Alles super!!!

Alles goed, snel

Snelle reactie

Besteld na 2 dagen product in huis.

Super tevreden

Ik ben super blij met me topcoat en hollywood topcoat

Directe communicatie! Heel fijn!!

De bestelde lakjes door mij waren niet allemaal gellak. Er werd naar me gebeld, en de lak werd ingeruild, keurig briefje erbij, super communicatie! Thanx

Altijd goed en snelle service

Altijd goed en snelle service, super lief cadeautje erbij, bedankt en en tot de volgende bestelling!!

Goede service!

Goede service en kwalitatief hoogwaardige producten, snelle levering!

Perfecte webshop voor je nagels

Als nagellak fanaat ben ik blij met deze webshop! Ben nu al enkele jaren klant en bestel er regelmatig. Kan ze niet genoeg aanraden.

Snelle levering en er zat zelfs een leuk extraatje bij en nog leuker, een lief briefje. Super tevreden.

Word er helemaal blij van

Zag het voorbij komen en dacht ga dit gewoon eens proberen. Super fijn mee te werken en de meest leuke kleuren voor ook nog eens een leuke prijs.

Op tijd geleverd, goede kwaliteit

Snelle levering en snelle antwoorden via de mail super

Zoals hier boven

Goede service en snelle levering

Na chat contact antwoorden gekregen en bestelling geplaatst en snel geleverd. Per mail netjes op de hoogte over de leverstatus

Super aangenaam verrast!

De weergave van de kleuren op de website en op de top van het potje zijn accuraat, dat was voor mij al een heel belangrijk gegeven. Toen ik mijn pakje aankreeg was ik verrast van de snelle levering en toen ik het opendeed was ik echt mega happy! De kwaliteit van de gellak is echt top en qua dekking zit je hier supergoed. Er zat zelfs een zelf geschreven kaartje bij, snoepjes, en nog was extra cadeautjes, mega attent en persoonlijk ❤️ Bedankt voor de service!

Snelle Service

Super snelle service, producten zijn goed en kreeg er zelfs nog een cadeautje bij. K ga hier zeker vaker bestellen!

Super goed

Top kwaliteit

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik een mailtje. Ze zagen dat 1 artikel niet bij de rest paste en vroegen of het bewust was of een foutje. Het was inderdaad een foutje en zo werd mijn bestelling aangepast met een ander product. Super service!!! Max heel erg bedankt!

Hele goede gellak

De lak heeft vier weken gezeten Ik ben er heel blij mee

Heel erg snel verzonden, keurig verpakt en met een heel mooi (onverwacht)cadeautje als extraatje. Lief handgeschreven kaartje bij bestelling...Duidelijk met aandacht en liefde

Was heel fijn

Super service en topproducten

Zeer goed verpakt en er zat zelfs een snoepje bij. Snel verzonden! Topproducten voor een goeie prijs!

Nice and fast

Very fast delivery , products carefully packed with additional gift which was extremely sweet to see :)

Snel bezorgd en netjes ingepakt

Heel tevreden over mijn bestelling, zelfs een extra kleurtje erbij. Dat word enorm gewaardeerd en ik vond het ook netjes ingepakt en het was snel binnen.

Bij mijn bestelling was er een item niet leverbaar. Ik kreeg keurig een mail met een aanbod voor vervangend product of dat ik zelf nog kon kijken. Alles verliep heel soepel met nette en duidelijke communicatie. Producten zijn goed en metjes.

Goede producten en fijn dat er informatie over de zending wordt gegeven

Einstreinstraat 31

3281NJ Numansdorp

Over Pretty Polish

Pretty Polish is de webshop voor nagelproducten. We zijn importeur van o.a. Makear en Victoria Vynn. Alle producten zijn uit voorraad leverbaar en worden vaak dezelfde dag verzonden.