Snelle levering...goed verpakt..en ook héél belangrijk de parfum ván Yves Saint Laurent de yvresse in vergelijking met andere aanbieders is deze goedkoper!!! Ik ben er heel blij mee... Groetjes Alie..

Slechte service

Verwachting en een belofte die op de site staan zijn niet waar gemaakt. Binnen tweedagen zou onze bestelling geleverd worden. Door zelf contact op te nemen waar onze bestelling bleef kregen we te horen dat het er weer twee dagen overheen gingen. Uiteindelijk kregen we bericht van DHL dat ons pakket geleverd zou worden. Aangezien wij onze producten mee wilde nemen op vakantie kwam alles enorm onder tijdsdruk te staan. DHL beweerde voor een dichte deur te hebben gestaan. Niets was minder waar onze hele gezin was thuis om het pakket te kunnen ontvangen. Wij zouden namelijk die zelfde avond nog vertrekken voor vakantie. Gebeld met DHL of de chauffeur als nog terug wilde rijden aangezien de bewering van niet thuis klopte. We hebben naar parfumswinkel gebeld ook zij konden niets voor ons betekenen. We zijn vertrokken zonder de producten. En parfumswinkel heeft het bedrag weer aan ons terug gestort. Dit heeft de dame van de klantenservice dan ook razend snel voor ons geregeld. Wij hadden natuurlijk liever onze producten op tijd gehad. Maar het snelle afhandelen mbt het terugstorten van het geld was zeer prettig. Nu onze producten maar op het vliegveld halen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mager assortiment van mijn voorkeurs merk

Levertijd is te lang. 1 artikel bleek niet leverbaar. 1 artikel ( de lotion ) van hetzelfde merk Shisheido zat niet in jullie assortiment. Dus ik wilde 3 artikelen bestellen waarvan er uiteindelijk maar 1 leverbaar was. Jullie service is verder goed.

Teleurgesteld

Levering diversen malen uitgesteld. En bestelling inmiddels nog niet binnen. Elders zelfde bestelling moeten plaatsen ivm vertrek vakantie. Jammer dit ben ik niet gewend en kost nu dubbel geld

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Marion, Ten eerste sorry dat wij jouw bestelling niet op tijd hebben kunnen leveren! Ik vind het heel vervelend voor je vooral omdat je het voor je vakantie nodig had. Momenteel zijn we overgestapt op een nieuw vooraadsysteem. Hierdoor klopt onze voorraad op dit moment niet. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zal alsnog een klein cadeautje opsturen ter compensatie! Groetjes Lizahne team Parfumswinkel

Snelle levering maar niet gekregen wat ik heb besteld

Ik bestel speciaal bij parfumsinkel omdat ik de nuxe olie in een gewoon flesje wil en niet in een spuitflacon. En zij verkopen deze volgens de site. En ik krijg de nuxe olie in een spray flacon met een heel ander etiket op het flesje dan afgebeeld op de site. De levering was snel en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Dineke, Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met jouw bestelling. De Nuxe Huile Prodigieuse Multi-Purpose Dry Oil wordt door de fabriekant alleen gemaakt met een spray versie. De flessen zonder spray zijn de mini samples van de olie, deze zijn niet te koop. Ik begrijp de verwarring omdat op de site het flesje met de dop wordt afgebeeld. Het is dan niet duidelijk dat het om een spray gaat, sorry hiervoor! Ik zal dit doorgeven aan onze marketing afdeling om dit aan te passen om eventuele misverstanden te verkomen! Ik hoop ondanks deze ongemak dat je alsnog van de olie kunt genieten! Groetjes Lizahne team Parfumswinkel

Snelle en goede service en kwaliteit en prijs.

Snel

Goedkoop en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

top ,kan er niet meer van zeggen

Er zijn er veel die een voorbeeld kunnen nemen aan jullie winkel , ik zou willen dat ze zo allemaal waren . Vlug ,mooie side , en het product is ook goed Wat willen we nog meer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en beste prijs

De service is prima en de prijs ook heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goedkope prijs voor een prima product !

Volgende dag geleverd

Zeer tevreden snelle levering prima producten!

Hele snelle levering, top

Goedkoop

2 producten besteld. 1 kon niet geleverd worden, lag niet aan parfumswinkel. Geld redelijk snel teruggekregen. Ander product wel geleverd. Vond producten wel aantrekkelijk geprijsd.

Positief ondanks haperingen!

Moeten bellen voor een bevestigingsmail na mijn bestelling en vreemd dat ik (man) een vrouwenlotion krijg als kado voor mijn uitgebreide bestelling!

Snelle en goede levering, geweldige prijs

Snelle en goede levering, geweldige prijs

snel en betrouwbaar

Snelle levering, goede prijs, betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden, snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Goede prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering, goede parfum.

snel en goed

Slechte klantenservice!

Snelle bevestiging van verzending, maar hij bleef een week bij DHL, omdat die niet goed gesorteerd was. Mail verstuurd naar parfumswinkel, geen reactie. Vond ik niet fijn. Was mijn eerste, maar ook de laatste bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, super service!

Ondanks vergissing in levering direct nieuwe spullen toegestuurd nog voordat de verkeerde spullen retour waren! Met een presentje! Super service en snelle levering!

Super sneller levering

Snel en goedkoop

Ga zeker nog een keer bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteitsprodukten en een snelle levering en leuke kadoos

zie hierboven, meer weet ik er niet van te zeggen goed en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mojn bestelling kwam netjes aan.

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.

Filter op Taal