Zeer goede en snelle levering

Wat ik alleen niet begrijp is de 20 euro kortingsbon. Dan zou ik lid moeten worden en daarvoor moeten betalen? Vervelend en snel weggeklikt. Voelde niet als betrouwbaar aan.

Niet helemaal zoals verwacht.

Levering was oké, maar verpakking niet voldoende. 1 van de flacons had gelekt in de doos door een niet goed vastgedraaide dop. Dus moest toch het een en ander schoonmaken.

Snel geleverd,goed verpakt. Maar vraag me af of het de echte parfum is. Geur is na half uur weer weg nl. Service is goed.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering en goede bereikbaarheid klantenservice

Volgens afspraak

Netjes en op tijd geleverd

Goed en een zeer snelle levering.

Goedkope producten en een zeer snelle levering.

Bijna alle merken parfum veel goedkoper dan bij andere parfumeries! Leuke kortingsacties en snel verstuurd en geleverd! Heel tevreden dus!

Goede afhandeling van mijn bestelling ivm levering via DHL. Enorm ruime keuze voor een prijs die aanmerkelijk goedkoper is dan bij de reguliere winkels. Mijn ervaring in 1 woord geweldig

Communicatie kan beter

Het assortiment is ruim en het bestellen ging eenvoudig alleen de levering duurde ruim een week waardoor het te laat aankwam. Daarover hoor je niets tot je zelf vragen gaat stellen. Toen bleek dat het bestelde niet op voorraad was. Is wel handig om aan te geven als je zegt dat de bestelling de volgende dag verstuurd wordt. Niet echt klantvriendelijk...

Top winkel

Zeer snelle goed verzorgde levering en heel scherp geprijsd. Zeer tevreden!!!!

prima bedrijf ,alles goed verzorgd

gewoon doen

Super service! Goed opgelost door fout van DHL, bedankt Kim

Super service! Goed opgelost door fout van DHL, bedankt Kim

Great Price, quick delivery!

Arrived on time and well packaged

Snelle goede bezorging

S avonds besteld en de volgende dag s morgens al in huis. Goed verpakt. Enige negatieve zijn de monsters. Hadden een parfum voor me zelf en voor mijn vrouw besteld echter kreeg twee monsters voor mijn vrouw.

goede service

goede service,redelijke prijs,en op tijd afgeleverd

perfecte winkel

snelle levering top

Goedkoper en supersnel

Ik was op zoek naar een bepaald geurtje. Bij bekende ketens waren ze nog te duur. Bij parfumswinkel was hij stukken goedkoper en levering was volgende dag! Ben zeer tevreden!

Duidelijk, veelzijdig. Geven goed aan wanneer produkt op voorraad is en geleverd wordt.

Slecht

De bezorging van het product was inderdaad 1 dag na de online bestelling. Echter de kleur ( foundation van shiseido ) Was niet zoals besteld. Heb de volgende dag meteen retourzending aangevraagd. Nu de 4e dag na de bestelling nog geen. Retourformulier ontvangen. Telefonisch geprobeerd contact te zoeken via opgegeven nummer. Eerst lang in de wacht! Daarna mededeling dat Parfumswinkel niet bereikbaar was

Super snelle levering

Donderdagavond en op vrijdag al geleverd

Supersnelle service!

Goedkoper en sneller dan elders en kwalitatief top!! Erg tevreden zal zeker vaker bestellen.

Perfecte service, súper snelle levering!

Altijd dik tevreden omdat alles snel en perfect in orde ontvangen wordt.

Super snel

Zeer snel geleverd en prima priijs

Snelle levering, lage prijzen, keurig en met zorg verpakt.

Goed geprijsd en prima service

Ik had Black Opium besteld. Veel goedkoper dan in de winkel en kreeg zelfs 2 samples erbij. Alles was netjes verpakt en verzonden. Had het binnen een dag binnen. Ik zou zeker weer bestellen als ik een duurder geurtje wil!

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.