Eerste keer hier besteld maar super geregeld, volgende dag had ik het al ontvangen.

Goede artikelen en snelle verzending

Fijn om te kunnen bestellen bij Kiesrijk. Alles wat ik nodig had snel in huis.

Een goede ervaring

Mijn bestelde artikel snel en netjes toegestuurd met een vriendelijk kaartje van de persoon die het had ingepakt.

Nette prijs en snel geleverd

Erg tevreden over Kiesrijk. De prijs van de producten is goed. En de bestelling is snel geleverd.

Redelijk

Ik moest mijn pakje helemaal slopen om hem uit mijn brievenbus te krijgen maar de bestelling was prima en snel

snelle levering. goed product.

snelle levering. goed product.

Betrouwbaar

Ze doen wat ze op de site zetten.

Had m’n bestelling snel binnen en deze was compleet

Snel geleverde en prima producten

Ik ontving mijn bestelling binnen twee dagen. De producten zijn de originele De prijs is concurrerend. Omdat mijn bestelling in twee afzonderlijke pakketten was verstuurd en dit vooraf niet was meegedeeld, had ik even twijfels toen ik het eerste poststuk ontving en deze niet volledig was. Mijn e-mail hierover werd echter snel beantwoord en nam deze twijfels weer weg. Daags na mijn email kwam ook mijn tweede pakket binnen. Al met al een Aanrader

Snel en correct

Geen aanmerkingen

Top zeer te vreden

simpel en goedkoop

Makkelijk bestellen. Goedkoper kon ik de Tepe ragers niet krijgen.

Snelle levering en denken mee. Mijn doosjes vd tandpasta waren open en plaatsgemaakt zodat het nog in een brievenbus pakketje paste. Netjes briefje erbij waarom dit was.

Ligt niet makkelijk in een kleine hand

En ik vind het ontwerp met de twee knopjes voor aan/uit en kracht van puls die vlak boven elkaar zitten, zeer onhandig. Ik vergis me hier steeds in en krijg dan een hoop gespetter als ik hem (blindelings) uit wil zetten. Verder doet het ding prima wat het moet doen.

Niet zo goed

De spalk is al flink gebogen, na het terug buigen lijkt ie bijna te breken

Heel goed!! Probleem snel opgelost fantastisch

Fantastisch!

MONDSPIEGEL

Mondspiegel werd snel bezorgd, goede kwaliteit, aanbevolen verkoper!

Snelle kwaliteitslevering

Mijn bestelling ia mega snel in goede orde bezorgd. De prijs was ook erg aangenaam

Accurate en uitstekende service/product

snelle levering niet duur

Prima webshop

Breed assortiment, prima prijzen. Mijn pakket was keurig samengesteld en snel verzonden. Top.

Prima service, snelle levering

Snelle levering van het bestelde product.

Levering snel en correct.

Eerste bestelling bij Kiesrijk. Bestelling correct afgehandeld. Scherpe prijs.

Ik had nog nooit iets besteld bij kiesrijk dus dit was de eerste keer. Het verliep prima. Betrouwbare website!