middelmatig

een goede morgen, ik vond het best wel lang duren voor ik het bestelde binnen kreeg. ik heb mijn best gedaan om de goede maat te bestellen, maar jammer dat die short toch te klein was. en wat ik ook minder vind is dat het retour sturen voor eigenrekening is. m.vr.gr. Mike van der Spek

Hallo Mike, Ik heb je 7/9 antwoord gegeven met de mogelijkheid de short om te ruilen voor een andere maat, helaas heb ik hier geen reactie op gehad. Mocht je dit alsnog willen dan horen we dit graag. Zonder antwoord zullen we het bedrag van de retour zending op je rekening terugstorten. Vriendelijke groet Freek Allsize Webwinkel

Altijd goed en op tijd

Altijd goed

Snel, servicebereid, en verassend persoonlijk.

De eerste keer dat ik iets bestelde bij deze webshop bleek dat ik de verkeerde maat had besteld. Op mijn telefoontje werd accuraat en behulpzaam gereageerd. De juiste maat was niet voor alle artikelen beschikbaar, maar een omwisseling met andere artikelen werd snel en probleemloos tot stand gebracht. Recentelijk bleek één van de artikelen die ik besteld had niet meer op voorraad. Naar ik aanneem de eigenaar van deze webshop belde mij. Hij bood aan het resterende geld terug te storten, en toen ik koos voor een duurder vervangend item, kreeg ik korting, en hoefde ik niets bij te betalen. De volgende dag had ik de gehele bestelling in huis. Niets dan lof voor de persoonlijke benadering en de verleende service.

Top winkel

10-9-2021. De eerste keer in de winkel geweest. Super fijn geholpen. Zo zie je maar, als je een paar maten meer heb kun je ook leuk kleden. Als je een paar maten heb is de winkel zeker een bezoek waard

Heel tevreden

Goede producten, snelle levering en uitstekende klantenservice.

Snel en conform afspraak

Duidelijke website, snelle toegang en levering, alles conform verwachting

vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering. Goede en vriendelijke service via klantendienst die u goede uitleg geven over het product dat je eventueel wil ruilen.

keurig voor elkaar

elke bestelling keurig en snel geleverd

Maat was gelijk goed

Op vooraad ,betaald , en niets ontvangen

Zou binnen 48 uur o ergedragrn worden aan post nl , nu 4 dagen later nog steeds niets , probeer te bellen maar niemand neemt op

Beste Rob Grandia, Wij vinden het jammer dat je bestelling van 1 aug vertraagd is. Inmiddels is het pakket onderweg en hopen we dat je veel plezier van de T-shirts zult hebben. Zijn er nog vragen dan horen we dit graag. Vriendelijke groet Allsize Webwinkel

Eindelijk wielrenshirt in de goede maat!!

Eindelijk wielrenshirt in de goede maat!!

Super makkelijk je weg te vinden en compleet

De site is vriendelijk en overzichtelijk opgezet. Aan de hand van filters/keuzes kom je al gauw uit bij het gene wat je zoekt. De resultaten zijn overzichtelijk te zien. Vriendelijke site zonder poes pas.

Snelle en correcte service

Goede, snelle en correcte service. Houden je netjes op de hoogte. Aanrader.

Niets dan lof!

Snelle en adequate afhandeling van mijn bestelling

De maat klopt en snelle levering

De gekochte korte broeken zijn niet goedkoop maar alle waar naar zijn geld. De passing van de aangegeven maat is correct. De levering stipt

Mooie spullen en goede service

Ik ben (gelukkig) toch iets dunner dan ik dacht, dus de 2 bestelde broeken konden gelijk weer terug. Via mail gevraagd of ik beide iets kleiner kon krijgen en die kwamen de volgende dag al binnen. Supersnel en deze zijn mooi én passend. Thanks!

perfect

ruime sortering, vlotte levering

onverbeterlijk goed

Klasse

Goede service. Mooie shirts in mijn maat. Plus een gratis shirt. Helemaal goed. De opdruk van de bougie is wat opzichtig daar, in mijn geval, er een grote benzinetank achter zit. Maar, je hoort me niet klagen.

duidelijke beschrijving producten en goede service (opvolging)

Ik werd zelfs telefonisch geontacteerd om te checken als bestel- en betaal procedure goed verlopen was door één van de All Size medewerkers. Persoonlijke aanpak stel ik zeer op prijs

Supergoede service,

Goede pasvorm, leuke artikelen voor een goede prijs. Prima service. Hebben er van nu een klant bij.

Via artikel in de Volkskrant Allsize leren. Webshopziet er prima uit. 3 shirts besteld, snelle levering. Gepast, te groot. Maatje kleiner besteld, zit goed. Contact gezocht om de eerste shirts retour te sturen, geen probleem, shirts worden omgeruild voor een kleinere maat. Al met al goede en prettige ervaring.

Alles wat je nodig hebt en uitzonderlijk goede service.

Ik koop al jaren bij Hans in Amersfoort, Hij doet altijd zijn best voor de klant en klachten worden bij hem snel en goed verholpen. De kleding die ik bij hem koop passen ook altijd meteen en de maat veranderd in de afgelopen 11 jaar ook niet. Daarom even deze review als Dank en Waardering.

Meer dan top

Polos ,,altijd goede kwaliteit. Lekker lang en oersterk in mooie kleuren. Altijd een dag later in huis. Ben al jaren een blije klant. En af en toe bellen ze als ze wat willen weten. Ik zeg koop en je zult zien hoe blij een mens kan worden. Gr Joop Kampen Blokker

vriendelijk en behulpzaam

ze hebben erg prettig contact. ook als er iets niet klopt , willen ze eerst even kijken en reageren ze pas.

Over Allsize-webwinkel

In onze webshop bieden wij grote maten herenkleding voor stevige mannen met een maatje meer. Met onze jarenlange ervaring in het ontwerpen van collecties weten we elk seizoen weer een fantastische keus aan te bieden. Ben je een stevige man of wel "a great man" kijk dan lekker rond tussen alle mooie kleding die we bieden. De tijd van joggingbroeken voor grote mannen en stevige mannen is voorbij, hier vind je stoere jeans die je met toffe t-shirts kunt combineren. Ook als je sportief of juist netjes gekleed wilt gaan kunnen we je helpen en dat doen we met grote passie voor al onze klanten die inmiddels de weg goed weten te vinden naar ofwel onze grote maten winkel in Amersfoort ofwel de shop waar je nu zelf bent. Heb je vrienden die ook grote maten herenkleding dragen, wees dan een grote maat en vertel je maat over deze webshop.