Vlotte levering, goede prijs

Email "ingepakt en verzonden" kwam nadat de zending was afgeleverd. Jammer dat track and track niet actief is.

Veel te langzaam en onduidelijk

Ik had gekozen voor afhalen in de hoop dat dit sneller ging. Kwam in etappes zonder aanmelding en / of bericht dat er een deellevering zou zijn. Twee maal moeten rijden en meer als een week levertijd voor kleding die op voorraad was. Eerste keer, nooit meer …

Retourprocedure belgie niet duidelijk

X

Beste Annelies, Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent. Wanneer iets onduidelijk is mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder. Met vriendelijke groet, Imke - Team Berden

bedrijf prima maar?

Het bedrijf is prima in orde, maar de verzend kosten heen en terug uit eindelijk ben je daarom nog duur uit helaas

1 artikel verkeerde maat geleverd

Hoi, de bestelling, snelheid, afhaalmoment enz waren prima maar ik heb 1 artikel in de verkeerde maat gekregen omdat er een fout prijslabel aan zit geschoten. De trui gaat dus retour want deze is veel te groot. Verder wel goed geregeld.

Altijd snelle levering

Dik tevreden

Heb large besteld en krijg xxl Helaas

Prima contact en goed geholpen door de klantenservice. Mooi assortiment in winkel en webshop. Leuke acties.

Slecht

Ik had mijn bonuschecque ter waarde van € 14,99 willen inwisselen. Dat was op geen enkele manier mogelijk. Bellen met de klantenservice was in het weekend ook niet mogelijk. Is het alsnog mogelijk om deze bonus in mindering te brengen op het totaal bedrag. Ik vind de webshop van Berden zeer ontoegankelijk. Met vriendelijke groeten, Linda van s

Alles heel zorgvuldig verpakt. Levering op afgesproken tijdstip.

Mooi

Heel mooi vest van Monari,zo als vele kleding van dit merk ben dik tevreden

goede levering

Het jurkje werd netjes geleverd na 3 dagen, maar ik heb 5 euro verzendingskosten betaald. Dus is het normaal dat het netjes wordt geleverd. Jammer dat het jurkje niet pastte, ik heb het retour gestuurd: gevolg : nog eens 6 euro verzendingskosten. Ik hoop dat de verzendingskosten gehalveerd kunnen worden. Met vriendelijke groeten, Judith.

Het juiste artikel lag na 2 dagen in de brievenbus.

Ik had niet juiste product besteld. Het werd netjes terug genomen en mijn punten werden terug gestort. super fijn

Niet wat ik verwachtte

Ik heb het artikel retour gestuurd.

Mijn bestelling was mooi op tijd. Helaas was de blouse te groot uitgevallen. In de winkel geroutineerd.

Mooi artikel/snelle levering

Het artikel wat is besteld had, is snel geleverd. Het was leuk verpakt in cadeaupapier en lag, toen ik thuis kwam van vakantie op mij te wachten. Armbandje is helemaal naar wens.

perfect

geen probleem

heel fijn en keurig verpakt

is heel correct ik ben heel tevreden

Mooie kleding.

Mooie kleding, alléén werkt de website vaak niet goed. Welcome back-code werkte niet(bij de eerste bestelling van 4 kledingstukken). Meer artikel-informatie en afbeeldingen zouden helpen het juiste kledingstuk te vinden en zodoende minder te hoeven retourneren.

snelle verzorgde zending. Goede webshop

zal hier zeker weer kopen

Super snelle bestelling en levering

Constructief

Adequate afhandeling van de bestelling en de mogelijkheid wederzijds contact te hebben over onduidelijkheden.

beloven wat er gedaan moet worden en wat de klant verwacht