Koop ging niet vlot

Nadat de gekozen kleur niet leverbaar was, moest ikzelf achteraan, een anderen kleur uitgekozen, net de eerste keus. Bij het uitpakken van de beschadigde doos is het touwtje gerafeld, direct melding van gedaan maar wacht nu al 5 dagen, voorspel niet veel goeds.

zorgspecialist die ontzorgt!

Dienblad besteld voor op rollator, Dubbel steun re in verpakking i.p.v li + re. Bovendien bleek een steun kapot in de verpakking. Na een mailtje kwam het snel in orde en ontving ik de li steun.

deskundig advies, een ruime keus en ruimte om te proberen

deskundig advies, een ruime keus en ruimte om te proberen

request from Austria

I cannot say anything about the products as i still could not manage to order it. Questioning about stock of ErgoPRIMO was not anwered. last payment came back comment followed days later. (address was in Austria, has to be in the Netherlends/BeNeLux) Communication is a bit hard and very slow. i wonder if they do not want to sell to an Austrian client although i offered an Address in the Netherlands....

Levering op tijd en fijn bestellen via de telefoon

Via de telefoon een drive nitro gekocht. Volgende dag in huis en loopt als een trein :)

Heerlijk wendbare rollator voor binnen en buiten.

Na een valpartij voor mijn moeder de Topro Troya 2G online op proef aangevraagd. Aangezien ze klein van stuk is bleek een model nodig. Dit is speciaal voor ons in Duitsland besteld, terwijl het nog op proef was. Ivm mijn vakantietijd kon de uitlevertijd op mijn verzoek uitgesteld worden. Na overleg netjes via DHL geleverd. Prima rollator. Mijn moeder had eerst haar twijfels, het leek haar maar onhandig, maar nu pakt ze hem graag. Zowel binnenshuis als buiten. We kregen een ruime proeftijd, was geen overmatige haast bij. Fijn geholpen en een heerlijk wendbare rollator, waar zelfs drempels goed mee te nemen zijn voor een 84-jarige.

Drive nitro

Drive nitro hier gekocht. Loopt goed en remkabels zijn weggewerkt. Niet duur.

Fijne winkel

Hebben veel keus en je krijgt goed advies. Het buiten testen is ook wel erg belangrijk.

Behulpzaam en vriendelijk

Er werd ruim de tijd genomen en goed geadviseerd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel

Heb de rollator heden ontvangen,en betaald. Bedankt voor de snelle service en inzet.

Snel in huis

Snel in huis en zeer fijn model

pretig geholpen

zie boven

Klantgericht

Ik ben in de winkel in Vught erg klantvriendelijkheid behandeld. Men denkt mee in oplossingen zonder te pushen tot n verkoop

Prima aanbod, goed advies en ruim de tijd

Voor mijn aankoop van een rollator ben ik naar Vught gegaan om de verschillende modellen te bekijken en te beoordelen. Ze hebben daar vooral de betere modellen. Er werd ruim tijd uitgetrokken om me te adviseren. Een groot aantal modellen werd getoond en ruim aantal werd buiten geplaatst zodat ik op diverse ondergronden kon testen. Het model dat ik aangeschaft heb was niet goedkoop, maar is fantastisch in gebruik. Ik ben zeer tevreden. Complimenten.

goede site, vlotte levering.

Uitstekend, kan niet anders zeggen

Keurig en op tijd geleverd, netjes verpakt en de rollator is werkelijk perfect. Lichtgewicht dus makkelijk in de auto te tillen, goed wendbaar en klein opvouwbaar. Ik ben hier zeer tevreden over.

alles perfect in orde

vriendelijke en goede service en degelijke kwaliteit

zorgvuldig en prettig

snelle levering en op tijd retourmelding goed afgewikkeld persoonlijke aandacht

Prima!!

Snel besteld ,betaald en geleverd Keurig verpakt met alle papieren en uitleg.

Lage prijzen en snel geleverd

Rollator loopt fijn met die zachte banden.

Fijn geholpen

Veel kennis in huis en fijn personeel

Positief

Kreeg snel een duidelijk en goed antwoord op mijn vraag.

tevreden

De eerste keer dat ik bij uw iets kocht en ben tevreden er over

Zoals het hoort en ik verwacht had.

Na verwijzing door huisarts en raadplegen website naar Vught in de Baarzenstraat getogen. De wijze waarop wij ontvangen werden en te woord werden gestaan was voortreffelijk. Ook de voorlichting, op welke manier onze keuze gemaakt zou moeten worden, het kunnen gaan proef lopen met de rollator ter plaatse erg klantgericht. Hier staat de klant centraal. Uiteindelijk de definitieve keuze gemaakt en alle afspraken werden keurig na gekomen. Het enige wat na geleverd moet worden is de steunbeugel voor in de rug en we vertrouwen er op dat deZe alsnog geleverd wordt.

Erg tevreden met de rollator

Goed verpakt. Een goede rollator. Ik ga als een bliksem flits zo snel.