Communiceren snel en duidelijke uitleg, verzenden snel. En leveren kwaliteits kleding. Retourneren is voor mij niet van toepassing. Daar kan ik niks over vermelden. Maar is wel mogelijk las ik. Mooie overzichtelijke webshop met veel keus.

Altijd goed advies en een super service in de winkel, maar ook de klantenservice online.

Goed geholpen, vriendelijke klantenservice kreeg zelfs een korting omdat ik zo'n werk had gehad voor t vestje te bestellen omdat t steeds was uitverkocht.. maar uiteindelijk toch gekregen..

Uitstekend!

Prima webshop met veel keus, snelle verzending. Altijd met zorg ingepakt en verzonden.

Ruime sortering en snelle levering

Het artikel wat ik had besteld kwam snel binnen en voldeed aan mijn verwachting dus ik kon het ook snel gaan dragen

Perfect!

Makkelijk bestellen. Snelle levering! alles naar wens!

Mooie winkel fijne vriendelijke medewerkers uitgebreide collectie

Bevalt prima.

Afspraken worden goed nagekomen en de communicatie is helder.

Het afleveren pakket kan sneller!

Keurig ingepakt maar de aflevering kan sneller. Drie dagen wachten op het pakketje vind ik te lang. Vriendelijke groet, F. Kuijpers.

Goede website, snelle levering en voldoende keuze.

Goed bedrijf, de keuzemogelijkheden zijn voldoende, goede website. Enige kritiek is dat bij ieder kledingstuk niet altijd het materiaal waar van het gemaakt is staat vermeld en dat vind ik zelf belangrijk om te weten.

Mooie collectie en snelle levering

Blij met mijn mooie blouse, mooie kwaliteit!

Goede service super

Goed op de hoogte gehouden, bestelling op de afgesproken datum tijd bezorgt. Mooie top in een woord UITSTEKEND.

Een aanrader

Vlotte website waarop ik een bestelling kon plaatsen. Ik werd op de hoogte gehouden per email dat het kleedje die ik besteld had onderweg was. Een aanrader.

Zeer snel en betrouwbaar

Veel keuze in kleding voor verschillende budget. Zeer vlot verstuurd en netjes verpakt. Heel blij mee!

Super netjes geleverd!!!

Bestelling werd conform gestelde termijn van 1 dag zeer netjes afgeleverd. Een pluim waard. Mag iedere “internet leverancier” een voorbeeld aan nemen.

Snelle en goede levering.

Goede duidelijke website. Fijne omschrijvingen en foto's. Hele fijne klantenservice! Snelle levering en mooi ingepakt. Berden, een mooi bedrijf om diversen artikelen via de website te bestellen!

Goede service.

Mooie keus in kleding.

Toppie

Geweldige ervaringen

Mooie keuze uit kleding tegen aantrekkelijke prijzen.

Je kunt kiezen uit vele merken. Ook zijn er vaak actieprijzen. Het minimumbedrag om te bestellen is ook zeer laag.

Snelle reacties en snelle bezorging dat is zeer klantvriendelijk!

Super tevreden! Goed geholpen.

Door heel vriendelijk personeel geholpen, met name op de heren afdeling

Bedieningspersoneel neemt alle tijd om diverse kledingstukken met elkaar te combineren. Dat stel ik zeer op prijs.

Netjes verpakt geleverd.

Ik heb de tas via Berden besteld maar kreeg via van de leverancier van de tassenwinkel bericht over de bestelling. Ik dacht komt hij nou dubbel? Maar in het pakket zat de factuur van Berden, waarschijnlijk dat zij hem zelf ook bestellen.... Keurig netjes verpakt en geleverd.

groot assortiment, goede kwaliteit, vriendelijk personeel.

Ik kan kiezen uit heel veel kledingmerken voor mijn leeftijdscategorie. De verhouding prijs / kwaliteit is goed. Als er dan ook nog heel vriendelijk personeel is, is dat voor mij de kers op de taart.

Mooie producten en een snelle verzending

Berden heeft kwaliteit producten en verzendt heel snel

Geweldig lief

Ik ontving een mail dat mijn pakketje was bezorgd, maar ik had geen pakketje. Na een telefonisch contact met de klantenservice was ik gerustgesteld. Het was een heel erg fijn gesprek met een uitermate vriendelijke mevrouw. Het pakketje is overigens gevonden. Nogmaals heel, heel hartelijk dank.

Promenade 12

6411JK Heerlen