Mooi product, slechte levering

Ik heb bij jullie een onwijs mooie ring gekocht. Deze had ik eerst gespot in de Bijenkorf waarnaar ik hem bij jullie op de site heb besteld. Helaas is de levering niet op juiste manier uitgevoerd. Het zou alleen op het thuisadres gebeuren met handtekening van één van de bewonende. Het pakketje heeft door vakantie 5 dagen buiten publiekelijk op de stoep gelegen waarnaar het pakket nat is geworden door de regen. Ik verwachte van een bestelling met deze waarde meer zorg. Samenvattend; mooi product, slechte levering.

Snelle bezorging, goed ingepakt (niet opvallend). Product is zoals het beschreven is.

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Altijd super snel en heel goed.

Ik heb bij elke aankoop bij Daimond point, of het nou online een bestelling is of in de winkel een goede ervaring. De medewerkers zijn heel vriendelijk en alles wordt mij duidelijk verteld over de sieraden.

Wat fijn om te horen, dat u bij elke aankoop een goede ervaring hebt. Dank voor uw review en veel draagplezier met uw sieraden toegewenst!

Keurig!

Mijn sierraad werd speciaal vervaardigd, ik ben meteen op de hoogte gesteld van de levertijd, tussendoor ook nog een update, en uiteindelijk was het er zelf nog een week eerder! Mooi verpakt ook. Het is prachtig, ik ben er erg blij mee!

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor uw mooie review en veel draagplezier met uw sieraad toegewenst.

Een cadeautje om hier te mogen winkelen

Prachtige collectie! Ik kom graag in de Bijenkorf om de collectie te bekijken daarnaast heb je altijd het gevoel dat je welkom bent. Personeel is professioneel en neemt de tijd voor je. Wanneer je iets online besteld is het altijd een feestje om het uit te pakken. Prachtig en zorgvuldig verpakt

Dank voor uw hele mooie review. Wat ontzettend fijn om te horen! Nog veel draagplezier met uw sieraden toegewenst!

In plaats van dat ze een klant serieus nemen..

In plaats van dat ze een klant serieus nemen, als deze zegt dat de maten klein uitvallen, zeggen ze stellig dat de maten kloppen. Nee dus. Ik heb vaker ringen gekocht van Diamond Point in maat 51 en die passen nog steeds netjes op m’n ringvinger. De ring die ik heb gekocht in maat 53, past nét op m’n ringvinger! Had maat 53 gekocht omdat ik hem eigenlijk wou dragen aan mijn wijsvinger die wat breder. Nou als ie al niet op m’n ringvinger past, dan daar al helemaal niet. Dus nee: de mail van de DiamondPoint medewerker was echt betweterig en totaal klantonvriendelijk. Voelde me niet serieus genomen. En in wou jullie nog helpen ook. Ik adviseerde dit te vermelden op jullie site zodat je teleurstellingen voorkomt. Maar ze/hij bleef stelling beweren dat ze kloppen. NIET DUS.

Dank voor uw review. We zullen het onderzoeken om te zien wat er gebeurd is en persoonlijk contact met u opnemen. Wij waarderen het, dat u de moeite hebt willen nemen om ons te helpen.

Geweldige sevice

Geweldige service!

Goed om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Mooie sieraden

Mooie ring , net zoals afgebeeld op de foto

Super Service

Mooie ring prachtig verpakt in een wit doosje met rosé strikje . Keurig bij mij is bezorgd met de handtekening van me aan de pakketbezorger.

Erg goed

Veel contact gehad En steeds vriendelijk geholpen.

Fijn om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Goede service, snelle levering. Goede prijs kwaliteit.

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Snelle levering geheel volgens afspraak

Er is een snelle en correcte communicatie over wanneer het bestelde wordt bezorgd. Het is prachtig verpakt met garantie certificaat enz. Fijne site!

Site moet aktueler

Ik had een ring besteld in de maat die nog leverbaar was, maar een paar dagen later ontving ik een mail dat de ring niet meer leverbaar is. Nakijken op de site leverde op dat de ring nog steeds in die maat leverbaar was! Heb dat doorgegeven. Ring was later verwijderd.

Dank voor uw review. Vervelend om te horen en excuses voor het ongemak. We zullen uw feedback meenemen in hoe we in de toekomst dit kunnen voorkomen.

Snel en top personeel Amstelveen

Ben lief ontvangen dames in amstelveen bij diamond pond waren heel lief en attent

Dank voor uw review en fijn om te horen! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Héle mooie sieraden die heel mooi zijn verpakt. Topkwaliteit voor een mooie prijs. Een klant erbij!!!

Wat leuk! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraden toegewenst!

ik moest zoeken naar de daimond ponit. het is IN de beijenkorf. dat wist ik niet

Dank voor uw review. Fijn dat dat alles prima is. Dit zijn al onze Diamond Point shops in de Bijenkorf https://diamondpoint.net/pages/onze-shops. Hopelijk tot een volgende keer!

Prachtig sieraad luxe verpakking !

Mooie armband op tijd voor mijn verjaardag Top service aan de telefoon mooi ingepakt Prachtig sieraad

Dank voor uw review! Wat fijn om te horen. Veel draagplezier met uw mooie armband toegewenst.

Foto is niet te vertrouwen

Alles lijkt veel groter op de foto en de bracelet was zo fragiel

Dank voor uw review. Wat vervelend om te horen. We gaan persoonlijk contact met u opnemen.

TOP!!!

TOP!!!

Wat fijn dat alles naar wens is gegaan. Bedankt voor de review!

Heel tevreden.

Het bestelde item is schitterend, de verpakking fraai en solide, de communicatie via de mail correct en snel.

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de review en heel veel plezier met het sieraad gewenst.

Topservice

Zeer vriendelijke medewerksters die meedachten. En alles snel en goed afgehandeld. Ik zal zeker hier nog eens een aankoop doen.

mooi sieraad, goede prijs en snelle bezorging

Mooie, kwalitatief goede gouden oorknoppen gekocht voor een gereduceerde prijs en de volgende dag al in huis. Bovendien prachtig verpakt in doosje met strik!

Wat fijn dat alles naar wens was en u onze service waardeer. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Goede service en snel geleverd!

Bedankt voor de review. Fijn dat alles naar wens was.

prima !

Keurig verzorgd ,daar ik wel meer gekocht heb bij Diamand Point weet ik dat het een betrouwbare winkel is.

Bedankt voor de review. Fijn dat u onze service waardeert. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Mooie sierraden, snelle levering en heel mooi , luxe verpakt.

Wat fijn dat u onze collectie mooi vindt en dat alles naar wens is verlopen.

In de Wolken 226

1186 BP Amstelveen

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.