Slechte levering

Op 5 november bestelling geplaatst via Bol.com met een uiterste (gegarandeerde)leveringsdatum op 8 november. Track & trace nummer klopte niet en bleek heel erg moeilijk om dat te achterhalen bij Uw Zorgspecialist. Hoe moeilijk kan het zijn?? Bleek later ook nog dat het met een andere bezorger is geregeld dan de mail van Uw Zorgspecialist aangaf. Als je het zelf niet weet hoe kan de klant het dan weten. Telefonisch gesprek ging ook moeizaam, ik moest maar afwachten want de dag was nog niet om. Niets ontvangen!!! Artikel uiteindelijk zaterdag via Bol.com geannuleerd en maandag weer een mail van Uw Zorgspecialist ontvangen dat de juiste Track & trace nog volgt. Weer gebeld met Uw Zorgspecialist om te melden dat ik de bestelling telefonisch via Bol.com had geannuleerd. (zaterdag elders een ander gekocht) Ik moest maar via mijn account bij Bol.com de order eerst annuleren. Hoe dan?? die optie bestaat niet eens. Uiteindelijk is het toch door Bol.com geannuleerd. Dit verdient geen schoonheidsprijs.

Beste D. Douwma, Het spijt ons dat onze service u niet is bevallen. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en hadden zelf bevestigd gekregen dat de rollator op tijd zou worden geleverd. Omdat onze pakketten groot zijn, worden ze verstuurd via het zakelijke circuit. Dit betekent dat pakketten tot 18.00 's middags geleverd kunnen worden en dat wij voor die tijd nog geen onderzoek kunnen instellen bij onze logistieke partner. Wanneer u een bestelling plaatst bij Bol.com, vindt de afwikkeling van bestellen en retour plaats bij Bol.com. Wij kunnen een bestelling die is geplaatst via bol.com niet handmatig annuleren. Als Bol.com dit niet juist heeft afgewerkt dan kunnen wij niet weten dat u de rollator niet meer wilde hebben. Aan de telefoon is u dan ook medegedeeld dat u dit via Bol.com moest aangeven. Wij vinden het vervelend dat de website van Bol.com in dit geval voor u onduidelijk was en dat u dit niet kon vinden, maar zoals we u hebben uitgelegd lag het annuleren van dit product buiten onze macht. We vinden het spijtig dat u de negatieve ervaring die u heeft, grotendeels vanwege de gebruiksvriendelijkheid van Bol.com, ook op ons afwentelt. Wij hebben ons best gedaan om u tijdig te informeren en alles gedaan binnen onze mogelijkheden om u toch van een goede service te kunnen voorzien. Uiteindelijk heeft ons team zelfs nog alles eraan gedaan om de bestelling voor u te annuleren. We hopen dat u inmiddels wel plezier heeft van een fijne rollator en dat u wellicht uw mening over ons wilt bijstellen.

Matig

Rollator gekocht voor mijn ouders ( tweede hands maar zo goed als nieuw)Snelle levering zoals is vermeld. Helaas waren er toch een paar dingen die er aan mankeerde. De winkel was te ver weg voor ons dus in ons eigen woonplaats laten verhelpen. Linker voorwiel liep niet goed en stond te zwaar afgesteld om in te klappen. Maar gelukkig verholpen. Miss toch beter nakijken alvorens het verstuurd word.

goeie hulp en zorgen dan je het krijg top

snelle zorg en jullie zijn goed in snelle zorg om toch je best te doen om te leveren

Snelle bezorging en prima prijs.

Echt advies op maat

Met mijn moeder langs geweest in de winkel in Vught. Heel vriendelijk geholpen door een jongen die mensen oprecht wil helpen en niet per se het duurste probeert aan te smeren. Mijn moeder was meteen verkocht aan het burberrytasje van een rollator en dat is ook haar keuze geworden. Fijn dat we konden pinnen en de rollator zo vanuit de voorraad ter plekke kon worden meegegeven. Nooit verwacht zo'n persoonlijke service te krijgen bij een rollator, hartelijk bedankt!

vriendelijk personeel

ik kan er niks anders van zeggen als dat ik super ben geholpen door de klantenservice via de telefoon. ga zo door!!!

Op tijd geleverd

Rollator was binnen de afgesproken tijd bezorgd en bevalt prima.

Rollator was kapot

Na 6 maanden is hij kapot gegaan. Hij is netjes thuis opgehaald, gemaakt en weer teruggestuurd. Voor die 3 dagen kreeg ik een tijdelijke rollator. Dat is nu echt service!

Goed geholpen via de chat (was mijn eerste keer :)

Ik wist niet welke rollator ik moest kopen maar die ik heb gekregen loopt zo lekker. Hij ziet er ook leuk uit met zijn rode kleur.

De gemino rollator loopt lekker. Zal klaar voor gebruik in de doos! Bedankt Erik

Uitstekend!

WIi zijn eerst naar de vestiging in Vught geweest om de gewenste rollator te bekijken. Daar werden we uitstekend geholpen en geadviseerd. De rollator werd gekocht en ingepland voor aflevering (was namelijk in de gewenste maat niet op voorraad in de winkel). Twee dagen later werd de rollator volgens afspraak keurig geleverd. Wij hadden vergeten er direct een zitje bij te kopen, maar dat werd achteraf als nog voor de kortingsprijs geleverd. Wij kunnen tot nu dus niet anders zeggen dat het een zaak is om aan te bevelen.

Uitstekend!

Prima voor elkaar, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, mooie, degelijke goed rijdende rollator!

Prima zoals verwacht.

Wel jammer dat met DHL geen afspraak is te maken. Afgesproken te leveren tussen 19:00 en 21:00. Toch een uur eerder geleverd. Vervoerder dus zoals in vele andere beoordelingen dus maar een mager 6je.

Prima klantenservice

Voor mijn ouders een rollator besteld. Deze kwam niet aan op de dag die was aangegeven. DHL zou hebben afgeleverd volgens de track&trace maar niets gezien en ook geen briefje in de bus. Gebeld met de klantenservice en zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd actie ondernomen en ik werd op de hoogte gehouden van de vorderingen. Achteraf bleek de doos over de schutting te zijn gedumpt door DHL en heeft daar 3 dagen in de regen gelegen... Gelukkig was de rollator in orde en hebben mijn ouders er veel plezier van. Aan het DHL-verhaal kon uw-rollator.nl niets doen. Wel adviseer ik ze om niet meer te leveren via DHL maar op Postnl over te gaan! Vandaar geen 5 sterren.

Slecht

Rollater besteld en betaald op 6-10-2019 Op 8-10 bericht van DHL dat er vertraging op deed van 1-2 dagen 10-10 gebeld met DHL zou de volgende dag gegarandeerd geleverd worden Niks ontvangen Op 11-10 gebeld met uw-Rollater gaan het uitzoeken 14-10 e-mail bericht dat ze ermee bezig zijn maar dat ze deze zelf nog in bestelling hebben en dus niet op voorraad 16-10 Beloofd Uw Rollater die zelfde dag een nieuwe te versturen met post NL zodat ik hem op 17-10 ontvang 17-10 weer niks ontvangen 17-10 weer gebeld met zekerheid beloofd dat hij echt met post NL is verstuurd en ik zou hem op 18-10 smorgens ontvangen het is nu 1 uur en weer niks ontvangen 18-10 weer gebeld gaan het weer uitzoeken word terug gebeld???????

Beste mevrouw Sweegers, We hebben voor u de moeite genomen om niet één, maar zelfs twee producten te sturen met twee verschillende bezorgdiensten, zodat u gegarandeerd een product zou krijgen. In de track & trace codes heeft u kunnen volgen dat de pakketten meerdere malen bij u zijn aangeboden, maar dat u niet thuis bent geweest. Er staat een pakket op u te wachten bij een ophaalpunt, wat standaar procedure is als er vaker niet wordt opengedaan bij de aanbieding van het pakket. Wij hebben hier veel werk van gemaakt en vaak voor u contact gelegd met de bezorgdienst en het doet ons verdriet dat u ons zo slecht op beoordeeld. Ons inziens is dit niet terecht, aangezien wij enorm ons best hebben gedaan om een pakket bij u af te leveren. Wij hopen dat u uw mening bij zou willen stellen, gezien de situatie zoals u die op dit moment schetst niet volledig op de waarheid berust. Wij snappen uw onvrede met de bezorgdienst, maar wij hebben als bedrijf alles ervoor gedaan om u te helpen. Vriendelijke groeten, Team Uw-Rollator

De rollator kon niet geleverd worden en na 2 weken nog steeds mijn geld niet terug.

In eerste instantie was ik blij met jullie: de rollator die ik al heb en vervangen moet worden (Solo) kon ik bij jullie bestellen. Later bleek dat de rollator helaas niet te leveren was en het alternatief voldeed niet voor mij (ik heb een steun op mijn scootmobiel zodat ik mijn rollator mee kan nemen). Dit kan gebeuren en daar heb ik begrip voor maar het feit dat ik na 2 weken nog steeds niet teruggestort heb gekregen vind ik een slechte zaak. Maandag gebeld: u staat op de lijst om het bedrag terug te betalen. Vrijdag gebeld: ik sta nog steeds op de lijst. Schiet niet op dus.

Beste Nel, We hebben wettelijk twee weken de tijd om uw geld terug over te maken. Aangezien wij een groot bedrijf zijn, is het voor onze administratie niet mogelijk om dit meteen na een annulering te doen. Daar zijn vaste momenten voor, zodat er zorgvuldig en structureel wordt gewerkt en allen die daar recht op hebben hun geld terug krijgen. U heeft uw geld ook binnen deze termijn teruggekregen. Ik hoop daarmee dat u uw mening bij wilt stellen, aangezien wij aan onze verplichtingen hebben voldaan. Fijne dag, Team Uw-Rollator

Niet goed

Heb nog steeds geen rollator ontvangen! Op 2 oktober zou hij bezorgd worden het is nu 14 oktober

Zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen ,vlug geleverd. En tevreden over het artikel.

Een prettige hulp.en zeer uitgebreid

Snel geleverd,en apparaat voldoet aan de verwachting.

Alles was goed!

Geen minpunten.

Bedrijf met service

Heb twee rollators gratis kunnen uitproberen en daarna de Drive nitro gekocht. Dit model is een stuk goedkopere dan de anderen twee maar erg fijn. Koopt dit model!! Bedankt jongen aan de telefoon voor deze tip!

Problemen pakken ze goed aan

Mijn boodschappentrolley was kapot gegaan maar dit hadden ze snel opgelost voor mij. Fijn dat is normaal moeilijk bij al die webshops!

Zeer goed in de winkel geholpen

Nemen echt de tijd voor je en hier staan alle rollators die je maar wenst. Echt een specialist. DHL heeft er wel een potje van gemaakt maar werd goed opgepakt door dit bedrijf.

Snel geleverd en fijn model

De rolstoel kwam op de juiste dag binnen.