Snelle levering, maar retourneren kost geld

Retourneren naar Berden kost € 6,50, ondanks dat je retourneert naar een antwoordnummer. Bij de meesten is retourneren gratis. Had twee verschillende maten besteld omdat ik niet zeker was welke maat er goed zou zijn. Het door mij bestelde product valt namelijk ruim.

Beste Birgit, Hartelijk dank voor je beoordeling Helaas wordt er inderdaad achteraf kosten gerekend voor het retour zenden met het antwoordnummer. Indien je in de buurt woont van een van onze vestigingen of dit zelf wilt frankeren als brievenbuspakketje, is dit ook mogelijk. Voor onze voorwaarden verwijzen we je graag door naar onderstaande site. https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen.html Met vriendelijke groet,

Juiste maat, juiste beschrijving en snelle levering. Top.

Super snelle levering!

Ben heel tevreden over hoe Berben met zijn klanten omgaat!

Snelle levering en goede after sales En ook afhandeling van mijn opmerking Nav de doos die kapot geleverd werd was heel vlot

Snelle levering.. goede producten

Artikelen zijn snel geleverd.. blij met mijn aankoop!

Top bedrijf

Prima ervaringen met dit bedrijf. Prachtige design meubelen voor een lage prijs.

Toppie

Altijd vriendelijk geholpen. Ook na ruilen van artikel!

Fijne site en perfecte site

Snelle levering en keurig verpakt, blij mee!

Mooi bedrijf

Prima en ruim aanbod Goede service! Zeker ook online !!

Kleding besteld. Normale bedrag betaald. Echter krijg ik kledingstuk thuis met een kaartje eraan dat er 20% korting op artikel is. Na contact met klantenservice is dit alsnog verrekend! Ik ben zeer tevreden en bestel er zeker weer!

Berden is een goed bedrijf

Een van de betere meubelwinkels die ik ken, zeker aanraadbaar. Betrouwbaar en goede service.

zeer tevreden

alles dik in orde. Supersnelle levering Zit als gegoten en de prijs was top voordelig dikke duim

Service is top

Snelle en correcte levering. Ten tijde van Covid-19 was e.e.a. niet leverbaar. Keurig op de hoogte gehouden en van advies voorzien.

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Q

Dit kwam me nu goed uit, online een bestelling doen. Wanneer ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer kijken of ik op deze manier mijn keuze vind. Dank je wel!

Snelle levering, heel netjes.

Prima webshop, winkelwagen blijft lang gevuld, dat is erg makkelijk.

Snelle levering en goede service

Ik had een Poloshirt besteld, welke op de website met rode knoopjes stond, maar het ontvangen product had witte knopen, met Berden gebeld, het bleek een fout op de website, ik kon kiezen of terugsturen en geld terugkrijgen, of een extra korting, ik heb voor het laatste gekozen en had de volgende dag al het geld op de rekening. Chappeau!!!

Snelle levering,netjes verpakt

Goede winkels

Snel, overzichtelijk en super kwaliteit, prima service

Overzichtelijke webshop, snelle levering, goede kwaliteit, overall top!

Slechte retourservice

Niet tevreden over de retourservice. Mijn jurkje was te klein en moest ik helaas terug sturen. Dezelfde dag nog een nieuwe besteld. Tot mijn grote verbazing kon ik het pakketje gratis afgeven bij het Post NL voor retour. Helaas kreeg ik daarna een mail dat er 6.50eur wordt ingehouden. Bij terug sturen ben je dus 6.50eur kwijt. Houd hier rekening mee!

Beste Charlie, Wij vinden het jammer dat de jurk te klein is. Helaas wordt er inderdaad achteraf kosten gerekend voor het retour zenden met het antwoordnummer. Indien je in de buurt woont van een van onze vestigingen of dit zelf wilt frankeren als brievenbuspakketje, is dit ook mogelijk. Voor onze voorwaarden verwijzen we je graag door naar onderstaande site. https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen.html Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Goed geregeld

Overzichtelijke website en goed getegeld

In de winkel een andere kleur jas gepast voor de maat; dan via de zuil door de medewerkster de goede kleur besteld en die werd keurig binnen een week thuis bezorgd

Goede prijs in verhouding met de kwaliteit

Via de website aankoop gedaan van een bermuda met korting. Zeer snelle levering van de bestelling.

Prettig winkelen, jammer van de retourvoorwaarden

Super dat er bij een bepaald bedrag gratis verzending wordt gehandhaafd. Dit bedrag kan ik ook volledig begrijpen. Al vind ik het dan persoonlijk erg jammer dat je wel een groot bedrag van 6,95 moet betalen om te retourneren. Een veel lager symbolisch bedrag of gratis retourneren zou mijn koopgedrag bij Berden positief beïnvloeden.

Mooi product!

Sjaal snel in huis, mooi, naar verwachting en goede prijs!