Lekkere koffie

Ik gaf de koffie cadeau maar ben zelf ook bekend met jullie koffie vanuit de zaak in Baarn. De cadeauontvanger is blij met de koffie!

Heerlijke koffie, goede service

We hebben verscheidene koffiebonen geprobeerd en nu een aantal favorieten, waaronder de Panamaria die heerlijk is in een cappuccino maar ook zwart een mooie volle smaak heeft

• Bestelgemak

Keurig verzorgd en netjes afgeleverd.. contact met mij gezocht omdat de grote koffie verpakking er niet was die ik wilde hebben , naar andere oplossing gezorgd heel attend allemaal..

Snelle verzending

Het door mij bestelde reinigingsmiddel was op voorraad en is volgens verwachting snel verzonden via DHL naar een afleverpunt zoals ik verzocht had. Het netwerk van DHL is voor mij ongunstiger dan PostNL. Dat zo’n kleine verpakking van een reinigingsmiddel is zo’n grote doos moet is voor mij onbegrijpelijk. Het had gewoon door de brievenbus gepast!

Super koffie!

Mooi koffie met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Voornamelijk voor espresso hebben ze erg lekkere bonen.

Super smaak en service!

Heerlijke smaak van de koffie en een snelle en goede service! Top koffie

• Bestelgemak

Fijn en snel besteld, vlot bezorgd!

Maler helemaal naar wens!

Heerlijke koffie

Snelle bezorging en heerlijke koffie.

Fijne webshop

Heel fijn geholpen via de mail. Daarna via webshop besteld en een paar dagen later in huis. Top!

• Bestelgemak

Werelds beste koffie van de werelds fijnste mensen

Het is geen toeval dat ik meer dan 20 jaar blije cliënt ben bij de heren Boot: al in de koffieselectie gaat zoveel kennis, kunde, ervaring, nieuwsgierigheid en puur passie dat wat je ook haalt, is een feest. Maar ook heel bijzonder hoe persoonlijk en verregaand zorg aan ieder klant is besteed, keer op keer voel ik me kind aan huis, op handen gedragen. Niet alleen in de winkel: webbestellingen zijn verzorgd op dezelfde grondige, secure, persoonlijke manier, en zou iets toch misgaan, is snel en prettig opgelost. Bedankt weer voor een nieuwe instant favoriet en een mooi gesprek, hele hartelijke groeten!

De lekkerste koffie

De Panamaria vinden wij de lekkerste koffie die er is. Wij hebben de bonen. Zeer tevreden. Van onze vrienden en kennissen krijgen wij ook steeds te horen dat het een erg lekker bakkie is.

Wel snel geleverd

Schroefje van 1.5 cm bij 1 cm voor zetgroep besteld. Werd geleverd in een doos van 40x30cm.... Transportkosten bijna 7 euro. Beetje erg overdreven? Wel snel geleverd.

Great coffee, delivered on time

Great coffee, delivered on time

Disappointment

I ordered five 250gr packs of coffee. Only 3 were delivered. Then I sent an email to complain and they said they will send the missing 2 items. They did that but they only sent 1 pack out of 2. My second complain still remains unanswered. I wonder how is it possible to make the same mistake twice.

Prima bakkie koffie

Heerlijke koffie waar ik naar opzoek was

• Bestelgemak

Mijn vraag werd snel beantwoord. Bestelling werd daarna vlot geleverd.

• Bestelgemak

Eindelijk een smaakvolle cafeïnevrije koffie

Vaak zijn cafeïnevrije koffie(bonen) vrij vlak van smaak. Boot Colombia Kachalu niet: eindelijk een boon met smaak!

Buitengewoon lekkere koffie

Perfect; makkelijk bestellen en keurige bezorging

Superlekkere koffie

top koffie, top service

• Bestelgemak

snelle levering prima verpakt en fijne producten

snelle levering, prima verpakt en fijne producten

• Bestelgemak N.v.t.

Heerlijke koffie en snelle levering

Al jaren fan van Boot. Ga niet meer veranderen van koffieboon!

Prima koffie!

Fantastische koffie en zeer snelle levering na bestelling!

• Assortiment N.v.t.
  • Bestelgemak

Zeer correcte en vlotte levering

Voor de eerste keer een bestelling bij Boot koffie gedaan en de levering was vlot en zeer correct. Netjes ingepakt en een duidelijke track and trace.

• Assortiment N.v.t.

Heerlijke koffie

Ik maakte kennis met boot koffie omdat mijn broer een tijd bij ze gewerkt heeft, dus sindsdien drink ik met grote regelmaat een van hun heerlijke koffiesoorten. Aanrader ! Barend en zijn medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en hun winkel in baarn is ook leuk om een keer een heerlijk bakje koffie of espresso te gaan doen.

Laanstraat 49

3743 BB Baarn

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.