Snel en goed gelverd

Heb eigenlijk niets hieraan toe te voegen, was er echt de volgende dag al. Heel fijn!

Goede producten

Op aanraden van mijn mondhygiëniste.

Snel en correct geleverd

tandenstokers besteld en geleverd zoals afgesproken

Ik ben tevreden

Prijs en service is perfect

Heel fijn bedrijf

Snelle verzending en goede service! En hele goede prijs-kwaliteit verhouding!

pima

binnen een paar dagen ontvangen

Snel en Overzichtelijk

Een uitgebreid assortiment, snelle service.

Snelle levering ruime keuze

Goed product, snelle levering.

Goed product, snelle levering

Snelle levering en dat is fijn

Volop keuze in folders en stipte bezorging.

Niet meer afhankelijk van de luimen van vroegere bezorgers. Veel interessante folders die altijd vóór het weekend keurig per post worden bezorgd.

Goede kwaliteit. Breed assortiment. Snelle levering.

waardeloos

besteld en binnen 1 dag thuis. Na vijf dagen nog steeds niets! En wel betaald!! Nooit meer Kiesrijk

gekochte spulle waren op tijd op afhaaladres

website is duidelijk betaling klopt gekochte spullen opgehaald op afhaaladres al na 2 dagen. prima en betrouwbaar

Reageren niet op mail

Bestelling gedaan, maar nog niet gekregen. Ik heb gemaild en nog een keer gemaild maar geen reactie.

Goedemorgen, Vervelend dat de bestelling niet is aangekomen. We hebben geen e-mail van u ontvangen op [email protected]. Wilt u de mail nogmaals sturen? Dan nemen we z.s.m. contact met u op. Excuses voor het ongemak. Team Kiesrijk.nl

Waardeloos!

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Misschien komen mijn bestelde ragers vandaag binnen, ik hoop het. Ze zijn bijna een volle week geleden door u verzonden met Post.nl heeft u mij vermeld. Post.nl doet er geen week over om een klein pakketje te bezorgen.

Goedemorgen Siem, Vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet bij u is afgeleverd. Heb het zojuist voor u nagekeken en de bestelling is afgelopen maandag door ons verstuurd. Het zou dinsdag, uiterlijk woensdag bij u afgeleverd moeten worden. Helaas zien we dat er vertraging is ontstaan. Mocht het morgenmiddag nog niet bezorgd zijn, neem u dan contact met ons op via: [email protected]. Dan helpen we u graag verder.

Top levering

Bestellen ging soepel, de levering was erg snel en de producten zijn goed. Niets op aan te merken.

Snel en keurig verzorgd geleverd

Supersnelle service

Volgende dag bestelling al binnen

Wordt netjes verzorgd

Is aan te raden.veel variatie en redelijke prijzen.ik beveel kiesrijk aan.

Snel en makkelijk

uitstekend

heel goed

Snel en efficiënt bezorgd.

Snel en efficiënt bezorgd in brievenbus, goed verpakt.

Netjes

De ragers zijn na 1 werkdag geleverd. Tevens mooie aanbiedingen.

Achterhuizensticht 32 5102 HB Dongen