Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg over een actie of product.

Ik kom regelmatig bij Berden in Varsseveld en ben erg tevreden over het aanbod en het personeel. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen als dat nodig is. Groetjes Esther.

Prettige site

Gemakkelijk zoeken, duidelijk overzicht, goede omschrijving bij artikelen inclusief foto's. Keurig verpakt en track&trace code.

Hele fijne web shop

Goedemorgen wordt ook altijd fijn aan de telefoon geholpen kleding netjes verpakt bij bezorging en veel keus voor grote maten

Prima winkel

Snel geleverd wat ik bestel en goed en mooi verpakt, daarbij ruime keuze! Zeer tevreden

Perfect!

Altijd oog voor de klant en zeer klsntvriendelijk! Berden is voor ons een begrip!

geweldig !

Prima verzending ben voorstander van post nl ,netjes verpakt ,was jammer genoeg te klein maar was een geweldig bloesje hou me aan bevolen bij een maatje groter .

Lingerie besteld keurig geleverd ! Mooi bedrijf ,klantvriendelijk,leuke kleding ,gezellige koffiehoek . Komen graag winkelen

Uitstekende service!

De bestelling werd snel bezorgd en was netjes verpakt!

Leuk jasje gekocht

Veel merken, nieuwe winkel is erg leuk. Service en koffie bij restaurant goed en lekker.

Prima,snellelevering

Veel plezier van mijn broek!

Correct geregeld

Snelle reactie per mail en levering van de bestelling .

Duidelijke site en goede service

Duidelijke berichten na de bestelling en snelle levering. Zeer tevreden.

Met zorg verpakt en snelle levering

Bestellen is eenvoudig en veel keuze. Mooie jurk en mooi verpakt in vloeipapier. Fijn ook dat je achteraf kunt betalen

Nergens andzrs gaat de leveeing zo snel

Super leuke broeken voor een leuke prijs

2e broek halve prijs is altijd mooi meegenomen, zeker bij opgroeiende kinderen. Bezorging duurde dit keer wel wat langer.

Netjes en snel!

Mijn bestelling werd netjes en snel geleverd. Dik tevreden!

Ouderwets prettig winkelen

Een paar keervper jaar komen wij naar Berden /Heerlen om te shoppen. Slagen altijd. De keuze op modegebied is enorm Alle voor mij relevante merken zijn aanwezig ook de lingerie/badkleding is zeer goed gesorteerd. Altijd een feestje om weer binnen te stappen!!!

De bestelling en verzending verliep zeer correct.

Na de bestelling kreeg ik het artikel snel in huis.

Besteld en heel snel geleverd. Mooie broeken, keurig verpakt en zitten als gegoten, TOP

Het was een goede ervaring

Heel goed ,alleen de tijd tussen de bestelling en aflevering vond ik iets lang.

Prima snel en keurig verpakt

Helemaal geen klachten. Product is prima verpakt. Assortiment leuk en snel in huis. Top!

Alles zonder problemen

Ik ben tevreden - geweest - en nog steeds!

Fijne webshop

Fijne duidelijke webshop en makkelijk te bestellen!

Helemaal naar verwachting, snelle levering en mooi ingepakt!

Fijne duidelijke site voor maatvoering. Goede communicatie en kleding was met zorg ingepakt.

Altijd goede service en mooie kleding!!

Altijd goede service in de winkels en topkwaliteit aan kleding!! Ook via de webshop super snel en handig om iets te bestellen en ook altijd snel binnen!