Goede en fijne site.

Snelle levering van spullen. Van nagellak tot parfum. En niet onbelangrijk! De prijs. Goedkoper dan ergens anders. Alleen minpuntje of tip...Zou graag zien bij de bestelling dat er een sample word bij gedaan wat er mee te maken heeft. Das ook een verkooptaktiek. Bij mij werkt dat.

Goed en goedkoop

Mooie prijzen en snelle levering

Geweldige producten voor een goede prijs!

Omdat het door mij bestelde product niet meer leverbaar was, heb ik zonder problemen een ander product kunnen bestellen.

Snelle levering, goede service

Zeer tevreden over de site en snelle levering

De beste prijs!

Snel geleverd en de beste prijs

Heerlijke parfum veel complimenten!

SI geeft mij door de dag heen zelfvertrouwen bij elke prestatie die ik moet leveren!

Matig

Het duurde erg lang voor de bestelling werd geleverd. Een creme die ik heb besteld, blijkt over de datum te zijn wat ook goed te ruiken is. Al met al, een goede prijs ervaring maar kwaliteit en levering kan zeker beter.

Niet duur en snelle levering

Top, snel en duidelijk

Had een paar vragen die snel via Whatsapp werden beantwoord. En had de bestelling snel binnen, incl kadootje en proefmonstertjes. Ga hier vaker bestellen

Snelle levering, goed geprijsd.

Goedkoopste optie en snel geleverd. Ik ervaar geen enkel probleem.

Voortreffelijke service!

Snel reactie en snelle levering’

altijd plezierig om hier mijn aankopen te doen

Uitstekende prijzen, service zoals ik dat graag wil en makkelijk te bereiken.

Goede. Service

Vlotte afhandeling. Ruime sortering van merken en producten Acceptabele prijzen

Gewoon uitstekend

Ben zeer tevreden, ook al bestel ik niet zo vaak. Meestal maar een keer per jaar, maar als ik dan weer iets bestel is er altijd een fijne website waar ik mij in kan uitleven voor de bestelling die ik dan doe. De kosten van de gevraagde producten vallen ook in goede aarde en zijn vaak toch wel voordelig. De leveringen zijn altijd supersnel. Dus een aanrader voor iedereen. Ik zou de Parfumswinkel Niet willen missen.

Supersnel en correct

Een bestelling gedaan bij een mij nog onbekende online winkel en waarschijnlijk net als iedereen sceptisch over ontvangst. De prijzen waren zeer de moeite waard om te proberen! Meteen bevestiging via mail en tot grote verbazing mijn bestelde producten de volgende dag netjes verpakt en eerder dan verwacht in huis. Prijsvergelijkingen op internet bewijzen een eerlijke en vooral betaalbare (oedkope )prijs . Voor mij zeker reden voortaan hier te bestellen . Helemaal top

Goede service.

Alles correct, bestellen, betalen, bezorgen. U heeft gedaan wat u beloofd heeft.

Prima website, snelle bezorging

Site is makkelijk in gebruik. Heb voor de eerste keer besteld. Prijzen zijn goed. Voor de producten die ik wilde hebben was deze site de goedkoopste. Leuk dat er verschillende proefmonsters in de doos zaten, een mini douchegel en een toilettasje met mini clinique spulletjes.

Fantastisch!

Goede service, duidelijke website en vooral klantvriendelijk

Supersnelle levering!

Heel tevreden. Altijd supersnel geleverd en lekkere samples er gratis bij.

Grote sortering, mooie aanbiedingen.

Vlotte verzending, bruikbare extraatjes.

Goeie prijzen en snelle levering

Bij prijsvergelijking kwam Parfumswinkel als voordeligste naar voren. Bovendien geen verzendkosten en zeer snelle levering. Top!

snelle goede service!!!

goede snelle service aan interessante prijs

snelle levering en goede prijs

zeer tevreden over parfumwinkel een goede prijs voor de artikelen die je toch een luxe gevoel geven zonder een flinke aanslag in je budet te doen snelle levering gewoon een super fijne online winkel voor me

Order snel geleverd. Werd op tijd geïnformeerd via mail.

Helemaal geweldig!!!

Heb een bestelling gedaan en zou een cadeautje krijgen Nu was deze op, maar kreeg een soort gelijk cadeau en daarbij ook nog een leuke tas Dat vond ik heel attent. Ze hebben er een klant bij hoor

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.