Panamaria de lekkerste koffie!

Had vorige keer een Jubileum Box met allemaal verschillende soorten bonen besteld. Erg leuk om uit te proberen en de verschillende smaken te testen. Brazil Santos, Colombia Kachalu en Panamaria enz. Ook verschil in pittigheid. Tot nu toe wint de Panamaria het voor mij!

• Bestelgemak

Goeie, eerlijke koffie met een pure smaak.

BOOT Koffie levert daadwerkelijk de aller lekkerste koffie (soorten), welke uit goede handen komen. Door hun zit de wereld een stukje beter in elkaar. Daarnaast bieden ze altijd vriendelijke hulp.

(H)eerlijke koffie!

Al veel koffiebonen geprobeerd hier en daar, maar ik kom toch steeds weer terug op de koffie van boot. Omdat ik ook verantwoord wil kopen, zonder dat ik inlever op smaak en kwaliteit. Mijn favoriet is de Columbia kachalu organic.

Snelle service!

Prima service, leuke club. Ik mis wel aanbod in cafeïnevrije koffie.

Een goede smakelijk koffie

De koffie bestellen ging heel makkelijk en snel. Ik heb de koffie test gedaan op hun website want woon niet in de buurt van Baarn. Snelle levering, het enige wat ik miste wat je wel kon aangeven bij het bestellen was, welke koffiemachine je thuis gebruikt. Zo heb je snel de juiste maalgraad en hoef je dat niet zelf thuis uit te zoeken. Ik kom zeker nog een keer terug met mijn koffie bestelling!

• Bestelgemak

Voor het eerst “echte” koffie besteld. Duideijke site, snel besteld en geleverd.

Heerlijk espresso

Espresso zoals deze moet zijn. Elke dag een heerlijk kopje. Ben hier super blij mee.

• Bestelgemak

Lekkere bonen vlotte bezorging !

Geweldige koffie, maandelijkse aanbieding

Elke maand is er een andere koffie die met korting aangeboden wordt. Dit is een leuke en betaalbare manier om diverse koffies te proberen. Tot nu toe alleen maar goeie koffies gehad!

• Bestelgemak

Uitgebreide keuze van heerlijke koffiebonen

Duidelijke website, ruim assortiment van heerlijke koffies uit allerlei windstreken, maandag besteld en dinsdag geleverd.

• Bestelgemak

Prima koffie ,na bestelling de volgende dag geleverd.

Via mijn schoonzoon aan het adres Boot gekomen, Ruim assortiment wat je kan uitproberen wat voor jou het beste is. Bestel, betaal en de volgende dag in huis. Beter kan het niet. Een opmerking; Als jullie verkoop actie,s hebben voor nieuwe klanten ,die bv Boot koffie kopjes krijgen, denk dan ook eens aan trouwe klanten voor een klein presentje als dank., bij volgende bestellingen.

• Bestelgemak

Een geweldige avond waarin twee koffie-experts hun passie delen

Perfect voor iedereen die meer wil weten over koffie. Zowel voor 'beginnende' drinkers, als voor de 'gevorderden' die al een espressomachine en maler thuis hebben staan. Er worden prachtige verhalen verteld, geheimen gedeeld, heerlijke koffie gezet en sfeervolle liederen gezongen. Aanrader!

• Bestelgemak

Heerlijke koffie en snel geleverd

De koffie werd snel bezorgd en smaakt heerlijk. Ook fijn dat de koffie in verpakkkingen van 250 gram geleverd kan worden.

• Bestelgemak

De lekkerste koffie zo makkelijk thuis.

Zo makkelijk besteld, en zo vlug in huis En dan maar genieten van de lekkerste koffie die je ooit geproefd hebt. Eerlijke prijzen voor de koffieboeren vind ik ook belangrijk en terecht voor zo'n lekker bakkie. Echt een aanrader

Snelle verzending & lekkere koffie

Bestel al jaren koffie bij Boot, en nu we wat nieuwe koffie-accessoires nodig hadden, besloot ik die ook hier te kopen. Blij mee: zoals altijd snelle verzending en goeie producten.

Kwaliteit 10

Kwaliteit 10

• Bestelgemak

Snelle service. Ik werd nog even gebeld omdat ik mijn huisnummer vergeten had bij de bestelling.

Decaf coffee

Not easy to find expresso and filter decaf coffee of good quality, I am very pleased with these products

Doen wat ze beloven.

Duidelijke webshop met een prima levering.

• Bestelgemak

Producten werden zeer snel geleverd. Kregen ook nog gratis een mooi maandblad meegestuurd.

Bijzonder lekkere koffie

Speciale dank voor de persoonlijke tips en aflevering door Myra Tran!

• Bestelgemak

Fijn bedrijf met goede service

Koffie besteld, zowel bonen als gemalen. Door een kleine vergissing alleen bonen gekregen. Dit via email gemeld en super snel een reactie gekregen, en binnen 2 dagen de gemalen koffie in huis ! Top service !!

• Bestelgemak

Spullen voldoen aan de verwachting

Hier mijn eerste pour-over set gekocht met de V60, glazen kannetje, filters en natuurlijk hele mooie koffie. Ik kon direct aan de slag!

Prima ervaring

Snelle levering, goed product en prima communicatie

Laanstraat 49

3743 BB Baarn

Over Boot Koffie

Geluk door smaak - Sinds 1973 Sinds 1973 branden wij dagelijks eerlijk ingekochte koffie. Geluk door smaak. Proef ons verhaal.