Snelle en goede levering. Keus prima

Uitstekend!!

Wat een geweldige service! In de avond parfum besteld en ik had het de volgende dag al in huis!

Retour/geld terugstorten duurt erg lang

Artikel was snel geleverd. Helaas terug gestuurd. Na week nog niets gehoord en nog geen geld retour. Jammer

Heel betrouwbaar bedrijf met goede producten

Goed assortiment, mooie kortingen, heel snelle levering, betrouwbare leverancier

Mooie aanbieding en snelle levering

Ik kreeg een mooie aanbieding ongeacht wat ik bestelde. Zo hoort het.

Een ontspannen shop ervaring

Ik ben erg tevreden met de site, hij is duidelijk en het assortiment is groot. Ik ben zeer tevreden met de geboden prijzen, waardoor ik vaker bij www.parfumswinkel.nl wil shoppen. Iets wat ik ook belangrijk vind is de product omschrijving wat vaak ook de doorslag geeft om de juiste keuze te maken. Ik vind het fijn dat er ook beoordelingen van Andere consumenten bij vermeld zijn. De customer service is goed bereikbaar en erg vriendelijk.

Alles prima en duidelijk

Gemakkelijke site. Snelle bezorging

Fijne winkel prijs kwaliteit uitstekend

Goede ervaring bestelling wordtop tijd geleverd altijd een presentje erbij Goedkoper als douglas if ICI Pari

Super goede service

Mijn bestelling was snel geleverd, netjes verpakt. Top producten van clinique en een cadeautje erbij gekregen. it made my day! Dankjewel.

Super en razend snel.

Het werkt super goed en een mega snelle levering. Waren ze allemaal online maar zo geweldig en de prijs die je betaald ligt echt een stukje lager als bij een ander.

Prima prijs voor een gekochte mannengeur van Armani.

Er wordt een scherpe prijs geboden voor een flink aantal geuren, waaronder Armani. Snel verstuurd ook. Een aanrader dus.

Slecht

Als eerst je staat nergens wanneer het pakketje binnen kan komen of aan kan geven wanneer ik het pakketje wil laten bezorgen. ten 2de heb ik het pakketje binnen zit de dop er niet goed opgedraaid en is het hele testertje leeg voor de rest zijn er prima prijzen.

Wat een leuk extraatje

Ik had een parfum voor mijn moeder(dag) gekocht! Deze was op deze website het goedkoopst. Zo leuk dat Parfumswinkel er nog een extraatje bij heeft gedaan. Kreeg een goed gevulde goodiebag erbij. Hier zal mijn moeder erg blij mee zijn!

Fijne prijzen en snelle levering

Ik heb vaker parfum gekocht bij deze webshop. Ze hebben scherpe prijzen, zijn keurig in hún communicatie en levering is zeer vlot.

Super tevreden

Ik moest wel even nadenken voor ik bestelde maar heb het toch gedaan! Ben er super tevreden mee,parfum is origineel, komt goed aan en een stuk goedkoper dan andere winkels! Afterpay is ook mogelijk dikke pluspunt dus!!

Snel,en goedkoop.

Snel geleverd en goedkoop !

Mijn favoriete parfum was bij Parfumswinkel het goedkoopst. Volgende dag al geleverd, blij mee !

Ruim assortiment

Veel keus en snelle levering

bestelling aangevraagd en op tijd geleverd

De beste prijs online voor wat ik zocht en super leuk dat ik er welkome monstertjes bij kreeg, dat maakt het extra blijmakend om het postpakket uit te pakken.

Een goede online winkel!

Alles wordt snel en netjes afgeleverd.

Zeer tevreden!!

Dit was de 1ste keer, dat ik hier besteld heb, maar zeker niet de laatste keer. Uitgebreid assortiment en prima prijzen!!

Goede prijs, snelle levering

Duidelijke website, ik kon snel het benodigde artikel vinden. Goede prijs, snelle levering, prima.

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.