Droomcollectie

Kiezen is moeilijk uit zoveel mooie stukken, begeren is geen doodzonde.

Wat leuk dat u onze collectie zo mooi vindt die regelmatig wordt aangepast. Bedankt voor de review.

uitstekend

zeer klantvriendelijke medewerkers !!

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u onze service en klantvriendelijkheid waardeert.

Liefdevolle

Ben zeer tevreden geholpen.

Wat fijn dat u naar tevredenheid geholpen bent. Daar staat onze service ook voor en proberen wij altijd na te komen.

Perfecte hulp!

Bedankt voor de review. Fijn dat u onze klantvriendelijkheid waardeert.

Bedankt voor de review en fijn dat u onze service waardeert.

Wat een service

Lekker snel antwoord op mijn vragen. Met zelfs nog aanvullende informatie. Het geeft vertrouwen ook de handelswijze van verzendingen.

Fijn dat wij u hebben kunnen helpen al uw vragen te beantwoorden. Bedankt voor de review.

Echt super

Altijd zeer correcte afwikkeling

Bedankt dat u tevreden over ons bent.

Goede juwelen

Mooi ontwerp Goede kwaliteit Goede range van prijzen

Wat fijn dat onze collectie uw aanspreekt. Bedankt voor de review.

Teleurgesteld in verpakking van product

Ik bestel met regelmaat bij Diamond Point. Verzendtijd duurt redelijk lang. Laatste aankoop was een paar oorknoppen met diamant. Duurste aankoop tot nu toe. De oorstekers waren in elkaar gestoken en in een velvet zakje toegezonden. Zeer teleurstellend vergeleken met hoe zorgvuldig mijn producten normaliter ingepakt worden.

Dank voor uw review. Wat leuk dat u met regelmaat bij Diamond Point besteld. Hopelijk hebt u veel draagplezier van uw sieraden. Vervelend dat de oorsieraden niet naar wens verstuurd zijn. We nemen persoonlijk contact met u op via de email.

Mooie ring gekocht met fijne service

Bedankt voor de review. Heel veel plezier met de ring gewenst!

Heel mooi gemaakt

Ik was al zeer tevreden over de mooie moderne sieraden bij Diamond Point, ze worden ook zo smaakvol ingepakt. De service is heel fijn. Onlangs zijn er reparaties verricht van 2 ringen waarvan 1 enkele maten kleiner maken. Dit is erg goed gelukt.

Wat fijn dat u tevreden over ons bent en dat onze collectie bij u in de smaak valt. Veel plezier met de sieraden gewenst.

Pzrfect

Vriendelijke, correcte behandeling door personeel, erg behulpzaam. On-line store aflevering steeds conform gemaakte afspraken.

Bedankt voor de review en wat fijn dat wij aan uw verwachting hebben kunnen voldoen.

Onredelijke klantenservice

Extra terugname kosten berekend vanwege ‘passen’ van sierraad.

Helaas heeft de klant een gedragen sieraad retour willen sturen, dat niet geaccepteerd kan worden.

Fijne winkel

Klantenservice is prima

Bedankt voor de review. Fijn dat u tevreden over ons bent.

Levering duurt te lang

Wil mijn vrouw verrassen op haar verjaardag maar de bestelling komt een week te laat! Na een mailtje is het toch gelukt de bestelling op tijd te leveren, Dankjewel!

Uw bestelling is op tijd geleverd en u heeft deze op de verjaardag van uw vrouw kunnen geven. In een persoonlijke mail zullen wij contact met u opnemen.

Uitstekende service en levering

Tijd tussen bestelling en levering is kort, keurig en veilig ingepakt!!

Bedankt voor de review. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. Veel plezier met het sieraad gewenst.

mooi assortiment

snel geleverd

Wat fijn dat u tevreden bent over de levering. Bedankt voor de review.

Slechte service

Bij één van de ringen die ik had besteld zaten er onregelmatigheden in de soldeerpunten. Tien ik de ring kocht, kon ik door omstandigheden niet meteen reclameren en later niet meer aan gedacht. Toen ik na een jaar de ring terugstuurde omdat de coating eraf gesleten was en ook de onregelmatigheid ter sprake kwamen, werd er door een medewerker gesuggereerd dat ik deze soldeerfoutjes zelf had veroorzaakt en dat ik niet het recht had daarover te klagen. Ik vond dit zeer teleurstellend en ik zal bij u nooit meer een ring o.i.d meer kopen en ook anderen uw bedrijf afraden

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Wij nemen persoonlijk contact met u op.

gewoon goed

gewoon altijd goed

Bedankt voor de review. Fijn dat u tevreden bent over onze service.

Fijne behulpzame mensen, mooie sieraden

Wij doen mee met het groeibriljant systeem en telkens als er een upgrade gemaakt kan worden worden we erg vriendelijk en goed geholpen. Denken ook mee in onze situatie en we vinden dan een goede en passende oplossing. Kortom erg tevreden.

Wat fijn dat u onze service zo waardeert. Wij denken inderdaad graag met de klanten mee. Bedankt voor de review en heel veel plezier met het sieraad gewenst.

Goede service and hoge kwaliteit

Wat fijn dat u tevreden over ons bent. Bedankt voor de review.

Dikke prima

Ik wilde een nieuwe aanschuifring voor mijn vrouw kopen. Eentje die hetzelfde was als mijn vorige 3, maar nu weer met een andere kleur/soort stenen. De ring was helaas niet meer in de collectie. Maar deze hebben ze alsnog voor mij gemaakt. Happy wife, happy life ;) Dank zij jullie

Wat fijn dat u wij u toch nog hebben kunnen helpen en dat we u en uw vrouw happy hebben kunnen maken. Bedankt voor de review en veel plezier met de ringen gewenst!

Super ervaring

Mooie sieraden en een hele goede service!

Bedankt voor de review en wat fijn dat u onze collectie en service zo waardeert.

Ben fan van jullie

Heb in het verleden en nu een aantal sieraden gekocht.

Bedankt voor de review. Wat leuk dat u meerdere sieraden van ons heeft. Veel plezier hiermee gewenst!

Prachtige sieraden

Goed geholpen en goede prijs.

Wat fijn dat u tevreden over ons bent. Bedankt voor de review.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.