Goede

Alles goed

Alles goed geregeld.

Klote daar slechte service

Slechte service

Beste heer Wijnen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Er is reeds contact met u opgenomen hierover Met vriendelijke groet, Team Berden

Teleurstelling

Onlangs heb ik voor mijn vriend online een trui besteld bij Berden omdat deze niet meer verkrijgbaar was in de winkel. Mijn vriend had deze trui inmiddels ook online bij een andere webshop besteld (ook nog goedkoper) dus bleef logischerwijs over dat ik mijn bestelling zou terugsturen. Ik had gebruik gemaakt van de bijgevoegde bon in de doos met antwoordnummer en nu bleek dat het retourneren uiteindelijk EUR 5,95 kost.Waarom bied je dan een antwoordnummer aan als je toch moet betalen voor het terugsturen? Ik heb besloten om nu niets meer te bestellen bij Berden.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor je beoordeling. Vervelend om te lezen dat onze retour procedure niet helemaal duidelijk is geweest. Je kunt het artikel bij ons gratis in de winkel terugbrengen, indien je het voordeliger wilt terugsturen dan kun je gebruik maken van het Postnl Antwoordnummer.De kosten hiervoor zijn 5.95 in plaats van de reguliere 6.95 euro. Onze excuses dat dit niet helemaal duidelijk is geweest Lieke Team Berden

Snelle levering en heel tevreden

Prima service.

Snelle afhandeling van bestelling tot levering. Artikel in goede staat. Voldeed aan verwachtingen.

Zoals ik van Berden zou verwachten.

Artikel niet naar mijn zin maar levering en returnprocedure zoals ik van Berden zou verwachten.

een winkel waar je van op aan kunt

Mijn trui werd snel geleverd en was prima verpakt. Alleen zat de beveiliging er nog op! Dus snel gebeld met klantenservice. Teruggestuurd en de volgende dag was mijn trui zonder beveiliging al weer naar mij opgestuurd.

Goede en smalle service

Ben tevreden over de snelle service

Mooie producten, goeie service

Overzichtelijke website, alles makkelijk te vinden

ik kom graag bij Berden Mode omdat het aanbod heel erg compleet en smaakvol is.

geen omschrijving

Een zeer goede snelle keurig ingepakte levering ontvangen.

Alles is prima gedaan. Fijn dat u ook na de terugzending van een product meteen reageerde. Vriendelijke groeten, Martje VisserVeltman.

Alles naar wens verlopen

Snel en netjes afgewerkt

Goed verpakt. Naar wens

we werden zeer goed in de winkel geholpen

we werden zeer goed in de winkel geholpen ook na ons tweede bezoek om een hoofdkussen te ruilen. De personen die we aan de telf kregen na aanvraag info waren allen zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle en correcte service

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service, bestelling was er met een dag!

Kwaliteit goed, geen klachten!

Trui besteld. Prima kwaliteit, prima prijs. Toezending duurde een paar dagen. Had te maken met o.a de drukte rond Sinterklaas bij besteldiensten. Vond ik persoonlijk geen probleem. Werd goed op de hoogte gehouden van voortgang. Kortom zeer tevreden.

Duurt erg lang

Pakketje zou volgende dag in huis zijn. Heeft bijna een week geduurt

Beste Danique, Wij vinden het vervelend dat je de verkeerde informatie hebt ontvangen betreft de levertijd. We streven naar een levertijd van 1-2 werkdagen en zien dat jouw bestelling 2 dagen later is verzonden. Voor deze informatie verwijzen wij je graag naar onderstaande link: https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/bezorgen-en-levertijd.html Hopelijk is het item alsnog naar wens. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Alles prima. Site kan beter.

Alles prima verlopen. Echter is het een slechte site. Onoverzichtelijk en zoekfunctie is slecht.

nette levering, misschien handig met een model er bij.

Keurig verpakt, kleding stuk ook nog keurig, Alleen een nadeel er staat geen model bij. Dat mag ook een normaal persoon zijn, geen model die honger hoeft te lijden. Dan kan je zien van hoe het staat. Dus mijn laatste bestelling retour. Wel een betrouwbare webshop.

Goed, op tijd verzonden. Het zou alleen wel fijn zijn als het duidelijker was wanneer afgeleverd wordt.

Onduidelijke procedure, mooi vest

Mooi kobalt vest, echter bij bestelling staat als kleur wit. Duurt 2 dagen alvorens ik een mailtje krijg met code en deze blijkt pas na een dag te werken m.b.t. inzicht in bezorgtraject. Maandagmiddag bestelt en pas donderdagmiddag na 15.00 uur op bezorgplek, duurt wel lang en door onvoldoende inzicht in bezorgtraject voelt dit als erg vervelend. Voor de rest alles prima.