geen goede ervaring

Herenondergoed besteld. Kreeg bericht van dat het pakketje was afgeleverd in de winkel. Kreeg van de Berden Fashion bericht als het in de winkel ligt krijgt een u mail, dit bericht op 9 november ontvangen. Zaterdag 13 november naar de winkel gegaan, geen pakketje bekend. Mail gestuurd en kreeg het bericht dat het op de dames afdeling lag. We hadden nog steeds geen bericht gekregen. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier iets on line heb besteld.

Beste Anja, We vinden het jammer om te vernemen dat je niet op de hoogte bent gebracht over je bestelling. We zien dat er al eerder contact is geweest met onze klantenservice en dit opgelost is. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk op de hoogte te stellen en hopen dat dit in de toekomst sneller en duidelijker verloopt. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Zeer goed en snel

zeer goed

Snelle levering, de prijs van de verzendkosten is prima. Netjes verpakt. Product beantwoordt aan mijn verwachtingen

Verzending kan efficiënter.

Ik had 2 broeken van dezelfde maat besteld, dan lijkt het me goedkoper ze in een keer te versturen. En als dat niet gebeurd, zoals nu het geval was, zou dat duidelijker aangegeven moeten worden.

Prima aanbod , leuke kleding

De levering was ook vlot en netjes

De jas viel tegen .

De franjes onderaan de jas vond ik niet mooi .

Ruime keuze, mooie kwaliteit en snelle levering.

De blouse die ik online heb besteld, is net zo mooi als verwacht. Her pakketje werd de volgende dag al bezorgd, zorgvuldig en netjes verpakt. Er was duidelijk persoonlijk aandacht aan besteed.

Mooi bedrijf

Goede service Persoonlijke aandacht

Fijne webshop Snelle levering Netjes verpakt

Super bezorgd. Mooi verpakt!

Mooi geleverd.

Netjes en vlot

Jammer van het onnodigde plastic

Voor de opvulling van de doos zijn plastic luchtkussentjes gebruikt. Jammer, want er zijn genoeg bedrijven die laten zien dat dit duurzamer kan.

Beste Martijn, Bedankt voor je review. Wij doen ons uiterste best om onze bestelling zo netjes en duurzaam mogelijk te verpakken. We staan altijd open voor nieuwe suggesties en oplossingen. Indien je ideeën hebt over het duurzamer verpakken kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@berden.nl Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Snelle en correcte levering!

Zie bovenstaande! Tevens goede kortingsacties!

Goede communicatie via chat

Helaas was mijn bestelling een beetje te klein uitgevallen, ga het vanmiddag bij Berden Blerick terugbrengen

Bestelling van vorige week donderdag is vandaag pas bezorgd

Post.nl stelde bezorgmoment meermaals bij

De shirt is anders van kleur

Ik heb een zwarte shirt besteld en kreeg een grijze

Beste Irma, Wat vervelend dat je een verkeerde kleur hebt ontvangen. We nemen nog persoonlijk contact met je op, zodat we dit samen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Snelle keurige levering

Snelle, keurige levering. Zeer tevreden.

Alles prima verlopen.

Koop altijd bij Berden, Prima

Alles prima

Makkelijk bestellen .En snelle levering

Persoonlijk contact

Fijne ervaring met jullie klantenservice; snel en persoonlijk contact. Snelle terugbetaling van geretourneerde artikelen.

Keurige afhandeling

Snelle levering, goede kwaliteit

Artikel besteld en werd vlug geleverd.

Graag verbetering vermelding maatvoering en telefonische bereikbaarheid.

Ik mis bij kleding van het merk Yesta de vermelding dat je het 1 maat kleiner moet bestellen dan gebruikelijk. Daarna met Berden-Fashion gebeld omtrent bestellen van een kleinere maat, maar na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding verbroken.

Snelle en correcte levering,

Goed geholpen