Nep bedrijf

Rolstoel gekocht, betaald. Niet gekregen. Reageren niet op mails. Telefonisch niet bereikbaar. Stelletje neppers. Mensen koop hier niets !!! Want je krijgt het niet

BEDROG!!!!!

Opvouwbare krukken besteld voor mijn man. Niets ontvangen! Telefonisch niet bereikbaar, geen antwoord op mails. Blijf weg van deze website, ze nemen je geld aan en verder niets!! Bedrog fake!!!! Ze moesten zich schamen, zo profiteren van minder mobiele mensen!

Het korte gesprek met de betrokken specialist vlak voor de operatie stelde ik erg op prijs. De operatie die ik hiervoor had gehad vond dit niet plaats, kon waarschijnlijk ook niet want het was trauma geval, moest ook zo snel mogelijk geopereerd, en een trauma chirurg heeft het al druk genoeg. Uit deze 2 ervaringen besef ik wel hoe belangrijk het kan zijn om een gesprekje te hebben met de chirurg voor de operatie, als dat mogelijk is

fake bedrijf

rollator besteld en betaald, en toen werd het stil, bedrijf telefonisch, per mail en via de chat niet bereikbaar, BLIJF HIER WEG !!!! FAKE FAKE, SCAM, OPLICHTERS!!

veel beloven maar niets nakomen!

Rollator besteld en betaald. Er word niet geleverd. Men laat niets weten. Slecht bereikbaar telefonisch en chat. Mails worden niet beantwoord. Zo ga je niet met klanten om. Zeer vervelende ervaring!

Zeer vriendelijk geholpen zoals het hoort!

Heb een rollator en rolstoel gekocht voor mezelf. Werd zeer goed geholpen en kon mijn aankoop gelijk meenemen. Aardige jongens met zeer goed advies. Kreeg ook nog eens een gratis wandelstokhouder mee!

Rollator niet geleverd

Op website leek rollator op voorraad, vandaag besteld morgen geleverd. E-mail met bestelbevestiging ontvangen. Vervolgens niks meer. Telefoonnummer in eerste instantie niet te bereiken. Vervolgens allerlei verhalen en beloftes maar nog steeds geen rollator. Bestelling ontbonden, per e-mail, geen antwoord. Telefonisch contact lukt niet meer, telefoon gaat wel over.

Goede vlotte en onbaatzuchtige service

Tijdens een vlucht was een onderdeel zoekgeraakt. Wij enorm geholpen met het leveren van vervangend onderdeel. Top!

Anders geleverd dan besteld

Ik heb bij 'uwrollator.nl' een rollator besteld voor mijn moeder in de maat XS en de kleur champagne. Op de website wordt geadverteerd met 'vandaag voor 18:00u besteld, morgen geleverd'. Na de betaling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond 1-3 werkdagen. Nou, vooruit.. Na de 3e werkdag geen rollator, geen mail over de status. Toen op meerdere manieren getracht contact te zoeken en na meerdere pogingen kreeg ik een messenger-berichtje van Tessa met excuses. Door een 'corona-geval' hadden ze wat achterstand opgelopen en ze zou zorgen dat de rollator nog diezelfde dag zou worden verstuurd. Uiteindelijk, 2 dagen later, is de rollator bezorgd, echter: Maat L ipv XS en kleur wit ipv champagne. Nu ben ik al voor de derde achtereenvolgende dag bezig om contact te leggen. Telefoon, mail, chat, messenger, maar op alles geen reactie. Al met al een heel slecht bedrijf en een nog slechtere aftersales.

Zeer slecht

Ik heb een rolstoel gekocht voor mijn moeder 2 weken geleden, maar deze is niet de volgende dag geleverd zoals gecommuniceerd op de website. De rolstoel heb ik gewoon niet ontvangen. Op e-mails en telefoontjes wordt niet gereageerd. De keren dat er wel contact is geweest, is er geen enkele afspraak nagekomen. Geld teruggevraagd, maar dat moet ook nog gebeuren. Totaal geen klantenservice. Vraag me af of dit een echt bedrijf is. Gewoon een stel tussenpersonen, dat over de rug van mensen geld willen verdienen.

Probleem toch goed opgelost

Waren zeer slecht te bereiken door langdurige problemen met de telefoon. Dit was zeer onprettige om heel eerlijk te zijn. Toen dit verholpen was ben ik goed en snel geholpen zoals het hoort. Toch een goede beoordeling.

Veel keus en snel in huis.

Fijn model en trilt bijna niet. Goed geholpen.

Fijne service!

Mijn rollator was kapot maar het was zo gemaakt in de winkel! Fijn dat ze meteen tijd hadden voor mij.

Goed gelopen via de telefoon

Had veel vragen maar werd zeer goed gelopen. 2 dagen later heb ik hem gekregen en wij loopt zeer fijn. Heb gekozen voor een licht model.

Besteld en dag later netjes op de stoep.

Slecht

Rollator besteld. Op site vijf werk dagen levertijd. Daar mijn vader deze nodig heeft voor revalideren zou dat mooi op tijd zijn.. na vijf werkdagen niets gehoord, ook geen bericht dat de rollator vertraagd zou zijn. Vrijdag: chat niet bereikbaar en via de telefoon vanwege een technische storing zijn we de rest van de dag niet bereikbaar. Maandag; niet bereikbaar per chat en via telefoon: we zijn gesloten; morgen na 10 uur zijn we bereikbaar. Geen antwoord op mail gehad. Dinsdag na 10 uur Gebeld; we zijn vandaag gesloten, morgen na 10 uur zijn we bereikbaar (zelfde bandje als maandag). Chat niet bereikbaar en geen antwoord op mail. Aangegeven dat ik de verkoop wil annuleren binnen de wettelijke termijn en dat ik mijn geld terug wil, wordt vervolgd.

slechte service, rollator wel betaald, maar nooit geleverd

Helaas dat ik na 2 maanden niet over de rollator gehoord te hebben, dit negatieve review moet plaatsen. De rollator is 20 april besteld en voldaan, maar hebben nooit iets ontvangen. Erg jammer, want mijn tante wilde deze rollator heel graag. Het zou fijn zijn als het bedrijf alsnog contact opneemt via de mail.

Waardeloos bedrijf

Voorradige rollator wordt niet geleverd. Uw-rollator reageert niet op email. Telefonisch slecht bereikbaar. Als je ze dan eindelijk te spreken hebt dan doen ze toezeggingen die ze vervolgens niet nakomen. Op navraag reageren ze daarna niet meer.

Superprodukt en bedrijf

Heel erg goed geholpen door medewerking Peter. 2x rollator gehad zonder problemen van het bedrijf. Wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf aan.

geweldige goede service in 1 woord ..

na een tijd gewacht te hebben op mijn rollator dienblad, kwam gister mijn dienblad aan ..erik de zorgspecialist heeft zo zijn best gedaan voor mij ,daar ben ik hem hartstikke dankbaar voor ..wat heerlijk zo'n dienblad op mijn rollator ..ik ga reclame maken hier in het verzorgingshuis ..

Handelen snel en doen wat ze beloven !

Voor mijn vrouw zijn we op internet zoek gegaan naar een geschikte rollator. Thuis hebben we al besloten dat het de Saljol Carbon Rollator in de kleur blauw moest worden. Na een zeer teleurstellende ervaring bij een zorghulpmiddelen winkel in Dordrecht zijn we uiteindelijk bij Uw-Rollator/Uw-Zorgspecialist in Vugt uitgekomen. Het bestelproces verliep vlekkeloos. Dinsdagmiddag 9 maart een e-mail info@uw-zorgspecialist gestuurd met de vraag of deze rollator op korte termijn leverbaar is en of we hem zelf konden ophalen en betalen in de experience-winkel in Vugt. Woensdagmorgen al antwoord. Deze rollator was niet op voorraad maar kon besteld worden en zou dan de volgende dag al in Vugt zijn. Wij hebben direct telefonisch de bestelling doorgegeven. Donderdag 11 maart teruggebeld door winkel: de rollator is in Vugt aangekomen. Vrijdagmorgen 12 maart naar Vugt en daar stond de rollator keurig verpakt in de originele ongeopende fabrieksverpakking klaar om meegenomen te worden. Conclusie: deze winkel/webshop doet wat ze beloven en handelt op een eerlijke en juiste wijze. Wij bevelen Uw-Rollator/Uw-Zorgspecialist in Vugt van harte aan.

Snel, deskundig en vriendelijk

Langs geweest voor een reparatie aan het remsysteem. Men wist in een mum van tijd de reparatie uit te voeren en dit was ook nog kosteloos. Prima service!

Snel en alles naar wens

Voor mijn moeder een rollator(tje) besteld. Vriendelijke medewerker belde na om te vragen of de maat wel klopte en nam de hele bestelling door. Op zijn advies toch gekozen voor de 5G. Daar zat echter niet de tas bij die mijn moeder zo mooi vindt. Geen probleem, kort overleg en een dag later (wij wonen op een waddeneiland). DHL, met de rollator en met de gewenste tas. Top!!

Heel goed advies gehad

Veel keus ,goed advies ,vriendelijk ,en ze namen echt de tijd voor me .

een klasse bedrijf super goed geholpen

Ik kreeg een verkeerde levering, maar ik moet zeggen dat het super goed en heel vlug is opgelost zonder één probleem KLASSE een super bedrijf, ik beveel het bij iedereen aan Mart. Snijders