Mijn favoriete winkel En webshop

Snelle en goeie service.

Snel en goed.

zeer goed

ben jarenlang klant bij berden en kom er graag word altijd corect en vriendelijk geholpen

Uitstekend .

Een correcte afhandeling van mijn (door jullie geannuleerde ) aankoop . Bijna directe terugbetaling .

Fijne winkel

Klantvriendelijk, goede service. Personeel prettig in omgang.

Heldere website, duidelijk overzichtelijk

Prettige website, gebruikersvriendelijk.

Vlot en goed geleverd

Geen overdreven doos, maar in de brievenbus.

Prima service, snelle levering

In een woord geweldig

Snelle en goede levering

Perfect verpakt en verstuurd

Met veel aandacht zijn de bestelde artikelen ingepakt en verstuurd. Echt top! Ook heel snel geleverd.

Snel

De service is goed en snel

Alles netjes verzorgd en bezorgd

mijn ervaring met bestellingen, zijn altijd in goede orde verzorgd er is zorg aan besteed.

netjes en mooi op tijd geleverd

mijn ervaring is goed en zeker voor herhaling waard

Vriendelijk ervaren en zeer behulpzaam personeel

Na jaren zelf in de mode te hebben gewerkt, kom ik nu bijna uitsluitend bij Berden. Je kunt er bijna alles krijgen op diverse afdelingen. En op elke afdeling is het personeel zo deskundig, vriendelijk en behulpzaam zoals ik zelf ook altijd met veel plezier gewerkt heb. De klantenkaart is ook heel fijn. Ga zo door Berden!

Het enige minpuntje was: Ik kreeg medegedeeld dat het pakje door brievenbus kon maar dat kon niet, afgegeven bij buren. In ons buurtje totaal geen bezwaar. Waarschijnlijk kan dat in groene brievenbus wel maar niet in brievenbus in de deur. Maar dat ik van afstand natuurlijk niet te bepalen.

Hoge verzend/retourkosten

Producten werden snel verstuurd. Helaas bleek na passen de maat niet goed. Uiteindelijk heb ik nog €6,50 moeten betalen voor verzenden/retourneren. Andere webshops zijn hierin goedkoper. Jammer. Ik zal niet snel meer iets bij Berden bestellen.

Beste meneer, mevrouw, Wat jammer dat het artikel niet goed is. We bieden meerdere opties aan om te retourneren. Onze voorwaarden staan vermeld op onze website: https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen.html We hadden graag meegekeken wat de goedkoopste optie is voor jou. In het vervolg raden we aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we mee kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Is goed

Alles ging heel goed een snelle levering

Retourkosten zelf betalen, jammer

Helaas was het artikel te klein. Bij retourneren moet je de kosten zelf betalen... ik bestel daarom voortaan via een andere site.

Snel

Top service snel en laagste prijs

Ja snelle levering

Ja snel geleverd en makkelijk retour kunnen doen

Snelle levering van de bestelde artikelen.

Goed geholpen!

Aardig personeel en goed advies

Ik ben heel blij met de Opus blouse. Ik had er eerder één gehad, die inmiddels aan vervanging toe was, dus wist precies hoe hij zat en welke maat ik nodig zou hebben. Ben er helemaal blij en gelukkig mee. De blouse was netjes verpakt als brievenbuspakketje en werd binnen een paar dagen bezorgd. Top! P.s geen emailadres bij mijn review plaatsen aub.

Prima !

levering volgens de gestelde regels van Berden.