Fijne persoonlijke benadering!!

Ik bestel geregeld bij All Size en mijn ervaring is altijd fijn , snelle bezorging en als ik iets retour stuur krijg ik een persoonlijk antwoord, heel fijn.

Een belletje werkt hier nog gewoon.

Je belt, iemand die het ECHT snapt neemt op en ik kreeg binnen 10 min een belletje terug Erg verfrissend

De levering was super snel vrijdag besteld zaterdag in huis jammer genoeg paste het product niet dus moest ik het retour sturen maar retour sturen is nog wel een dingetje het was sneller en makkelijker geweest als er een retourformulier/label bij zat voor sneller retourneren van het product maar voor de rest is alles prima mooie kleding en grote maten

Fijne (web)winkel, goede kledingen heel goede service

Ik ben al jaren klant bij Allsize. Eerst in Amersfoort, nu in Zwolle. De webwinkel is top, maar in de fysieke winkel kom ik ook heel graag. Goede service van Hans en Jos. Ruime sortering en ik ga er nooit met lege handen weg. Kortom een top zaak.

Topservice

Mooie betaalbare kleding voor die een maatje groter nodig hebben, maar ook voor de normale gangbare maten. Zeer goede service en fijn contact. Werd zelfs persoonlijk gebeld dat mijn maat op dat moment even niet voorradig was. Werd voor me besteld en kreeg info over de leverdatum. Al met al een zeer goede ervaring

Snel en gemakkelijk te bereiken

Omdat we wat moeite hadden met de maat (was de verkeerde bij binnenkomst) gebeld en zijn online goed geholpen. Met opmeten en meedenken hebben we nu de juiste maat en broeken.

Super, een webwinkel waar je, waar voor je geld hebt

Fijne webwinkel. Het fijnste is dat de maten kloppen, ruime keus, snelle levering

Heb mijn Heren Shirts ontvangen en ben zeer tevreden dit omdat jullie groten maten hebben en de Shirts ook nog eens een goede kwaliteit hebben en pasvorm de maten kloppen prima en zitten goed ook veel kleur keuzes erin kort om erg tevreden

Zeer goede service. Foute levering is zelfs fysiek door de eigenaar aan de deur omgeruild. Omdat het in dit geval kon. Prima service.

Alle producten snel geleverd

Goede service en niet duur, fijn dat er een kortings code mee gestuurd werd waardoor ik nog meer heb besteld. Ook fijn dat mijn maat op voorraad was.

prima levering

snelle levering en goede producten

Alles netjes voor elkaar , snelle en correcte levering

Ik kom hier zeker al 10 jaar , zowel online als in de fysieke winkel, altijd meer dan voldoende keus en mooie collecties een bakje koffie staat samen met een praatje altijd klaar .

mooi shirt voor weinig

lekker shirt en een echte 5xl dus geen china 5xl maar goede kwaliteit shirts

spullen voor kerst

i.v.m. veel afgevallen en met de feestdagen wilde ik voor kerst iets leuk om aan te trekken. ik had bij allsize een leuke trui gezien . helaas wel online mijn maat al weg. ik gebeld gelijk werd er gekeken je die kunnen we nog bij bestellen. ik kreeg zelf een tel dat de trui binnen was en wanneer ik ging bestellen dat ik even moest bellen dan werd de trui weer inde maat die ik graag wilde hebben online gezet lekker makkelijk met bestellen. en de levering is blijft ook lekker snel.

spullen voor kerst

een winkel waar de grote mam te recht kan zonder problemen van past niet

hier vind je kleding in je maat ook leuke kleding en geen saaie spullen.

Hi Pim, Bedankt voor je mooi je bestelling en je positieve reactie! Fijn weekend en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Jos Allsize North Støre

Allsize begint waar anderen ophouden, topwinkel

Andere (web)winkels voeren meestal alleen de gangbare maten (snellopers) en af en toe een grotere maat. Hierin zit het specialisme van Allsize. Grote maten gewoon op voorraad op site en in winkel, Perfect!

Hi Willem, Hartelijk dank voor je bestelling en positieve reactie! Fijn weekend, veel plezier met je kleding en tot de volgende keer.. Met vriendelijke groet, Jos Allsize North Støre

Goed maar……

Bestelling enz perfect! Maar ongevraagd e-mails sturen,waar je je niet kan uitschrijven is echt een amateur site/bedrijf Wany niet iedereen wil spam ontvangen!

Beste Arie, Bedankt voor je terugkoppeling middels deze review. Zou je me aan kunnen geven op welke mail je doelt? Onze nieuwsbrief kun je gewoon voor uitschrijven, overigens sta je niet in ons mailing bestand voor de nieuwsbrief. Maar mailtjes met betrekking tot je bestelling, zoals een orderbevestiging, de track en trace gegevens en een factuur kun je niet voor uitschrijven. Dit zijn ook wel belangrijke mails en daar wordt over het algemeen niet met 1 ster op gereageerd. Ik zou graag on contact komen zodat we kunnen kijken waar het in je ogen fout gegaan is. Wellicht kunnen we het oplossen, zeker gezien je aangeeft dat de bestellingen van het overhemd zelfs perfect is. Met vriendelijke groet, Allsize-webwinkel

Uitstekend bedrijf

Alleen maar lof over dit bedrijf en z'n hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Je hoeft niet met 5 tassen weg.. maar het kan wel !

Van’t voorjaar voor het eerst geweest…. Hele zomer dikke pret met bijv. polo’s, shirts met lange en korte mouw en eindelijk eens shorts die niet om je heen hangen maar super zitten.. en blijven zitten.. kom er maar eens om met je bijna 2 meter 4 XL…Nu weer wintervoorraad ingeslagen.. Van kwalitatief uitstekende katoenen pullovers met overhemdje tot hippe geblokte over-shirts (dus precies goed voor de temperatuur deze tijd vh jaar) die op de vrije dagen duidelijk mijn favoriet zijn geworden. “Winkelen een feestje?” Het kan dus echt... Zeker met “de tip van Hans” …. En dan ken ik Jos nog niet eens…. Tot snel !

Top ervaring

Voor mij als 'vriendin van een stevige man' was dit een top ervaring! Normaal is winkelen voor/ met mijn vriend een teleurstelling omdat hij net geen reguliere maten past. Bij Allsize heeft hij alle keus! Kwalitatief goede kleding, niet te oubollig en de prijs was ook redelijk. Bovendien een goede service; er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Mijn vriend is met een supermooie stapel kleding naar huis gegaan. Absolute aanrader om de fysieke winkel in Zwolle te bezoeken; in hetzelfde straatje zit een nette schoenenwinkel en gezellige horeca.

een behoorlijke winkel voor de grotere persoon zonder oud bollig

je word altijd netjes te word gestaan. helaas is nog niet altijd alles in huis al het wel op de site staat dat het op voorraad is. en voor een redelijke prijs kan je je zelf weer in het nieuw steken.

snel en goed

Bestelling volgende dag al geleverd. Goede kwaliteit.

Vriendelijk en goede kwaliteit

Goede kwaliteit spullen en erg attente medewerkers. Niets te klagen en ik kan ze van harte aanbevelen.

Over Allsize-webwinkel

In onze webshop bieden wij grote maten herenkleding voor stevige mannen met een maatje meer. Met onze jarenlange ervaring in het ontwerpen van collecties weten we elk seizoen weer een fantastische keus aan te bieden. Ben je een stevige man of wel "a great man" kijk dan lekker rond tussen alle mooie kleding die we bieden. De tijd van joggingbroeken voor grote mannen en stevige mannen is voorbij, hier vind je stoere jeans die je met toffe t-shirts kunt combineren. Ook als je sportief of juist netjes gekleed wilt gaan kunnen we je helpen en dat doen we met grote passie voor al onze klanten die inmiddels de weg goed weten te vinden naar ofwel onze grote maten winkel in Amersfoort ofwel de shop waar je nu zelf bent. Heb je vrienden die ook grote maten herenkleding dragen, wees dan een grote maat en vertel je maat over deze webshop.