Snelle service en scherpe prijzen.

Fijne website

Doen wat ze beloven

Mijn bestelling is keurig op tijd als brievenbuspakket aangekomen. Wel jammer dat je voor afterparty extra betaalt.

Vlot besteld, vlot geleverd

Scherpe prijs en snel geleverd, tevreden!

aanbevelen

je weet van minuut tot minuut waar je bestelling zich bevind. duidelijk. Producten redelijk geprijsd en dat is nog steeds na bijtelling van de verzendkosten. AANRADER

Vlot en correct afgewikkeld

Aanrader !

Goede producten en snelle verwerking.

Het goede artikel snel geleverd

Het juiste artikel zoals besteld snel geleverd...de volgende dag. Dus helemaal tevreden over het geleverde artikel. Wat wel beter kan is een kleinere verpakking ! Nu is er in verhouding tot het artikel een grote doos gebruikt. Kan kleiner en toch goed beschermd verpakt verstuurd worden. Dus dat zou voor mij het enige verbeter puntje zijn.

De bestelling werd snel en zorgvuldig geleverd

Goede spullen, snelle levering en bij vragen een en een geweldige klantenservice.

Nog niets ontvangen .

Hoe kan ik blij zijn met een pakketje dat er nog niet is? Tegenvallend!

geweldige materialen

online besteld en komt gewoon door de brievenbus, prima veilig verpakt.

Goede levering en snel

Perfecte service & snel geleverd, Uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

Makelijk te bestellen.

Goede een betrouwbare site met snelle service.

Ik ben als klant zeer tevreden met de kwaliteit van de aangekochte artikelen en vind de prijs/kwaliteitsverhouding goed in orde. De site is zeer duidelijk en overzichtelijk.

prima levering, netjes verpakt en in de brievenbus bezorgd!

prima snelle levering

Goed en snel!

Goed verpakt en snel geleverd.

Alles prima

Brede assortiment, snelle levering

Snel, keurig verpakt, goede prijs

Geweldig.

Een snelle en goede service.

Besteld, betaald maar nog niks ontvangen.

Al snel na bestelling ontving ik bericht dat de zending aan Post NL was overgedragen, maar dat het wel een paar werkdagen zou kunnen duren voor dat ik de zending zou ontvangen. Nu, na 6 dagen, nog niks ontvangen. In die tussentijd wel pakketjes van andere bedrijven ontvangen, zelfs die later besteld zijn. Vervelend.

Snelle,duidelijke berichtgeving. Ik ben zeer tevreden.een echte aanrader.

Snel en netjes verplakt geleverd

Recent een aantal tanden ragers besteld. Deze werden netjes de volgende dag bezorgt als briefpost.

Prima webshop

Goede communicatie. Leuke actie,s. Vooral met de producten van bleu m . Zeker de moeite waard.

Zeer goed.

Isd goedkoper als bij het Kruidvat waarbij je wel voldoende moet bestellen om geen porto kosten te hoeven betalen.

een goed product voor een mooie prijs

ik gebruik dit al jaren , maar deze prijs heeft voor mij de doorslag gegeven om bij jullie te kopen