Zeer meedenkt en goede service!

Wij zijn 23-12 de trouwt en gelukkig konden ze na telefonisch overleg de ring nog van tevoren geleverd krijgen. Daar waren wij natuurlijk erg blij mee.

Nog van harte gefeliciteerd met uw huwelijk. Fijn dat u tevreden bent met onze service en bedankt voor de mooie review.

Diverse malen alleen maar zeer goed .

Toen een ring van mij was kwijtgeraakt en ik wel het geld van de verzekering kreeg. Hebben ze voor mij de ring opnieuw gemaakt voor hetzelfde geld van wat de ring jaren geleden had gekost .

Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier met het sieraad gewenst en bedankt voor de review.

Geweldige service

super service en keurig op tijd geleverd. Heel blij mee.

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles op tijd was en dat het naar wens is. Heel veel plezier met het sieraad gewenst!

Besteling

Lief goed

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met het sieraad gewenst!

Al jaren fan van dit prachtige sieraden merk!

Super mooie sieraden en hele goede kwaliteit!!

Wat leuk dat u een fan van onze sieraden bent. Heel veel plezier met de sieraden gewenst en bedankt voor de mooie review!

Wij hebben erg goede ervaringen!!!

Prijs kwaliteit bijzonder goed, vandaag besteld, morgen in huis!!!

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Iets mindet dan ik gewend ben.

Wanneer er erg veel reclame wordt gemaakt in de periode voor kerst, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat de bestelde items vóór kerst geleverd kunnen worden als iets op 24 november is besteld. Op 15 december heb ik navraag gedaan: 2 van de 3 items kunnen pas de eerste helft van januari geleverd worden. N.a.v. mijn negatieve beoordeling reageerde Diamond Point adaequaat. Ik had kunnen weten bij doorklikken op de benodigde maat dat de levertijd 3 tot 6 weken kon zijn. Daarin heeft D.M. gelijk, maar ik vind die mededeling toch erg verstopt. Aanstekelijke reclame t.b.v. de feestdagen hoort gewoon vóór die periode geleverd te kunnen worden.

Jammer dat u in de bevestigingsmail niet de langere leverdatum heeft opgemerkt. In een persoonlijke mail zullen wij u uitleg geven.

Zeer goed geholpen

Goed geholpen, was wel moeilijk om de groeibriljant later in te leveren dan de nieuwe mee te nemen. Maar uiteindelijk erg vriendelijk en goed geholpen.

Wat fijn dat het uiteindelijk toch allemaal gelukt is.

Perfect geregeld vanaf bestelling tot en met de levering, telkens weer.

Bedankt voor de review en fijn dat alles naar wens is verlopen!

Service is top

Mevrouw achter de toonbank heeft goede service verleend en het heel mooi ingepakt, sieraden zien er kwalitatief uit.

Fijn dat alles naar wens was. Veel plezier met het sieraad gewenst.

goede service en mooi produkt.

prettige ervaring

Fijn om te horen! Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

In een woord keurig

Heel mooi alleen de verpakking is wat summier

Heel mooi ervaring

Geweldig personeel, en helpful

Wat fijn om te horen1 Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Fantastisch!

Fantastisch!

Leuk! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Efficiënt, zorgvuldig, classy.

Goede website, vlot bezorgd, keurig en fraai verpakt. Helaas geretourneerd, maar ook dat heel snel en zorgvuldig.

Dank voor uw review! Goed om te horen. Hopelijk tot een volgende keer.

Wordt snel, vriendelijk en accuraat geholpen.

Cadeaus mooi verpakt!

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Goede service: simpel en snel

Mooie producten. Bestelling en levering perfect geregeld

Top service!

Zeer netjes geleverd en mooi verpakt!

Snel

Snelle en goede levering

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de review!

Klantvriendelijk

Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met het sieraad toegewenst

Chapeau!

Meer dan tevreden over alles! Bestellen, bezorgen, informatie: alles verliep vlekkeloos dankzij het geduld en de bereidwilligheid van de medewerkers!

Dank voor uw review! Heel fijn om te horen en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Ontzettend mooi, verfijnd, authentiek maar wel duur.

Positieve ervaring!

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.