Snelle service!

Binnen 2 dagen kwamen de spullen binnen

Gewoon vertrouwd bestellen en netjes op tijd geleverd

Overzichtelijke website en makkelijk bestellen.

Product is top en levering eerder dan verwacht!

Alles was prima, zowel het product als de leveringsduur.

Supersnel

Makkelijk te bestellen

Mooi verpakt en op tijd geleverd

Perfecte levering

Helemaal goed

Aanrader voor tandheelkundige spullen. Ga hier vaker bestellen

Prima levering

Niets op aan te merken. Goede prijs, keurige levering

Prima product

Vlotte service

Voordelig, goed en snel . Top!

Op advies van mijn mondhygieniste hier eens op de website gekeken en vanwege de prijzen meteen een bestelling gedaan. Voordelig, goede verpakking en snelle levering.

bestelling op tijd geleverd, maar Oral-B opzet borstels uitverkocht

Mijn bestelling is goed en op tijd geleverd, maar Oral-B opzet borstels blijft "tijdelijk uitverkocht".

Snel en Makkelijk

Fijne wax zoals verwacht

Snel service

Producten snel gevonden op de site; kortingscode invoeren lukte eerst niet; vermoedelijk blokkeerde mijn computer tracking cookies; artikelen snel geleverd.

Perfect!

Snelle levering, afhalen in mijn eigen dorp, vriendelijke medewerker

Duidelijk en veel keus!

Website is makkelijke en overzichtelijk. Door de aantrekkelijke aanbieding van de ragers had ik voor Kiesrijk gekozen. Jammer dat ze mij niet op de hoogte hadden gebracht dat mijn bestelling in twee delen werd verstuurd, waardoor ik na de ontvangst van mijn eerste deel gelijk een mail had gestuurd. Ze hadden mij binnen 24-uur terug gemaild en mij hierover op de hoogte gebracht. Tip voor een volgende keer, om de klant van te voren laten weten dat er meerdere zendingen verstuurd worden, waardoor de klant hiervan op de hoogte is. Over-all tevreden!

Mijn product, stage Oral B tandenborstel hadden zij. Besteld en was netjes binnen de beloofde leveringstermijn. Netjes verpakt.

Snelle en goede levering!

Na bestelling de volgende dag in huis.

Is goed

Heeft het snel besteld en ook snel in huis

Goede service en snelle levering

Snel geleverd, prijzen zijn tov andere aanbieders goedkoper.

Gewoon goed, doen wat ze zeggen

Goede keuze en snelle keurige bezorging

Heel fijn.

Fijn bedrijf met fijne goede spullen

Prima,

Had voordeel verpakking wax (groen) besteld maar kreeg 3 losse doosjes (paars). Geen probleem uiteraard. Pakje zou door de brievenbus passen maar werd bij buren afgeleverd, ook geen probleem.

Snel en op tijd geleverd

Het bestelde product werd op tijd en snel geleverd. De communicatie is prima. Ik wist precies waar ik aan toe was. .

Snel afgehandeld en geleverd wat je besteld

Snel afgehandeld Jammer van verzend kost, boven 35 euro pas graties voor kleine dingen

Makkelijk te bestellen en goede levering

Net verteld

Snel

Goede service en goede prijzen