De mond spiegel die ik bezorgd heb gekregen is gebroken

Slecht

prima webshop

nvt

Super snel en goedkoopste.

Vlotte levering. En de goedkoopste die ik kon vinden.

Snelle levering en zeer acceptabele kosten

Levering en kosten zijn prima in orde. Het was alleen een beetje ingewikkeld om de ragers die ik wilde hebben te vinden.

Snelle verzending en elke keer op verzoek 4 verschillende kleurtjes voor het hele gezin.

Goed produkt, prettige prijs

Prima, snelle levering en een aantrekkelijke prijs

uitstekend

ben tevreden met alles, keurig

Alles op voorraad en binnen 24 uur geleverd tegen een prima prijs.

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige verzending!

100% tevreden

Website, assortiment, prijs, levering, verpakking zonder te veel plastic of een te grote doos allemaal goed voor elkaar. Ik gebruik Kiesrijk al jaren naar tevredenheid.

Prima voor weinig geld .

Had een slecht Review gelezen dus was een beetje sceptisch. Heb toch het risico genomen, en ben dik tevreden. Dag na de bestelling ontvangen. Volgende keer bestel ik er weer.

Hele goede service

Snelle levering en alles top in orde.

Overzichtelijke website en alles werd snel geleverd.

Aantrekkelijke prijzen en volgende werkdag geleverd. Prima!

In een woord, geweldig!

De prijs van wat ik zocht was bijna 33% goedkoper dan in de winkel, maar naast dit, had ik een extra goedkoper optie. Al met al mijn verwachting overtroffen!

Super website

Goedkoop, snelle levering, veel keuze!

Snel en adequate verwerking van bestelling en snelle levering van producten.

Snel en adequate verwerking van bestelling en snelle levering van producten.

Gewoon top

Bestelde producten de volgende dag in huis. Lage prijs en snel bezorgd.

Dit keer zeker niet tevreden

Vorige week vrijdag besteld, bestelling wel bevestigd evenals betaling, helaas nog steeds geen bericht van aflevering, vervoer is niet te traceren, klantenservice bericht, helaas ook nog geen reactie ontvangen! Eerdere bestellingen wel goed verlopen.

Erg vervelend dat de track en trace code geen informatie gaf. We hebben inmiddels contact gehad en de bestelling wordt opnieuw verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Bestelling precies zo geleverd als verwacht

Mijn eerste bestelling bij Kiesrijk, kan het kort houden.... gewoon goed!!!

Snel geleverd. Fijn!

Slecht

Er staat voor 4 uur besteld volgende dag in huis ik heb het op zaterdag besteld dus hij zou de vopgende dag niet binnenkomen doordat het geen werkdag was alleen verwachtte ik dat hij dan dinsdag wel binnen zou zijn alleen is het nu donderdag en heb ik mijn pakketje nog niet

Snel bezorgd en de beste prijs

Snel bezorgd en de beste prijs