Goede rollator wel lang wachten .

Ik had hem de donderdag besteld voor 14 uur dus de dag erna ging hij thuis geleverd worden de vrijdag . Ik heb hem echter maar de dinsdag erna om 17 uur ontvangen . Omdat wij dan niet aanwezig waren hebben ze het pak in een winkel gezet dat we nog iemand met een wagen hebben moeten vinden om er om te gaan . Als je de rollator eerst wil uittesten moet je 4 euro bijbetalen !!! Dat is er toch wat over aangezien je er zolang moet op wachten . Rollator is in orde .

Prima 👌

Ik loop er prima mee. 🌹

Makkelijk te bestellen en snelle en correcte bezorging. Goed product.

Rollator besteld, daarna nog gebeld met de vraag wanneer de levering zou zijn. Ik had om 17.00 uur besteld, de bestellingen waren net de deur uit. Het werd dus een dag later. Precies zoals gezegd werd de rollator geleverd.

precies wat ik zocht voor mijn pijnlijke schouders, geweldig

85 jaar oud en neuropathy in benen

Prima levererancier

Voldoet aan dE kenmerken van een goede leverancier Ier: doet wat er beloofd wordt, Levert op tijd en op het juiste adres

perfekt

Eerst via een kennis geprobeerd en daarna besteld. Vlot geleverd en ik gebruik hem volop.

Niet de bestelde kleur ontvangen

Niet de bestelde kleur van de rollator ontvangen. Een klacht hierover ingediend en NIETS meer van gehoord. Tot op heden geen enkele reactie van "Uw-Rollator.nl" gekregen.

De bestelde rollator werd goed verpakt de volgende dag al geleverd.

De rollator bevalt prima.

Kwaliteit en stevige rollator.

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

veel steun

Mijn moeder heeft ongeveer 2 weken de nieuwe rollator, ze is er heel tevreden over. Hij rijdt licht en zwengelt flexibel alle kanten op. Alleen de tas wiebelt er nog wel eens af. Dit horen wij van veel mensen. Misschien iets om in de toekomst hieraan wat te doen..

Ferrari-rode made by ACRE Rollator

Mijn allerlichtste opklapbare Ferrari-rode made by ACRE Rollator werd volgens afspraak afgeleverd

conform afspraak uitgevoerd

Volgens afspraak uitgevoerd

Levering naar wens

Vind bezorgkosten aan de hoge kant.

Een prettige zaak met deskundig personeel, met uitstekende zorg voor de klant.

Mijn vader van 93 jaar had dringend een nieuwe rollator nodig. Door afleverproblemen van de vervoerder kwam de rollator tot 2x toe niet aan. Na contact met Uw rollator Vught konden we een rollator ophalen, zodat mijn vader diezelfde avond nog over de felbegeerde rollator kon beschikken. Klantvriendelijkheid ten top!

Betrouwbare en professioneel advies.

Ik ben blij dat ik in de gelegenheid was om naar de winkel te komen want online waren we er naar mijn mening nier zo snel uitgekomen .

Zeer goed geholpen in Vught,de verkoper heeft mij goed geadviseerd ben er ook erg blij mee.Ik kan nu tenminste weer iets meer uit de voeten,

geen enkele wanklank

zeer netjes en attent

goede contacten met de mede werkers ze denken mee en helpen je prima vlotte bediening in het opsturen

Zeer comfortabele rollator; heel gemakkelijk opvouwbaar en gemakkelijk te tillen voor in de auto. Ik ben er zeer tevreden mee.

Grote winkel met alle modellen

Zijn in de winkel geweest. Hebben daar alle rollator modellen op de mark staan. Goed geholpen en blij met het advies. Drive Nitro gekocht.

Meer service dan bij de concurrent

Prijzen en service vergeleken en dan komen jullie er het beste uit. Rolstoel was snel geleverd geen opmerkingen tot nu toe.

Een 8

Super geholpen in de winkel

Besloten om naar de winkel te rijden, we zijn daar zeer goed ontvangen, deskundige uitleg en klantvriendelijkheid ten top. Uiteindelijk een rollator gekocht, die direct in orde werd gemaakt, klaar terwijl u wacht en de laagste prijsgarantie is echt waar. Superzaak!!!

goede ervaring en snelle afhandeling.

De bestelling was snel geleverd en in een goede verpakking.