Zeer goed.

Bij binnenkomst in de winkel eerst een praatje over van alles en nog wat. Bakje koffie aan geboden. En zeer goed geslaagd met twee volle tassen weg. Eerste bezoek in de nieuwe winkel.

Fijne winkel ook als onlinewinkel

Fijne winkel ook als onlinewinkel goede kwaliteit producten ik koop er allang mijn kleding zeker met mijn grote maat ze verzorgen dat het het ook op voorraad is

Top zaak en top service

Ik ben al jaren klant en dat zal ook wel zo blijven. Goede producten, top service en vriendelijke mannen. En of je nou online besteld, of je koopt in de winkel, het is altijd goed.

Snelle en top service

Snelle en top service

Doen wat ze beloven

Polo shirt besteld en kwam keurig verpakt binnen. Ga zo door heren

Wederom top ervaring

Al jaren trouwe klant bij All Size. Goede service, leuke casual kleding, altijd een bakje koffie als je binnenkomt, gewoon in 1 woord top. Je slaagt er altijd en is het niet aanwezig in de winkel wordt het besteld voor je. Hans neemt de tijd voor je of je nu komt voor 1 broek of 3 tassen vol kleding!!!

Mooie keuze in grote maten

Eerste maal dat ik hier iets gekocht heb, is voor herhaling vatbaar

goede en snelle afhandeling van de order.

goede en snelle service, ik werd netjes gebeld dat de zending een paar dagen vertraagd was omdat een artikel niet op tijd binnen was een goede service de producten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit en voldoen aan al mijn wensen, goede en snelle levering, ga er zeker binnenkort weer een bestelling plaatsen.

Goede service en kwaliteit kleding

Snelle levering ,kwaliteit kleding is goed en altijd bereikbaar goede service

Snelle levering, goede pasvorm, Bij vragen altijd vriendelijke en duidelijke uitleg.

Echt een geweldige snelle service!

Zeer snelle levering

Mijn zoon moet het shirt nog passen. Kwaliteit zeer goed.

Top Kwaliteit kleding

Klantvriendelijk, servicegericht en snelle levering. Winkel is overzichtelijk, top kwaliteit

Top levering, goede communicatie en info

Zelfs gebeld dat er 1 artikel niet voorradig was, top service

wederom een snelle reactie op aankoop

betaalbare kwaliteit kleding , snel bezorgd .

Leuke blouse

Het is moeilijk om voor een jonge, grote man (lang en horecaman) iets leuks te kopen. Veel winkels halen met moeite 2xl en dan enkel flanellen ruitjes, joggingbroeken en sweaters. Hier heb ik gelukkig vlotte, moderne kleding kunnen vinden en ook nog met leuke printjes. Niet alleen zakelijke kleding voor de middelbare zakenman. En ondanks de decemberdrukte snel geleverd.

heel tevreden

Heel goede kleding

zeer goede service

Na het bestellen van een verkeerde maat broeken vlot omgeruild voor juiste maat.

Topper

alles netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Vlot verloop van bestellen tot levering.

Prima spullen, op tijd geleverd.

Heel simpel: niets op aan te merken!

Alles word netjes verpakt verstuurt. Als er wat is word er gebeld of gemaild . Goed werk. Zeker een aanrader .

hele fijne webshop

hele duidelijke webshop en snelle levering,donderdag 30 september in de winkel in Amersfoort geweest, fijn geholpen en een prachtige winkel voor de man met een maat meer, veel keus, een dikke 10!!

Nette aflevering en goede service.

Zeer goede service.

Bestellen, opsturen alles klopt altijd.

Over Allsize-webwinkel

In onze webshop bieden wij grote maten herenkleding voor stevige mannen met een maatje meer. Met onze jarenlange ervaring in het ontwerpen van collecties weten we elk seizoen weer een fantastische keus aan te bieden. Ben je een stevige man of wel "a great man" kijk dan lekker rond tussen alle mooie kleding die we bieden. De tijd van joggingbroeken voor grote mannen en stevige mannen is voorbij, hier vind je stoere jeans die je met toffe t-shirts kunt combineren. Ook als je sportief of juist netjes gekleed wilt gaan kunnen we je helpen en dat doen we met grote passie voor al onze klanten die inmiddels de weg goed weten te vinden naar ofwel onze grote maten winkel in Amersfoort ofwel de shop waar je nu zelf bent. Heb je vrienden die ook grote maten herenkleding dragen, wees dan een grote maat en vertel je maat over deze webshop.