Heel vriendelijk geholpen

Doordat het artikel dat ik wilde hebben nog uit het buitenland moest komen duurde het wat langer maar daar werd netjes over gecommuniceerd. Helaas was de eerste maat die ik had besteld te groot. Hopelijk past een maat kleiner wel goed.

Duurt te lang voordat bestelling in behandeling wordt genomen.

na ruim een week werd mijn bestelling pas in behandeling genomen.

goed shirt alleen levering duurde erg lang

goed shirt goede maat

Ruim aanbod snelle levering

Ruim en leuk aanbod goed geprijst en gratis snelle levering top

Tot op heden nog niets ontvangen

Weet ik niet. Nog niets ontvangen

Beste Jan Modderkolk, Ik heb gezien dat u het pakket vandaag 22/04/2020 zult ontvangen. Post NL heeft door enorme drukte veel vertraging iets wat wij niet in de hand hebben. Excuus voor het ongemak mocht u nog vragen hebben neem gerust contact met ons op. Vriendelijke groet Freek Allsize Webwinkel

Kwaliteit is top van alle kleding. Goed advies. Super service

Prettig en vakkundig geholpen

Op 9 april voor het eerst in de winkel geweest om een shirt te ruiken, was geen probleem nog enkele polo’s meer meegenomen, zeer vriendelijke eigenaar en fijn geholpen Mooie winkel veel keus, bezoek was het waard.

Goede service en pasvorm

goed geholpen en meegedacht

zeer goed meegedacht en goede survice

Goed geleverd

Na telefonische afstemming een niet voorradig artikel vervangen door een duurder artikel. Goede service.

super

Op de valreep (rond 16.30 uur) binnengevallen op Kerstavond. De verkoper dacht al aan "driving home for Christmas" maar nam toch alle tijd voor mijn zoon (22 jaar). Heel leuk gekocht: broek 2x overhemd (heel leuk) shirt trui, onderbroeken en weet ik veel allemaal nog meer. Als klap op de vuurpijl een gratis shirt erbij gekregen! Super attent en complimenteus (zonder te overdrijven) geholpen!! Wij verlieten zeer enthousiast over onze aankopen en de bediening het pand. Ook mijn vrouw was bij thuiskomst wild enthousiast. Zij heeft later on-line nog onderbroeken bijbesteld omdat deze een fantastische pasvorm bleken te hebben. vandaag besteld, morgen in huis... Wij komen in februari zeer zeker terug voor de voorjaarscollectie en worden vaste klant.

Goede ervaring

Goede kleding voor mij, redelijk snel geleverd. 1 Artikel paste niet, dat is zonder problemen geruild.

Snelle levering, goede site, mooie kleding

Goede ervaring, prima communicatie

Prima service en klantvriendelijkheid.

Prima service. Klantvriendelijkheid super. Kwalitatief goede kleding! Super advies.

Ze zijn erg klantvriendelijk

Prima service en snelle levering

Gewoon goed

Prima, goede webshop. Snelle sevice

Prima. Mooi shirt poepje en hele mooie jas geleverd.👍

Pluspunten

Goede website,goed bereikbaar, snelle levering.

Prima zo

Pluspunten

Goede en heldere communicatie, prima kwaliteit

Pluspunten

Als de product niet op voorraad is bellen jullie de klant op want later bezorgd wordt

Pluspunten

Goed bereikbaar, prima service

Pluspunten

Andere (pakket)bezorger kiezen :-)

Pluspunten

Mooie kleding, maten goed in verhouding en een snelle levering via de webshop.

geen