Door een stomme fout van mij, heb ik ondergoed van Sloggi, die niet in de actie zitten en een paar wel. Vergiste me in de aantallen bij het invullen. Stom, maar niet de fout van Berden, ook al stond het een beetje verwarrend. Daarom ga ik dus liever naar de winkel, maar helaas hebben ze in Roermond geen ondergoed.

Prima service!

Bestellen bij Berden online gaat gemakkelijk. Het pakket ontvang je netjes ingepakt op een zelf gekozen locatie. Helaas moest ik het artikel terugbrengen. Heb dit via in een van de winkels vam Berden gedaan. Dit werd netjes afgehandeld een bewijs van retour kreeg je mee.

Online besteld. Levering super snel. 2 artikelen retour gebracht naar winkel. Alles correct afgehandeld

Fijne website, veel mooie merken, mooie collecties.

Erg tevreden over Berden

Snelle levering, prachtige kwaliteit kleding, erg tevreden

Kwaliteit en snelle verzending

Alles naar wens

Ruime keuze en maken

Goede en snelle service

Super snel geleverd

Top! Goede service en snelle levering.

Heel mooi .

Het kleding stuk is precies zoals het omschreven is. Prachtige kwaliteit, ben er erg blij mee.

Snelle en correcte levering.

Één klein minpuntje geconstateerd bij meerdere zoekacties van dameskleding: ik mis vaak de stofsamenstelling van een product. Voor de rest helemaal tevreden!

Veel keus, snelle levering , goed verpakt, geen overbodig karton en ruimte.

Duidelijk en snel

Mijn aankoop verliep helemaal goed. De webshop is goed ingedeeld met duidelijke filters voor het zoeken. Bestelling en bezorging verliepen vlot.

Berden-Fasion.nl doet wat ze zegt en beloofd te doen.

Levering volgens afspraak en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie ruime keuze

Winkel heeft een fijne uitstraling Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ga zeker jullie site weer bezoeken.

Kende jullie website niet totdat ik zocht naar het merk goollehaug. Heb de trui besteld. Was er heel blij mee.

Snelle levering ,goed verpakt en mooi product

Het is alsof je een cadeautje krijgt. Mooi verpakt. En dan is de jurk ook nog eens erg mooi. Soepele stof met een beetje stretch. De kleur is ook heel mooi. Fijn model en de lengte is prima. Kortom: ik ben heel tevreden.

Zeer fijn

Zeer snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Helemaal goed

snelle verzending en mooie collectie

Mooie top gekocht en keurig netjes en snel afgeleverd!

Zoals een bestelling moet worden afgehandeld: duidelijk en goed

Bij Berden altijd correcte afhandeling.

Snelle levering! Goede service!

De winkel is gezellig

Mijn ervaring is dat het personeel allemaal vriendelijk is en behulpzaam

Goede snelle service!

Overzichtelijke site, goede afhandeling.

Snelle levering goede service

Levering was snel. Een van de items moest helaas retour, maar ook dit ging moeiteloos. Heel tevreden over de goede service.

mooi warenhuis en fijn restaurant !

Vind altijd iets leuks.

Bedrijfsgegevens

Promenade 12

6411JK Heerlen

045-8506850

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.