Dikke prima

Ik wilde een nieuwe aanschuifring voor mijn vrouw kopen. Eentje die hetzelfde was als mijn vorige 3, maar nu weer met een andere kleur/soort stenen. De ring was helaas niet meer in de collectie. Maar deze hebben ze alsnog voor mij gemaakt. Happy wife, happy life ;) Dank zij jullie

Wat fijn dat u wij u toch nog hebben kunnen helpen en dat we u en uw vrouw happy hebben kunnen maken. Bedankt voor de review en veel plezier met de ringen gewenst!

Super ervaring

Mooie sieraden en een hele goede service!

Bedankt voor de review en wat fijn dat u onze collectie en service zo waardeert.

Ben fan van jullie

Heb in het verleden en nu een aantal sieraden gekocht.

Bedankt voor de review. Wat leuk dat u meerdere sieraden van ons heeft. Veel plezier hiermee gewenst!

Prachtige sieraden

Goed geholpen en goede prijs.

Wat fijn dat u tevreden over ons bent. Bedankt voor de review.

Ring kapot binnen een week

Mijn ring dun en brak doormidden. Diamond point ging na lang gedoe zelf repareren. De kosten waren uiteindelijk hoger dan een nieuwe ring. Op de website staat dat ze dan eerst overleggen. Dit is niet gedaan en ik moest betalen. Degene die dit had gedaan handelt ook de klachten af. Hopelijk ziet nu iemand anders dat er slecht met betalende klanten wordt omgegaan.

We hebben ons uiterste best gedaan zo goed mogelijk te helpen, maar deze klant was niet voor rede vatbaar en erg beledigend naar het personeel. Dat mogen wij niet accepteren.

Betrouwbaar

Goed en vriendelijk advies

Bedankt voor de review. Fijn dat u onze service waardeert.

Helaas geen goede ervaring bij Diamont point qua service

Prachtige 3 colour ring gekregen van man en dochters. Na amper 3 maanden dragen gaat de ring kapot. Eerst contact gehad met klantenservice, werd ik niet vriendelijk te woord gestaan. Ring teruggebracht in de winkel; daar werd alles meteen op draagschade gelegd. Met deze simpele gouden ring kan je blijkbaar niet fietsen, boodschappen mee doen ect. Alle simpele dagelijkse dingen. Reparaties komen volledig op de klant zelf! Ring ligt nu in een doosje, kan je dus niet dragen! Echt slechte service en product! Voor zo’n dure ring!

Toen wij uw ring ter reparatie kregen was deze verbogen en gebroken. Sieraden moeten met beleid gedragen worden. Het is toch zonde dat u deze nu in een doosje hebt liggen. Als u de ring draagt zoals wij aangeven op onze site https://diamondpoint.net/pages/sieraden-verzorging dan heeft u er veel draagplezier mee. Is er inmiddels weer iets met de ring dan vernemen wij dit graag per mail en willen wij dit voor u oplossen.

Alle aandacht voor de klant

Personeel is kundig en geduldig. Nemen alle tijd voor de klant

Wat fijn dat u onze service zo heeft gewaardeerd.

Jammer

Mijn man en ik hebben onze trouwringen bij DP gekocht. In de winkel kon er geen felicitatie vanaf en het meisje achter de balie had duidelijk geen zin om ons te helpen. Uiteindelijk hebben we de ringen die we wilden online besteld. Ook daar geen felicitatie of enige blijk van de bijzondere gelegenheid waarvoor we de ringen hadden besteld. Op een roze wolk naar binnen en teleurgesteld naar buiten, erg jammer!

Ons excuus dat het zo gelopen is. In een persoonlijk bericht zullen wij contact met u opnemen.

Schitterende en kwalitatief mooie sieraden

Ik heb als cadeau twee keer een sieraad van Diamond Point gekocht voor mijn partner en ze was er erg blij mee. Echt een mooi sieraad en zeer goede kwaliteit. Ook laat ze 1 keer per jaar haar sieraden schoonmaken en nakijken geheel gratis door Diamond Point. Kortom zeer tevreden.

Dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent.

Prachtige betaalbare sieraden

Prachtige sieraden en altijd prima geholpen

Dank voor uw review en fijn om te horen dat u altijd prima geholpen wordt.

Prachtige juwelen!

Kwalitatief gegarandeerd! Leuke en mooie designs. Betaalbare juwelen.

Dank voor uw mooie review en nog veel plezier met uw sieraden toegewenst!

Klant vriendelijk. Snelle levering kwaliteit prijs

Snelle levering. Klant vriendelijk. Kwaliteit prijs .

Fijn! Leuk om te horen. Dank voor uw review en veel plezier nog met uw sieraden toegewenst.

Slechte kwaliteit

Binnen een half jaar na aankoop van mijn ring waren er al twee diamanten uit gevallen. Het antwoord van diamond point daarbij was ‘dit is gebruikersschade’. ik ben altijd erg voorzichtig met mijn sieraden en vind het vooral een teken van slechte kwaliteit en slechte service dat het niet onder de garantie word gerepareerd. Ook de sluiting van mijn gouden armband is erg fragiel.

Dank voor de review. Jammer dat dit met uw ring gebeurd is. Ons atelier kijkt in eerste instantie of we onder garantie in orde kunnen maken. Is de schade ontstaan door een externe situatie, dan volgt er een prijsopgave. Dit heeft niet met de kwaliteit van de sieraden te maken. Meer hierover kunt u lezen via deze link https://diamondpoint.net/pages/garantie-service

Mooie producten voor goede prijs

Snelle levering. Word netjes op de hoogte gehouden.

Goed om te horen! Dank voor uw review en veel plezier nog met uw sieraden toegewenst.

Top snel en prachtig

Super geregeld en net zo als ik verwacht

Leuk! Fijn om te horen. Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraden toegewenst.

Levering op tijd en goed

Supervriendelijk Behulpzaam personeel

Personeel heeft veel kennis en kan daardoor goed advies geven.

Wat fijn om te horen! Dank voor uw review en nog veel plezier met uw sieraden toegewenst.

Koninginnnegedrag je moet blij zijn om geholpen te worden

Niet gretig. Moeilijk in gang te zetten langzaam. Ben al paar keer weg gegaanen dan met juwelier met persoonlijke aandacht wat gekocht. Is niet altijd zo hoor maar ligt aan de persoon die op dat moment werkt. Ik hoef niet op de knieën te smeken om wat bij jullie te kopen. Ik zou zeggen rennen als er geld valt te verdienen.. Mooie spullen stijlvol. Handel daar ook naar.

Dank voor uw review. Niet fijn om te horen en excuses voor deze ervaring. Wel fijn dat u het met ons deelt om in de toekomst te kunnen voorkomen.

2e keer besteld, zéér teleurstellend

De artikel waar het om gaat, ringsizers waren erg slecht qua kwaliteit én daardoor onleesbaar voor de ringmaten, zéér pijnlijk!! Bah, schaam jullie diep, FOEI!!

Diamond Point biedt een gratis ringsizer aan om thuis de juiste ringmaat te bepalen. Jammer dat u het zo hebt ervaren. Had u het instructiefilmpje gekeken? Meer informatie over de gratis ringsizer https://diamondpoint.net/pages/hoe-meet-ik-mijn-ringmaat-op

3x voor niks naar Amsterdam gereden

Ring zou op maat gemaakt worden. Telkens als wij na een bericht, dat de ring klaar was, naar Amsterdam afreisden, dan was óf de ring niet aanwezig óf er was niets mee gedaan. Uiteindelijk om een terugbetaling gevraagd. Totaal 660km voor niks gereden, los van het parkeergeld een extra dure aanschaf.

Dank voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Excuses hiervoor. Het wordt doorgegeven aan de collega's in de shop te Amsterdam.

Zowel online als in de winkel altijd goed en supersnel geholpen. Vriendelijke medewerkers. En vooral hele mooie sieraden.

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent over onze collectie en onze medewerkers.

Zeer goede kwaliteit en service.

Een prachtige wit gouden ketting met hartje met diamant besteld.. Mooiste ketting ever!! Je kunt hier met vertrouwen bestellen.

Bedankt voor de bestelling en wat leuk dat u zo tevreden bent met onze collectie. Veel plezier met de ketting gewenst.

Zeer klantvriendelijk en zeer klantgericht, kundig

klantvriendelijk en zeer klantgericht, kundig

Wat fijn dat u onze kennis en service waardeert. Bedankt voor deze review.

Medewerker onvriendelijk

Ik ben 1 x en nooit meer heen naar dip in bijnkorf eindhoven Heb so slecht ervaring met de arogante medewerker

Wat jammer dat u deze ervaring heeft in onze shop. In een persoonlijk bericht zal er contact met u worden opgenomen.

In de Wolken 226 1186 BP Amstelveen

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.