Filters

10

Geweldige personal shopping ervaring gehad!

Alle tijd, aandacht en toffe suggesties gekregen tijdens de personal shopping experience bij Berden Basement in Heerlen. Ik ging met een aantal waardevolle basics en leuke combinaties voor de zomer naar huis. Ik kan het iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een mooi kraamcadeau

Op de kinderafdeling een pluche schildpad gekocht voor een new Born. Vriendelijke verkoopmedewerkster heeft deze naar wens ingepakt. Kersverse ouders waren erg blij met het cadeau :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig shoppen in een prachtige winkel

Goede navigatie structuur waardoor ik snel kon vinden wat ik nodig had. Eenvoudige afhandeling bij betaling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne, relaxte shop ervaring

Bij Berden kun je de mooiste merken vinden. Er is voor ieder wat wils en voor elke portemonnee De winkel is ruim en overzichtelijk, personeel helpt je graag, maar ga je liever zelf op pad, dan is dat ook prima. En na het shoppen naar de 3e etage voor iets lekkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Mijn rok was in mijn maat niet aanwezig in de winkel. Ter plekke werd de juiste maat voor mij bestelt en een paar dagen later had ik deze zonder verzendkosten al in huis. Prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Altijd vriendelijke personeel, een aanrader is de lingerieafdeling waar je met raad en daad bijgestaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijk!

Alleen jammer dat als de maat niet goed is je zo veel moet betalen voor retour sturen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Handig, makkelijk bestellen, snel antwoord, snelle levering,

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Fijne winkel ruim assortiment

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige en goede service

Goede service en communicatie naar de klant ivm verzenden en ontvangen van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Zowel ik alsook mijn vriend komen regelmatig bij Berden. Ze hebben mooie kleding, veel merken en zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel, dat er al een hele poos werkzaam is. Dit laatste mis ik in veel kledingwinkels!

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig verpakt en snelle bezorging!

Heel blij met betrouwbare online service, jammer dat er verzendkosten zijn , pas bij 75 euro gratis verzending , Dit weerhoudt mij om vaker aankopen te doen , voel me een vaste klant en in de winkel past het ook niet altijd meteen .

  • Aanbevelen? Ja
8

leuke collectie

Veel keuze online, makkelijke site, vriendelijk personeel in de winkel

  • Aanbevelen? Ja
9

Aanrader

Heel tevreden over mijn bestelling!Netjes verpakt en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en goede service

Werd heel vriendelijk en vlot geholpen in de winkel met een retour. En aankoopbedrag werd direct geretourneerd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Berden | de winkel vind ik fantastisch!

Onlangs hebben wij bijna 2 uur gereden om Berden in Uden te bezoeken. We kenden deze winkel nog van vakanties in de buurt en wilden graag nog eens terugkomen. Omdat ik momenteel tussen twee maten in zit door mijn afvalproces, vind ik het lastig om goed te slagen met kleding. Op de lingerieafdeling ben ik fantastisch geholpen. De verkoopster wist precies welke beha’s goed bij mij pasten. Daarna zijn we naar de damesafdeling gegaan, waar we ook heel vriendelijk en professioneel werden geholpen. Een shirt van Monari was niet meer op voorraad in mijn maat, maar werd zonder verzendkosten naar mijn huisadres gestuurd en was ook snel binnen. Uiteindelijk een klein fortuin uitgegeven, maar prachtige sets gekocht waar ik erg blij mee ben. Toen we later nog even teruggingen naar de lingerieafdeling (andere etage) om naar een mooie zwembroek voor mijn man te kijken, kwam de verkoopster van de damesafdeling ons zoeken met een leuke stoffen tas van Studio Anneloes. Ze voelde zich rot dat we betaald hadden voor een tasje terwijl we zoveel kleding hadden gekocht. Dat noem ik echt topservice! Wie weet komen we van de winter weer terug, want het is de rit absoluut waard. En anders bestel ik zeker online.

  • Aanbevelen? Ja
9

Supergoed

Heel tevreden over het product

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie mode en snelle levering!

Een tijdje terug kwam ik bij toeval terecht op de website van Berden Fashion. Prachtige mode en uitgebreide collectie. Ik heb er al een paar keer kleding besteld en dit werd de volgende dag al geleverd. Ook retourzending werd vlot en correct behandeld. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne webshop!

Goede service, fijne webshop, leuke kleding! Zeker een aanrader om te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vlotte verzending, artikel helemaal naar wens

  • Aanbevelen? Ja
9

Gwen gemopper als je spullen retour stuurt

Voor mij is online bestellen een uitkomst. Ik krijg zoveel error in mijn hoofd als ik en een winkel sta en heb ik last van keuzestress Thuis kan ik op mijn hemak en wanneer het mij uitkomt kleding uitzoeken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne en snelle service!

Laatst een prachtige top gekocht via jullie website. De levering was snel en netjes en de top staat prachtif!

  • Aanbevelen? Ja
10

Feest

Altijd feest bij berden zoveel moois voor mijn hele gezin

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam

Allemaal vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Ze luisteren goed naar jou wensen en vullen dit goed in, met goede tips!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Kleding zeer zorgvuldig verpakt en volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Promenade 12

6411JK Heerlen

045-8506850

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.