Snelle verzending en afhandeling retour

Snelle verzending en mooi verpakt geleverd! 1 item retour gestuurd, werd ook snel verwerkt.

Helemaal top!!

Vriendelijk en behulpzaam personeel!! Goed en gevarieerd aanbod!

Even goed uitzoeken, waarna het bestelde correct wordt geleverd.

Gevonden wat ik zocht, doch op de website is niet altijd meteen duidelijk of het alleen een hemdje of broek is of een setje.

Keurig geregeld. Binnen de gegeven datum keurig afgeleverd.

Terugzending geen probleem

Helemaal top

Boordevol keus!!!

Bij Berden is de fashion keuze van boven tot onderkleding reuze!!!

Redelijke goede service

Ik moest naar mijn idee lang wachten op de kleding die ik besteld had. Ik had het in het plaatselijke filiaal laten bezorgen. Daar kon ik het direct passen en beoordelen. Alles wat ik niet wou kon direct geretourneerd worden zonder extra kosten en diezelfde week heb ik het geld op mijn rekening teruggestort gekregen.

Keurig op tijd en goede kwaliteit

Makkelijk shoppen

Goed geholpen en tevreden

Blij met mijn kleding, alles paste dus super tevreden. Snelle levering.

Super vriendelijke mensen bij Berden

Stoel gekocht bij Berden. Zeer vriendelijk geholpen door verkoopster.

Prettige eerste ervaring

Snelle levering en netjes en met zorg verpakt

Bestelling nietblang op gewacht. Vriendelijke medewerkers die je pakket aanreiken. Pakket mooi verzorgd.

Vriendelijk personeel en snel verzonden

Vriendelijk personeel in de winkel. Het pakket werd snel verzonden naar de dichtstbijzijnde winkel.

Waanzinnig goede service en kwaliteit

Waanzinnig goeee service en kwaliteit. Je wordt begeleid in de app en binnen e dagen is je pakket er, goed ingepakt en product is zoals het op de site staat weergegeven.

Top & Snel.

Vlotte bestelling, past perfect! Na zeer vriendelijk contact via WhatsApp klantenservice werd mij een snelle levering verzekerd, Zo gezegd zo gedaan, dagje later had ik het al aan, TOP!

Veel keus

Kwaliteit en vaak net iets anders. Bepaalde merken vindt ik erg leuk en weet ik wel te vinden bij Berden. Door de vele keus kun je het soms met iets anders leuk combineren. Ook online fijn geregeld.

Goed en mooi product.

Ik ben al een geruime klant bij Berden-Fashion. Mooie collectie en vooral een goede service. Voor mij een vertrouwd adres!

Goeie service en korting achteraf verrekend!

Heb een korte broek gekocht voor 59 euro. Na snelle levering bleek op het kaartje aan de broek een sale aanbieding te staan van 40 euro. Na dit per mail gemeld te hebben ontving ik 19 euro terug. Fijn hoor! Broek is ook prima!

Snelle service en goede kwaliteit

Mooie bh gekocht van Prima Donna, perfecte.pasvorm en de aanbieding was goed!

Duidelijk

Goede duidelijke site.

Langzaam

14 juli besteld en op 22 juli nog niet binnen

Ruime keuze en snelle levering.

Heb goede ervaringen met het bedrijf, goede presentatie en duidelijke omschrijving. Eén verzoekje, is het mogelijk om ook “altijd” de lengte van een, met name shirt of blouse erbij te vermelden, dat maakt het kiezen makkelijker?

Totaal geen klachten.

Bestel systeem eenvoudig. Merken en maten volop keuze. Altijd keurig verpakt en snel geleverd. Retourneren totaal geen probleem. Kortom…… Voor mij een prima oplossing zeker als je niet meer kunt winkelen.

Promenade 12

6411JK Heerlen