Professionele uitleg en begeleiding

Bij elke aankoop professionele uitleg en begeleiding. Ruime keuze van mooie producten.

Bedankt voor de review en fijn dat u onze service waardeert.

Hele slecht ervaring met Diamond Point

Zeer slecht geholpen bij Diamond Point in de Bijenkorf in Amsterdam. Het herstellen van een ring die binnen een paar maanden stuk was werd niet vergoed omdat het was gedragen. Ik dacht altijd dat een ring daarvoor was :-(

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan in onze shop te Amsterdam. In een persoonlijke mail zal er contact met u worden opgenomen.

Slechte ervaring met het fenomeen groeibriljant

Volgens de website van dit bedrijf kan je binnen twee jaar je gekochte sieraad met groeibriljant, tegen bijbetaling, inwisselen tegen een sieraad met een grotere diamant onder de volgende voorwaarden: Het groeipercentage van de steen moet minimaal 35% bedragen, het minimale verschilbedrag moet minimaal 150,00 euro zijn, je krijgt de huidige waarde van je ‘oude’ sieraad als inruilbedrag terug op het nieuw aan te schaffen sieraad, wisselen van sieraad of goudkleur (bijvoorbeeld van geel naar wit goud) is toegestaan. Ik wilde een hanger met een 0,25 karaat steen laten groeien naar een ring met totaal van 0,50 karaat. Het groeipercentage is 100%. De oude hanger heeft een huidige waarde van 1795,00 euro. De nieuwe ring kost 2250,00 euro. Er moet dus 455,00 euro worden bijbetaald Daarmee is beide voorwaarden voldaan zou je zeggen. Diamond Point zegt nu echter dat de waarde van het nieuwe sieraad 35% hoger moet zijn dan de waarde van het in te ruilen sieraad en dat ik dus een sieraad van minimaal 2423,25 euro dien te kiezen. Dit is in tegenspraak met de tekst op hun eigen website, maar ze houden voet bij stuk …… Diamond Point verstrekt bij ieder sieraad een eigen certificaat Hierin wordt keurig de kleur van de steen aangegeven (met een letter van het alfabet: ‘D’ is het zuiverste wit, ‘Z’ is geel), het aantal karaat en de helderheid van de steen (loepzuiver = LC of insluitsels = VVS, VS of SI). Er zijn echter meer aspecten die een rol spelen bij de kwaliteit van een diamant, zoals de symmetrie en de proporties van de steen, belangrijk voor lichtbreking en fonkeling. De gradatie van bovenstaande eigenschappen loopt van poor, via good en very good naar excellent. Bij een officieel certificaat, afgegeven door een diamantbeurs waar de steen is verhandeld, worden ook symmetrie en proporties vermeld. Een certificaat van Diamond Point vermeldt dit niet, waardoor je eigenlijk niet weet of je wel goede kwaliteit koopt.

Bedankt voor de review. In een persoonlijk bericht zal er contact met u worden opgenomen.

Al mijn aankopen zijn goed verlopen.

Bedankt voor de review en fijn dat alles naar wens is gegaan.

Top. Snel en goed verpakt

Fijn dat alles naar wens was. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Snelle en nette afwikkeling

Er is snel en netjes afgeleverd. Helaas vallen de producten tegen. Als er al een foto met model bij een artikel staat, geeft dit een vertekend beeld. In de winkel zelf passen geeft meer zekerheid en minder teleurstelling.

Bedankt voor de review. Jammer dat de sieraden niet naar wens waren. Wij proberen de foto's te vernieuwen zodat u een zo goed mogelijk beeld krijgt.

uitstekend

Alles wat wij hebben besteld kwam tijdig en geheel volgens de omchrijving

Wat fijn dat alles naar wens is gelopen. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Heel goed!

Door een technische fout was mijn huisnummer niet goed in het bestelformulier gekomen. Daar wordt goed op gelet! Ze belde gelijk en de bestelling ging dezelfde dag nog weg. Het wordt prachtig verpakt met de info van je bestelling. In mijn geval een ring, in de beschrijving stond de betekenis van de ring enz. Ik ben zeer tevreden!

Bedankt voor de review en fijn dat onze service naar wens is verlopen. Veel plezier met de ring gewenst!

hele goede ervaring, snelle service

Snelle service en ben telefonisch goed geholpen om mijn aankoop te doen. Super blij met mijn aankoop

Fijn dat u onze service zo waardeert. En wat leuk dat u zo blij bent met de aankoop. Veel plezier ermee gewenst!

Slecht produkt

Witgouden ring gekocht, binnen 3 maanden geel-goud geworden. Zou aan mij liggen (huid); op garantie weer witgoud gepolijst maar 2 maanden later weer zelfde verhaal. Gewoon slecht produkt: je koopt een witgouden ring die binnen afzienbare tijd geel-goud is geworden.

Wat ontzettend vervelend dat de ring al weer zo snel verkleurd is. In een persoonlijke mail zullen wij u contacten.

Prima service.

Vriendelijke medewerkers.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de review.

Prima geholpen

Goede uitleg. De waarde is helaas niet verhoogd wat me bevreemd aangezien de goudprijs wel is gestegen. Die vraag moet ik nog stellen.

Regelmatig worden onze prijzen aangepast nav de goudprijs. In een persoonlijke mail zal er contact met u worden opgenomen.

Prachtige sieraden

Ik heb een paar prachtige sieraden van diamond point. Mijn favoriete juwelier!

Bedankt voor de review. Wij wensen u heel veel plezier toe met deze mooie sieraden.

Alsof je een krentenbol komt kopen.

Vreselijk personeel bijenkorf Amsterdam

Wat jammer dat u deze ervaring heeft opgedaan in onze shop. In een persoonlijke mail nemen wij contact met u op.

Toppie

Wat fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor de review.

Verrassend

Mooie sieraden bij Diamond Point…de prijs vind ik minder….wat aan de dure kant.En weinig aanbiedingen.

Gezien de hoge goudprijs kunnen onze prijzen soms hoog lijken maar naar verhouding kloppen deze. Wij hebben diverse acties waardoor u met korting een mooie sieraad kunt aankopen. Via onze nieuwsbrief worden deze bekend gemaakt. Als u zich hier nog niet voor heeft ingeschreven wil ik u dat zeker adviseren.

De sieraden van Diamond point zijn echt zoals je verwacht. Heel mooi! Indien besteld wordt buitengewoon verzorgd bezorgd. In de Bijenkorf wordt je ook zeer deskundig geholpen.

Wat fijn dat u tevreden over ons bent. Veel plezier met de sieraden gewenst.

DOEN WAT BELOOFD IS

Uitstekende kwaliteit. Ze komen hun afspraken na. De geleverde artikelen zien er uit zoals ze op de website worden getoond. Je kunt de website vertrouwen.

Bedankt voor de review. Fijn dat wij aan u verwachtingen hebben voldaan en dat alles naar wens was.

Vijf diamanten sterren voor Daimond Point

Digitaal dure sieraden bestellen is wel een afweging: wel of niet doen. Door ervaringen in het verleden had ik alle vertrouwen er in dat het goed zou komen. Het resultaat? We genieten elke dag nog van deze aankoop.

Wat leuk dat er zo veel plezier met de aankoop wordt beleeft. De website is inderdaad vakkundig en te vertrouwen. Ook telefonisch zijn wij goed te bereiken.

Fantastische service

Toen ik hanger met ketting kocht, paar maanden later als de ring van jullie uit de vraag de ring toe te sturen zodat de kleur van de steen identiek was . Top

Wat fijn dat u onze service zo waardeert. Heel veel plezier met deze mooie set gewenst!

Mooie sieraden

Mooi assortiment voor redelijke prijzen, wel vind ik het op de website lastig zoeken: zoekfunctie werkt niet echt op type sieraden.

Bedankt voor de review. Inmiddels hebben wij een andere site die u hopelijk beter voor u werkt.

Onervaren, geen verstand van het vak.

In het verleden heel goed geholpen met personeel die het echt vakkennis had. Nu helaas dames die geen verstand hebben van het vak en alleen maar staan te verkopen en afrekenen.

Dank voor uw review. Wat jammer dat u het zo ervaren hebt in onze shop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Snel geleverd en perfecte kwaliteit! Ik ben er super blij mee

Dank voor uw review! Goed om te horen, dat u super blij bent met uw sieraad. Veel draagplezier er nog mee toegewenst.

Altijd goede service en de site is duidelijk

Diamond Point bij de Bijenkorf is altijd fijn om even langs te gaan en de service is goed. Verder is de site ook heel duidelijk. Ik ben altijd tevreden!

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat u het fijn vind om even langs te gaan in onze Diamond Point shops in de Bijenkorf en dat u de site duidelijk vindt. Veel plezier nog met uw sieraad toegewenst.

met alles goed geholpen

Goed geholpen , goed geadviseerd alles netjes op tijd, en exact wat we hadden ebsteld

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat u altijd goed geholpen wordt. Veel plezier met uw sieraad nog toegewenst.

In de Wolken 226 1186 BP Amstelveen

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.