Zeer goed!

Persoonlijk advies en service via de app. Snel en netjes verzonden. Fijne producten en goede prijs.

never got my package, neither a reply, was I scammed?

I am so disappointed! I used to buy regularly in the website, but this time everything went wrong... It's been 5 months since my purchase and I never got the package... I made a mistake by mentioning I would pick it up at the store, but immediately tried to contact the company by phone and e-mail to change it and ask for the package to be delivered at my home. I never got a reply from them! I called several times, the phone was only picked up once and I was told they only worked in the afternoons, that they would provide me a code to pay for the transportation by e-mail but this never happened... They also never offered to reutrn the money I spent in the order... What I disaster, I won't buy from this website anymore, I feel I was scammed.

• Would you recommend us? No

Snel

En leuk ingepakt!

Geen pakketje onvangen en geen reactie meer van winkel

Pakketje besteld op 3/10 en volgens een mail van post nl op 4/10 geleverd bij de buren. Buren hebben dit pakketje nooit ontvangen en ik stuur hiervoor naar Pretty polish. Zij laten weten dat er volgens post nl wel voor is getekend en laten mij een formulier invullen waarin ik bevestig dat ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Na een aantal weken nog steeds geen reactie en Pretty polish blijft wachten op de reactie van post nl. Inmiddels probeer ik zelf contact op te nemen met post nl maar zij mogen aan mij niets communiceren, maar doen dit enkel naar de verzender. Pretty polish reageert inmiddels niet meer op mijn berichten en nu ruim 2 maanden verder nog steeds geen reactie, geen pakket en mijn geld is dus kwijt. Pretty polish was wel heel snel met de zending en dat is wel super, maar de klantenservice bij problemen is absoluut niet fijn.

Het pakketje is afgeleverd bij de buren op nummer 17 zoals u kunt zien via de track & trace link. Hier is ook de handtekening voor ontvangst te zien. Uit het onderzoek door PostNL zijn geen bijzonderheden naar voren gekomen waaruit zou blijken dat er iets mis is gegaan. Dit hebben wij u overigens ook per mail laten weten, Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Altijd tip top in orde!

Ik heb al enkele keren besteld bij dit bedrijf en ben er zeer over te spreken. Alles wordt netjes verpakt en komt zo zonder schade aan. De nieuwe website is fijn in gebruik en overzichtelijk. Het is leuk om te zien hoe er aan elke bestelling een persoonlijk tintje zit. Het is fijn als een webshop hun klanten waardeert. In toekomst zal ik zeker blijven bestellen bij Pretty Polish!

1 A

Ich bin super zufrieden. Die Bestellung habe ich Freitag-Abend aufgegeben. Freitag Abend wurde es direkt versendet und am Dienstag hatte ich die Bestellung bereits. Vielen vielen Dank auch für die süßen Zugaben, wie die kleinen Kekse und den Textmaker. Ich werde auf jeden Fall nochmal hier bestellen.

TOP!

De klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam en de bestelling is altijd heel lief verpakt en er zit ook nog een klein kadotje in. Ben super tevreden met jullie!

Candle slick is prachtig

Voldoet helemaal aan de verwachting Lakt super Dekt goed Droogt mooi Levering was prima Alleen de persoonlijke boodschap ontbrak

Mooie nagellakjes, snelle levering.

De bestelling is snel geleverd en was keurig verpakt. Ik zal deze webshop in de toekomst vast nog eens bezoeken. Pretty Polish heeft leuke artikelen, die je in de winkel niet vindt.

Product were prefectly protected, arrived fast and in good condition! Will definitely but again from this shop !

Top kwaliteit!

Ik ben altijd tevreden over alles wat ik aankoop! Top kwaliteit en zeker aan te raden!

Mooie en makkelijke website

Mag Graag hier snuffelen en bestellen gelukkig komen er steeds meer merken bij. Persoonlijk zou ik graag ook Morgan Taylor en Cup Cake op deze website zien.

Snoepwinkel voor nagellak fans.

Ruim assortiment, voor ieder wat wils. Goed verpakt en snel verzonden. Echt een aanrader! Het enige wat ik mis is een basecoat met nagelverharder van China Glaze. Als de nagellak van China Glaze wordt aangebracht zonder basecoat dan worden de nagels geel dus gebruik ik nu een basecoat van zoya maar dan wordt het effect van de nagelverharder teniet gedaan.

Snelle levering, keurig verpakt inclusief attentie, dat maakt het nét even wat leuker. Een aanrader!

Goede webshop

Het zou nog wel wat beter kunnen met wat er niet op voorraad is. Wordt wel goed opgelost als je iets bestelt wat niet op voorraad is!

Snelle levering en Goede service

Goede lak de enigste zonder allergische reactie bij mij, alleen jammer dat de flesjes klein zijn. Heb liever grote modellen

goede Lak

goede lak, snelle levering en zeer goed klanten contact!

Anders dan verwacht maar nog steeds kwaliteit

Dit is de tweede keer bij prettypolish bestel omdat de eerste keer zo goed bevallen was. Prima producten en snel geleverd. Jammer wel dat de mooie paarse verpakking met het persoonlijke kaartje veranderd is en dat de nagellakjes in de oude verpakking van iets anders waren gestopt. Dat veroorzaakte in het eerste geval wel voor wat verwarring.

Goede levering, prima spullen

Ik vind de levering en het assortiment best fijn, maar de producten zijn wel nogal prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt

Beste Mirthe, Hartelijk dank voor je beoordeling van onze webshop. We doen ons best om een mooi assortiment samen te stellen. De prijzen worden bepaald aan de hand van de inkoopkosten bij de leveranciers. De exclusieve merken zoals POP Polish, en Starrily worden met de hand gemaakt dus die zijn dan ook vrij prijzig. Gelukkig hebben we ook hele fijne betaalbare merken in de webshop, zoals Color Club, China Glaze en Moyra. Voor elk wat wils dus :-) Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Deze webshop is heel fijn voor iemand die graag nail art doet, omdat er maar weinig plekken zijn waar je hier spullen voor kan kopen. Soms vind ik het wel jammer dat het assortiment drastisch kan veranderen, maar de nieuwe producten maken dit vaak goed.

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wijzigingen in het assortiment hebben we helaas niet altijd zelf in de hand. Soms besluiten leveranciers ineens om te stoppen met leveringen in Europa vanwege de strenge cosmeticawetgeving. Gelukkig lukt het meestal om een mooi alternatief te vinden en het assortiment toch compleet te houden. Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Geeft helaas niet door als ze niet op tijd kunnen leveren

Vorige week maandag had ik een bestelling gedaan bij Pretty Polish, na dinsdag en woensdag te hadden afgewacht kwam mijn bestelling maar niet. Dit was vooral vervelend omdat ik het geld al het over gemaakt. Na mail contact met ze te hebben gehad vertelde ze me dat ze een weekje op vakantie waren geweest. Ze hadden het wel op Facebook en in hun nieuwsbrief gezet, maar ze konden het helaas niet op de bevestigingsmail zetten omdat ze dat niet doen.

Beste Lisanne, Het is inderdaad erg vervelend dat de bestellingen een paar dagen later zijn in verband met onze vakantie. In mijn reactie op je e-mail heb ik je zaterdag al in het kort uitgelegd waarom er geen melding op onze website of in de bevestigingsmail stond. Het ligt iets genuanceerder dan je hierboven beschrijft, daarom onderstaand een wat uitgebreidere uitleg: De webshop van Pretty Polish is gebouwd in Magento. Dit is een gecompliceerd webshopsysteem (waar de vorige eigenaar helaas destijds voor heeft gekozen) waar we zelf niet zomaar dingen in kunnen wijzigen maar waar we een bedrijf voor moeten inhuren. De kosten van zo'n wijziging en het later weer ongedaan maken zijn aanzienlijk. Met onze Facebookpagina en nieuwsbrief hebben we een ontzettend groot bereik en is ca. 95% van onze klanten op de hoogte van onze kortdurende afwezigheid. We hebben er daarom voor gekozen om geen hoge kosten te maken en besloten dat we dat geld liever in mooie producten investeren. Vanwege de omslachtigheid van Magento wordt er momenteel druk gebouwd aan een nieuwe webshop met een ander webshoppakket zodat we in de toekomst zelf wijzigingen kunnen aanbrengen en dit soort 'problemen' tot het verleden zullen behoren. M.b.t. je bestelling: We hebben inmiddels alle bestellingen van de afgelopen week ingepakt zodat deze vandaag verzonden konden worden. Je bestelling is inmiddels opgehaald door PostNL en kun je dus morgen verwachten. Alsnog veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Pretty Polish

Prima en snelle service

Leuke webshop. Leuke winkel. Snelle en prima levering.

Snelle levering en zelfs met kleinigheidje. Leuk! Goede verpakking. Aanrader

Toppie

Goed geholpen, mooie nagellakjes en als klap op de vuurpijl nog een leuk cadeautje erbij!! Echt een top webshop!!

Mooi aanbod van nagellak merken

Duidelijke website, goede communicatie, alles netjes verpakt en snel verzonden!