Gewoon goed en snel geregeld!

Zo hoort het!

Prachtige sjaal gekocht van Marco Polo

Heel blij mee. Topprodukt en snelle service.

Mooi item, keurig verzorgd aangeleverd, heel blij mee!

Super, s avonds besteld twee dagen later in de winkel

Snelle levering en ik kon het gratis afhalen in de winkel

Veel te veel tijd kwijt voor een kortingsbon zonder code

Ik had een korting van €20,-. Per mail en post ontvangen. Maar er bleek geen code aan verbonden. Veel gechat over gehad, zonder snel resultaat. Uiteindelijk leek het na 3 dagen opgelost, maar toch die korting niet gehad. Ik had nooit online besteld als ik het in m’n filiaal in Varsseveld had kunnen passen en kopen; maar het was daar niet op voorraad. Kortom; ik ben erg tevreden over Berden Varsseveld maar zeker niet over Berden online.

Beste Karin, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van deze actie. Dit heeft er mee te maken dat uw bestelling niet voldeed aan de voorwaarden. Indien we u de volgende keer kunnen helpen dan horen we dit graag. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Team Berden Lieke

retourkosten belachelijk

Ik bestel vaker online, echter, dit is de eerste keer dat ik retourkosten moet betalen. In de toekomst zal ik geen gebruik meer maken van deze webshop.

Beste meneer, mevrouw, We vinden het jammer dat je niet op de hoogte was van de retourkosten. Wij bieden meerdere opties aan. Zo kun je gebruik maken van onze retoursticker om de kosten iets te onderdrukken. Echter is het retourneren in een van onze modewinkels gratis. Bij vragen over het retourneren, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Fijne winkel! Goede service!

Fijne fysieke winkels, goede service en prettige webshop!

Nooit bestelling ontvangen

20 november heb ik mijn bestelling gedaan, Ben vrijdag 25 november naar Berden Heerlen gegaan om te vragen of mijn bestelling er was, helaas het was er niet. Wat schets mijn verbazing s'avonds krijg ik een mail mijn pakket was geretourneerd. Ik heb notabene helemaal geen bericht gehad dat het was aangekomen. Heel jammer want ik had die trui heel graag gehad. Met vriendelijke groet, Magda Vos

Beste Magda, Wij vinden het ontzettend vervelend dat je bestelling retour is genomen en je deze nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We nemen nog persoonlijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Prima prijs, snelle levering

T-shirts besteld (Alan Red), prima prijs en snelle en correcte afhandeling en levering.

Goede en snelle levering

Prijs en kwaliteit prima.

Kleding besteld en het was precies zoals ik me voorstelde.

Twee maal contact gehad via chat, goed geadviseerd, bestelling goed binnen gekomen.

Webshop Berden heeft een uitstekende klantenservice

Een recente aankoop is ongeopend retour gegaan. De klantenservice heeft contact opgenomen of hiervoor opdracht aan de medewerker van het transport bedrijf is gegeven. In deze situatie is dit juist. Dank je wel voor de bezorgdheid of het pakketje wel was geleverd.

Mooie jas! Sneller geleverd dan aangegeven.

Mijn zoon is blij met zijn winterjas.

Klantvriendelijk

Snelle levering van mijn favoriete items

Mooie kledingmerken

Keurig geholpen

Goede, deskundige medewerkers om mee te chatten tijdens bestelling als iets even niet wil lukken! Steeds keurig antwoord, Ik had te maken met Stan! Echt een topper!

helemaal oké

Alles naar wens verlopen. en de bezorging was ook prima.

Snel en een cadeautje om te ontvangen

Mijn pakketjes werd snel verstuurd. Het was een cadeautje om open te maken. De jurk was netjes ingepakt in vloeipapier, je kon zien dat iemand dat met liefde deed!

Goede service.

Goede service.

Duidelijke site. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Super snel geleverd

Veel keus, gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Keurig verzorgd en snel geleverd!

Keurig verzorgd en snel geleverd!

Snelle levering snelle retour afhandeling

Helaas niet voor mij het juiste model, maar vlotte service

Een snelle levering en netjes verpakt. Jammer dat mijn kortingsvoucher niet van het totaal bedrag is afgeschreven want ik had deze wel verwerkt in de bestelling / betaling. Groet, Miranda Keller