote keuze, snelle levering na bestelling.

Vlot en goed afgehandeld.

Keurig en zelfs mooi verpakt afgeleverd, snel. Mail werd snel op gereageerd. Ik ben zeer tevreden!!

Snelle levering, mooi item

Hartelijk bedankt om mijn bestelling zo snel te versturen en rekening te houden met wat ik vroeg via email. De oorbellen passen perfect bij mijn hanger.

Kwaliteit en bezorging goed

Mooie oorbellen. Precies wat ik wilde.

Mooie oorhangers

Ik heb drie paar oorhangers besteld. Ik had verwacht dat ze per paar in een doosje zouden worden vervoerd, maar ze zaten in plastic zakjes en de drie zakjes zaten samen in een papieren zakje. Dit zakje zat weer in een smal doosje met wat vloeipapier ter opvulling. Wel heel netjes verpakt. De oorhangers zijn erg mooi. Ik heb al twee paar gedragen. Ik hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.

Goede snelle service

Bestelde rozenkwarts sieraden precies zoals op de foto, erg blij mee

Goede prijs en kwaliteit

Mooie oorhangers !

Snelle verzending en mooie oorbellen

Heel snelle verzending, oorbellen waren als verwacht en van een mooie kwaliteit. Blij met de service!

Mooie oorstekers.

Makkelijk te bestellen en binnen 24 uur in de brievenbus.

Mooi voor niet teveel geld

Ik heb deze oorbellen gekocht omdat ik deze twee weken gekeden ben kwijtgeraakt in mexico!! Die ik had waren iets kleiner en had een mailtje gestuurd of deze ook nog n maatje kleiner waren maar nog geen antwoord gehad…

Voor herhaling vatbaar!

Direct antwoord op mijn mail; heel netjes. De oorbellen zijn prachtig!!

Snelle levering, via brievenbus. Groot en mooi assortiment

Hele vriendelijke, klantgerichte en snelle service! Prachtige producten die voldoen aan de verwachting. Fijn!

heel tevreden

mooie ketting ,ik ben er heel blij mee!

Alles probleemloos gegaan.

Makkelijke bestelling en snelle levering. Verder kan ik nog niets zeggen want het gaat om een kadootje voor een verjaardag aanstaande woensdag.

Over Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.