Alles was super leuk ingepakt en verzorgd

Het was een kadootje om uit te pakken.keurig verzorgd en met een super leuk kaartje erbij.

Ik heb nog niets ontvangen!!!

Ik heb nog niets ontvangen

Beste Diane, Jammer dat je direct een negatieve review plaatst en ons niet eerst even hebt gemaild over je pakketje. Naar aanleiding van je review hebben we je een mail en een bericht gestuurd maar daar heb je helaas ook niet op gereageerd. Bij het verzenden heb je een track en trace link ontvangen dus je kunt zien dat wij het tijdig verzonden hebben maar dat het bij een DPD depot was blijven hangen. Inmiddels is je pakketje alsnog bezorgd. Heel vervelend dat er vertraging is opgetreden maar daar hebben wij helaas geen enkele invloed op. Team Pretty Polish

voor herhaling vatbaar

Mooie site met leuke spullen van veel merken. Prima contact verloop.

Very good!

Good quality, low price and very high servicelevel. Will recommend and will buy again.

Thank you so much! We try to make our customers happy :-) Team Pretty Polish

Prettig

Website heeft nog een update nodig. Kleur nagellak moeilijk te zien op flesje. Maar altijd een lief kaartje bij pakketje in. Dus heel goed opweg !! Genoeg kans om top te worden !!

Onze website is splinternieuw dus hopelijk is een update voorlopig niet nodig :-) Als er foto's van de kleuren beschikbaar zijn, plaatsen we deze bij het product. Helaas zijn die er nog niet van alle 1200 gellak kleuren in ons assortiment. Vanwege auteursrechten kunnen we ook geen willekeurige afbeeldingen van internet halen dus we moeten het helaas doen met wat er beschikbaar is.

Duidelijke informatie en snelle levering. Goede kwaliteit.

Dank je wel voor deze mooie pluim!

Geweldige service en mooie nagellakjes

Wat een mooi compliment, dank je wel!

Zeer tevreden.

Ik had hulp nodig, en in de chat ben ik heel goed geholpen. De spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd. Het enige spijtige vind ik dat jullie met DPD verzenden, met die firma heb ik al meermaals een slechte ervaring gehad.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze chatfunctie! We hebben de afgelopen jaren verschillende pakketdiensten getest en met elke pakketservice is er helaas wel iets. Tot nu toe komt DPD als beste uit de bus voor ons.

Producten naar verwachting, snelle levering en persoonlijk kaartje. Goed bevallen.

Bedankt voor je compliment!

Goede service met uitzoeken van diverse kleuren gellak van by djess, kon deze gellak ook uitproberen om te ervaren hoe die lakt. Echt een heel mooi product met diep pigment.

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en producten!

love it!

uitstekend! ❤️

Dank je wel! Fijn om te horen!

Snelle service, en een goede frees besteld

Snel en goed ,,, ik had alleen beige glitter besteld en vond dat er erg weinig inzat in vergelijking met de andere potjes ,,, gr sandra

Bedankt voor je review! De glitters worden overigens altijd op gewicht afgevuld door de leverancier dus in ieder potje glitter zit exact dezelfde hoeveelheid, ook al lijkt het soms of er wat minder in een potje zit.

top

Alles was tip top in orde zelfs met een leuke verrassing erbij en snel geleverd!

Dank je wel! X

Snel en duidelijk

Snel duidelijkheid en een persoonlijke touch in de verpakking erg leuk!

Dank je!!

Perfect!

Nice and diverse assortiment of products. The website is easy to navigate. Easy and reliable payment methods, and really fast delivery. The parcel is very well protected. The person who packs the items is so thoughtful and sweet!

We will convey your compliments. Thank you for this great review!

Rubberbase bevalt uitstekend!

Wel wat dikker dan ik gewend ben, maar vloeit heel mooi glad en dekt ook prima!

Veel plezier ermee!

Ruime keuze en snelle levering

Bij ontvangen van het pakketje was er persoonlijke notitie, heel attent!!

Dank je wel!

Snel geleverd goede producten

Mooie website en de producten zijn kwaliteit en snel geleverd .

Bedankt vboor deze review!

Heb niks ontvangen

Heb nog niets ontvangen dus kan niet beoordelen.

Rosalie, Na mailcontact n.a.v. je review blijkt het pakketje gewoon bezorgd te zijn. Je gaf aan in de war te zijn met een ander pakje. We hebben je verzocht om deze onterechte slechte review aan te passen maar hier heb je helaas geen gehoor aan gegeven. Team Pretty Polish

Erg snelle levering en de producten zijn van mooie kwaliteit! Ik ga mijn nagellak hier vaker bestellen.

Fijn om te horen!

Super snel geleverd

Prachtige nagellak en de kwaliteit is perfect

Dank je wel!

Super snel en reuze keus

Fijne website. Ook bij vraag via chat meteen antwoord. Daarnaast heel veel keus en altijd goed verpakt verstuurd met een leuke attentie .

Bedankt voor de complimenten!

Supersnelle levering

En goedkoper dan anderen!

Vlotte bezorging en goed verpakt. Mooie kleuren

Heel vriendelijk en goede service

Ik had een grotere bestelling geplaatst van gel polish. Toen de bestelling was aangekomen, waar ik trouwens niet lang op heb moeten wachten, was alles goed en mooi verpakt samen met een lief berichtje erbij en nog een extra cadeautje. Heel goede en vriendelijke service, ga hier zeker nog bestellen.

Einstreinstraat 31 3281NJ Numansdorp

Over Pretty Polish

Pretty Polish is de webshop voor nagelproducten. We zijn importeur van o.a. Makear en Victoria Vynn. Alle producten zijn uit voorraad leverbaar en worden vaak dezelfde dag verzonden.