Filters

8

Prima

Fijne site Prima producten Voldoende betalings mogelijkheden Netjes verpakt Een paar dagen voordat het in huis is maar dat is prima.

  • Aanbevelen? Ja
7

Producten: Prima, communicatie kan beter!

Wat ik jammer vind is dat, als mijn producten op dat moment niet leverbaar zijn en ik een bericht zou krijgen als ze dat weer wel zijn, dat, dat niet gebeurd is. Ik heb zelf de site goed in de gaten gehouden of het weer leverbaar was en toen besteld. (wel met enige bedenkingen want is het nu wel of niet leverbaar) Gelukkig wel! Als de communicatie beter is krijgen jullie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Ankie

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geleverd en scherpe prijs!

De bestelling was snel in huis Had online gezocht naar dit parfum en deze winkel was het scherpste met de prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goedkoop

De parfum was veel goedkoper als Bol.com

  • Aanbevelen? Ja
3

slechte service

slechte communicatie. geen reactie op mail, app. foto sturen van iets wat je niet ontvangen hebt, gaat n beetje moeilijk. daar komt bij dat ik t ook weg had kunnen laten, dus foto sturen, slaat nergens op.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect!

Goede bezorging, produkt was top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

GUERLAIN eau de parfum. Ruikt heerlijk, de geur blijft lang hangen, ik kreeg veel complimenten. Handig om later te betalen. Snel geleverd. Dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Concurrerende prijs

Goed product met goede prijzen. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet de volgende dag

Als ik vòòr een bepaald tijdstip zou bestellen, zou het de volgende dag hier zijn. Niet dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastish

De geuren zijn heerlijk zowel voor mij als voor mijn man en blijven lang op de huid zitten Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Hoge korting op de luchtjes en zeer snelle levering. Al jaren klant en nog nooit wat te klagen gehad of mis gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste prijs voor héél duur product!

Nergens vond ik mijn Sisleya gezichtscrème goedkoper. Levering binnen 24u! Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf leverd supersnel

Och even vergeten nog een cadeau te regelen . Snel bestellen op de duidelijke site en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed produkt

Produkt werd snel verzonden, goede prijs en een gratis monster, dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service en een plek waar ik mijn lievelingsgeur snel vond.

Overzichtelijk Breed assortiment Snel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed!

Duidelijke en mooie site, snelle bezorging en producten zeer naar wens! Volgende keer weer!!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en volledig

De bestelling van meerdere artikelen is snel uitgevoerd en kwam ook keurig netjes bij ons thuis. Weer heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed winkel en heel service,

Goede winkel en betrouwbaar en goed koop,

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle levering

Daar ik vaste klant ben en regelmatig producten bestel had ik wel meer samples of een sample met meer inhoud verwacht. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen pakket en geen reactie op e-mails

Eind december een pakket besteld dat niet is bezorgd, ligt hoogst waarschijnlijk aan DHL want dat is niks nieuws. Van Parfumswinkel geen enkele reactie, op de e-mails die ik hierover in de loop van 1,5 maand stuurde. Als DHL niet goed bezorgd dan doet Parfumswinkel helemaal niets. Van harte afgeraden dus.

  • Aanbevelen? Nee
6

Goede prijs maar geen seal om het pakket

Parfum ontvangen maar zonder plastic om de verpakking, dat vind ik toch niet kunnen eigenlijk, ze doen of het normaal is, maar ik heb nog nooit parfum gekocht waar de doos al van open is, dus zonder plastic om het doosje!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet geleverd en geen reactie op berichten

28 januari besteld, maar nog niets ontvangen! En geen reactie op (meerdere!) berichten! Bestel hier NIET!

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd een feestje in Breda!

Vandaag een prachtig parfum gekocht en meerdere producten. Altijd beste prijs. Ik werd extra verwend met een mooie gift vanwege mijn verjaardag. Een mini flesje wordt altijd gevuld met parfum naar keuze! Karin, het was weer een feestje! Dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen product, geld weg

Pakket niet ontvangen, en geen enkele reactie op mails daarover. Bij DHL kun je dit melden, dan wordt er een 'onderzoek opgestart'. Nooit meer iets gehoord van de Parfumswinkel of van DHL. Wel van Riverty; graag betalen met verhoging.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vlotte levering maar assortiment beperkt

Wellicht komt het door de feestdagen maar veel van de bekendere geuren zijn. Beperkt beschikbaar of uitverkocht. Proces van bestellen en leveren is prima op orde.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nieuwstraat 52

4524EG Sluis

085 - 40 111 18

[email protected]

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.