Snel en goed geleverd!

Snel en goed geleverd. Product als omschreven, zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Snelle service en altijd goede kwaliteit.

Wat fijn om te horen, bedankt voor je mooie review!

Fijn dat Madam Glam eindelijk in Nederland verkrijgbaar is

Ik heb twee Madam Glam lakjes besteld bij Pretty Polish, de lakjes waren goed ingepakt en er zat ook nog een kleine attentie bij.

Veel plezier met je Madam Glam lakjes!

Snelle en vlotte levering

1 van de weinige shops waar ik mijn lievelingsmerk Zoya vind. De overstap naar een nieuwe koerier is ook een verbetering, er zijn minder verzendingskosten. Er zat als extraatje een heel leuk en schattig mini buffertje.

Goed om te horen dat je tevreden over de nieuwe vervoerder. We love ZOYA too!

Snelle levering, en heel veel mails om je op de hoogte te houden over de status van je bestelling. ( mag best wel minder)

We krijgen altijd veel vragen over de status van pakketjes, vandaar dat we ervoor gekozen hebben om bij iedere update een mail te versturen. Als je daar geen behoefte aan hebt, kunnen we ons voorstellen dat de hoeveelheid mails misschien wat veel is.

Goede webshop, groot assortiment, goede service!

Als tevreden klant ben ik heel blij dat ik deze webwinkel heb ontdekt. Ik ben nog niet in de winkel zelf geweest maar de webshop is veruit de winkel waar ik mijn meeste nagellak koop. Misschien kom ik nog een keertje in de winkel neuzen. Waarom ik altijd voor PrettyPolish kies: Onder andere: de grootte hoeveelheid aan keuze, ik vind de website ook overzichtelijk. De verzending verloopt altijd soepel en snel. Alles is netjes verpakt en komt verzorgt aan. Het uitpakken is elke keer een klein feestje! Heel erg bedankt en tot de volgende bestelling!

Cute kleurtjes snelle levering!

Een van de potjes ging eerst niet goed open maar zodra dat eindelijk lukte erg veel plezier mee gehad :) Mooie kleurtjes!

Heel tevreden

Heel overzichtelijk, snelle levering en altijd een leuke attentie! Heel aangenaam online winkelen. Klein minpuntje, de kleuren zijn niet altijd zoals op de foto.. maar dat kan ook aan mijn smartphone liggen..

Duidelijk en vriendelijk

Een van de producten had vertraging bij de levering aan hen. Ze hebben direct contact opgenomen om te vragen of ik wilde wachten erop (met duidelijkheid over wanneer het binnen zou zijn), of dat ik dat artikel wilde annuleren en de rest wilde ontvangen. Ik heb gewacht tot alles binnen was, en kreeg er zelfs daarom een extraatje bij.

Snelle service en top producten

Hele snelle service, makkelijk bestel proces en ruime keus uit mooie nagellakken.

Super Shop

Eine tolle Auswahl an Nagellacken die es in Deutschland leider gar nicht gibt. Der Versand ist schnell und die Seite ist übersichtlich. Ich werde weiterhin hier bestellen. Top!

Snel verzending en lieve team!

Bestelling van MoYou & Parisnails gedaan tijdens de paas sale en netjes bezorgd!

Incredibly quick shipping!

Incredibly quick shipping and loads of options, this is my place to be for nail polish!

Snelle levering, top producten!

Exclusieve producten te vinden die anders enkel in Amerika te verkrijgen zijn en daarom niet zo evident om te bestellen en te laten leveren naar België. Zeer blij dat ik deze site ontdekt heb, zo kan ik eindelijk aan holografische nagellak geraken.

Nagels altijd blij na kopen bij Pretty Polisg

Prachtige plates , supersnel in huis en altijd een cadeautje, kortom Topwinkel

Super snelle levering! En echt hele fijne nagellak.

Ik heb verschillende kleurtjes besteld van Victoria Vynn!! Ik had eerst altijd de lak van pink Gellak!! Maar ik ben om, wil nooit iets anders meer dan Victoria Vinn! S avonds besteld en de volgende dag in huis!! Applausje waard hoor voor Pretty polish!! Ik ben blij ....

Snelle goede service

wat werd mijn pakketje snel en leuk geleverd! Echt een feestje om uit te pakken. Er bleek iets mis te zijn met een product en dit werd ook heel snel en goed opgepakt.

Heel fijne winkel, top klantenservice!

Fijne spullen, mooie kwaliteit. Een kleine fout in de bestelling werd meteen 100% naar tevredenheid opgelost. Ik zal hier vaker bestellen :)

Hoi Sophie, Bedankt voor de mooie complimenten en fijn om te horen dat je tevreden bent over de geboden oplossing! Team Pretty Polish

Geluk in een pakketje

Super ruim aanbod, dus iedere nail lover kan het hart ophalen. Pakketje was leuk en netjes verpakt. Ik blijf zeker bestellen!!!

Super kwaliteit! Gekregen wat ik besteld heb!

Super mooie en fijne lak

Super snelle levering. Romy Elise steur heeft al veel lakjes van jullie en lakt regelmatig mijn nagels.

Veel keuze aan nagellak en producten. Erg veel mooie kleurtjes. Wat ik ook zo leuk vindt is de persoonlijke briefjes en een klein extraatje bij de bestelling ! Top, dankjewel daarvoor :) snel geleverd en goed verpakt.

Fast delivery, awesome products at great prices

I love the Hey Gorgeous products. Been using it in SA as well and it was a nice surprise to have found it here. Will order again.

Goede producten en snelle levering

Fijne webshop, duidelijk , goede producten en snelle afhandeling en levering.