Fantastische online winkel!

Had ik Parfumswinkel.nl maar eerder ontdekt... De prijzen zijn aanzienlijk lager dan bij de 2 andere winkels waar ik voorheen altijd mijn cosmetica kocht. De service is gelijk. Soms een iets langere levertijd, maar de moeite waard om te wachten. Altijd netjes verpakt met leuke monstertjes. Ik ben fan van deze winkel.

Duidelijke website. Snelle levering.

Prima service!

Voor het eerst bestelden we iets bij parfumswinkel.nl, maar toen bleek het product tijdelijk niet leverbaar. We konden kiezen: geld terug of wachten en kozen voor wachten. We zijn steeds op de hoogte gehouden en op vragen over de levertijd die buiten hun schuld uitbleef, kregen we heel snel antwoord en uitleg via de mail. De uiteindelijke levering was prima in orde en alle info klopte (traject volgen enz.). Heel klantvriendelijk en vooral heel persoonlijk en dat zie je niet vaak meer. Goed bezig team!

Snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd

Eerste keer hier besteld, was blijf mnet het prijsniveau en de lage kosten voor cadeauverpakking. Vrijdagavond besteld, zaterdag geleverd: top!

Snel besteld, scherpe prijs en de volgende dag al bezorgd.

Ik heb er verder niets meer toe te voegen. Echt top!

Snel geleverd en in goede kwaliteit

Snel, top!

Keuze, snelheid. Prijs. Prima!

Goed snel en perfecte winkel

Bedriif levert snel en goede communicatie.

Lekkere geur

Lekkere geur en het is snel geleverd 👍

Goed en snel

Prima website. Goedkoop en snelle verzenden

Betrouwbaar en snelle levering en top product

Scherp geprijsd

Goedkoper & snel geleverd

De dagcrème die ik hier had besteld was goedkoper dan bij andere winkels en ook snel geleverd. Ik ben erg tevreden.

Levering binnen 24 uur. TOP!

Lekker snel, gelukkig maar als je tube ineens leeg is!

Snelle levering. Monsterflesje erbij. Zodat je weer iets in je verlanglijstje kunt zetten

Goede en snelle service en ook nog mijn geurtje tegen een hele goede prijs kunnen bestellen!

Voordelig en snel!

Is minder duur dan andere winkels. Groot assortiment en supersnelle levering. Vandaag besteld morgen in huis. Een aanrader!

Super !!!

Snel geleverd en een super prijs.

Super! Snelle levering

Super! Goeie service

Top shop

Bijzonder prettige webshop, snelle levering en zeker prijs concurrerend. Bestel er heel graag.

Goed en snel

2 artikelen besteld, 1 was niet direct leverbaar, kon kiezen of wachten of geld terug. Gekozen voor geld terug. Ontvangen binnen 24 uur. Goede service. Anders dan bol.com moet je 2 weken wachten op je geld.

prima gegaan de bestellng wel mijn advies doe niets meer versturen met DHL want die gaan op 29 afleveren en niet op 29A dat is onze ervaring met diverse leveringen van onze online bestellingen moesten we eerst naar zevenbergen nu gelukkig een depot in de klundert

Goede service, duidelijke afspraken, goede prijzen

Snelle verzending, goede producten tegen goede prijs,

Goede artikelen voor een mooie prijs Perfecte service

De bestelling werd gelijk per mail bevestigd. De volgende dag kreeg ik een track trace code van dhl en de dag daarop werd mijn parfum netjes bezorgd.

Ik ben erg tevreden over Parfumwinkel

Ze zijn zeer accuraat! Berichten je als de leverancier jouw besteld product niet meer levert en dus ook het geld na een paar dagen weer terugstorten!!

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.