zeer tevreden!!!

Geleverd zoals verwacht. Een tevreden klant!!!

het was perfect en correct.

super

Super snel, top producten, alleen niet top top, ik stel voor toch duidelijkere foto's te plaatsen, en een eigen QC te hanteren. Verder helemaal top

ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de makkelijke site van sexshop City

Bestelling niet gekomen

Bestelling nog niet gekomen

slecht

ik bestel en heb niks gehad

Beste Eugene, Wij hebben uw pakket dezelfde dag nog verzonden. Omdat het vreemd is dat u niks heeft ontvangen, hebben wij contact opgenomen met PostNL aangaande uw bestelling. Helaas is het pakket retour gekomen naar ons omdat het adres onjuist was. Wij hebben inmiddels uw bestelling gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede website, en alles staat goed vermeld. Bezorging heel discreet. Super.!!!

Levering volgens afspraak.

E.a. is geleverd, volgens verwachting en afspraak

Heel leuke site vol leuke spullen en zeer snelle en correcte levering

Altijd een leuke ervaring als ik iets bestel bij jullie Zeer snelle levering

Overzichtelijke shop. aankoopproces van bergin t tot eind duidelijk en overzichtelijk. Prima ervaring..

Zo als verwacht

Product is van goede kwaliteit, ondanks de corona toestand is het product snel geleverd.

Werkt goed

Een goed product even wennen maar werkt goed.

Snelle pakket bezorging!

Bij bezorging pakket discreet ingepakt!

Slecht

Is niet wat ik had verwacht

Goede afhandeling

Alles perfect en vlug geleverd

Heel tevreden

Fast and discrete

arrived the day after I ordered with very plain and inconspicuous packaging, very happy with the order and the service

Een goed en eerlijk bedrijf die de afspraken nakomt

Dit is de eerste keer dat ik bij SexshopCity.nl iets bestel, en ben zeer tevreden met de geleverde artikelen. Het assortiment is vrij uitgebreid en de service prima. Dus tot nu toe een dikke aanrader!

Gekozen voor een sekspakket om samen met mijn partner te gebruiken. Alle speeltjes in het pakket waren zeer lekker en brachten ons heerlijk op het gewenste niveau. Raad Sexshop City bij iedereen aan, snelle service, lage prijzen en veel mogelijkheden.

Leuke speeltjes, duidelijke website!

Heb hier onder andere een tarzan voor mijn vriendin aangeschaft. Snel geregeld allemaal. Duidelijke beschrijvingen, fijne website

Na bestellen de volgende dag bezorgd. Zoals afgesproken in de avond geleverd

Snel, levering volgens verwachting en prima product

prima geholpen

zie boven

altijd geweldige service

al lange tijd bestel ik via deze seksshop en altijd tot volle tevredenheid. Mij zullen ze nog lang als klant behouden.

Ben vevreden over de aankoop en de afhandeling

Levering was snel en correct