Mooie ringen, maar niet voor herhaling vatbaar

De ringen heb ik snel geleverd gekregen, echter van de vier ringen die ik heb besteld is de kwaliteit van een niet bijzonder. Ziet er na een paar maanden uit alsof het jaren oud is!

Jammer dat u deze ervaring met ons product heeft. In een persoonlijke mail zullen wij contact met u opnemen.

Leuke armband

Ik heb een paper clip armband gekocht en ben er tevreden over. Hij is wel erg licht qua gewicht, maar de prijs was er ook naar. Heb deze op Internationale Vrouwendag met 20% korting kunnen kopen, wat natuurlijk een mooie aanbieding was.

Bedankt voor uw aankoop en wat fijn dat u tevreden over de armband bent. Veel draagplezier ermee gewenst.

De sierraden, de online shop, hoe het pakje is ingepakt, het is allemaal superdeluxe!

Nooit gedacht dat ik het zou aandurven om sierraden online te kopen maar bij Diamond Point een keer gewaagd! En nu wil ik alleen maar meer!

Wat fijn dat u de gok heeft genomen om bij ons online te bestellen. Mocht u vragen hebben dan zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. Bedankt voor de review en veel plezier met de sieraden gewenst.

Gorgeous pendant design and great service.

I bought a necklace for a special birthday, for a friend who loves bees. The pendant design was beautiful, I did a lot of searching and finally found this perfect, unique, gift on the other side of the world. Diamond Point were so helpful, I needed the gift picked up and posted on time to get to a 50th birthday party and they did everything they did to help. I received the parcel in Australia and my friend loved it. It was very nicely packaged and the communication and service were outstanding.

Thanks for the nice review and your order. We are very pleased that your friend likes the piece of jewelry.

Prima service en prachtige juwelen.

Altijd goed, vriendelijk, professioneel geholpen. Hele goede service bij vragen of leveringen.

Bedankt voor de review. Fijn dat u onze service waardeert.

Top kwaliteit en zeer betrouwbaar

Een prachtige collectie sieraden. Het personeel denkt met je mee. Cadeaubon leukt verpakt. Men kan naar de winkel in A'dam of het bestelde komt keurig op tijd met de post.

Bedankt voor de review. Wat leuk dat u ons zo waardeert. Wij zitten in elke Bijenkorf van Nederland dus niet alleen in onze shop te Amsterdam. U bent in elke shop welkom.

fijne service

Fijne service en mooie sieraden. Prettige afhandeling bij omruiling zowel online als winkel

Wat fijn dat u onze service waardeert en dat de omruiling goed is verlopen. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Superslechte service!

0 sterren!

Jammer dat u deze ervaring heeft. Er zal spoedig contact met u worden opgenomen.

Afhandeling klachten gaat langzaam en stroef

We hebben verschillende producten van DP gekocht, op basis waarvan we hebben besloten hier niet weer iets te kopen. Een armband had doorlopend problemen, en de afhandeling was uiteindelijk tot tevredenheid maar kostte erg veel tijd en energie.

Ons excuus dat u problemen heeft gehad met de armband. Jammer dat wij na het oplossen van het probleem bij de armband uw vertrouwen hebben verloren in ons. Mocht u zich bedenken wij zien u weer graag tegemoet in één van onze shops.

Gebeld maar kreeg geen vriendelijke reactie terug

Wat vervelend dat u heeft ervaren dat onze reactie niet vriendelijk was. Volgens onze gegevens is alles naar wens voor u opgelost en was u hier heel blij mee.

Prachtige sieraden met goede service! Heb in een ring nieuw steentje laten zetten en de communicatie was prima! Alles in overleg! Ik ben heel tevreden

Bedankt voor de review en weer veel plezier met de ring gewenst.

Superblij met diamond point. Vriendelijke mensen met goede tips.

Wat fijn dat u tevreden over ons bent. Bedankt voor de review

Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik sieraden heb aangeschaft bij Diamant Point, eerst in Arnhem en daarna in Utrecht. Maar ik werd altijd heel prettig geholpen bij mijn keuze door Lydia; een mooie oudere dame die snel doorheeft wat je als klant wilt aanschaffen. Online sieraden bekjken is lastig omdat de ondergrond/achtergrond van de sieraden wit is en dan is niet altijd goed te zien hoe het sieraad er echt uitziet. Misschien is verbetering mogelijk ??

Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze shops. Wij zijn steeds bezig om onze foto's en onze site te vernieuwen dus hopelijk is het snel beter naar uw wens.

???

Uiteindelijk ben ik nu tevreden omdat het financieel in korte tijd goed afgewikkeld is. Maar enige stress heeft het zeker opgeleverd omdat het gekozen artikel zeer tegenviel mbt tot de sluiting maar nog meer doordat de oorhanger ging draaien. Ik begrijp niet dat deze hanger in de collectie zit. Heel jammer want ik had hem graag willen houden.

Bedankt voor de review. Fijn dat wij het goed met u hebben kunnen oplossen. Jammer dat u problemen met de oorsteker heeft ondervonden.

zeer goede service....

het ruilen van een ring , ging gesmeerd.

Fijn dat wij het goed en snel voor u hebben kunnen oplossen. Bedankt voor de review.

Mooi design, vakkundig en betrouwbaar.

Ik ben een vaste klant, en erg tevreden!

Wat fijn dat onze service en collectie zo bij u in de smaak valt. Wij zien u graag als klant tegemoet. Veel plezier met de sieraden gewenst.

Professionele uitleg en begeleiding

Bij elke aankoop professionele uitleg en begeleiding. Ruime keuze van mooie producten.

Bedankt voor de review en fijn dat u onze service waardeert.

Hele slecht ervaring met Diamond Point

Zeer slecht geholpen bij Diamond Point in de Bijenkorf in Amsterdam. Het herstellen van een ring die binnen een paar maanden stuk was werd niet vergoed omdat het was gedragen. Ik dacht altijd dat een ring daarvoor was :-(

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan in onze shop te Amsterdam. In een persoonlijke mail zal er contact met u worden opgenomen.

Slechte ervaring met het fenomeen groeibriljant

Volgens de website van dit bedrijf kan je binnen twee jaar je gekochte sieraad met groeibriljant, tegen bijbetaling, inwisselen tegen een sieraad met een grotere diamant onder de volgende voorwaarden: Het groeipercentage van de steen moet minimaal 35% bedragen, het minimale verschilbedrag moet minimaal 150,00 euro zijn, je krijgt de huidige waarde van je ‘oude’ sieraad als inruilbedrag terug op het nieuw aan te schaffen sieraad, wisselen van sieraad of goudkleur (bijvoorbeeld van geel naar wit goud) is toegestaan. Ik wilde een hanger met een 0,25 karaat steen laten groeien naar een ring met totaal van 0,50 karaat. Het groeipercentage is 100%. De oude hanger heeft een huidige waarde van 1795,00 euro. De nieuwe ring kost 2250,00 euro. Er moet dus 455,00 euro worden bijbetaald Daarmee is beide voorwaarden voldaan zou je zeggen. Diamond Point zegt nu echter dat de waarde van het nieuwe sieraad 35% hoger moet zijn dan de waarde van het in te ruilen sieraad en dat ik dus een sieraad van minimaal 2423,25 euro dien te kiezen. Dit is in tegenspraak met de tekst op hun eigen website, maar ze houden voet bij stuk …… Diamond Point verstrekt bij ieder sieraad een eigen certificaat Hierin wordt keurig de kleur van de steen aangegeven (met een letter van het alfabet: ‘D’ is het zuiverste wit, ‘Z’ is geel), het aantal karaat en de helderheid van de steen (loepzuiver = LC of insluitsels = VVS, VS of SI). Er zijn echter meer aspecten die een rol spelen bij de kwaliteit van een diamant, zoals de symmetrie en de proporties van de steen, belangrijk voor lichtbreking en fonkeling. De gradatie van bovenstaande eigenschappen loopt van poor, via good en very good naar excellent. Bij een officieel certificaat, afgegeven door een diamantbeurs waar de steen is verhandeld, worden ook symmetrie en proporties vermeld. Een certificaat van Diamond Point vermeldt dit niet, waardoor je eigenlijk niet weet of je wel goede kwaliteit koopt.

Bedankt voor de review. In een persoonlijk bericht zal er contact met u worden opgenomen.

Al mijn aankopen zijn goed verlopen.

Bedankt voor de review en fijn dat alles naar wens is gegaan.

Top. Snel en goed verpakt

Fijn dat alles naar wens was. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Snelle en nette afwikkeling

Er is snel en netjes afgeleverd. Helaas vallen de producten tegen. Als er al een foto met model bij een artikel staat, geeft dit een vertekend beeld. In de winkel zelf passen geeft meer zekerheid en minder teleurstelling.

Bedankt voor de review. Jammer dat de sieraden niet naar wens waren. Wij proberen de foto's te vernieuwen zodat u een zo goed mogelijk beeld krijgt.

uitstekend

Alles wat wij hebben besteld kwam tijdig en geheel volgens de omchrijving

Wat fijn dat alles naar wens is gelopen. Veel plezier met het sieraad gewenst.

Heel goed!

Door een technische fout was mijn huisnummer niet goed in het bestelformulier gekomen. Daar wordt goed op gelet! Ze belde gelijk en de bestelling ging dezelfde dag nog weg. Het wordt prachtig verpakt met de info van je bestelling. In mijn geval een ring, in de beschrijving stond de betekenis van de ring enz. Ik ben zeer tevreden!

Bedankt voor de review en fijn dat onze service naar wens is verlopen. Veel plezier met de ring gewenst!

hele goede ervaring, snelle service

Snelle service en ben telefonisch goed geholpen om mijn aankoop te doen. Super blij met mijn aankoop

Fijn dat u onze service zo waardeert. En wat leuk dat u zo blij bent met de aankoop. Veel plezier ermee gewenst!

Bedrijfsgegevens

In de Wolken 226

1186 BP Amstelveen

020-5030990

[email protected]

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.