Goede service, snelle levering

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Prima site

Gebruiksvriendelijk

Prima verzorgd

Snel ontvangen,mooi verpakt. Leuk shirt,maat goed helemaal blij!!!!!

prima levering

Bestellen ging makkelijk. Even contact gehad met chat over de aftrek van de korting. Goed geholpen correct en vriendelijk.

Een heel mooi spijkerjasje

Prima web site

snelle en juiste levering

Prima levering en snel

goed verzorgd

snelle levering en goed item

Compacte milieuvriendelijke verpakking

Fijn dat het zo klein mogelijk verpakt was!

Snel en naar tevredenheid

De bestelling werd snel en naar tevredenheid correct afgeleverd

Prima geregeld

Bestelling geplaatst ik ben op de hoogte gehouden wanneer alles kwam prima op tijd Ben zeer tevreden

Snel, zonder problemen

Makkelijke website, snelle levering en het juiste product.

Bij Berden Fashion wordt iedere klant op een prettige manier geholpen

Prettige modezaak,

Berden is mijn favoriete winkel voor kleding

Super kwaliteit en profesionele service

mooie singlets, snel geleverd

Ik zocht mooie singlets voor heren en vond ze op de site van Berden Fashion in allerlei merken. Fijn dat ik ook zonder steeds naar de winkel te reizen ook on line bestellingen kan doen en mijn gespaarde punten inleveren. Mooie hemden waren het en snel geleverd.

Gewoon top

Gewoon goed meer niet.

alles was prettig en snel geregeld

de kleding was milieuvriendelijk en klein verpakt en het geld stond snel weer op mijn bankrekening nadat ik de kleding retour stuurde.

Snelle service. Mooi ingepakt en de website is erg duidelijk

Bestellen en leveren gaat snel, retouren daarentegen niet

Levering gaat snel, helaas 1 artikel retour welke ik in de winkel heb geretourneerd. De afhandeling hiervan is zo traag dat ik een betalingsherinnering van AfterPay ontvang, ik kan nu zelf achter de retour aanjagen. Dat noem ik dan geen service!

Beste Monique, Wat vervelend dat jouw retour later is verwerkt dan normaal. Normaliter wordt dit namelijk binnen 1-3 werkdagen verwerkt. We zien dat dit ondertussen met onze klantenservice is opgelost en doen er alles aan dit de volgende keer sneller af te handelen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Alan red, mijn favorite Tshirt

Prima snelle service

Slecht

Ik ben zeer ontevreden over de levering. Artikel ontbrak in de doos, maar stond wel op de factuur. Na telefonisch contact, (waarin werd verteld dat inpakster zeker Wüst dat ze het ingepakt, werd rekening aangepast, maar verkeerde artikel verwijderd. Producten zijn goed maar administratie is chaotisch, dus voor mij geen Berden meer

Beste meneer, mevrouw, We vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met ons en dat je bestelling niet compleet was. Wij zien dat onze klantenservice dit netjes heeft opgelost en doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Keurig verzorgd

Helemaal tevreden over verwerking / verzending en het geleverde. Kan mij wel voorstellen dat de levertijd van 4 werkdagen wat lang is voor menigeen !

Ok !

Mooie spullen, valt iets kleiner uit , maar is allemaal erg mooi en snelle levering