Super lekkere koffie én ook nog biologisch

Snelle en vriendelijke service. Een feestje om de heerlijke koffie thuis te drinken!

Leuke cappuccini kopjes

De kopjes zijn erg leuk.

• Kwaliteit producten N.v.t.

Heerlijke thee!

Heerlijke theesoorten zonder foute toevoegingen. Snelle levering.

• Bestelgemak

Goeie koffie, wat problematisch met bestelling

Nu tot 2x toe besteld en elke keer een foutieve zak (espresso ipv filter branding) wel elke keer een nieuwe gekregen en een pickup van de andere geregeld. Alleen een beetje matig als je leeg bent je dan toch weer 2 dagen een slobber bakkie uit de super moet zetten en je de boel weer moet klaar maken om opgehaald moet worden. Kleine attentie was dan ook leuk geweest maar niet gekregen.

Heerlijke koffie

Gemalen decaf besteld. Snel bericht terug en lag volgende dag klaar in winkel in Baarn( is een aanrader wanneer je daar in de buurt bent. Smaak is voortreffelijk zowel in cappuccino als espresso.

• Bestelgemak

Bestelling ging gemakkelijk en de koffie proeverij was hartstikke leuk!

• Bestelgemak

Snel gedaan wat was beloofd

Prima, goed en snel geleverd.

Heerlijke koffie

Normaal rijd ik naar Baarn om koffie te halen, nu lukte dat niet. Online bestelling geplaatst. Snel bezorgd, zo liet DHL weten. Echter, geen pakket ontvangen. Na contact met Boot werd er direct opnieuw een pakket verzonden en had ik deze wél de volgende dag in huis. Wat een goede service!!

• Bestelgemak

Lekkere koffie, jammer dat de koffie al 6 weken geleden gebrand is.

Service prima Koffie prima Bestel procedure makkelijk Goede prijs/kwaliteit verhouding Minpunt: koffie in november bestellen en zien dat de brand datum 29-9 is. Jammer.

Snelle en goede levering

Zeer snelle en goede levering

Lekkere koffie, maar duur

Ik heb een paar maanden geleden 3 verschillende zakjes koffiebonen van Boot van iemand cadeau gekregen. Een daarvan gaf ik het cijfer 9! Die wilde ik nu kopen, maar het was een “ultra limited edition”, en die was helaas niet meer beschikbaar. Ik heb toen andere besteld (limited edition), maar die scoort n.m.m. niet meer dan een 8. Ik vond de prijs wel erg hoog in relatie tot de smaak. De koffie kwam overigens een dag later aan dan beloofd op de website.

Romige volle verfijnde smaak

de Columbia Kachalu espresso heeft een volle smaak en toch zacht. Ontdekt bij Koek en Chocolade in Laren. Ga de andere smaken nog uit proberen

• Bestelgemak

Gewoon top koffie en top service.

Helemaal top en vriendelijk geholpen bij het afhalen van mijn bestelling.

De beste bonen

Panamaria zijn de lekkerste bonen en ik drink de Boot koffie elke dag!

• Bestelgemak

Top koffie met aandacht voor het welzijn van de producent

Na een aantal verschillende koffies te hebben geprobeerd kom ik toch terug bij de organic Sumatra boon. Niet dat hippe zuur van veel andere specialty koffies maar prachtig rond, zoet, en chocolade. Maar dat is persoonlijk. Ook niet zo overgevoelig voor die ene keer een net andere maling. Alle bonen zijn goed bij Boot, deze is het even voor mij.

• Bestelgemak

Goede koffie, gewoon bij Boot.

Hier kan je goede kwaliteit koffie kopen. Ook in de winkel kan je een kopje koffie drinken en zo proeven uit het assortiment.

Bestelling is snel geleverd

Eerste ervaring met bestellen via internet is mij goed bevallen

Weinig smaak

De koffie die ik heb gekocht bij Boot gisteren uit geprobeerd. Ik laat altijd het maalsel een tijdje wellen. Hierdoor krijg ik altijd die lekkere mokka smaak en veel diepte. Nu was de koffie alleen maar bitter en ook een beetje zuur. Ga ik nooit meer doen.

• Bestelgemak N.v.t.

Beste meneer Rebergen, Goed u telefonisch gesproken te hebben en uw verhaal gehoord te hebben. Wij vinden het jammer dat u een negatieve smaakervaring heeft gehad met onze koffie. Zoals afgesproken sturen wij u 2 nieuwe pakjes koffiebonen toe van 2 andere soorten. U maalt vers, dus u zult het beste uit de bonen halen. Wij hopen dat deze koffie u wel zal smaken en horen graag van u. Geluk door smaak! Met vriendelijke groeten, Lennard Woering | Beheerder Boot Koffie 06-21221184

Bizar dat cadeaubon als pakket verstuurd wordt en niet in een enveloppe.

Kan niet in deze tijd van duurzaam ondernemen

• Bestelgemak

Beste Ank, Heel hartelijk dank voor uw review / feedback. Wij waarderen dit enorm! De reden dat wij cadeaubonnen van een hogere waarde als de uwe per pakketpost sturen is dat wij geen traceercode mogen plakken op enveloppen. Het is in het verleden herhaaldelijk voorgekomen dat er workshop- en webshop cadeaubonnen verdwenen zijn die als enveloppen verzonden waren. Met een pakket / traceercode is dit gelukkig nog nooit voorgekomen. Vandaar onze bewuste keuze. Onze dozen zijn gemaakt van gerecycled papier en deze kunt u gewoon weer bij het oud papier doen zodat deze weer opnieuw gerecycled kunnen worden. Ik hoop hierbij onze keuze te hebben kunnen verantwoorden en hoor het graag van u als u nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groeten, Lennard Woering 06-21221184 Beheerder bootkoffie.nl

Orgineel cadeau

Wij hebben het onze vader cadeau gedaan en de cadeaubonnen werden snel geleverd met mooie accessoires om het extra feestelijk aan te kleden !

• Bestelgemak

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Beste koffie ooit.

Als je deze bonen hebt geproefd wil je niet meer anders. We hadden pech met de levering, maar dat is recht gezet.

Ruimhartig

Heb 2 bonnen besteld voor een workshop totaal € 130,- Op de bestelling heb ik aangegeven dat ik de bestelling zou komen ophalen in de winkel in mijn woonplaats Baarn. Per post kreeg ik de bonnen in een kartonnen doos opgestuurd, eergisteren werd ik gebeld dat de bonnen klaar lagen in de winkel terwijl ik deze al had gehad. Dus dubbel., heb tegen de medewerkster mijn eerlijkheid getoond, hoop dat ik hiervoor beloond word met een gratis pak koffie op te halen in Baarn

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Bestelgemak

Heerlijke koffie en snelle levering

Makkelijke website voor heerlijke koffie, thee en andere benodigdheden . Snelle levering van je bestelling .

Top levering lekker snel

Snelle levering, goede communicatie

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.