Snel

Mooie materialen

Super.

Mooi geleverd,met een paaseitje voor mijn kleinzoon.groetjes.

Had iets besteld en retour gestuurd. En binnen 2 dagen mail dat het er was.

Handig te bestellen en keurig geleverd.

In de winkel de juiste maat gepast, na afspraak. Helaas was de kleur in de winkel niet aanwezig dus online besteld.

Correcte afhandeling. Ook als ze per ongeluk het verkeerde product hebben geleverd wordt dit zonder problemen hersteld.

Goed!

Jammer dat je voor retourneren moet betalen.

Super snelle levering en goede service. Mooi verpakt

Levering goed; duurde wel lang

Bestelde product in goede orde en in nette staat ontvangen maar levering duurde - relatief - lang, 7 dagen.

Prima geregeld

Click en collect was goed geregeld. Dag en uur afgesproken om artikel op te halen. Werkte perfect!

X

X

Snelle levering en super geregeld toen ik iets verkeerd had besteld, geld werd heel snel terug gestort. Prima geregeld!

snel geleverd na bestelling

super snel geleverd alleen jammer jurk was te groot maat kleiner niet meer voorradig

Prima. Precies zoals ik had bedacht

Goed verzorgd en vlot.

Pakket in goede orde ontvangen. Artikel goed verpakt. Leuke paasattentie.

Snelle goeie service

Snel

Heel groot assortiment en snelle levering

Op kort termijn een afspraak gemaakt. Het was niet druk je kon op je gemak lekker shoppen

Heb al vaker bij Berden online gekocht, het is mijn favoriete winkel en verlang er naar om weer tussen de rekken te snuffelen. Laatste aankoop helaas moeten retourneren, maat en model vielen tegen, dat kan natuurlijk als je alleen een plaatje ziet.

Bestelling keurig geleverd

Bestelling al de volgende dag in huis. Leuk nog een paasei erbij. Helaas moest ik de broek terug sturen, omdat deze te groot was. Zal zeker nog vaker op jullie site kijken.

Ik ben al jaren vaste klant. Eigenlijk op de meeste afdelingen van Berden. Overzichtelijke indeling. Geordend Je hebt ruimte genoeg om fatsoenlijk in de rekken te kunnen kijken, zonder gestoord te worden door andere kopers. Site is duidelijk Kortingsbonnen door punten. (hoewel ik het ook zou waarderen als je bv in andere periodes deze punten zou kunnen inleveren, dus niet persé gebonden aan een bepaalde vaste periode. Personeel is behulpzaam, kijkt en zoekt met je mee, indien je dit wenst. En kijkt via de computer of een bepaalde maat in een ander filiaal te krijgen is. Vooral op de kinderafdeling zijn ze ontzettend behulpzaam, aardig en attent. Verder vind ik het fijn dat de collectie bestaat uit meerdere, bekende, merken. Dat daar een goede keuze uit te maken is. Ook indien er iets met een kledingstuk is, bv rits hapert, na amper gebruik, dan is de service die het personeel biedt zeer prettig en behulpzaam.

Prima geregeld

Prima product, keurig verzorgd geleverd, leuk met aardige kaart en chocolade paasei ingesloten.

Pakketje keurig verzorgd afgeleverd met een persoonlijke paas attentie Erg leuk! Helaas was de jas voor mij te smal en heb ik terug gestuurd