Prima website bestelling

De bestelling via de website is makkelijk en duidelijk. Het enige wat ik prettiger zou vinden dat als ik aangeef de bestelling in de winkel op te halen, dat ik bij afhalen zou kunnen betalen. Nu ben je verplicht eerst te betalen. Het is dan wat ingewikkelder als je een maat wilt ruilen. (Wat bij mij het geval was). Verder geen op of aanmerkingen

Ik bestel graag online, altijd zeer vlotte & correcte verwerking, communicatie en levering. Groetjes een zeer tevreden klant!

Cadeaubon

Leuk cadeau met diverse cadeaukaarthoesjes mogelijk

Fijn geholpen met online bestelling af te halen en zowel op de heren afdeling. Super

Een warm onthaal

Als ik al binnen kom krijg ik een vriendelijk goeden dag door de medewerksters en ze zien precies of ik hulp nodig heb of niet Een heel fijne winkel met een zeer ruime keuze en waar ik ook nog eens lekker kan eten. Ik, en mijn kinderen, zijn echte fans

Geweldig warenhuis

Berden is een geweldig bedrijf met mooie nieuwe mode artikelen ieder seizoen weer! Iedere etage vol met met voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel en een hoede service, ook on line wordt alles perfect geregeld en snel bezorgd. Een geweldig warenhuis waar Heerlen blij mee kan zijn.

Fijne service

Fijne service alleen jammer datje zoveel moet betalen voor terug zenden!!!

Ruime keuze aan zeer leuke kleding !!

Een artikel was niet op voorraad in de juiste maat . Zeer prettig geholpen door een medewerker om het online te bestellen . Fijne service !!

Snelle levering, super service!

supersnel bezorgd

Op zoek naar een speciale bh. Bij Berden bleek deze goedkoper dan bij Triumph!

Mooie pantalon

Netjes op tijd bezorgd

Snelle levering en goede communicatie.

Prima zaak, snelle levering en goede producten

Levering en retouren zonder problemen. Zeker met kleding altijd lastig met maten en passen. Vervelend genoeg leidt dat ook tot retouren.

Berden is de favoriete winkel voor mijn man en mij!

We komen zeer regelmatig en graag bij Berden shoppen. De service en behulpzaamheid is geweldig, niks is teveel en er word altijd een eerlijk advies gegeven. De keuze is ruim en voor ieder wat wils. We gaan dan ook altijd met een aantal setjes kleding tevreden weer de deur uit!

Fijne winkel!

Mooie merken, voor iedereen wat. Ik slaag er altijd!

Alles is netjes.

Colbert gekocht via web. Snelle levering, Past prima en goede kwaliteit. Betaling met cadeaubon van de kinderen en kleinkinderen plus bank gaat goed, alleen de beloofde korting werd niet door het betaalprogramma geaccepteerd. Via Whatsapp alsnog de korting gekregen. Netjes hé.

Prima bestelling. Alleen was het niet helemaal duidelijk hoe ik mijn gespaarde punten online kon inzetten tijdens het betaalproces.

Goede communicatie

Goed personeel

super

snelle levering , mooi verpakt . Alles ook inclusief voor het retourneren . Gelukkig was dat niet nodig . Een aanrader om bij Berden te bestellen

ontgoogeld

Beste, Ik heb bij u een artikel besteld, een kleedje met de kleur pink. het artikel wat ik kreeg was de kleur blauw. Ik heb contact opgenomen met uw klantendienst. Volgens mevrouw Lieke was dit een vergissing van uwe kant. Het roze kleedje zou opgestuurd worden. De volgende mail van mevrouw Lieke was dat het kleedje niet meer in voorraad was in de kleur pink. Ik betr.eur dit tenzeerste. Ik ben dan ook niet akkoord dat ik retourkosten moet betalen omdat u in gebreke bent. Vriendelijke groeten, Mevrouw Hilde Decroos

Beste mevrouw Decroos, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het oprecht erg vervelend dat we niet het juiste product hebben kunnen leveren. Uiteraard zoals al eerder afgesproken nemen we de retourkosten voor onze rekening. We zullen u hiervoor via mail benaderen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Berden Lieke

Op zondag besteld en op dinsdag al ontvangen.

Snel geleverd prima

Goede service.

Overzichtelijk. Snelle bezorging. Artikelen worden met zorg verpakt. Tevreden klant..

Snel en netjes

Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen. De bestelling werd vervolgens op tijd en netjes ingepakt aan de postdienst aangeboden. Het product ziet er ook mooi en hetzelfde als op de website uit.

Altijd mooie smaakvolle kleding,vertrouwd goede kwaliteit en klantvriendelijke behandeling.

Van vroeger al bekend met Schunck. Als ik iets moois wil ga ik naar Berden of dat in Heerlen ,Geleen of Sittard is. Ook door de gemakkelijke hulp van het winkelpersoneel. Een fijne modezaak !

Bedrijfsgegevens

Promenade 12

6411JK Heerlen

045-8506850

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.