Superlekkere koffie

top koffie, top service

• Bestelgemak

snelle levering prima verpakt en fijne producten

snelle levering, prima verpakt en fijne producten

• Bestelgemak N.v.t.

Heerlijke koffie en snelle levering

Al jaren fan van Boot. Ga niet meer veranderen van koffieboon!

Prima koffie!

Fantastische koffie en zeer snelle levering na bestelling!

• Bestelgemak

Zeer correcte en vlotte levering

Voor de eerste keer een bestelling bij Boot koffie gedaan en de levering was vlot en zeer correct. Netjes ingepakt en een duidelijke track and trace.

Heerlijke koffie

Ik maakte kennis met boot koffie omdat mijn broer een tijd bij ze gewerkt heeft, dus sindsdien drink ik met grote regelmaat een van hun heerlijke koffiesoorten. Aanrader ! Barend en zijn medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en hun winkel in baarn is ook leuk om een keer een heerlijk bakje koffie of espresso te gaan doen.

Lekkere levering

Wanneer je voor goede decaféine koffie gaat en je bestelling punctueel en accuraat is, wat moet je dan 'og zeggen...? Merci

• Bestelgemak

Heel interessant en veel geleerd over koffie!

De koffieproeverij vond ik heel interessant en ik heb veel geleerd over koffie! Mathijs nam alle tijd, wist heel veel en het kleine groepje was heel fijn.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Bestelgemak N.v.t.

Super lekkere koffie en fijne service

Was op zoek naar minder sterke maar toch lekker koffiebonen voor in de koffiemolen. Zowel de cafeïnevrije en gewone expresso zijn zeer smaakvol.

• Bestelgemak

Al na mijn eerste kopje Boot Koffie op een terrasje in Den Haag was ik verkocht!

Niet alleen heerlijke koffie, maar net zo belangrijk, ook echt eerlijke koffie! Niet alle fair trade koffie is ook echt 100% fair trade, maar deze koffie wel. En nog heel lekker ook! Mijn eerste ervaring was een kopje Columbia Kachalu Organic espresso en na wat omzwervingen via Panama, Brazil, Ethiopië en Indonesia ben ik blijven hangen op Indonesia Sumatra Organic espresso en Columbia Kachalu Cafeïnevrij Organic espresso. Nu alleen Java nog even uittesten, want die heb ik nog niet geproefd.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie en goede service.

• Bestelgemak

Ik heb mijn liefde voor koffie herontdekt

Ik heb heerlijke bonen gekocht, deze ware snel bezorgd en de productomschrijving zorgde ervoor dat ik precies wist welke ervaring ik ging krijgen.

Lekkere decaf koffie

Lekkere decaf koffie, heb eerder dezelfde koffie in het winkeltje gekocht. Nu voor het eerst online besteld met als opmerking erbij de maling voor een Jura te malen. Deze keer smaakt de koffie wel anders als de koffie die ik in de winkel heb laten malen, dus ik twijfel of dat het deze keer dezelfde maling is geweest. Maar alsnog hele lekkere decaf koffie, vrienden onderscheiden de koffie nauwelijks van cafeïne bonen.

Vers gebrande koffiebonen

Bestellen was eenvoudig, website overzichtelijk en toegankelijk. Twee 250 gr. Verpakkingen gekocht voor onze nieuwe Jura S8- machine. Even diverse koffieboontjes testen natuurlijk. Volgens data op de verpakking vers gebrand, daar ga ik dan ook vanuit. Verzending snel en netjes verpakt (ben zelf geen fan van DHL, maar deze keer ging het goed), ik geloof voldoende betalingsopties, maar geen achteraf betaalopties. Momenteel de colombia bonen in de machine, lekkere volle koffie! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Bestelgemak

Ophalen in winkel in onnodige verpakking

Koffie besteld om in de juiste maling op te halen in de winkel. Daar lag ds koffie in een grote verpakking klaar, dat was bij ophalen echt onnodige verspilling. Lekkere koffie, maar voortaan gewoon in winkel kopen.

• Bestelgemak

Goede specialty coffee en snelle levering

Ik bestel vaker Boot koffie. Kwalitatief goede specialty coffee maar ook belangrijk: snelle en correcte levering. Laatst ging het mis. Men had niet geleverd wat ik had besteld (één item vergeten). Dit werd na een mailtje direct en zonder verdere vragen keurig opgelost. Foutje is menselijk maar het snel oplossen van een foutje is ook een kwaliteit.

Efficient

Boot Koffie provides quick, excellent service. My original order contained the wrong quantity of coffee. When I informed Boot Koffie they fixed the situation immediately, sending the missing items free of charge. Super quick and professional service.

Snelle goede service

Super koffie, fijne prijs

Dit is gewoon wat jij wilt: hele goede biologische koffie tegen een goede prijs met de juiste informatie en snel bezorgd. Zoek niet verder; Boot koffie it is! En de schoonmaaktabketten van Jura tegen een hele goede prijs. Dank!

Lekkere koffie, goed advies

Goede en fijne website, heerlijke eerlijke koffie

Goede koffiebonen

Al jarenlang mijn favoriet. Snel met bezorgen, alleen DHL laat het wel eens afweten masr daar kan Boot niets aan doen.

Slechte service

Bij het bestellen via internet staat bij een bestelling "gratis verzending". Dat is onjuist, verzendkosten worden wel in rekening worden gebracht. Dat is nogal misleidend. Ik adviseer de internet advertentie aan te passen.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Bestelgemak N.v.t.

Altijd goede koffie en snel geleverd

Ik bestel regelmatig verschillende bonen voor espresso en filterkoffie. Het wordt altijd snel geleverd en de koffie is goed, anders zou ik niet steeds terugkomen natuurlijk.

• Bestelgemak

Goede levering. Zeer lekkere décaféiné koffie.

Zie boven

verzending

Ik heb 2 'rubber'ringen besteld voor mijn Quickmill espressoapparaat. deze werden verzonden in een grote doos en geleverd door een bezorgdienst. Waarom niet simpel in een enveloppe en verzonden met de post? Is veel milieuvriendelijker

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.