uitstekende service

goed produkt

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Heel goed . Ook het e-mail contact met Tamara

Dag Na de bestelling en betaling kreeg ik e-mail 20% korting op bestelde artikel . Die heb ik alsnog gekregen en is ook meteen terug betaald

Bedankt Vera voor de fijne review. Veel draagplezier met het sieraad gewenst.

Echt super service

De ring bleek ondanks de ringsizer toch een maatje te groot. Via de klantenservice kon ik regelen om deze te ruilen voor een kleinere maat. Maar ondanks dat die maat wel aangeboden werd op de site bleek deze toch niet voorradig. Dan kreeg ik de keuze om de ring een maatje kleiner te laten maken. Daar waren wel kosten aan verbonden, geen probleem. Maar vervolgens werd mij aangeboden dat dat kosteloos te doen. Super blij mee! Ook de bereikbaarheid vd klantenservice is heel goed, dat verwacht je eigenlijk niet tegenwoordig. In de winkel in Amstelveen ook zeer goed geholpen!!

Wat fijn Jacob dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review. Heel veel draagplezier gewenst met het mooie sieraad.

Ik had een ring als cadeau snel nodig. De juiste maat was er alleen waarschijnlijk niet op tijd. Dus ik kreeg een grotere maat opgestuurd zodat het cadeau op tijd gegeven kon worden. Toen ik belde om hem om te ruilen in de winkel kon ik zelf aangeven waar ik het liefst heen wilde en later werd ik zelfs teruggebeld dat ik alsnog 20% korting zou krijgen die op die dag gold en niet toen ik bestelde. Netjes en goed geregeld, erg blij mee en mijn vrouw uiteraard ook.

Wat fijn om te horen. Dank voor uw review en we wensen uw vrouw veel draagplezier met haar Diamond Point ring.

uitstekende verzorging van mijn bestelling

Zowel de online bestelling als de telefonische service verliepen prima.

Wat fijn Ton dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel geefplezier gewenst met het sieraad.

Snelle en goede service

Ik had een ring besteld via de website en opgehaald in de Bijenkorf. de ring was snel geleverd en ik ben goed geholpen in de winkel.

Wat fijn Sophie dat u zo tevreden bent. Heel veel draagplezier gewenst met het mooie sieraad.

Perfect, vriendelijke en zeer snelle behandeling van mijn prachtige cadeau

Enkele weken geleden wilde ik graag de mooie parelarmband Rivièra van Diamond Point voor mijn vrouw bestellen, maar door allerlei omstandigheden was ik rijkelijk laat om deze armband te bestellen. Vrijdagmiddag was ik dan eindelijk zover om mijn bestelling te doen, maar ik was nu toch bang dat ik écht te laat was met mijn bestelling. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Diamond Point en mijn probleem voorgelegd, snel hierop kreeg ik een vriendelijke e-mail van Diamond Point dat ze er alles aan gingen doen om mij te helpen en mijn cadeau op tijd bij mij te krijgen. En inderdaad, de volgende dag kreeg ik mijn bestelling, de bestelling was perfect ingepakt en in deze verpakking zat mijn prachtig ingepakte cadeau, zelden zo'n mooie verpakt cadeau gegeven. Op zondag kreeg mijn vrouw haar cadeau en ik zag al gelijk aan haar gezicht dat ze zeer blij verrast was en heel blij met haar cadeau, een prachtige parelarmband Rivièra (8719642492297) met daarin verwerkt een 14k geel gouden parel.

Wat leuk om te horen! Dank voor uw review en we wensen uw vrouw veel draagplezier met haar prachtige Rivièra parelarmband.

Dubbel gevoel

Ik werd op Donderdag 12/5 gebeld met de melding dat mijn bestelling rond was en dat deze volgens mijn keuze naar de Bijenkorf op de Dam verstuurd zou worden. Op zondag 15 mei ging ik naar de locatie en daar bleek men van niets te weten. Heel vervelend want ik ben er speciaal voor naar De Dam gegaan. Klantbon Dpa/889437

Wij vonden dit zo vervelend om te horen, dat we gelijk contact met u hebben opgenomen. Hopelijk is het voor u alsnog naar tevredenheid opgelost. Veel plezier met uw sieraden toegewenst!

Uitstekende service!

Via de webshop heb ik de ring besteld en later telefonisch contact gehad in verband met de leverdatum. Uitstekend geholpen om de ring alsnog op tijd geleverd te krijgen. De ring was keurig netjes verpakt met alle informatie over het product, factuur, etc. bijgevoegd. Zeer tevreden over de bestelling bij Diamond Point en zou hen dan ook zeker aanbevelen bij anderen.

Wat goed om te horen dat uw ring alsnog op tijd geleverd is en fijn dat u tevreden bent over de service van Diamond Point! Dank u wel voor de review.

Snel en goed verpakt. Kado verpakking echt netjes.

Dank voor uw review! Wij versturen al onze orders ingepakt als cadeau. Leuk dat u het netjes vindt.

Mooie producten maar onveilige manier van verzending

Ik heb vaker bij DP gekocht en de producten zijn mooi. Deze keer heb ik op de website een vrij dure ring besteld en deze is via PostNL verstuurd. Helaas zijn de afspraken (enkel aan huis incl handtekening) niet nagekomen en is het pakket enkele dagen zoek geweest. DP gaf aan dat het bezorgd was terwijl ook op camerabeelden niets te zien was. Uiteindelijk bleek het pakket aan de andere kant van het huis in de papieren kliko te zijn gelegd. Ik zal niet meer snel een product kopen via de website.

Dank voor uw review. We zullen dit zeker gaan bespreken met PostNL. Fijn dat u dit aangeeft, want hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Wat fijn om te horen Adil dat u onze service als goed ervaart. Bedankt hiervoor!

Ik heb een paar keer per mail of chat contact gehad met de klantenservice en kreeg snel reactie op mijn vraag .Ik heb ook afgelopen maandag telefonisch contact gehad met mevrouw Saskia, zij reageerde vriendelijk en heeft mij meteen geholpen. Mooie sieraden, super service.

Dank voor uw review. Wat fijn om te horen, dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw sieraden toegewenst!

Veel keus en makkelijk te bestellen

Online veel keus en makkelijk te bestellen.

Wat fijn Hamida dat u tevreden bent over onze site. Bedankt voor de review.

Super attente service online en daarna in de winkel

Service om een sieraad aan te passen en de bestelling daarna in de winkel

Bedankt Marjolein voor de mooie review. Fijn dat u onze service als prettig heeft ervaren. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad.

Personeel niet heel vriendelijk en professioneel

Ik vond het personeel niet heel vriendelijk en niet heel professioneel (in Bijenkorf Rotterdam)

Wat vervelend Fabienne dat u deze ervaring heeft in onze shop. Wij gaan dit intern bespreken en hopen u weer in een andere shop te ontmoeten.

Fijne service en erg behulpzaam

Ik had een ring besteld voor ons 10 jarig huwelijk en met de medewerking van Saskia en collega's heb ik de ring op tijd mogen ontvangen. Ondanks dat de ring niet op tijd binnen was gekomen bij het centraal punt heb ik 'm toch nog de dag ervoor mogen ontvangen. Verder is DP altijd makkelijk telefonisch bereikbaar en zijn de medewerkers al te vriendelijk om je te helpen waar kan.

Dank voor de review Dylan en nog van harte met uw 10-jarige huwelijk! Heel fijn om te horen allemaal. En we helpen inderdaad heel graag daar waar kan. Veel plezier met het sieraad toegewenst.

Kwaliteit & betrouwbaar

Dank voor uw review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Uitstekend geholpen

Ik ben op een goede en vriendelijke manier geholpen.

Dank voor uw review Berry! Wat fijn dat u uitstekend geholpen bent. Goed om te horen. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Sneller levering van mooie sieraden. En goede prijs voor elke prijs klasse

Dank voor uw review Andrew! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

fijn geholpen en goede informatie gekregen

Dank voor uw review Corrie. Heel fijn om te horen, dat u naar tevredenheid bent geholpen en geïnformeerd. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

De ring die ik had besteld was nooit aangekomen bij mij, ondanks dat PostNL wel had aangegeven te hebben geleverd. Na contact te hebben opgenomen met Diamond Point hebben zij mij goed geholpen en uiteindelijk (na 2 weken) een nieuw exemplaar opgestuurd, deze is inmiddels binnen! Ontzettend tevreden over hoe Diamond Point mij te woord heeft gestaan in dit proces.

Dank voor uw review Jasper. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en afgehandeld. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Goede site en snelle levering alleen jammer dat de kortingscode niet samen kon met de ING waardebon

Dank voor uw review Sigrid! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Keurige levering

Keurige levering en snel

Bedankt voor uw review Yvonne. Veel plezier met het sieraad gewenst!

perfect

Zeer nette behandeling van de medewerkers en snelle reactie mbt de omruiling van het artikel. Alsmede mij er nogmaals attent opmakende dat er een bijbetaling dient te worden voldaan.

Dank voor uw review Yvonne en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.