Dag na bestelling al ontvangen. Super

Zie vorige reactie.

Snelle levering, netjes verpakt. Had ook met de brievenbuspost mee gekunt

Helemaal top!

Snelle levering! De bestelde producten waren zoals aangegeven op de site. Goede prijs.

Uitstekend !

Snelle levering , Binnen 24 uur geleverd !

Bestelling zeer snel afgerond:)

Bestelling zeer snel afgerond:)

Snel en goed product geleverd. Prijs-Kwaliteitverhouding ook

Heel slecht, niet doen

Wij hebben netjes ragers besteld, totaal 108 stuks, van interpox 3,5 mm en krijgen alles binnen in de verkeerde maat 1,5 mm binnen. Wij hebben hierover bij constatering meteen een bericht gestuurd. Ene Sjoerd heeft vervolgens gevraagd naar foto’s, niet omdat hij het niet vertrouwde, maar ging meer om de service. Na het opsturen van 5 foto’s blijft vervolgens iedere reactie uit. Dit is nu ruim 1,5 week geleden. Ook op mijn bericht van een paar dagen geleden waar de service blijft, Totaal geen reactie…. Mijn gebit lijdt hieronder.

Goedemiddag Nadia, De klantenservice heeft u gevraagd om foto's aan te leveren, echter hebben wij geen foto's van u ontvangen. U kunt de foto's mailen naar [email protected]. Graag ontvangen we de foto's alsnog, zodat we het kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Klantenservice Kiesrijk

Fijn Service!

Veel keus en goede prijzen

Veel keus in producten en niet duur. Levering redelijk snel

snelle levering, goed product....redelijke prijs!

zie hierboven

Fijn product en snelle levering

De Interprox ragers werken heel goed en de levering is heel snel. Niks op aan te merken.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

snel en betrouwbaar

gewoon alles top!

Heel erg goed!

Geb gedoe; bestellen, betalen en ontvangen. Prima geregeld,

Goede prijs en service!

Er was een klein foutje gemaakt bij de bestelling, maar na contact via de klantenservice werd dit snel en goed opgelost. Top!

Niets op aan te merken

Goede aanbiedingen, snel geleverd.

Ben ernkwi blij mee

Goede bezorging en zeer nette prijs

Mooi snel en netjes geleverd tegen een hele scherpe prijs. Volgende keer weer!

Fantastic

Websites very easy to use, the products arrived next day. I have been kept updated on every step of the delivery.

Snelle levering, goede prijs

Ik ben met het product en de prijs erg blij, waar ik niet blij van wordt dat het als brievenbus product aangeleverd wordt, ik had een best grote bestelling, en de vervoersdienst, propte het door de brievenbus waar het helemaal klem in zat, we moesten het er uit wrikken en de klep van de brievenbus brak af, zodat we een nieuwe brievenbus moeten kopen. Dus bij grotere bestellingen niet als brievenbuspakket verzenden.

Goedkoop en binnen 1 dag had ik de bestelling al in huis.

Helemaal blij met deze webwinkel voor goede mondverzorging

Goede webwinkel met veel keus voor een goede mondverzorging ,site werkt snel en duidelijk en goede betaal mogelijkheden. Dat alles ook nog eens snel en netjes verpakt en kan als mogelijk door de brievenbus . Bij deze weer alles Top verzorgd .

Duidelijke website en snel geleverd.

Snelle levering en top service!

Ik had perongeluk verkeerd besteld en de bestelling was al ingepakt en klaar voor verzending. Alsnog de juiste product ontvangen!

Eindsestraat 4 b

5105 AC Dongen