Cadeau

Ik heb het erg naar mijn zin gehad op de website en heb een cadeau gekocht.

• Kwaliteit producten N.v.t.

geweldige service snelle levering

Heerlijk de nieuwe Panamaria bonen zijn binnen altijd weer een smaakfeest!

• Bestelgemak

The only place to buy your coffeeshop-uitbater

Vind Boot koffie t juiste adres voor koffie Maar De waardering van vaste klanten is echter ronduit slecht. Jaren koffie gehaald in Baarn en nu we in Groningen wonen bestellen mijn dochter en ik bijna maandelijks voor €90 Maar een proefpakketten nieuwe smaken of een korting…………wij iig niet

• Bestelgemak

Heerlijke koffie maar de Nespresso cups zijn heel slechte kwaliteit

Sinds de Nespresso cups weer op voorraad zijn is de kwaliteit van het cupje zelf niet in orde. Zitten deuken in de achterzijde. Daardoor onbruikbaar. Randjes voorzijde omgekruld. Vaak raken ze niet goed gestanst in de machine. Daardoor of geen koffie of slappe koffie. Wat een teleurstelling:-( had 4 verpakkingen gekocht van elk soort 2.

• Bestelgemak

Hele goede kwaliteit koffiebonen!

Ruim assortiment met kwaliteit koffiebonen!

• Bestelgemak

Wat een feestje iedere slok koffie is genieten. De snelle en goede service van Boot kunnen wij heel erg waarderen. Al jaren trouwe fans.

Delicioso

Siempre busco café blend con un % de robusta y probé boot y pensé q tenía robusta pero no, era 100% arábico y eso me dejó encantado.

• Bestelgemak

Lekkere koffie en uitstekende service

Er bleek iets niet goed te zijn met mijn bestelling en dat werd echt meteen opgelost. Dank voor de goede service!

Top snel geleverd

Goed en snel

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Super snelle levering

Heel fijn dat de bonen er in no time waren. En weer heerlijke koffie natuurlijk:-)

Goede koffie, snelle levering

Goed assortiment, fijn dat er eindelijk ook een bio decaf koffie in het assortiment zit. Snelle levering, makkelijk te bestellen. Over het algemeen goede koffie (hele bonen).

• Bestelgemak

Beste Lars, Heel hartelijk bedankt voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Op dit moment voeren wij 1 bio decaf. Dat is onze klimaatneutrale Colombia Kachalu. Zie ook: https://www.bootkoffie.nl/koffiebonen/cafeinevrije-koffie Deze is momenteel verkrijgbaar als espresso bonen of gemalen maar volgt op korte termijn ook als capsule. Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en hoor het graag als u nog vragen of opmerkingen heeft. Geniet van uw koffie. Mvgr, Lennard Woering Beheerder bootkoffie.nl

Transparantie en betrouwbaarheid strijden om de eerste plaats.

Reeds jaren klant maar sinds een uitstekend functionerende webwinkel kom ik minder vaak in de winkel. De nieuwsbrieven lees ik graag en de informatie over de achtergrond van de verschillende koffiesoorten en hun plantages wordt in de voor mij juiste hoeveelheid gepresenteerd. Ga daar vooral mee door.

• Bestelgemak

Heerlijke koffie en een mooie cafetiere van Boot!!

Keurige en vlotte levering Prijs en kwaliteit uitmuntend

Lekkere koffie, gratis Bezorgkosten vanaf €45

Na een BOOT-koffieproeverij in Amersfoort met 5 verschillende koffiesmaken, had ik op de website ruime keuze in assortiment tussen de kwalitatief goede producten. Ik zat slechts te stoeien met Gratis bezorgkosten vanaf €45. Met mijn assortimentkeuze kwam ik eerst uit op €41,95, daarna €44,95 (andere formaat gekozen), waardoor ik toch die €5,95 bezorgkosten moest betalen. Uiteindelijk een extra product toegevoegd om over die drempel te komen. Aanbeveling is om de drempel van bezorgkosten aan te passen (verlagen), want zoals de €45-drempel nu is ingesteld voelt niet-kloppend (commercieel) met een zure nasmaak.

Uitstekende koffie

De koffie is duidelijk van een uitstekende kwaliteit, echt genieten. Nadeel: niet goedkoop en verzendkosten

• Bestelgemak

Altijd top koffie en altijd snel bezorgd

Het enige nadeel is dat er relatief weinig keuze aan filter koffie is.

Tot nu toe goed

Ik heb de bon cadeau gegeven dus weet ik niet hoe dat verloopt maar kan je hem niet gewoon door de brievenbus doen hoeft toch niet in een doos scheelt weer kosten

• Bestelgemak

Beste Anita, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en review. Dit is bijzonder waardevolle feedback voor ons. De reden dat wij de cadeaubon in een brievenbusdoos verzenden is dat deze in de regel niet zo snel kwijt raken. Enveloppen zijn vaker verdwenen met de post. Dit is erg treurig als zoals in dit geval de cadeaubon op tijd bij de besteller moet zijn. Wij versturen cadeaubonnen altijd met track en trace zodat u de klant en wij als leverancier altijd op de hoogte zijn van de locatie van de bestelling. Veel plezier met het geven van de cadeaubon. Met vriendelijke groeten, Lennard Woering Beheerder bootkoffie.nl.

Snel geleverd. Goed product

Perfecte koffie

Koffie bij Boot is gewoon de beste kwaliteit. Goed advies, deskundige mensen en de lekkerste koffie. Ook bestellen via webshop gaat soepel, snelle levering.

• Bestelgemak

eenvoudig te bestellen, snelle levering en mooie koffie.

• Bestelgemak

Supervers gebrande biobonen uit Ethiopie - beter wordt t niet!

Ik ben de superkoffiefreak - heb echt heeeel veeeel koffie-types en branderijen geprobeerd. Ik kwam twee jaar geleden bij Boot, en ben daar gebleven. De levering is heel erg prompt - altijd binnen twee dagen. Enige waar ik Boot nog toe probeer over te halen is het vermelden van de datum van branden van de geleverde koffie…;-)

• Bestelgemak

Beste CM Wassenaar, Hartelijk dank voor uw review. Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent over onze smaak, kwaliteit en levering. Op elke koffieverpakking plakken wij een stickertje met de roosterdatum en de "goed voor datum". Er staat bvb: 290422-53 (Geroosterd op 29 april 2022 + koffienummer 53 = soort) De koffie is zeker een 1/2 jaar goed indien bewaard in een gesloten verpakking. De datum staat vermeld als 29 / 10 / 22 (Best before) 29 oktober 2022. Mocht het stickertje ooit ontbreken dan kunt u altijd een mail sturen en met uw ordernummer en kunnen wij zeker voor uw achterhalen wat de roosterdatum van uw koffie is geweest. Ik hoop dit hierbij voor u te hebben opgehelderd en hoor graag van u als u verder nog vragen heeft. Proef anders – Geluk door smaak! Met vriendelijke groeten, Lennard Woering Beheerder www.bootkoffie.nl

Heerlijke koffie,

Veel keuze om je eigen favoriete smaak te ontdekken. Biologische thee, heerlijk.

• Bestelgemak

Zeer tevreden en heerlijke koffie

Snelle levering van heerlijke koffiebonen uit Panama, daarbij nog twee flesjes cold drip koffie cadeau gekregen. Bedankt!

Heerlijk!

Echt de smaak van koffie. Niet bitter, mooie tonen. Snelle levering.

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.