Super snelle levering zonder verpakkingswaanzin.

Intuïtieve site en snelle levering. De verpakking was in proportie. Erg goed om te zien dat het zo ok kan.

Besteld en de volgende dag geleverd. 5/5

Weer goede ervaring.

Zoals eerdere bestellingen, snel geleverd en verpakt. Top producten tegen een goede prijs.

Alles snel volledig afgewerkt

Mail re: snel en correct Levering zoals aangegeven

Bestelling snel en correct geleverd

Besteld en zonder problemen snel geleverd

Goed bedrijf

top

snel geleverd, alles op orde!

Voor de eerste keer besteld op aanraden van me tandarts om bij Kiesrijk te bestellen om dat ze de goedkoopste zijn.

slechte aankondiging

De BTW kwam er opeens bij

Prima levering

Snelle levering en voldeed aan verwachting.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en producten altijd goed verpakt.

erg goed

goed prijs, snelle, correcte levering

Snelle levering geen problemen

Goede kwaliteit prijs verhouding

Levering liep goed

Prima Service! Snelle Levering!

Prima Service! Snelle levering! Aanrader!!!

Heel tevreden mee

Snelle levering en alles correct uitgevoerd, ik ben heel blij met deze ragertjes, het komt mijn tanden en kiezen ten goede, dank je wel!

Prijs zeer aantrekkelijk! Klantenservice héél goed en vriendelijk.

Goed product en snel geleverd

afspraak is afspraak

Tijdige levering , op de hoogte gehouden van het verzendproces en de levering klopt. Wat wil je nog meer. Ja, goedkope artikelen en dat was de reden om hier te bestellen.

Na bestelling is de zending snel geleverd. Helaas bleek deze incompleet te zijn. Na een korte mailwisseling, werd de rest van de bestelling snel nagestuurd.

Niet echt goed

Al snel nna mijn bestelling kwam er een mailtje dat mijn pakketje verzonden, prima. De volgende dag kreeg ik mail dat het helaas niet gelukt was om binnen het beloofde tijdsbestek mijn pakketje te bezorgen (brievembuspost). We zijjn weer 3 dagen verder en nog geen pakketje. Beetje jammer.

Mijn volgende aankoop zal weer bij dit bedrijf zijn

Goed gekomen

Alsnog goedgekomen

Goedemorgen, We hebben u zojuist een mail gestuurd. Excuses dat het iets langer duurde. De oplossing is onderweg naar u. Fijne dag vandaag! Team Kiesrijk