Heel goed!

Ik had een verkeerd artikel geleverd gekregen, contact gehad via de mail en 2 dagen later de juiste opgestuurd gekregen! Ik raad het zeker aan.

Fijne webshop kreeg bij mijn bestelling een leuk persoonlijk handgeschreven briefje erbij.. leuk!! En mooie gellac

Gewoon super

Snelle levering. Had blijkbaar ook 1 cateye besteld kreeg er een magneetje van hun bij. Nou super toch. Ik bestel hier vaker.

Super goede service je besteld het en een dag erna binnen leuk schrijfblok er bij gekregen en snoepjes die mijn dochter geweldig vond

Ik was blij verrast. Het was mijn eerste bestelling en het kwam snel aa. En met kleine cadeautjes erbij. Ik ben er heel blij mee en ga zeker vaker bij jullie bestellen hierdoor.

Alles wat je nodig hebt met kennis van producten

Ze weten precies wat ze verkopen en geven altijd advies en tips. Goede producten en top service!

Mooi produkt

Snelle levering en product ziet er goed uit

Mooie lakjes

Mooie lakjes, wel wat prijzig. En kreeg bij de bestelling een geschreven kaartje, dat was super leuk & lief!

Top!!!!

Altijd gelijk de andere dag binnen, service is top!! Producten idem dito!! Dikke 10!!!

Snelle levering!

Super snel geleverd en heel goed en netjes verpakt

niet zo leuk

dhl is langs geweest maar niets geleverd ik heb mijn bestelling wel betaalt en niets ondvangen dat vind ik niet zo mooi wat gaat er nu gebeuren

Goedemiddag, Naar aanleiding van uw review heb ik de track en trace gevolgd, waarvoor u zelf overigens ook een link hebt ontvangen bij verzending. Hier is te zijn dat het pakket elders is afgeleverd, bijvoorbeeld bij een van de buren. Bij DPD heb ik nagevraagd waar het pakket bezorgd is. Zodra ik hier antwoord op heb, laat ik dat weten. Overigens wil ik graag nog aangeven dat ik het erg jammer vind dat u ervoor kiest om een negatieve review te plaatsen. Onze klantenservice is meer dan uitstekend en dat een bezorger wellicht een fout maakt, ligt buiten onze macht. Als u niet tevreden bent over DPD, adviseer ik u om op de Kiyoh pagina van DPD een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Enorm klantvriendelijk

Snelle levering, prima verpakt. Helaas was 1 vd bestelde producten niet meer voorradig, ik kreeg het geld retour en ter vervanging een gratis (ander) flesje ter compensatie. Super!

Snel en sympathiek

Snelle levering en leuk pakketje (met snoepjes!)

Snelle levering en duidelijke website!!

Top! Kreeg zelfs nog een gratis product erbij

Vriendelijke klantenservice en super mooie nagellak ontvangen. Wat wil je nog meer :)

Geweldig product aan een mooi prijsje

Ondanks dat m’n pakketje vertraging had ben ik heel goed geholpen dit op te lossen. Bedankt daarvoor

Graag gedaan, fijn dat het toch goed is gekomen.

Heb mijn pakje direct de volgende dag ontvangen. Netjes ingepakt, en met een klein cadeutje en een handgeschreven kaartje erbij. Super lief! Dat maakt het uitpakken toch wel een stuk leuker :)

Dat is precies de bedoeling, fijn dat we het uitpakken een stukje leuker hebben kunnen maken!

Snelle levering, mooi verpakt en goede producten!

Goed om te horen, dank je wel!

Mooie producten en snelle levering

Ja al eerder spullen ontvangen en snelle levering. De producten van Victoria Vyn zijn fijn

Fijn dat je zo tevreden bent!

Ik had een klein probleempje met mn bestelling maar ze hebben het goed opgelost!

De klant is koning. Overal worden fouten gemaakt, het gaat erom hoe je daarmee omgaat. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

Ik zocht een folie lijm en vond het tegen een schappelijke prijs, dus top!

Dank je!

Top producten la mini macaron

Door drukte met kerst iets later binnen, maar maakt weer hoop goed super gellak

Veel plezier ermee, bedankt voor je review!

Netjes snel en correct

2 x besteld nu en alles netjes ontvangen. Goederen zijn goed ingepakt. Producten zijn zoals ze worden omschreven.

Bedankt voor je mooie review, worden we blij van!