Tevreden!

Snelle levering, fijne producten en er zat ook nog een leuke gift bij!

Uit stekend

Ik ben heel de tevreden met alles van a tot z

Na uitleg over een product via de mail, heb ik mijn bestelling geplaatst. De producten waren er snel. En werken heel prettig (maar dat wist ik al) Ben dus zeer tevreden

Mooie producten

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Heel tevreden

Heel tevreden alles proper aangekomen top producten !

Snel en netjes ontvangen

Snelle levering, goede commmunicatie

Thank you for the super fast delivery and the hand creme samples and the sticker gift.

Tip top inorde

Bestelling vlot geplaatst en ontvangen met daarbij nog een leuke verrassing erbij. Heel blij met de aankoop. Ik koop zeker nog bij jullie. Trouwens heel goede producten!! 10/10

super gellakken, goede kwaliteit en snelle levering...bedankt

super gellakken, goede kwaliteit en snelle levering...bedankt

Snel en super netjes met kleine presentjes

Heel snel verzonden. Super leuk dat er kleine presentjes bij zaten.

Goed advies, snelle levering en goed verpakt.

Na advies heb ik een bestelling geplaatst. Deze werd snel en correct geleverd. Dank voor de leuke presentjes bij de bestelling. Dank voor de goede service.

Super snelle service, top!

Super snelle service, top!

Ik had mijn bestelling de volgende dag. Was kei blij .

snelle verzending, producten van de beste kwaliteit en kreeg zelfs cadeaus

Snelle bezorging, mooie verpakking met extra kleine cadeautjes

Snel bezorgd!

Vorige week zaterdag in de groothandel geweest. Daar ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik zocht een merk gellak om naar over te stappen en kwam uit bij By Djess. Afgelopen week heb ik met dit merk gewerkt en ik ben aangenaam verrast. Lakt heel fijn, goede vorm kwastje en de gummy base is echt een aanrader.

I recommend

!!

Bestellen en levering prima. Houden je op de hoogte. Niets op aan te merken.

Goede service, snelle verzending.

Uitstekende service. Bestelling geplaatst, betaald maar later bedacht dat ik nog een aantal andere dingen moest hebben. Beetje dom van mij. Mailtje gestuurd en gelukkig kon dit zonder problemen aan mijn bestelling toegevoegd worden. Dpd was ook heel snel, een dag later lag het pakket al klaar om afgehaald te worden. Lakjes zijn prachtig. Verbeterpunt: ook een foto van de kleur op het kwastje te laten zien óf vermelden dat het een semi transparante kleur is. Ik dacht dat ik een mintgroene lak had besteld met glitters, maar bleek een semi transparante lak (met groene tonen) met glitters te zijn. Om het dekkend te krijgen moet er dus een base onder. Afgezien daarvan: prachtige lakjes, dikke consistentie en lakken makkelijk. De cleaner van Victoria Vynn ruikt heerlijk, aangenaam verrast! Ik bestel zeker nog een keer weer!

Over Pretty Polish

Pretty Polish is de webshop voor nagelproducten. We zijn importeur van o.a. Makear en Victoria Vynn. Alle producten zijn uit voorraad leverbaar en worden vaak dezelfde dag verzonden.