product zeer goed bevallen

eindelijk een grote maat zaak die zeer goed bevalt en product zoals omschreven

Shop er al jaren.

In mijn ervaring slaag ik altijd. Op mijn vragen altijd antwoord.

Alles top voor elkaar

Al vele jaren klant , altijd alles goed voor elkaar zowel in de winkel als bestellingen online .

Precies wat ik verwacht van een webshop

Duidelijke site, overzichtelijk, makkelijk bestellen, communicatie is goed, kortom zeer goed verzorgd.

Prima kleding, snel geleverd.

Vorig jaar bij toeval in de winkel in Amersfoort geweest. Leuke winkel! Eindelijk ruime keus in grote maten. Via de webshop bestellen gaat makkelijk en snel.

Goede spullen zeer snel geleverd !

Prima winkel,snel,goede voorlichting en mooie merken!

Goede service online. Wibkel volop keuze. Slaag altijd

Topzaak

Het is een fijne winkel om te bestellen. Heel erg duidelijk over bezorging.

Een zeer goede online winkel goede kwaliteit

De kwaliteit van de kleding is uitstekend de levering gaat snel en netjes afgewerkt zeer betrouwbaar.

Wat een Top zaak.

Super service.

Goed passend kleding in mijn (grote) maat

Kwalitatief goede kleding bezorging duurde wel wat langer dan in eerste instantie verwacht

Prima, proactief

Prettig, goede terugkoppeling bij iets langere levertijd.

Goeie service, zowel online als in de winkel.

Alles prima.

Goede service; heel goede toelichting en heel aardig personeel

Goed geregeld en snel

Kleding past

Webshop biedt kleding aan in 1xl tegen billijke prijzen

Mooie kleding met juiste maatvoering , fijn op tijd geleverd

Mooie kleding voor de grotere maten, reële en goed maatvoering en pasvorm.. Hier ga ik zeker meer bestellen.

Uitstekende service!

Correcte en snelle levering, prima bijstand op mijn vragen. Kortom, alles perfect!

Snel geleverd, mooi verpakt.

Mooie kleding, super snel geleverd

Ik heb al meerdere keren besteld en mijn bestellingen worden altijd super snel geleverd. Fietskleding duurde wat langer, maar er werd mij verteld dat dit kwam door de enorme vraag ineens.. Corona en heel Nederland ging sporten:). Al met al ben ik erg tevreden niet in de laatste plaats door het uitgebreide assortiment, de vriendelijke mensen die er werken en de mogelijkheid tot het bezoeken in een echte winkel in Amersfoort.

Bestellen gaat makkelijk. Snel en is de volgende dag al in huis. Zag er allemaal netjes uit. Ga zeker vaker bestellen.

prettige kennis making

bij eventuele zaken die niet helemaal goed gaan of niet helemaal duidelijk zijn kun je gemakkelijk op een prettige manier telefonisch worden geholpen

Heel vriendelijk geholpen

Doordat het artikel dat ik wilde hebben nog uit het buitenland moest komen duurde het wat langer maar daar werd netjes over gecommuniceerd. Helaas was de eerste maat die ik had besteld te groot. Hopelijk past een maat kleiner wel goed.

Duurt te lang voordat bestelling in behandeling wordt genomen.

na ruim een week werd mijn bestelling pas in behandeling genomen.

Assendorperstraat 130-132 8012 CC Zwolle

Over Allsize-webwinkel

In onze webshop bieden wij grote maten herenkleding voor stevige mannen met een maatje meer. Met onze jarenlange ervaring in het ontwerpen van collecties weten we elk seizoen weer een fantastische keus aan te bieden. Ben je een stevige man of wel "a great man" kijk dan lekker rond tussen alle mooie kleding die we bieden. De tijd van joggingbroeken voor grote mannen en stevige mannen is voorbij, hier vind je stoere jeans die je met toffe t-shirts kunt combineren. Ook als je sportief of juist netjes gekleed wilt gaan kunnen we je helpen en dat doen we met grote passie voor al onze klanten die inmiddels de weg goed weten te vinden naar ofwel onze grote maten winkel in Amersfoort ofwel de shop waar je nu zelf bent. Heb je vrienden die ook grote maten herenkleding dragen, wees dan een grote maat en vertel je maat over deze webshop.