Snel en netjes

Mijn ervaringen is goed

Voor het eerst online besteld bij jullie. Zending in prima staat ontvangen en heel netjes verpakt.Heb het wel eens anders meegemaakt.Compliment

Snelle service, mooie kledij.

Prima webshop

Al vaker hier besteld. Altijd prima.

Via internet bestellen geen aanrader!

2 januari van Berden bericht gehad dat de 4 artikelen klaar stonden voor verzending. Waar ik van andere winkels binnen 2 dagen mijn bestelling binnen krijg, duurde t bij Berden tot 6 januari eer ik iets ontving. Orderformulier erbij met 2 artikelen. Nergens melding dat het een deelzending was. Als klant wist je dus niet of verzending correct was gegaan. Daarom bellen (lange wachttijd) met klantenservice. 2e deel van bestelling pas 8 januari ontvangen. Daarbij betaal ik verzendkosten en moet 6,95 betalen om n artikel retour te zenden. Ook niet gebruikelijk. Zal dus nooit meer iets via internet bij Berden bestellen. Helaas.

Prima.

Snelle levering, product zoals besteld. Prima.

Vlotte levering van bestelde product

Je kunt makkelijk bestellen en de producten worden vlot geleverd

Ik ben zeer tevreden.

De afhandeling is mij goed bevallen. Ik had wel een probleem met de adressering. Mijn aankoop was een verjaardagscadeau voor mijn dochter die in een instelling woont. Helaas kon ik een ander adres aangeven maar niet de naam van de ontvanger. Misschien iets waarnaar u kunt kijken. Met vriendelijke groet, Ronald Kemeling

Keurig op tijd bezorgd en erg blij met de prachtige jas

Keurig op tijd bezorgd en erg blij met de prachtige jas

Prima verlopen, vanaf bestellen tot leveren.

Prima.

Nog geen ervaring dit was voor mij de eerste aankoop

Hetgeen de bestelling betreft was dit goed geregeld Maar de eerste indruk was prima

Alles is goed gekomen. Correct antwoord gekregen op mijn reactie.

Maten nauwkeurig aangegeven en snelle levering.

Prettig online winkelen!

Snelle levering en netjes ingepakt.

prima afgewikkeld

Alles geleverd naar verwachting.

Tegenvallende service

Allereerst: ondanks een bestelling van boven de 100 euro moet ik verzendkosten betalen. Doordat de maat niet goed was en product niet naar verwachting was moest ik retourneren. Ook dit kost geld! Kortom geen vest maar wel 10 euro armer. Dit kan volgens mij anders zelfs tijdens lockdown. Afhalen bij winkel en retourneren zou toch het minste kunnen zijn waarmee je de klanten een goede service biedt. En anders kosteloos verzenden/ retourneren . Dus voor mij geen bestellingen meer via jullie site helaas. Vr. Gr. Ardi Hooijmans

Geen ervaring

Ik heb mijn jas nog steeds niet ontvangen. Gr Ben Janssen

Snelle levering en vooral ook snel geld terug bij verkeerde aankoop!

Fijne webshop met goede service. Ik kom hier zeker terug.

Prima leveringen

Goede ervaring goede cervers

Aanrader

Goede en snelle service

goede service

in een Word top

Goede en snelle levering !

Ben altijd tevreden over de producten

Top modezaak

Goede ervaring met Berden , zeer goed deskundig , behulpzaam en klantvriendelijk personeel! Gelukkig is het nu veel opener in de zaak en staat het niet meer zo overvol met kleding rekken. Tevens een aanwinst met meerdere zaken binnen Berden. Ik mis helaas wel nog de merken Josephine&Co en JcSophie die ontzettende leuke kleding hebben.