Top website, snelle levering

Alles wat ik nodig heb om mijn nagels thuis te doen. Fijne snelle bezorging dus ik kon de volgende dag aan de slag! :)

Prachtig!

Een hele mooie stempelplate gekocht! Verliefd op de plate met de paradijsvogelbloem en de orchidee. Kan niet wachten om hem te gebruiken! Goede service, overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, prachtig verpakt en snel in huis! Top shop!

Duur

Duur met verzendkosten en is het assortiment flink uitgedunt of er is niks op voorraad of uitverkocht. Ik shop er niet meer

Alle bestellingen worden via pakketpost verzonden. In onze webshop berekenen wij hiervoor € 3,95, dat is slechts een deel van de werkelijke kosten, de rest nemen wij voor onze rekening. Ons assortiment is zeker niet uitgedund maar juist uitgebreid, het assortiment is wel gewijzigd omdat daar vraag naar was. In de afgelopen weken is het door de Coronacrisis heel druk geweest in onze webshop terwijl leveringen langer op zich laten wachten dan normaal. Daardoor zijn er wat meer producten uitverkocht dan normaal. Dat is heel vervelend maar ligt helaas buiten onze macht. Pretty Polish

I love this shop

when I used to live in the netherlands and when I moved to Italy, I usually buy my nail polish from prettyPolish in a very good good price. they are precise and deliver the goods in a short time even with Covid-19. They are accurate and professional. B.

Fijne producten goede service

Al mijn vragen werden heel vlot beantwoord. De producten die ik geprobeerd heb zijn allemaal super.

Zeer goed!

Persoonlijk advies en service via de app. Snel en netjes verzonden. Fijne producten en goede prijs.

never got my package, neither a reply, was I scammed?

I am so disappointed! I used to buy regularly in the website, but this time everything went wrong... It's been 5 months since my purchase and I never got the package... I made a mistake by mentioning I would pick it up at the store, but immediately tried to contact the company by phone and e-mail to change it and ask for the package to be delivered at my home. I never got a reply from them! I called several times, the phone was only picked up once and I was told they only worked in the afternoons, that they would provide me a code to pay for the transportation by e-mail but this never happened... They also never offered to reutrn the money I spent in the order... What I disaster, I won't buy from this website anymore, I feel I was scammed.

• Would you recommend us? No

Snel

En leuk ingepakt!

Geen pakketje onvangen en geen reactie meer van winkel

Pakketje besteld op 3/10 en volgens een mail van post nl op 4/10 geleverd bij de buren. Buren hebben dit pakketje nooit ontvangen en ik stuur hiervoor naar Pretty polish. Zij laten weten dat er volgens post nl wel voor is getekend en laten mij een formulier invullen waarin ik bevestig dat ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Na een aantal weken nog steeds geen reactie en Pretty polish blijft wachten op de reactie van post nl. Inmiddels probeer ik zelf contact op te nemen met post nl maar zij mogen aan mij niets communiceren, maar doen dit enkel naar de verzender. Pretty polish reageert inmiddels niet meer op mijn berichten en nu ruim 2 maanden verder nog steeds geen reactie, geen pakket en mijn geld is dus kwijt. Pretty polish was wel heel snel met de zending en dat is wel super, maar de klantenservice bij problemen is absoluut niet fijn.

Het pakketje is afgeleverd bij de buren op nummer 17 zoals u kunt zien via de track & trace link. Hier is ook de handtekening voor ontvangst te zien. Uit het onderzoek door PostNL zijn geen bijzonderheden naar voren gekomen waaruit zou blijken dat er iets mis is gegaan. Dit hebben wij u overigens ook per mail laten weten, Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Altijd tip top in orde!

Ik heb al enkele keren besteld bij dit bedrijf en ben er zeer over te spreken. Alles wordt netjes verpakt en komt zo zonder schade aan. De nieuwe website is fijn in gebruik en overzichtelijk. Het is leuk om te zien hoe er aan elke bestelling een persoonlijk tintje zit. Het is fijn als een webshop hun klanten waardeert. In toekomst zal ik zeker blijven bestellen bij Pretty Polish!

1 A

Ich bin super zufrieden. Die Bestellung habe ich Freitag-Abend aufgegeben. Freitag Abend wurde es direkt versendet und am Dienstag hatte ich die Bestellung bereits. Vielen vielen Dank auch für die süßen Zugaben, wie die kleinen Kekse und den Textmaker. Ich werde auf jeden Fall nochmal hier bestellen.

TOP!

De klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam en de bestelling is altijd heel lief verpakt en er zit ook nog een klein kadotje in. Ben super tevreden met jullie!

Candle slick is prachtig

Voldoet helemaal aan de verwachting Lakt super Dekt goed Droogt mooi Levering was prima Alleen de persoonlijke boodschap ontbrak

Mooie nagellakjes, snelle levering.

De bestelling is snel geleverd en was keurig verpakt. Ik zal deze webshop in de toekomst vast nog eens bezoeken. Pretty Polish heeft leuke artikelen, die je in de winkel niet vindt.

Product were prefectly protected, arrived fast and in good condition! Will definitely but again from this shop !

Top kwaliteit!

Ik ben altijd tevreden over alles wat ik aankoop! Top kwaliteit en zeker aan te raden!

Mooie en makkelijke website

Mag Graag hier snuffelen en bestellen gelukkig komen er steeds meer merken bij. Persoonlijk zou ik graag ook Morgan Taylor en Cup Cake op deze website zien.

Snoepwinkel voor nagellak fans.

Ruim assortiment, voor ieder wat wils. Goed verpakt en snel verzonden. Echt een aanrader! Het enige wat ik mis is een basecoat met nagelverharder van China Glaze. Als de nagellak van China Glaze wordt aangebracht zonder basecoat dan worden de nagels geel dus gebruik ik nu een basecoat van zoya maar dan wordt het effect van de nagelverharder teniet gedaan.

Snelle levering, keurig verpakt inclusief attentie, dat maakt het nét even wat leuker. Een aanrader!

Goede webshop

Het zou nog wel wat beter kunnen met wat er niet op voorraad is. Wordt wel goed opgelost als je iets bestelt wat niet op voorraad is!

Snelle levering en Goede service

Goede lak de enigste zonder allergische reactie bij mij, alleen jammer dat de flesjes klein zijn. Heb liever grote modellen

goede Lak

goede lak, snelle levering en zeer goed klanten contact!

Anders dan verwacht maar nog steeds kwaliteit

Dit is de tweede keer bij prettypolish bestel omdat de eerste keer zo goed bevallen was. Prima producten en snel geleverd. Jammer wel dat de mooie paarse verpakking met het persoonlijke kaartje veranderd is en dat de nagellakjes in de oude verpakking van iets anders waren gestopt. Dat veroorzaakte in het eerste geval wel voor wat verwarring.

Goede levering, prima spullen

Ik vind de levering en het assortiment best fijn, maar de producten zijn wel nogal prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt

Beste Mirthe, Hartelijk dank voor je beoordeling van onze webshop. We doen ons best om een mooi assortiment samen te stellen. De prijzen worden bepaald aan de hand van de inkoopkosten bij de leveranciers. De exclusieve merken zoals POP Polish, en Starrily worden met de hand gemaakt dus die zijn dan ook vrij prijzig. Gelukkig hebben we ook hele fijne betaalbare merken in de webshop, zoals Color Club, China Glaze en Moyra. Voor elk wat wils dus :-) Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Deze webshop is heel fijn voor iemand die graag nail art doet, omdat er maar weinig plekken zijn waar je hier spullen voor kan kopen. Soms vind ik het wel jammer dat het assortiment drastisch kan veranderen, maar de nieuwe producten maken dit vaak goed.

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wijzigingen in het assortiment hebben we helaas niet altijd zelf in de hand. Soms besluiten leveranciers ineens om te stoppen met leveringen in Europa vanwege de strenge cosmeticawetgeving. Gelukkig lukt het meestal om een mooi alternatief te vinden en het assortiment toch compleet te houden. Met vriendelijke groet, Pretty Polish