Goed product en snel geleverd

afspraak is afspraak

Tijdige levering , op de hoogte gehouden van het verzendproces en de levering klopt. Wat wil je nog meer. Ja, goedkope artikelen en dat was de reden om hier te bestellen.

Na bestelling is de zending snel geleverd. Helaas bleek deze incompleet te zijn. Na een korte mailwisseling, werd de rest van de bestelling snel nagestuurd.

Niet echt goed

Al snel nna mijn bestelling kwam er een mailtje dat mijn pakketje verzonden, prima. De volgende dag kreeg ik mail dat het helaas niet gelukt was om binnen het beloofde tijdsbestek mijn pakketje te bezorgen (brievembuspost). We zijjn weer 3 dagen verder en nog geen pakketje. Beetje jammer.

Mijn volgende aankoop zal weer bij dit bedrijf zijn

Goed gekomen

Alsnog goedgekomen

Goedemorgen, We hebben u zojuist een mail gestuurd. Excuses dat het iets langer duurde. De oplossing is onderweg naar u. Fijne dag vandaag! Team Kiesrijk

Levert kwalitatief goede producten voor een redelijke prijs.

Duidelijke website. Degelijke producten.

Nog steeds geen bestelling ontvangen !

Zaterdag 30 maart bestelling gedaan ( Paasweekend ) maar het zou nu toch wel binnen moeten zijn.

Goedemorgen Arco, Onze excuses dat u zo laat het pakket heeft ontvangen. Het is door ons wel gelijk verstuurd. Via de mail heeft u laten weten dat het alsnog is binnen gekomen. Goed om te horen. Fijne dag! Team Kiesrijk.nl

Goed verpakt en snel thuisbezorgd!

Dit was mijn eerste bestelling bij kiesrijk. De prijs kwaliteit/verhouding is prima. Goed verpakt en snel thuisbezorgd. Ik ga hier zeker weer bestellen!

prima, snel, voordelig

Een grootverpakking tandenragers 60% goedkoper dan bij de drogist!

Snel en goed gelverd

Heb eigenlijk niets hieraan toe te voegen, was er echt de volgende dag al. Heel fijn!

Goede producten

Op aanraden van mijn mondhygiëniste.

Snel en correct geleverd

tandenstokers besteld en geleverd zoals afgesproken

Ik ben tevreden

Prijs en service is perfect

Heel fijn bedrijf

Snelle verzending en goede service! En hele goede prijs-kwaliteit verhouding!

pima

binnen een paar dagen ontvangen

Snel en Overzichtelijk

Een uitgebreid assortiment, snelle service.

Snelle levering ruime keuze

Goed product, snelle levering.

Goed product, snelle levering

Snelle levering en dat is fijn

Volop keuze in folders en stipte bezorging.

Niet meer afhankelijk van de luimen van vroegere bezorgers. Veel interessante folders die altijd vóór het weekend keurig per post worden bezorgd.

Goede kwaliteit. Breed assortiment. Snelle levering.

waardeloos

besteld en binnen 1 dag thuis. Na vijf dagen nog steeds niets! En wel betaald!! Nooit meer Kiesrijk

gekochte spulle waren op tijd op afhaaladres

website is duidelijk betaling klopt gekochte spullen opgehaald op afhaaladres al na 2 dagen. prima en betrouwbaar

Reageren niet op mail

Bestelling gedaan, maar nog niet gekregen. Ik heb gemaild en nog een keer gemaild maar geen reactie.

Goedemorgen, Vervelend dat de bestelling niet is aangekomen. We hebben geen e-mail van u ontvangen op [email protected]. Wilt u de mail nogmaals sturen? Dan nemen we z.s.m. contact met u op. Excuses voor het ongemak. Team Kiesrijk.nl