Een ruim assortiment, met ruime keus

Fijne hulp , voor iederwat wils. goed en ruim assortiment

Goede en snelle levering

Fijne website en snelle levering. Kleding ook netjes verpakt.

GEWOON PERFECT

Steeds snelle levering, klopt steeds. Retour geen enkel probleem

Snel en netjes!

Heel mooi en goed verpakt, geen verzendkosten, achteraf betalen, snel.. waar heb je dat nog!

fijne winkel

goede service

Fantastische zaak!

Alles onder één dak, dat is sowieso al fijn. Maar het allerfijnst is de deskundige hulp van betrokken en enthousiast personeel. Men denkt met je mee, doet goede suggesties, zonder op te dringen. Wij hebben onze nieuwe vaste kledingzaak gevonden!

Perfecte service

Alles klopt!

Vriendelijk en deskundig personeel.

Geholpen door een dame met kennis en niets was te veel. Ging zelfs beneden kleding halen die we boven konden passen.

Mooi ingepakt

Super winkel!

Wij kunnen er altijd iets vinden, uitgebreide collectie!

Super snelle levering

Levering is super snel. En mijn blouse was ook nog eens top!

Goede prijs en levering volgens afspraak

Mooie winkel

Een zeer mooie winkel, met een uitgebreid assortiment. De hulp zou beter kunnen. We zijn door geen enkele medewerker aangesproken of we hulp konden gebruiken.

Het product was snel en netjes geleverd en heel erg blij mee!

Ik vond deze site heel toevallig.... ben er heel tevreden over. Zeer duidelijke site met zeer veel aanbod. Ik vond het super hoe de communicatie liep per mail en debestelling was zeer snel geleverd in een mooi verzorgd pakketje! Een echte aanrader!!

Prima geregeld

Fijne broek. Mooi verpakt en geleverd volgens afspraak

Fijne service, snelle levering

Hele leuke merkjes voor kinder en dames kleding. Vaak ook fijn afgeprijsd bij sale momenten. Snelle levering!

Too geregeld. Snelle levering

Ik ben een kluns op de app. Bestellen via internet is niet mijn beste kant. Maar via jullie ging het soepel gemakkelijk en snel. Dankjewel ga zeker in de toekomst meer Bestellen bij jullie.

Heel tevreden huidige en blijvende klant

De bestelling liep erg soepel en ben erg tevreden over de levering. Het openmaken van het pakketje was een cadeautje...mooi ingepakt in papieren folie. Ik zal zeker in de toekomst bij jullie nogmaals bestellen en zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Het was druk in de winkel maar super geholpen.

Ga beslist vaker bij Berden Varsseveld shoppen.

Lange levertijd

Per mail de bevestiging ontvangen. Vervolgens blijven de mails over de levering uit.

Altijd prima service en de spullen zijn top. Een feest om een pakje van Berden te ontvangen

Alles bestens!!!

Das Kleid ist ein Traum! Danke dafür. Kostenlose Retoure aus Deutschland wäre noch schön.

Leuke collectie!

Leuke brede collectie, mooie aanbiedingen en fijne klantenservice !

Het product was zeer netjes en correct ingepakt, helaas was het niet helemaal naar mijn zin!! Retourneren ging ook top!