Ik koop hier graag

Altijd goede service, is er een keer iets over het hoofd gezien dan altijd een prima oplossing.

Blij mee

Leuke korting deze keer vanwege de beurs en snelle levering, blij mee

Topservices

Super snelle levering en leuk boodschapje bij het openen van de bestelling

Valt tegen

Jammer dat je niet kan zien of de nagellak dekkend is of niet Heb 4 potjes gekocht gelnagelak die niet dekkend zijn. Dus heb er niet veel aaan.

Wat jammer dat je niet de moeite hebt genomen om ons een mail te sturen. We geven altijd graag advies over onze producten. De lakjes die je hebt besteld, zijn alle 4 glitter- en effectlakjes, die gebruik je het mooist over een kleur. Als je deze lak dekkend wilt gebruiken, is het belangrijk om de juiste (zwevende) laktechniek te gebruiken.

Snelle levering goed product

Zeer snel geleverd , mijn oprechte complimenten daarvoor de topcoat gellak is echt fantastisch en glimp als een spiegel zeker voor herhaling vatbaar

Goed om te horen, dank je wel!

Heel toffe kleurtjes! Alles heel mooi aangekregen! Ik bestel zeker opnieuw.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent An! Dank je wel voor je review.

Snelle verzending en producten keurig verpakt!

Mijn order was snel in behandeling en verzending werd gedaan zoals was toegezegd op de website. Bij ontvangst van het pakketje was ik blij verrast om te zien dat alle flesjes netjes waren verpakt zonder dat ze konden bewegen in het doosje. Ook zaten er twee overheerlijke snoepjes bij, een heerlijke verrassing.

We maken onze klanten graag blij, dank je wel voor je review!

Ik ben al heel lang op zoek naar een groothandel waar ik de meeste merken kan vinden die mij interesseren. Ik ben mega krap. Het pakket kwam heel snel aan en de cadeaus voor grotere bestelling waren geweldig. Ik bestel niet de laatste keer! :-)

Al jaren een topshop!!!

Ik ben al jaren een fan van deze webshop. Goede artikelen, goede prijzen en goede service. Altijd snel verzonden en ook altijd leuke extraatjes erbij, hartelijk dank daarvoor :) Een aanrader!!!!

Wij houden van onze fans! Dank je wel voor je mooie review, we gaan er bijna van blozen!

Dank je wel!

Duidelijke website en snelle levering.

Zeer goed!

Bestellen was heel makkelijk, prachtige kleuren en bovenal VEGAN nagellak. Keurig bezorgd. Kortom; zeer goed!

In goede staat geleverd

Levering was heel netjes en leuke extraatjes bijgeleverd. Ik had nageltips besteld en deze zitten verpakt in een handig doosje en ze werken ook hartstikke goed, ze zitten nu al een week zonder lift dus ik ben content!

Top producten!!

Mooie nagellak en goede kwaliteit, vond het snoepje heel lief wat erbij zat.

Wat was het een feest om het pakketje te openen! Hele mooie stempelplaten en ook nog eentje cadeau! Echte aanrader dit bedrijf.

Goede en snellere levering

Tevreden met site bestelling, vragen beantwoorden en levering

Heel goed, behulpzaam, vriendelijk en vakkundig

Goede uitleg van produkten, zoeken net zo lang met je mee tot je hebt wat je wilt. Hele goede produkten

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering, altijd leuke bedank briefjes bij de bestelling.

Website was easy to navigate and find what I wanted, delivery was fast

Website was easy to navigate and find what I wanted, delivery was fast

Prima bedrijf.

Genoeg keuze en keurig bezorgd.

Volgende dag in huis !

Prima levering ! Snel . Plakdecoratie nagels prima .

Een aanrader!

Altijd op tijd en nog belangrijker: hele fijne materialen/producten om mee te werken!

Zeer ontevreden

Heb bestellingen gedaan deze ook betaald maar niets ontvangen ik heb jullie deze week daaromtrent ook een mail gestuurd en het enige antw dat ik krijg is dat jullie zien dat het afgeleverd is ik heb overal navraag gedaan ook aan het onthaal en niemand heeft iets ontvangen op mijn naam ik heb geen pakketten en ben nog eens mijn centen kwijt ook ik wens dat dit wel vergoed wordt het gaat om een bedrag van 132 euro wat niet niets is e

Er zijn 2 aparte bestellingen gedaan en die zijn allebei door ons verstuurd. Per mail wordt aangegeven dat 1 pakketje niet bezorgd is, terwijl de pakketdienst aangeeft dat het wel bezorgd is. Op onze vraag welke van de 2 bestellingen er niet ontvangen is, krijgen we geen reactie. Om het onderzoek te laten starten dient een verklaring ingevuld te worden dat het betreffende pakket niet ontvangen is maar tot op heden hebben we dit formulier niet retour mogen ontvangen. We hebben ook nog geprobeerd te bellen maar het opgegeven nummer blijkt niet in gebruik te zijn. We willen het probleem graag oplossen maar het enige dat we als antwoord krijgen zijn agressieve reacties waarin wordt gedreigd met een advocaat en waarin we voor een soort oplichters worden uitgemaakt. O, en we hebben natuurlijk bovenstaande prachtige review mogen ontvangen. We willen klachten altijd graag netjes afhandelen en oplossen zoals we dat altijd doen maar op deze manier wordt het wel ontzettend lastig. Team Pretty Polish

Over Pretty Polish

Pretty Polish is de webshop voor nagelproducten. We zijn importeur van o.a. Makear en Victoria Vynn. Alle producten zijn uit voorraad leverbaar en worden vaak dezelfde dag verzonden.