Fijne site. Mooie aanbiedingen. Snelle bezorging. Topfirma.

Over de nachtcrème van Clinique, Superdefense night, recovery moisturizer etc. ben ik wat betreft het resultaat tevreden. De textuur zou voor mij wat smeuïger kunnen, maar je kunt niet alles hebben.

Super snel en een stuk goedkoper!

Ken je dat? Heb je een lekker luchtje op het oog en krijg je een zure bijsmaak van de prijs? Check parfums winkel voor exact dezelfde originele geuren tegen vrolijker prijzen! Daar wordt je nou oprecht blij van!

Vlot!

Bestelling kwam vlot binnen en het bestellen zelf ging heel makkelijk!

Snel binnen

Snel binnen en verder gewoon top!

Een super goede winkel met snelle service en betaalbare prijzen voor je favoriete luchtjes! Ik had er besteld en de volgende dag was het al in huis! Super fijn en ik ga hier zeker weer bestellen

Goede prijs en snelle levering

Vergeleken met de grote concurrenten is de service en prijs beter, ook voor gezicht verzorging. Absoluut een aanrader!

Snelle levering en goede prijzen

Parfum was snel bezorgd & de prijs scheelde ook een hoop in vergelijking tot andere winkels. Vond het wel jammer dat ik bij een besteding van bijna €100 maar 1 proefje er bij heb gekregen. Ik hou er van om parfums uit te testen en koop juist vaak wat ik uit heb kunnen proberen.

heel tevreden

Heel tevreden over mijn bestelling,mooi op tijd,goede communicatie

volgens parfumwinkel past een 100ml fles in briefenbus

Volgens parfumwinkel & dhl past een 100ml in een briefenbus Heb mn parfum niet ontvangen op tijd Na de tijd nog steeds niet want het pakketje is niet bezorgt Volgens dhl & parfum winkel wel… Terwijl er geen pakket thuis afgelevert is.. En vermeld staat dat het in de briefenbus ligt.. waar een parfum niet eens inpast Ondertussen nog steeds geen parfum of geld retour… Ik raad het af als je snel een parfum nodig hebt Kan je beter bij douglas of ici paris halen..

Very pleasant experience with Parfumswinkel

There was a problem with the payment of my order but it was solved quickly and efficiently the same day. This company has excellent customer service.

Goede prijzen en snelle levering

Producten worden snel geleverd

Geweldig website

Alles is duidelijk aangegeven

Hele goede en betaalbare producten. En snelle levering.

Het product kwam snel aan. Zeer klantvriendelijk, de klantenservice is altijd te bereiken en staat altijd voor je klaar. Het pakketje was stevig ingepakt en hij ruikt zo lekker!

Super ,goed af geleverd.

Voor delig, helemaal blij er mee

Veel keuze aan scherpe prijzen!

Door gebruik te maken van een kortingsbon had ik besloten om toch nog een extra parfum te bestellen. En door zowel de ruime keuze alsook de scherpe prijzen en promoties is het shoppen op Parfumswinkel altijd leuk! Toekomstige parfums zullen daarom zeker ook via Parfumswinkel gekocht worden! Het extra staaltje dat je meekrijgt bij je bestelling is trouwens superhandig om zo nieuwe geuren te leren kennen!

accurate en snelle levering

alleen 'jammer' dat de gratis samples een geurtje was, wat ik bij de vorige bestelling (ca 1 maand eerder) al had gekocht

Goede prijs, snelle levering

Beste prijs die ik kon vinden online en snelle levering dus erg tevreden :)

Alles dikke priem

Geen gekkigheid, gewoon goed.

Eens maar nooit meer.

Op vrijdag om 17.10 uur besteld en pas maandag verzonden en dinsdag geleverd zonder excuus oid.

Hét adres voor je voordeel op Parfum

Hier bestel ik al jaren en ik moet zeggen een heel fijne webwinkel ! Perfecte prijs en super snelle levering.

Te laat verzonden, voor de rest prima

De site geeft aan voor 21 uur besteld, zelfde dag verzonden. Ik had mijn besteling op vrijdagavond om 20 uur besteld, maar toch werd het pas op maandag verzonden. Voor de rest prima service.

Prima website winkel snelle service en goede kwaliteit

Super prijs kwaliteit

Netjes op tijd geleverd en exacte hoeveelheid zoals aangegeven tegen goede prijs

Goeie service en hele goeie prijzen

Iedere keer is de parfumswinkel goedkoper dan de andere cosmetica sites. Daarbij snelle levering dus wat wil je nog meer :-]

Over Parfumswinkel.nl

Parfumswinkel is er voor iedereen die wil genieten. Met een breed assortiment aan beautyproducten zijn wij er voor vrouwen en mannen. In onze webshop vind je onder andere heerlijke parfums, dagelijks en luxe huidverzorging en make-up waarmee je iedere keer opnieuw straalt.