3x voor niks naar Amsterdam gereden

Ring zou op maat gemaakt worden. Telkens als wij na een bericht, dat de ring klaar was, naar Amsterdam afreisden, dan was óf de ring niet aanwezig óf er was niets mee gedaan. Uiteindelijk om een terugbetaling gevraagd. Totaal 660km voor niks gereden, los van het parkeergeld een extra dure aanschaf.

Dank voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Excuses hiervoor. Het wordt doorgegeven aan de collega's in de shop te Amsterdam.

Zowel online als in de winkel altijd goed en supersnel geholpen. Vriendelijke medewerkers. En vooral hele mooie sieraden.

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent over onze collectie en onze medewerkers.

Zeer goede kwaliteit en service.

Een prachtige wit gouden ketting met hartje met diamant besteld.. Mooiste ketting ever!! Je kunt hier met vertrouwen bestellen.

Bedankt voor de bestelling en wat leuk dat u zo tevreden bent met onze collectie. Veel plezier met de ketting gewenst.

Zeer klantvriendelijk en zeer klantgericht, kundig

klantvriendelijk en zeer klantgericht, kundig

Wat fijn dat u onze kennis en service waardeert. Bedankt voor deze review.

Medewerker onvriendelijk

Ik ben 1 x en nooit meer heen naar dip in bijnkorf eindhoven Heb so slecht ervaring met de arogante medewerker

Wat jammer dat u deze ervaring heeft in onze shop. In een persoonlijk bericht zal er contact met u worden opgenomen.

Snelle levering, luxe verpakt. Mooie kwaliteit.

De hierboven beschreven steekwoorden meerdere malen bij aankopen ervaren.

Fijn dat u onze service zo waardeert. En dat onze sieraden uw aanspreken.

Gewoon goed!

Helder en duidelijk, gewoon goed. Geen gekke dingen, betrouwbaar. Certificaten aanwezig. Mooie sieraden.

Wat fijn dat wij aan al uw verwachtingen voldoen. Bedankt voor de review.

Geweldige service

Steentje kwijt uit gouden ketting op de IC ziekenhuis cadeau bon gekregen zo blij mee

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat wij het voor u hebben kunnen oplossen.

Dat alles goed gaat en mooie producten

Dat van het begin tot het end er als aan wordt gedaan om het goed te doen

Bedankt voor de review en wat fijn dat alles naar wens verlopen is.

Beïnvloed door 1 medewerker die mij behandelde alsof ik een arme sloeber ben!

Diamond point heeft mooie juwelen en heb er al veel gekocht in het verleden. Heb altijd positieve ervaringen gehad in Eindhoven, maar door 1 medewerker die mij behandelde alsof ik een zwerver was deed m de das voor mij. Heb je er meer dan 20000 euro neergelegd aan ringen, oorbellen, armband etc.. word je zowat weggekeken en als je vraagt of je tussen door iets kleins mag vragen, zegt ze op een boze toon 'je ziet toch dat ik met een klant ben' ja dat zie ik inderdaad daarom.vraag ik of ik tussendoor iets kleins mag vragen. En als dat niet kan dan hoor ik dat ook graag op een respectvolle manier. Deze medewerker was op de hoogte van het feit dat ik een vaste klant ben en dan toch zo reageren..ook.als nieuwe klant verdie d je dit niet overigens. Dit is jaren geleden gebeurd en heb dat ook.bij de bedrijfsleider van de bije korf gemeld, maar ja wat wordt daarmee gedaan. Ik vermijd de diamondpoint als.ze daar staat, vreselijk.persoon die volgens mij geleid wordt door vooroordelen, mensen beoordeelt.om.hoe ze.eruit zien...tja..erg dom.natuurlijk want hoe rijk mensen zijn kan je niet altijd aflezen aan hun kleren.. in mijn geval zag ik eruit als een huisvrouw, 2 jonge kinderen, kinderwagen etc... maar heb meer dan genoeg te besteden! Door mijn ervaringen met de andere medewerkers geef ik het toch een 3 maar ik denk wel dat diamondpoint goed moet selecteren wie je als verkoper daar laat staan, kost je zo heel veel geld!

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen.

Goede en mooie site

Bestelling wordt snel en prachtig verpakt bezorgd.

Wat fijn dat u onze service waardeert. Bedankt voor de review

De service laat te wensen over

Ik heb een ring met een parel gekocht deze is al 3 x kapot gegaan. Telkens binnen het jaar. Als ik hem wil laten maken kost het me telkens minimaal 40 euro en ben ik hem weken kwijt. Voordat ik überhaupt een kosten indicatie weet. Ik verwacht meer van een zaak met deze prijzen.

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. In een persoonlijke mail zal er contact met u worden opgenomen.

Altijd heel snel en goed geholpen

Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze service waardeert.

Ik kom regelmatig bij Diamond Point en wordt er zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Wat leuk dat u zo'n tevreden klant bent. Bedankt hiervoor. Wij zien u graag tegemoet in één van onze shops.

Meer dan goed!

Personeel denkt heel goed met je mee en de klantenservice is zeer behulpzaam!

Wat fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de review.

Klantenservice heel slecht

Producten matig, service dramatisch

Jammer dat u deze ervaring van ons heeft. In een persoonlijk bericht is er contact met u opgenomen.

Geweldig, snel, vlot en goede service

Altijd snel, vlot en goede service Geweldig!

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze kwaliteit. Veel plezier met het sieraad gewenst!

Beautiful jewelry designs.

My fave jewelry store! i have purchased few times already.

Thanks for your nice review. We wish you a lot of pleasure with your jewels.

Hier is de klant nog echt koning

Fantastisch en snel geholpen door het sales team. Het team is oplossingsgericht, denkt met je mee, antwoorden snel en zijn zeer attent. Wat een service!

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u onze service als zo prettig ervaart. Heel veel plezier met het sieraad gewenst.

Snelle levering, mooi verpakt, helemaal prima!

Fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor de mooie review en veel plezier met het sieraad gewenst!

Alles keurig geregeld.

Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd, super snel. Bestelde keurig verpakt was echt een cadeautje.

Fijn dat alles keurig geregeld was! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Precies op tijd voor Valentijnsdag geleverd

Ik heb oorbellen besteld, 3 dagen voor Valentijnsdag en ze werden keurig zoals op de website stond 1 dag van te voren geleverd.

Fijn om te horen! Dank voor uw review en hoop dat u een mooie Valentijnsdag hebt gehad.

was prachtig!

10/10

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Geweldige reactie

Het is heerlijk om een fijne reactie te ontvangen als je je meldt met een opmerking. Beleeft en begripvol. Je voelt je gehoord en ook geholpen. Alles verliep voorspoedig, met zorg en snel. Ja hoor een bedrijf om zeker iets te bestellen.

Wat leuk om te horen! Dank voor uw review. Fijn dat alles voorspoedig is verlopen en dat u zich gehoord en geholpen heeft gevonden.

In de Wolken 226

1186 BP Amstelveen

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.