Extrem guter Espresso

Es ist erstaunlich, wie viel besser ein Cappuccino mit dieser Bohne schmeckt. Siemens EQ 900. Hat allerdings auch seinen Preis.

• Bestelgemak

De koffie heb ik niet voor mezelf gekocht maar als cadeau voor iemand anders. Dus over de kwaliteit kan ik niet beoordelen. Maar ik kan wel over de service beoordelen en deze was goed.

• Bestelgemak

Voor ons de lekkerste koffie

Al jaren onze beste ervaring op koffie gebied.

Prima bezorging, goede verpakking

De koffiebonen van Boot zijn simpelweg het lekkerst! Dat de verpakking er prachtig uitziet en de bezorging goed geregeld zijn pluspunten. Bestellen bij Boot geeft een goed gevoel!

• Bestelgemak

De kwaliteit van de koffie is bijzonder goed.

Via internet heb ik gevraagd welke koffie boon de lekkerste is voor cappucino. Via die naam kwam ik bij boot koffie terecht. Ik heb besteld en het werdt keurig de tweede dag geleverd. De cappucino is heerlijk.

• Assortiment N.v.t.

Heerlijke koffiebonen

Heerlijke biologische koffiebonen. Ik had het uitprobeer pakket. Alle smaken lekker maar de bonen uit Sumatra zijn favoriet

uitmuntende ervaring

duidelijke omschrijving van een eerlijk product, correcte verzending en goede prijs/kwaliteit verhouding van heerlijke koffiebonen

• Bestelgemak

De cafeïnevrije is heerlijk! En snel thuisbezorgd.

Goede/snelle verzending en kwaliteitskoffie

Ben nog volop aan het proeven maar dit is kwaliteitskoffie. Dat proef je meteen.

• Bestelgemak

Geweldige koffie, wel duur.

Geweldige koffie, ik blijf het kopen. Maar de prijsstijgingen van de afgelopen 2 jaar zijn niet mals

• Bestelgemak

De lekkerste koffie ooit geproefd.

Al jaren altijd in huis. De lekkerste eerlijke koffie met een verhaal. Vandaag besteld en morgen in huis. Wij zijn fan van de Panamaria

Slecht

Ondanks het aangeven van mijn machine jura E8 toch vette bonen ontvangen waardoor mijn jura nu stuk is. Vreemd dat je via de webshop alle vragen beantwoord en toch de verkeerde producten ontvangt . Ik heb ook met de winkel gebeld deze gaven aan dat ik met de juiste maalgraad toch deze bestelde bonen kan gebruiken. Dus niet nu doet de Jura niets meer. Bedankt .!

• Bestelgemak

Boot Koffie stelt nooit teleur!

Al veel verschillende koffie's uitgeprobeerd, altijd vers gebrand en altijd ongelofelijk lekker! Aanrader :)

Heerlijke koffie

Wij zijn heel tevreden over de bonen van Boot. Ze geven een goede omschrijving van de koffie en ze leveren snel!

Échte koffie

Heerlijke koffie, voldoende keuze. Snelle levering. Ik blijf bestellen!

De lekkerste koffie

Makkelijk bestellen, de lekkerste koffie en eerlijke prijzen voor de plantage eigenaar of koffieboeren.

Very good

Excellent coffee and really good resealable bags . I will be ordering more from you I can’t answer your questions as I don’t understand Dutch

Nergens zo lekker,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijke koffie

• Bestelgemak

Zeer smaakvol en goed verpakt

Heerlijke selectie van koffie en de verpakking kan zo bij het oud papier!

Geluksmoment

Wat een luxe om de dag te beginnen met espresso van Italiaanse topkwaliteit. Zoveel bonen geprobeerd maar de Braziliaanse Santos van Boot i.c.m. VBM Domobar Junior is het voor mij. De bezorging was een dag te laat maar werd wel netjes bij de buren afgeleverd toen ik niet thuis was. De zak met 1 kg bonen was niet hersluitbaar, in tegenstelling dat de zakjes van 250 gm. Was wel handig geweest. Alsnog gewoon 5 sterren vanwege de kwaliteit.

Supersnelle levering, leuke kopjes

Prima koffiekopjes (iets aan de kleine kant). Gemakkelijk te bestellen. Snel en goed verpakt geleverd.

• Bestelgemak

Heerlijke koffie en snelle levering.

Heel veel keuze, fantastische smaken en altijd snelle bezorging zijn voor mij de reden om te bestellen bij Boot Koffie

• Bestelgemak

Met Boot Koffie proef je... echte koffie, zowel liefde voor, als verstand van!

Na jarenlange ervaring met vrijwel alle bekende Italiaanse merken, voornamelijk melanges, kwam ik, bij toeval, Boot koffie tegen. De kwaliteit van het product zelf en de service daar omheen, hun persoonlijke benadering van het vak, waren voor mij doorslaggevend. Ruim drie jaar al bestel ik niets anders meer!

Prima koffie bonen

Enige bezwaar is de afwezigheid van een roast datum. Verder zijn de bonen zelf in een verpakking gekomen waar de lucht uit kan worden geperst, erg handig dus

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.