Prima open contact en extra service!

Door problemen bij het transport leek de bestelde rolstoel volgens de transporteur te zijn geleverd, terwijl dat niet het geval was. Uw- rollator. nl was onmiddellijk bereid een ander exemplaar te verzenden. Toen bleek dat de bestelde rolstoel niet meer op voorraad was en er inmiddels enige dagen overheen waren gegaan, kreeg ik een betere rolstoel voor de zelfde prijs aangeboden en toegestuurd! HULDE! Prima service en een goede rolstoel , met ook nog eens terugkeergarantie en mogelijkheid tot een onderhoudscontract! Bovendien kreeg ik op allerlei vragen over de rolstoel uitgebreid en deskundig antwoord. Kortom Heel tevreden!

snelle service en levering. Goed!

Het is enorm druk bij uwrollator begreep ik maar toch snel geleverd en mijn rollator is super.

Snelle service en via telefoon netjes gebeld door bedrijf

Heb de Rollz rollator besteld en bevalt super. Bij vragen zijn ze ook thuis. heel fijn.

Snelle levering en top service via website en telefoon.

Heb een Topro rollator besteld en deze is echt heel fijn. Heb gekozen voor de service want dit is toch een fijn gevoel bij een rollator. Na wat vragen online heb ik de rollator de dag erna geleverd gekregen.

helaas niet zo goed

rode rollator besteld, zou volgende dag binnen zijn. Na een week gebeld, systeem zou automatisch moeten hebben gemeld dat die kleur toch niet leverbaar was. Is echter niet gebeurd. Telefonisch andere kleur gevraagd. Werd twee dagen later geleverd. Helaas ook zonder gebruiksaanwijzing en de rem werkt niet correct. Drie dagen geleden mail gestuurd met vraag hoe dat opgelost kan worden. Tot nu toe niets teruggehoord. Dus we zijn nu toch twee weken bezig, erg jammer! Ik had gehoopt op een soepelere afhandeling. EN hoop dus dat dit alsnog opgelost wordt!

Zeer ruime keuze

Veel keuze en zeer goede en vriendelijke uitleg.

Rollator snel geleverd; bestelde tas nog steeds niet

De rollator DIETZ TAIMA XC is snel op proef geleverd overeenkomstig de online bestelling. Koop bevestigd tijdens het toegezegde telefoongesprek. Tijdens dit gesprek een tas besteld. Op factuur geen tas, maar een rugsteun. Ik heb ± 28 september gebeld. Zou gecorrigeerd worden. Tot nu toe niets meer gehoord of gezien.

zeer tevreden

ik ben heel blij met mijn rollator hij is mooi en rijd soepel

Veel keus in deze winkel!

Hebben elk model staan en je kunt er buiten goed test mee lopen. Erg fijn bij deze grote stap.

Alles was goed

Prettig geholpen voor de keuze van een rollator. Resultaat van deze keuze is in de praktijk: een prima produkt dat voldoet aan mijn verwachtingen.

goede service

vriendelijk geholpen

snel, goed en voordelig

alleen maar positief!! Geen nadelen ondervonden

Goed advies en uitleg

Zie boven

Goed advies klantvriendelijk

Ruime keus persoonlijk advies en klantvriendelijk geholpen

Niets geleverd en geen geld retour

Douche sleeve besteld zodat ik kan douchen met mijn arm die in het gips zit. Maandag 17 aug besteld, zou volgende dag in huis zijn. Eind van die week gemaild. “ iemand anders verzend het voor ons, ik ga erachter aan” . Week later gebeld dat ik mijn geld terug wil. Zou terug gestort worden. Kreeg later een retour verzoek. Heb niets ontvangen dus er valt niets te retourneren. Dit vermeld, maar nog steeds geen geld terug. Inmiddels weer gebeld, maar wordt niet meer beantwoord. Dit vind ik onbetrouwbaar.

Fijne geholpen met mijn probleem aan de rollator

Na 3 jaar werd de rollator netjes gratis gerepareerd! Dat is nu klantenservice.

Goede morgen mensen. Heel tevreden ben ik over de rollator en de bediening bij de aankoop. Vr.groeten

Koop ging niet vlot

Nadat de gekozen kleur niet leverbaar was, moest ikzelf achteraan, een anderen kleur uitgekozen, net de eerste keus. Bij het uitpakken van de beschadigde doos is het touwtje gerafeld, direct melding van gedaan maar wacht nu al 5 dagen, voorspel niet veel goeds.

zorgspecialist die ontzorgt!

Dienblad besteld voor op rollator, Dubbel steun re in verpakking i.p.v li + re. Bovendien bleek een steun kapot in de verpakking. Na een mailtje kwam het snel in orde en ontving ik de li steun.

deskundig advies, een ruime keus en ruimte om te proberen

deskundig advies, een ruime keus en ruimte om te proberen

request from Austria

I cannot say anything about the products as i still could not manage to order it. Questioning about stock of ErgoPRIMO was not anwered. last payment came back comment followed days later. (address was in Austria, has to be in the Netherlends/BeNeLux) Communication is a bit hard and very slow. i wonder if they do not want to sell to an Austrian client although i offered an Address in the Netherlands....

Levering op tijd en fijn bestellen via de telefoon

Via de telefoon een drive nitro gekocht. Volgende dag in huis en loopt als een trein :)

Heerlijk wendbare rollator voor binnen en buiten.

Na een valpartij voor mijn moeder de Topro Troya 2G online op proef aangevraagd. Aangezien ze klein van stuk is bleek een model nodig. Dit is speciaal voor ons in Duitsland besteld, terwijl het nog op proef was. Ivm mijn vakantietijd kon de uitlevertijd op mijn verzoek uitgesteld worden. Na overleg netjes via DHL geleverd. Prima rollator. Mijn moeder had eerst haar twijfels, het leek haar maar onhandig, maar nu pakt ze hem graag. Zowel binnenshuis als buiten. We kregen een ruime proeftijd, was geen overmatige haast bij. Fijn geholpen en een heerlijk wendbare rollator, waar zelfs drempels goed mee te nemen zijn voor een 84-jarige.

Drive nitro

Drive nitro hier gekocht. Loopt goed en remkabels zijn weggewerkt. Niet duur.