alles perfect in orde

vriendelijke en goede service en degelijke kwaliteit

zorgvuldig en prettig

snelle levering en op tijd retourmelding goed afgewikkeld persoonlijke aandacht

Prima!!

Snel besteld ,betaald en geleverd Keurig verpakt met alle papieren en uitleg.

Lage prijzen en snel geleverd

Rollator loopt fijn met die zachte banden.

Fijn geholpen

Veel kennis in huis en fijn personeel

Positief

Kreeg snel een duidelijk en goed antwoord op mijn vraag.

tevreden

De eerste keer dat ik bij uw iets kocht en ben tevreden er over

Zoals het hoort en ik verwacht had.

Na verwijzing door huisarts en raadplegen website naar Vught in de Baarzenstraat getogen. De wijze waarop wij ontvangen werden en te woord werden gestaan was voortreffelijk. Ook de voorlichting, op welke manier onze keuze gemaakt zou moeten worden, het kunnen gaan proef lopen met de rollator ter plaatse erg klantgericht. Hier staat de klant centraal. Uiteindelijk de definitieve keuze gemaakt en alle afspraken werden keurig na gekomen. Het enige wat na geleverd moet worden is de steunbeugel voor in de rug en we vertrouwen er op dat deZe alsnog geleverd wordt.

Erg tevreden met de rollator

Goed verpakt. Een goede rollator. Ik ga als een bliksem flits zo snel.

Men denkt niet in problemen maar in oplossingen.

Bij bestelling van een rollator voor mijn vader, kreeg ik bericht dat het model niet meer leverbaar was. Door uw-zorgspecialist werd toen een perfecte oplossing aangedragen waar wij erg tevreden mee waren. Ik kan niet anders zeggen Dan ook een dat dit bedrijf in de top tien thuis hoort van klantenservice gerichte bedrijven. Niets dan lof

Moedeloos: geen reactie nav retour en mijn geld terug

Het was fijn dat mijn moeder de rollator thuis mocht proberen, maar ze 'wil er - helaas - nog niet aan', dus geretourneerd. Ik krijg geen enkele reactie op mijn mailtjes wanneer ik mijn geld (meer dan 400 euro) teruggestort krijg. HEEL vervelend!

makkelijk, vlot, extra service, top ervaring

Rollator besteld die snel werd afgeleverd. Tussentijds via track &trace op de hoogte gehouden. Het 'ontvouwen'van de rollator (Wheelz) was anders dan de oude. Gebeld met de klantenservice: zouden een filmpje maken van de bediening. Binnen een paar uur werd dit filmpje gemaild zodat ik de tijd had om dit te bekijken. Daarna was het rijklaar maken van de rollator een fluitje van een cent. Dit noem ik een prima aftersales.

Slechte afhandeling en levering

Product is goed. Voor de aflevering heb ik veel contact gehad en zijn de afspraken 4x niet nagekomen. Het mailtje dat ik hier uiteindelijk over heb ontvangen was niet terecht en vol verwijten en uitvluchten. Kortom zeer slechte service.

Beste meneer Smits, Wij hebben u en uw ouders met veel zorg in de winkel geholpen om tot een goede keus te komen qua rollator en gelukkig bevalt het product. Er is toen echter meteen al aangegeven dat de gewenste kleur niet op voorraad was en dat dit nog wel even kon duren. De verwachting van de levering van onze leverancier was donderdag en helaas werd dit vrijdag. Dat is u ook meermaals verteld aan de telefoon. Zodra wij hem wél hadden hebben we meteen met u overlegd over de levering. Wij snappen natuurlijk ook dat uw ouders het model zo snel mogelijk in huis wilden hebben en hebben daarom extra betaald om de rollator zaterdag bij u te kunnen leveren. Helaas heeft onze logistieke partner DHL dit niet gedaan, maar daar hebben wij helaas geen invloed op. Aangezien u, zoals wij hebben vernomen, zelf bij de post heeft gewerkt kunt u hier vast begrip voor opbrengen. Wij hebben meermaals aangegeven dat wij een alternatieve kleur sneller konden leveren, maar u wilde per se de geleverde kleur. Wij hebben er alles aan gedaan om deze zo spoedig mogelijk bij u te leveren, maar waren hierbij, zoals we duidelijk hebben aangegeven, afhankelijk van transport. Wij nooit beloftes gemaakt over wanneer de levering precies zou plaatsvinden, aangezien we ook bij u duidelijk hebben aangegeven dat wij hiervan afhankelijk waren van de leverancier. Erg vervelend om te horen dat u alsnog ontvreden bent met onze service, wij hebben echt ontzettend ons best gedaan om u zo snel mogelijk te helpen en zijn ook met alternatieven gekomen, die u heeft afgeslagen. Al met al zijn wij blij om te horen dat het product in ieder geval goed bevalt en wij hopen dat uw moeder er nog lang plezier van heeft. Vriendelijke groeten, Het team van Uw-Rollator.nl

Geweldig, wat een service,,,

Wij hadden een rollator besteld via Bol.com. Deze zou de andere dag bezorgd worden en ja, na drie dagen nog niets van DHL gehoord. Dus de Zorgspecialist gebeld, situatie uitgelegd en binnen een dag een nieuw rollator opgestuurd gekregen. Probleem lag bij de vervoerder en het was duidelijk dat wij als koper daar geen last van mochten hebben. Geweldig hoor, wat een service...

fijn geholpen in de winkel

jongeman in de winkel in Vught heeft met engelengeduld alle rollators met me doorgenomen en dat waarderen wij enorm. product voldoet prima.

Deskundig en vriendelijke telefoniste

Na een heupoperatie wilde ik bij thuiskomst een rollator hebben en ik wist niet zo goed wat ik moest kiezen. Via de telefoon kon ik mijn verhaal kwijt en heeft Tessa mij geholpen. Ik ben wel goed met computers, maar ze kon het meteen voor me bestellen en dat was wel net zo makkelijk. Heel erg blij met de service en ook met mijn rollator, ga zo door!

via de website besteld en volgende dag al in huis, sneller dan verwacht

Goede voorlichting in de winkel, goede service, correcte afhandeling.

Zeer tevreden!

Mooi ding en snel in huis

Helemaal toppie bij dit bedrijf.

Top bedrijf

Hebben alle rollators staan in de winkel en ze nemen echt de tijd voor je. Ben bij twee andere winkels geweest maar die kunnen hier niet aan tippen! Ben helemaal vanuit Amsterdam gekomen.

Mocht mijn rollator gratis proberen!

Fijn dat ik de rollator 4 dagen gratis mocht proberen. Ik twijfelde tussen een aantal modellen en dan is dit wel fijn. Goed geholpen.

Fijn model. Bedankt

de bestelling kwam een aantal dagen later dan beloofd.a

Telefonisch moeilijk bereikbaar, op mijn mail krijg ik geen antwoord. Heb nu 2 x het dienblad voor de rollator gekregen. telefonisch en per mail gemeld. geen enkele respons. Dit heb ik in mijn eerdere beoordeling al gemeld. nu krijg ik een herhaalverzoek uwerzijds. Dus: doe hier nu wat mee.

Probleemloos

Probleemloos. Anders dan dat kan ik de bestelling en levering van De door mij aangekochte Trust Lets go out rollator Niet nomen. En dat alles voor een heel scherpe prijs (zo’n €80 scherper)