Prima koffie bonen

Enige bezwaar is de afwezigheid van een roast datum. Verder zijn de bonen zelf in een verpakking gekomen waar de lucht uit kan worden geperst, erg handig dus

• Bestelgemak

Heerlijke koffie , mooi en eerlijk bedrijf , workshops ook echt een aanrader !

Behulpzaam, snel en vriendelijk

Ik wilde graag weten wanneer een artikel weer op voorraad zou komen en stuurde een mail naar Boot Koffie. Een vriendelijke dame belde me om me te informeren. Ook toen ik aangaf te twijfelen over een aankoop belde ze om me te adviseren. Ik kocht uiteindelijk de Clever Dripper met papierenfilters, Hario V60/01 met papieren filters en koffie. Ik kan zoweel Boot Koffie, als de Clever Dripper en Hario V60 van harte aanbevelen; heerlijke koffie maak je hiermee. De koffie zelf heb ik nog niet uitgeprobeerd (eerst een pak bonen opmaken dat al geopend is ;).

• Bestelgemak

Lekkere koffie maar te oude bonen

Proefpakket besteld met 3 zakjes van 250 gram voor in totaal zo'n €28. Koffie smaakt prima, echter 2 zakjes ontvangen die al ruim 2,5 week oud waren. Aangegeven bij de klantenservice dat dit voor de hoge prijs die je bepaald in mijn ogen niet acceptabel is en dat de bonen verser geleverd zouden moeten worden, zeker als het koffie voor filtermaling betreft, zo laat leveren is alleen maar nadelig voor de houdbaarheid van de bonen. Hier is naast een reactie met uitleg waarom ze bonen zo lang laten rusten verder niks mee gedaan door de klantenservice. Eerste en laatste keer dat ik bij Boot besteld heb.

Heerlijke koffie!!

Mooi bedrijf en een prachtig assortiment

• Bestelgemak

Vanwege een kleine misverstand heeft boot koffie mij nog gebeld. Heel blij dat ze er nog zo achteraan zijn gegaan.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Bestelgemak N.v.t.

Beste Hasan, Hartelijk bedankt voor uw review. Ook kritiek is waardevol voor ons en nemen wij heel serieus. Ik zag dat u donderdagnacht 20 juli om 03.00 uur ons een bericht heeft gestuurd met een vraag over zetadvies voor de door u bestelde koffie. Vrijdagochtend 21 juli is dit door een medewerker gelezen en direct aangeboden aan onze meesterbrander die het beste zetadvies kan geven. Om 11.48 heeft hij u direct onderstaande mailtje gestuurd. Kan het zijn dat deze in de spambox is beland? Wij hopen dat ondanks dat onze mail niet goed is aangekomen u toch heeft genoten van de koffie en hopen dat het hierbij is opgehelderd. Mvgr, Lennard Woering Beheeder bootkoffie.nl Van: Boot Koffie Verzonden: vrijdag 21 juli 2023 11:48 Aan: *****************@gmail.com Onderwerp: RE: Contactformulier Beste **********, Dank u wel voor uw email. Het recept wat wij zelf erg fijn vinden voor de Birdsong espresso is: 17 gram gemalen koffie in de portafilter 28-29 seconden doorlooptijd 40-42 gram uit voor een dubbele espresso Tempratuur 93 graden, iets hoger kan ook nog, 94/95 Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Rick Maas

Het product voldoet aan de verwachting die vanwege de prijs niet al te hoog mogen zijn. Het buitenste doosje had vier keer kleiner gekund.

Kwaliteitskoffie

Rommeltje in het magazijn. Meermaals iets besteld via de website en dat blijkt misgegaan te zijn. In de winkel losten de medewerkers het vriendelijk en netjes af.

Eerste bestelling

Mooie verpakking, goede sluiting, mooie koffiebonen en snelle levering

Een dikke 10!

Ik ben ben naar verschillende koffiewinkels geweest. Maar de aller beste is boot koffie in Baarn. Ook de service daar is prima! Voor mij geen ander meer!

Perfecte koffieervaring!

Je legt er best wat geld voor neer, maar krijgt daar dan ook zeker waar voor! Als je een beetje van koffie houdt is dit zeker de moeite waard. De smaak is werkelijk fantastisch, maar ook de klantvriendelijkheid klopt aan alle kanten. Geen slecht woord over deze gepassioneerde koffiebranderij.

Alles zoals het hoort.

Product was prima verpakt en snel geleverd. Geen klachten, alles zoals verwacht.

Ik was meteen verkocht

In de gezellige winkel in Baarn een heerlijk kopje koffie gedronken. Op het kaartje stond de koffie uit Sumatra. Ik was gelijk verkocht. De levering en service is vlot.

• Bestelgemak

Hee blij met mijn aankoop van de koffie van Boot. De koffie was binnen 1 dag in huis. Het is heel goede kwaliteit, eke ochtend ruikt het huis naar een heerlijke verse koffie.

Geweldige uitvinding

Heel tevreden mee. Lekkere koffie, snel gezet, neemt weinig ruimte in.

Snell. Lekker

Makkelijk bestelling. Website heeft veel nuttige informatie over de koffie. Bezorging was binnen een paar dagen bij ons. Koffie was uitstekend, natuurlijk.

• Bestelgemak

De cupping workshop gevolgd, heel erg leuk om zoveel uitleg over koffies, variabelen en variëteiten te krijgen. Ook als leek is het goed te volgen en erg leerzaam door de enthousiaste workshoppers. Aanrader!

• Bestelgemak

Biologisch, dynamisch qua smaak, ambachtelijk & vriendelijk

Van alle koffiebonen aanbieders kom ik steeds weer - al 5 jaar bij Boot terug !

Heerlijk koffie

Ik heb gekozen voor de cafeïnevrije variant. Het is lastig om een biologische Fairtrade cafeïnevrije koffie te vinden die goed is van smaak. Van degene die ik heb geprobeerd, is deze absoluut de lekkerste. Heerlijke krachtige smaak.

Volledig in orde.

Volledig in orde. Lekkere decacoffee

• Bestelgemak

Prima koffie en snelle levering

Zoals de titel zegt ;)

• Bestelgemak

Panamaria de lekkerste koffie!

Had vorige keer een Jubileum Box met allemaal verschillende soorten bonen besteld. Erg leuk om uit te proberen en de verschillende smaken te testen. Brazil Santos, Colombia Kachalu en Panamaria enz. Ook verschil in pittigheid. Tot nu toe wint de Panamaria het voor mij!

• Bestelgemak

Goeie, eerlijke koffie met een pure smaak.

BOOT Koffie levert daadwerkelijk de aller lekkerste koffie (soorten), welke uit goede handen komen. Door hun zit de wereld een stukje beter in elkaar. Daarnaast bieden ze altijd vriendelijke hulp.

(H)eerlijke koffie!

Al veel koffiebonen geprobeerd hier en daar, maar ik kom toch steeds weer terug op de koffie van boot. Omdat ik ook verantwoord wil kopen, zonder dat ik inlever op smaak en kwaliteit. Mijn favoriet is de Columbia kachalu organic.

Snelle service!

Prima service, leuke club. Ik mis wel aanbod in cafeïnevrije koffie.

Laanstraat 49 3743 BB Baarn

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.