Mooie jurk

Snel, duidelijk en betaalbaar !

Fijne website en goede prijsstelling !

Wel snel maar retourzenden belachelijk duur.

Normale tijd voor leveren product. Retour zen den verkeerde kleur heren polo erg duur, E 6,95. Dat doen andere bedrijven beter

Goede ervaring, niks negatiefs te melden.

Leuke jurk, mindere administratie

Ik heb een leuke jurk gekocht bjj Berden. Echter, bij After Pay, merkte ik dat mijn gespaarde korting(sbon) niet is verwerkt. Balen! Jammer! Slordig!

snel en correct!

Makkelijk en snel

goede kwaliteit mode waar ik jaren plezier aan heb

veel leuke mode voor een aannemelijke prijs vooral het outlet in blerick vind ik geslaagd

Goed en snel

Ruim assortiment en snelle service

Alsof je een cadeau ontvangt

Snelle levering van het bestelde, mooi verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal. Mooi dat de kwaliteitskleding nog in een vloeipapier zit.

Mooie prijzen, snelle verzending - zeer tevreden

top!!!

Goede ervaring. Snelle levering! Broertje is erg blij met zijn TM polo.

Goed geslaagd.

Zomerpantalon merk Meyer besteld en bestelling zeer snel afgeleverd. Zonder extra verzendkosten. Zeer tevreden over het bestelde product.

Helemaal goed

Zij doen wat ze beloven

Goede gratis leverservice. Netjes verpakt.

Besteld, verzonden en goed en snel ontvangen!

De winkel spreekt mij persoonlijk aan .

Wat is er nou zo bijzonder aan een bestelling die je thuis krijgt. Dat kan iedereen !!! Absoluut niet onderscheidend ! Wordt een beetje moe van iedereen die maar een beoordeling wil voor iets wat super simpel is.

Snelle levering en mooi verpakt.

snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, en de kwaliteit van de geleverde goederen.

Goede snelle levering. Jammer, producten terug gestuurd. Een bermuda te groot en andere niet naar wens.

Zeer tevreden.

Uitstekend goede pasvorm

geweldig

Jasje voor kleinkind helemaal naar wens snelle levering helemaal tevreden

slecht product

Tshirt maat S valt uit als XXL en moet voor het terugzenden € 6.50 betalen!! Schande!!

Snelle service en goede kwaliteit.

Mooie aanbieding van showroommodellen. Snelle mogelijkheid tot reserveren, vriendelijke efficiënte afhandeling en levering ondanks dat we in een ander deel van het land wonen.