snelle levering en keurig

mooie site en veel keuze. snelle levering.

Product snel geleverd, keurig ingepakt

goede service

snelle levering, goede verpakking, goed retourenbeleid

Prachtige kwaliteit t Shirt

Hoog draagcomfort, mooi materiaal, gewoon Top. Voor herhaling vatbaar.

Mijn pakje was er snel

Mijn pakje was er snel super in gepakt netjes in een doos

Goed contact en snelle levering

Bij Berden kom ik als ik op vakantie ben in het oosten van het land . Mooie winkels met veel keuze . Eerst via chat contact gehad over het artikel wat ik wilde bestellen . Blij met mijn artikel past prima Red Buton degrade vest kleur Mandarijn .

Snelle levering Nerjes verpakt Mooi product

Draagbare kwalitatieve betaalbare kleding voor de modebewuste dames.

Broek snel ontvangen, goed verpakt. Heel blij mee

.Fijne ervaring

Fijn personeel en altijd behulpzaam.

Online shoppen bij Berden is super easy. Je vindt er zoveel leuke merken onder 1 klik. Bestellen, betalen en leveren gaat super simpel. Levering van de kledij is netjes verpakt. Echt een aanrader!!

Duidelijke website, snelle levering.

Mijn poloshirt was snel geleverd. In een goede stevige verpakking.

Snelle service!

Overzichtelijke, mooie website. Bestelling kwam binnen een paar dagen en voldeed aan al mijn wensen.

Snel service

Redelijk

Goeie indruk van de netheid van de winkel, fijn dat er ook grote maten geshopt kunnen worden. Jammer dat wanneer iemand jou gaat helpen ze telkens weg is en jij jezelf moet redden

Ruime keuze, fijne sfeer

Leuke merken, fijne sfeer. Vriendelijke medewerkers.

Super nettes Personal

Große Auswahl sowohl für Mann als Frau

Goede service en snelle levering

Bij vragen kun je ook appen en zodoende kun je afstemmen over de levering

De toegankelijke site en uitstekende aflevering zijn een aanrader!

De toegankelijke, overzichtelijke site is heel prettig. De aflevering was sneller dan verwacht en de verpakking was zeer zorgvuldig! Het product voldoet aan alle verwachtingen!

Goed advies gekregen

Ik vroeg om advies over een rok die ik gepast had en kreeg een goed advies

Ieder bezoekje ( gemiddeld 1x per week) is goud waard.

Het is voor mij altijd een momentje voor mezelf om bij Berden heerlijk even rond te kijken, een praatje te maken met 1 van de verkopers of een mooi item te scoren. Iedereen is even vriendelijk. Heel even kan ik alles vergeten en is de tijd zorgeloos! Heerlijk!

Vlotte verzending en heel goed verpakt. Communicatie met de klantendienst perfect. Ik beveel Berden zeker bij mijn vrienden aan.

Via web besteld, fijne service, snel geleverd

Duidelijke site en snel geleverd!

Al meerdere goede ervaringen met de webshop van Berden. Veel keuze, duidelijke site en snel geleverd. Aanrader.

Slecht

Bestelling kwam pas aan naar 10 dagen. Heb er ook 3x telefonisch contact voor moeten opnemen.