Hele fijne service, artikel was stuk mocht het zo omruilen in de winkel, met eerlijke feedback nu tevreden met ander artikelen naar huis. Dus meer gekocht maar komt doir de zo vriendelijke service in veghel

Slecht

Helaas foute bestelling ontvangen. Adres klopte wel, maar in de doos zat bestelling van iemand anders met foute bestelling. Erg vervelend. Mijn bestelling zal dan ook ergens anders beland zijn.

Zeer tevreden over zowel de bestelling als de bezorging.

Twee broeken besteld. Ze zijn keurig op tijd geleverd, van prima kwaliteit en voor een interessante prijs.

Goed gegaan.

In de zaak met het maken van mijn opdracht voor de website werd ik goed geholpen ,maar de moeten wachten op de trui van woensdag tot de donderdag erop vond ik veel te lang!

Helaas slecht

Helaas pakketje van iemand anders ontvangen, met een jas terwijl ik een broek had besteld. Contact opgenomen met Berden. Advies pakketje retourneren. Gedaan. Heb tot nu toe mijn bestelling nog niet ontvangen.

Heel tevreden.

Veel moeite gedaan om mijn maat nog te bestellen.

Fijne winkel met veel keus

Helaas is bestellen met een I pad onmogelijk. Het moet met de computer of samsung. Jullie webside werkt niet met apple via de I pad. Verder gaat alles prima

Altijd goed

Alles correct verlopen:maat,kleur,verpakking Pluspunt : retour formulier bij verpakking Groeten

Goed!

Mijn merk nachthemd, met korting gekocht. Mooi verzorgd, het papier er omheen is al een feestje.

Bestellen, en bezorgennging snel en goed

Goede service!

Wordt altijd goed geholpen in uden. Vriendelijk personeel

Gewoon perfect

Makkelijk bestellen snelle afhandeling geen gedoe

Goed product, snelle levering en netjes ingepakt.

Snelle afhandeling

Snelle bezorging

Zoals altijd goed

X

Heel snelle en goede service

Heb wel mijn mapje teruggestuurd aangezien het niet paste helaas (heb hiervan wel nog geen mailtje gekregen)

Mooie jas die keurig verpakt was! Helemaal blij mee!

Goede snelle service

Webshop heb ik niks op aan te merken. Dat ik helaas niets heb kunnen houden omdat geen van de jurken voldeed aan mijn verwachting en deels ook niet de juiste pasvorm voor mij hadden doer daar niets aan af. Wat ik miste was een vermelding op de retourbon dat de retourzending kostenloos in de winkel kon worden afgegeven. Dat heb ik in de app wel gevonden. Her afgeven van her pakket was prima geregeld.

Onvolledig.

Geen pakbon aanwezig. Niet mogelijk om mijn spaarpunten in te leveren

Helaas!

Koop hier niet zo heel veel, maar had wel punten gespaard en ik kreeg ook regelmatig een mail denk aan u punten. Dus een hele mooie trui besteld met inlevering van mijn punten. Nog geen drie dagen in huis en toen kwam er een mail op alles 20% Dus u begrijp wel dat ik daar niet blij mee was!

Berden was goed, de levering belachelijk.

Meteen de dag na de bestelling had Berden de bestelling al aan de vervoerder geleverd. “Door omstandigheden” kreeg ik mijn hemd één week later geleverd door DHL. Wat een prut leverancier zeg !!!

Gewoon goed en snel geregeld!

Zo hoort het!

Prachtige sjaal gekocht van Marco Polo

Heel blij mee. Topprodukt en snelle service.

Mooi item, keurig verzorgd aangeleverd, heel blij mee!