Voors en tegens

Voor: product zoals omschreven, netjes ingepakt ontvangen. Tegen: trage levering (zeker 5 werkdagen)

Fijne service

Maatgeving slecht.

Twee broeken besteld. Maat afgestemd op de opgegeven maattabel. De ene te groot, de ander te klein. Niet gratis retourzenden, dus een misser van € 6,50 Daarna bij Van Uffelen 2 broeken besteld. In 1 keer goed. Gratis terugsturen was niet nodig. Bij Berden zien ze míj niet terug.

Veel te hoge retourkosten

Ik koop een paar sokken van € 13,- maar deze waren helaas niet de goede kleur en daarom heb ik ze geretourneerd. Ik heb in totaal € 16,95 betaald incl verzendkosten. Ik krijg na retourneringen maar € 10,45 retour gestort voor sokken die ik dus niet heb gehouden. Ronduit schandalig en niet van deze tijd en absoluut nooit meer een aankoop bij de fa. Berden.

Winkel geweldig en gezellig, de webshop valt tegen

In de winkel is het gezellig, uitgebreide collectie, uitgebreide prijsrange, leuk spontaan personeel. De webshop valt daarentegen heel erg tege. Slecht een klein gedeelte van de collectie staat erop, dit zou zoals Zalando moeten zijn. Ook met het oog op de toekomst en Covid19.

Vlotte afhandeling, jammer van kosten retourzending

Bestelling, levering en retourneren probleemloos en vlot. Ik vind 6.50 euro voor retourzending van product met aankoopprijs 19.99 veel te veel. Hierdoor zal ik niet geneigd zijn opnieuw bij U te bestellen (als risico op retour bij onvoldoende pasvorm oid).

Zeer prettig

Makkelijk te bestellen , snelle levering met veel info , in mooie verpakking. Slechts 1 nadeel : de retourkosten...... Houd mij tegen veel te bestellen , mijn MAAT vaak twijfelachtig dus altijd het risico om te moeten retouren!

Correct behandeld

Door iedereen die er werkt niets is te veel je wordt er goed geadviseerd

Prima levering en afhandeling van bestelde produkt

Bestelling is goed gegaan maar ga toch liever naar de zaak waar ik zelf alles kan passen en voelen. Jammer dat op de website Niet staat uit welk materiaal het produkt bestaat, daarbij is de maat informatie niet goed. Ik zou maat 44 hebben maar dat klopt niet, te groot. In de zaak heb ik maat 40 gekocht

Super service, snelle levering

Eigenlijk is mijn ervaring alleen maar positief, snelle levering, goeie service, heldere antwoorden. Kortweg, gewoon goed!

Slechte informatie

Ik wilde 2 broeken bestellen n.a.v. de broekenactie. Merk Angels model Malu Zip heb ik al vaker gehad, dus ik wist dat ik maat 42 lengtemaat 32 moest hebben. Op jullie website staan geen lengtematen. Gebeld met Ilona en die verzekerde mij dat ik lengte 32 kreeg. De broeken kwamen met lengtemaat 30, veel te kort voor mij. Retour gestuurd en jammer genoeg geen broeken. Tip voor jullie: lengtemaat duidelijk vermelden op website.

zeer tevreden

bestelling was op tijd, keurig verpakt. maten klopte met de maattabel fijn was dat eventueel geretourneerde artikelen bij de winkel konden worden afgeleverd (hier geen gebruik van hoeven te maken)

Aan iedereen aan te bevelen

Heel tevreden over bestelproces en snelle verzending

Snelle levering. Zelf bij de aankoop niet goed gekeken naar retourvoorwaarden. Bestelling gehouden maar vind het voor de toekomst niet uitnodigend om nog eens een bestelling te plaatsen. Retourkosten erg hoog als een item niet past en ruilen niet mogelijk is.

Slecht

Eerst kreeg ik na 5 dagen te horen dat mijn aankoop niet op voorraad was. Vervolgens andere maat besteld, deze werd ruim een week later bezorgd. Op mijn mail kreeg ik geen antwoord. Ik bestel hier nooit niks meer.

Fijn winkelen, gemoedelijk sfeer, snelle service!

De broek voor mijn man was er niet in zijn maat. Werd meteen online gekeken en aangeboden de broek op te sturen. Binnen 2 dagen werd de broek bezorgd, super!

Snelle, nette levering. Goede prijs, juiste kwaliteit. Makkelijk bestelproces.

Vriendelijk personeel goed geholpen

Besteld product was netjes verpakt, snelle levering en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Bestellen ging goed, de bezorging was een ramp.

Vooral de bezorging was slecht. Ze werd 4 (vier) keer uitgesteld en uiteindelijk op zaterdag ( na 8 dagen) bezorgd. Dus vier keer een halve dag vergeefs wachten. De verpakking was zodanig beschadigd dat het leek of iemand in de verpakking had gekeken. De beschadiging was met twee stickers gerepareerd.

alles goed

alles goed de maat en de levering

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede ervaring zowel in de winkel als via de website.

Informatie over afhalen van een online bestelling kan beter

Een week nadat ik bericht had ontvangen dat het pakket met de bestelde artikelen was verzonden, kreeg ik een beoordelingsemail. Ik had echter nog geen bericht ontvangen dat ik het pakket in het filiaal in Heerlen kon afhalen. Niet zo handig om deze mail te versturen terwijl de klant de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb hierover een email gestuurd naar de klantenservice. Na anderhalve dag kreeg ik een reactie dat ik het pakket kon afhalen, maar in de email werd niet gereageerd op mijn opmerking over het eerder ontvangen van de beoordelingsmail dan de ontvangstmail. Een gemiste kans. Een korte reactie/uitleg was wel op zijn plaats geweest. De bestelling zelf was in orde en netje verpakt.

Bij retourzending wordt het geld meteen terug gestort. Ik ben zeer tevreden