Producten goed alleen slecht verpakt!

De verpakking lag los in een doosje stukje karton of papier gebruiken om op te vullen!

De levertijd was wat aan de lange kant, maar ik vermoed dat het aan de bezorging lag.

Goede service, snelle levering

Goede service snelle levering goede prijs, kwaliteit verhouding.

Grotendeels goed met 1 aandacht puntje

Alle producten prima en op tijd binnen. Gelukkig was ik thuis want het brievenbus pakketje was zo dik/bol ingepakt dat het niet door de brievenbus paste. Een verbeter puntje naar mijn mening. Tot slot wens ik jou een vrolijke dag lieve lezer!

Heel slecht

Mijn bestelling is nog niet binnen.

Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling voor Kiesrijk. Helaas zien wij dat u het cijfer 2 heeft gegeven. Dit vinden we jammer en daarom stuur ik u deze e-mail. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet binnen is gekomen. Kunt u ons uw ordernummer mailen naar klantenservice@kiesrijk.nl? Dan zullen wij dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Kiesrijk

Niet gekregen wat ik zocht.

Op de website mijn favoriete TePe tandenborstel gezocht. Die is hardgroen. Helaas bestaan er diverse vergelijkbare, dus dat is lastig. Maar, wat ik kreeg, een duidelijk kleiner borstelformaat en in de kleuren geel, blauw en roze - dat is niet wat de bedoeling was. De klantenservice was correct, maar beweert dat dit wél het bestelde is. Tsja.

Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben aan de hand van uw foto's gezien dat u het juist bestelde product heeft ontvangen. In het begin toen de Good lijn van Tepe op de markt kwam was deze er enkel in de kleur groen. Inmiddels zijn de kleuren uitgebreid. Uw huidige tandenborstel heeft een grote borstelkop geeft u aan. Vermoedelijk heeft u de verkeerde tandenborstels bij ons besteld. Er is namelijk ook de Tepe Good Regular Soft ipv van de door u bestelde Tepe Good Compact Soft. Het Compact geeft aan dat de borstelkop kleiner is dan de regular variant. Natuurlijk kunt u de tandenborstels, als deze nog dicht in de verpakking zitten, aan ons retourneren. We kunnen deze dan voor u omruilen. Team Kiesrijk

Verzorgd, voordelig, snelle levering

Ik heb Kiesrijk gevonden door een product te googelen. Kiesrijk kwam daarbij naar voren als (een van) de goedkoopste. De website bleek overzichtelijk en verzorgd. Bestelling en bezorging verliep erg snel. Prima !

Snelle service en de goedkoopste voor mij

Zoals ik al in de heading schreef voldoen zij helemaal aan mijn wensen. Omdat ik een implantaat heb moet ik andere tandpasta gebruiken dan de reguliere. Het scheelt €3,- per tube en je gebruikt er zeker 12 tot 15 per jaar. Voorheen kocht ik ze bij Bol maar daar ben ik nu vanaf gestapt omdat je, met wat verder kijken, een bedrijf gevonden heb die gespecialiseerd is in mondhygiëne en toebehoren. Daarin merk je dat andere bedrijven dit niet als corebusiness hebben en dan betaal je teveel.

Vertrouwenswaardige site.

Duidelijke webshop en snelle levering

snel levering

ik heb een bestelling geplaatst, de volgende dag ontvangen top!

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Gewoon goed en op tijd en uitleg over het pakket.

Snelle bezorging, goede prijs

Snelle bezorging, goede prijs

Snel en netjes geleverd

Zeer tevreden over de snelheid en de staat van de geleverde producten.

Goed product

Goede communicatie via de mail maar heb een week moeten wachten op mijn product, ik kan niet zeggen of dit aan het bedrijf of aan de post heeft gelegen, product zelf prima en goed verpakt.

Beste Yvonne, We hebben de bestelling tijdig naar u opgestuurd. Vervelend om te vernemen dat u de bestelling zo laat heeft ontvangen van PostNL. Onze excuses hiervoor.

Goed assortiment, snel geleverd

Goede producten, ruim assortiment, snel geleverd

Bijna alles goed

Goede prijs en snelle levering.

Dik in orde. En heel voordelig

Dik in orde. En heel voordelig

Prima website

Snel geregeld online en snel in huis

Vlotte snelle levering

Snelle levering, goede prijs

Goede online winkel, snelle levering en niet te duur

Prima prijs, makkelijk geregeld

Mijn zoon vind het heel moeilijk om zijn koppie bij het tandenpoetsen te houden. We testen dus altijd met een plakverklikker tabletje. Dit is de enige plaats waar je zulke grote verpakkingen kunt krijgen en zo voordelig.

De levering in orde. Alles prima.

Erg handig

Top product

Goede klantenservice

Erg goede klantenservice, snelle reactie en behulpzaam!