Toppie

Gewoon lekker snel.

Netjes op tijd bezorgd

Netjes snel bezorgd

Ik ben blij met mijn bestelling

Keurig en snel geregeld

Súper

BETROUWBAAR,SNEL, TOPPRODUKTEN,GEBRUIKSVRIENDLIJKWEBSITE

Goede producten voor een goede prijs.

Rechtstreekse bestelling bij Kiesrijk leverde een vlotte levering op voor een goede prijs.

alles verliep vlot

Prima product voor een lage prijs.

Nergens vond ik ditzelfde product goedkoper dan hier. Ik ben er blij mee.

Good products fast service

Good products and services

Gewoon tevreden!

Goed, snel en betrouwbaar, zoals je verwacht en zoals het hoort.

Mijn ervaring met kiesrijk is goed

Gemakkelijke website, duidelijk en er is geleverd wat was besteld binnen de aangegeven tijd

Ik ben teleurgesteld

Waarom hanteren jullie de kortingscode niet automatisch in een bepaalde periode en bij een bepaald bedrag. Ik was de code vergeten in te vullen. Jammer. Kon ik later nier meer corrigeren

Prima assortiment en prima prijzen

Goede producten en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering. Fijne geste naar de klant toe, zijn de kortingscodes.

Super snelle levering!

Mijn bestelde artikelen had ik de dag na mijn bestelling al in huis! Heel blij mee.

Helemaal tevreden goede levering

Het loont zeker om je speciale tandverzorgings spullen hier te bestellen grote sortering en voordeliger dan bij de doorsnee drogisterij/ apotheken

Snel en goede producten

Ook na een door mij zelf gemaakte fout bij de bestelling werd e.e.a. vlot afgewerkt bij de retournering.

Prima geregeld

Vlotte levering en makkelijke afwerking

uitgebreid assortiment, snelle levering

Naast hetgeen dat ik zoch ook meteen andere producten besteld. Mooi uitgebreid assortiment.

Snel en betaalbaar

Van de tandarts de naam van een site gekregen waar ik tandenraggers kon kopen, maar die vond ik erg duur. Op internet prijzen vergeleken en kwam hierop uit. Veel beter betaalbaar en de volgende dag in huis.

Goede informatie, snelle levering.

Je wordt prima op de hoogte gehouden van fase levering. Keurig binnen afgesproken tijd geleverd door vriendelijke bezorger.

Goede communicatie, snelle bezorging.

Geleverd volgens afspraak. Niets op aan te merken.

Prettig

Duidelijke site. Snel verzonden.