Tevreden maar 1 minpuntje

Bestellen gaat gemakkelijk, fijn dat er geen verzendkosten zijn. Levering ging snel, wat netjes verpakt. Jammer dat in een van de bestelde witte hemdjes zwarte plekken waren. Ze gingen er weliswaar in de was uit, maar zo hoort het niet.

Snelle gratis levering

Snelle gratis levering. Echt top! In verband met de gratis levering ook gekozen voor deze webshop en niet voor een andere.

netjes en op tijd geleverd

goede service en netjes geleverd

Netjes verzorgd

Snel en netjes bezorgd!

even moeten wachten

Ik heb iets langer dan normaal bij andere sites op de bestelling moeten wachten. Verder alles prima.

Snelle levering en netjes ingepakt.

Gewoon prima!

Snelle levering en goed verpakt!

Snelke service.

Ben zeer tevreden. Ook als iets terug stuurt wordt het geld snel terug overgemaakt

Ik ben heel tevreden.

Snelle levering. Goed verpakt!

Kleding prima, verpakking was gescheurd.

Het spijkerjasje is prima. De verpakking was echter gescheurd bij Post.nl aangekomen. Is bij mij met sticker van Post.nl erop geleverd dat de verpakking al gescheurd was bij aankomst bij hen.

Alles prima

Snelle levering. Alles dik in orde

Snelle service, er miste alleen een stekertje in de revers van het jasje

Snelle levering en heel mooi verpakt. Prima service dus.

Snelle bezorging en nette aflevering. Top!

Snelle levering met 2 dagen in huis goede service

Prima product jurk goede prijs

Prima jurk mooi afgeleverd en snel afgeleverd

Prima service!

Ging snel en goed.

Snelle levering, prima service!

Snelle levering, prima service!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering, achteraf betalen

Zeer tevreden.

Prima assortiment en gunstig geprijsd!

Snelle levering!

Vakkundig personeel

Verkoper herenafdeling geeft goed advies en vriendelijk en is zeer behulpzaam.

Ze denken niet na...

Meerdere items besteld via de internetsale en een paar dagen na mijn bestelling word ik keurig gebeld dat de bestelling binnen is. Tot zover prima. Kom ik de dag daarna in de winkel, is slechts één shirt binnen (drie besteld). Krijg je ook nog doodleuk te horen dat dit de gang van zaken is. “Want ze kijken niet in de pakketjes”. Dat ze niet kijken respecteer ik, maar waarom niet eerst alles compleet maken en dan pas bellen? Zo kun je dus nog een keer terug, met een beetje pech meerdere keren. Geen service!! Sterker nog, de andere bestelde shirtjes hingen gewoon in de winkel. Maar nee, deze kon ik niet meenemen i.p.v.. Kom maar gewoon weer terug. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel! Ze denken niet na en met je mee...

Beste Kevin, Wat vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Normaal gesproken zouden onze winkelmedewerkers u moeten laten weten dat er een deellevering klaarligt en niet een hele bestelling. U kunt dan zelf beslissen of u wilt wachten tot de hele bestelling klaarligt of dat u de deellevering wilt komen halen. Wij zullen ervoor zorgen dat dit opnieuw gecommuniceerd wordt naar de verschillende afdelingen die klanten informeren als er een bestelling klaarligt. Als er vragen zijn met betrekking tot webshop bestellingen kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen er alles aan doen een passende oplossing te vinden. Wellicht dat we in uw geval de rest van de bestelling bijvoorbeeld naar uw eigen adres hadden kunnen verzenden. Dan had u niet twee keer naar de winkel hoeven te komen. Met vriendelijke groet, Franciska - Team Berden

Goed en snel geleverd

Prima levering

Geleverd als beloofd en goed op de hoogte gehouden

Alles ging zoals gemeld was. Jurk besteld die in een andere winkel niet meer in de juiste maat was. Hier in de sale en goedkoper. Bedankt

Zeer slecht

Slecht

Beste Ans, Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen. We zien dat je bestelling naar onze winkel in Sittard is verstuurd in plaats van Geleen, maar zien dat wij dit ook al opgelost hebben en persoonlijk contact met je hebben opgenomen. Helaas was dit een foutje van ons en doen wij er alles aan om dit niet meer te laten gebeuren. We hopen dat het artikel naar wens is en wensen je veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Over Berden Mode & Wonen