slechte service, rollator wel betaald, maar nooit geleverd

Helaas dat ik na 2 maanden niet over de rollator gehoord te hebben, dit negatieve review moet plaatsen. De rollator is 20 april besteld en voldaan, maar hebben nooit iets ontvangen. Erg jammer, want mijn tante wilde deze rollator heel graag. Het zou fijn zijn als het bedrijf alsnog contact opneemt via de mail.

Waardeloos bedrijf

Voorradige rollator wordt niet geleverd. Uw-rollator reageert niet op email. Telefonisch slecht bereikbaar. Als je ze dan eindelijk te spreken hebt dan doen ze toezeggingen die ze vervolgens niet nakomen. Op navraag reageren ze daarna niet meer.

Superprodukt en bedrijf

Heel erg goed geholpen door medewerking Peter. 2x rollator gehad zonder problemen van het bedrijf. Wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf aan.

geweldige goede service in 1 woord ..

na een tijd gewacht te hebben op mijn rollator dienblad, kwam gister mijn dienblad aan ..erik de zorgspecialist heeft zo zijn best gedaan voor mij ,daar ben ik hem hartstikke dankbaar voor ..wat heerlijk zo'n dienblad op mijn rollator ..ik ga reclame maken hier in het verzorgingshuis ..

Handelen snel en doen wat ze beloven !

Voor mijn vrouw zijn we op internet zoek gegaan naar een geschikte rollator. Thuis hebben we al besloten dat het de Saljol Carbon Rollator in de kleur blauw moest worden. Na een zeer teleurstellende ervaring bij een zorghulpmiddelen winkel in Dordrecht zijn we uiteindelijk bij Uw-Rollator/Uw-Zorgspecialist in Vugt uitgekomen. Het bestelproces verliep vlekkeloos. Dinsdagmiddag 9 maart een e-mail info@uw-zorgspecialist gestuurd met de vraag of deze rollator op korte termijn leverbaar is en of we hem zelf konden ophalen en betalen in de experience-winkel in Vugt. Woensdagmorgen al antwoord. Deze rollator was niet op voorraad maar kon besteld worden en zou dan de volgende dag al in Vugt zijn. Wij hebben direct telefonisch de bestelling doorgegeven. Donderdag 11 maart teruggebeld door winkel: de rollator is in Vugt aangekomen. Vrijdagmorgen 12 maart naar Vugt en daar stond de rollator keurig verpakt in de originele ongeopende fabrieksverpakking klaar om meegenomen te worden. Conclusie: deze winkel/webshop doet wat ze beloven en handelt op een eerlijke en juiste wijze. Wij bevelen Uw-Rollator/Uw-Zorgspecialist in Vugt van harte aan.

Snel, deskundig en vriendelijk

Langs geweest voor een reparatie aan het remsysteem. Men wist in een mum van tijd de reparatie uit te voeren en dit was ook nog kosteloos. Prima service!

Snel en alles naar wens

Voor mijn moeder een rollator(tje) besteld. Vriendelijke medewerker belde na om te vragen of de maat wel klopte en nam de hele bestelling door. Op zijn advies toch gekozen voor de 5G. Daar zat echter niet de tas bij die mijn moeder zo mooi vindt. Geen probleem, kort overleg en een dag later (wij wonen op een waddeneiland). DHL, met de rollator en met de gewenste tas. Top!!

Heel goed advies gehad

Veel keus ,goed advies ,vriendelijk ,en ze namen echt de tijd voor me .

een klasse bedrijf super goed geholpen

Ik kreeg een verkeerde levering, maar ik moet zeggen dat het super goed en heel vlug is opgelost zonder één probleem KLASSE een super bedrijf, ik beveel het bij iedereen aan Mart. Snijders

Prima open contact en extra service!

Door problemen bij het transport leek de bestelde rolstoel volgens de transporteur te zijn geleverd, terwijl dat niet het geval was. Uw- rollator. nl was onmiddellijk bereid een ander exemplaar te verzenden. Toen bleek dat de bestelde rolstoel niet meer op voorraad was en er inmiddels enige dagen overheen waren gegaan, kreeg ik een betere rolstoel voor de zelfde prijs aangeboden en toegestuurd! HULDE! Prima service en een goede rolstoel , met ook nog eens terugkeergarantie en mogelijkheid tot een onderhoudscontract! Bovendien kreeg ik op allerlei vragen over de rolstoel uitgebreid en deskundig antwoord. Kortom Heel tevreden!

snelle service en levering. Goed!

Het is enorm druk bij uwrollator begreep ik maar toch snel geleverd en mijn rollator is super.

Snelle service en via telefoon netjes gebeld door bedrijf

Heb de Rollz rollator besteld en bevalt super. Bij vragen zijn ze ook thuis. heel fijn.

Snelle levering en top service via website en telefoon.

Heb een Topro rollator besteld en deze is echt heel fijn. Heb gekozen voor de service want dit is toch een fijn gevoel bij een rollator. Na wat vragen online heb ik de rollator de dag erna geleverd gekregen.

helaas niet zo goed

rode rollator besteld, zou volgende dag binnen zijn. Na een week gebeld, systeem zou automatisch moeten hebben gemeld dat die kleur toch niet leverbaar was. Is echter niet gebeurd. Telefonisch andere kleur gevraagd. Werd twee dagen later geleverd. Helaas ook zonder gebruiksaanwijzing en de rem werkt niet correct. Drie dagen geleden mail gestuurd met vraag hoe dat opgelost kan worden. Tot nu toe niets teruggehoord. Dus we zijn nu toch twee weken bezig, erg jammer! Ik had gehoopt op een soepelere afhandeling. EN hoop dus dat dit alsnog opgelost wordt!

Zeer ruime keuze

Veel keuze en zeer goede en vriendelijke uitleg.

Rollator snel geleverd; bestelde tas nog steeds niet

De rollator DIETZ TAIMA XC is snel op proef geleverd overeenkomstig de online bestelling. Koop bevestigd tijdens het toegezegde telefoongesprek. Tijdens dit gesprek een tas besteld. Op factuur geen tas, maar een rugsteun. Ik heb ± 28 september gebeld. Zou gecorrigeerd worden. Tot nu toe niets meer gehoord of gezien.

zeer tevreden

ik ben heel blij met mijn rollator hij is mooi en rijd soepel

Veel keus in deze winkel!

Hebben elk model staan en je kunt er buiten goed test mee lopen. Erg fijn bij deze grote stap.

Alles was goed

Prettig geholpen voor de keuze van een rollator. Resultaat van deze keuze is in de praktijk: een prima produkt dat voldoet aan mijn verwachtingen.

goede service

vriendelijk geholpen

snel, goed en voordelig

alleen maar positief!! Geen nadelen ondervonden

Goed advies en uitleg

Zie boven

Goed advies klantvriendelijk

Ruime keus persoonlijk advies en klantvriendelijk geholpen

Niets geleverd en geen geld retour

Douche sleeve besteld zodat ik kan douchen met mijn arm die in het gips zit. Maandag 17 aug besteld, zou volgende dag in huis zijn. Eind van die week gemaild. “ iemand anders verzend het voor ons, ik ga erachter aan” . Week later gebeld dat ik mijn geld terug wil. Zou terug gestort worden. Kreeg later een retour verzoek. Heb niets ontvangen dus er valt niets te retourneren. Dit vermeld, maar nog steeds geen geld terug. Inmiddels weer gebeld, maar wordt niet meer beantwoord. Dit vind ik onbetrouwbaar.