9

Super website

Al vaker hier besteld, bestelling netjes binnen gekomen, mooi verpakt. Geen klachten, ruim assortiment. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel en perfect afgeleverd.

Heel snel en perfect afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kisten v retour zenden en ppakjes niet gelijk

We kregen het ene pakje keurig op het aangegeven tijdstip naar het andere een dag later. Retour zenden is 6,95, dat is v mij een reden om hier maar eenmalig te bestellen want ook al had ik een bestelling van ruim 100 euro maar was er uitverkoop had ik ook al verzendkosten betaald.

  • Aanbevelen? Nee
6

Duurde lang, toch de moeite waard.

10 dagen gewacht en toen maar zelf gaan mailen. Mijn bestelling bleek klaar te liggen maar men was vergeten dat aan mij door te geven. Vervolgens kon de mevrouw aan de balie mn pakje niet vinden. Na drie keer kijken kreeg ik dan toch een keurige doos met mijn bestelde items. Ook het ruilen van een artikel was gelukkig geen probleem. Ik ben dus toch redelijk tevreden. De volgende keer laat ik het gewoon thuis afgeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles volgens verwachting correct afgehandeld.

nvt

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed geholpen

Ik had bericht ontvangen dat ik een bepaald bedrag mocht besteden vanwege mijn inkopen. Via internet lukte het niet de korting in te vullen met mijn verkregen nummer. Na een telefoontje werd ik meteen goed geholpen en ook belangrijk; er werd gezegd dat het een administratief foutje was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Per ongeluk de verkeerde kleur jas gestuurd. Met één telefoontje geregeld dat de juiste eraan kwam en ik kon de verkeerde retourneren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks op aan te merken.

Prima producten en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie pantalon.

Fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig, overzichtelijk en snelle prima levering.

Ga meer naar de winkel zelf, maar af en toe online bestellen is makkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima winkel

Ik winkel er graag fijne bediening en vriendelijk personeel .

  • Aanbevelen? Ja
3

Mijn bestelling geplaatst, bericht ontvangen dat is verzonden.

Dit was op dinsdag en gisteren (vrijdag)naar winkel geweest. Helaas ook zij konden mij niet verder helpen. Op dit moment zit ik nog steeds te wachten op bericht van de winkel om het pakketje op te halen. Wel vooraf betalen en dan maar hopen dat het goed komt. Ik ben er niet blij mee

  • Aanbevelen? Nee
2

Beveiligingstag zat nog aan broek

Beveiligingstag zat nog aan de broek. Heb halve stad af moeten zoeken naar een winkel die dezelfde gebruikte.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Esther, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de broek voorzien was van een beveiligingslabel. Indien u contact met ons had opgenomen hadden we een passende oplossing hiervoor kunnen zoeken. We zullen dit intern doorgeven aan onze logistieke afdeling dat dit niet meer mag voorkomen. Onze excuses voor deze overlast. Lieke Team Berden

9

Correct, snel en prima verzorgd geleverd

Mijn bestelde trui werd de dag erna al geleverd, keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie prijs kwaliteit en prima levering

Ben zeer tevreden over de levering en over de producten. Ook goeie klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Bestellen, betalen, leveren ging gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super webshop.

Als SAMOON klant dwz een klant met een grotere kledingmaat ben ik tevreden met het aanbod. Prijzen zijn OK. Graag een mooi zomeraanbod met jurkjes, topjes, enz. De levering en de afgesproken afhandeling werden zeer goed nageleefd. Bedankt. Zeer tevreden met de via mail en aan de telefoon gevraagde inlichtingen en uitleg. Pluim voor het desbetreffende personeel, maw als WEBSCHOP een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling

Online bestellen gaat sneller als in winkel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede koop, onduidelijke verzending in de winkel

Ik heb een bestelling gedaan en gekozen voor ophalen in de winkel. Dat duurde een week. Je hebt het sneller in huis via PostNL.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Had een bestelling gedaan bleek bij aankomst gedeeltelijk het verkeerde gestuurd, heb met de klantenservice gebeld en is toen prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima te woord gestaan en geholpen

Een paar keer contact gehad met de telefoniste, prima te woord gestaan en geholpen. Het kledingstuk was te klein, teruggestuurd en kregen de volgende dag al het geld terug. Geen aanmerkingen, prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
4

Snelle levering

Product werd snel geleverd, helaas te groot. Terug gestuurd, snel reactie van jullie kant dat vond ik oke. Maar dat je daar €5,95 voor moet betalen vind ik zeer klantonvriendelijk. Heb ik nog niet eerder meegemaakt. Vriendelijk groet Joke van Dam

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joke, Bedankt voor het invullen van het beoordelingsformulier. Jammer om te vernemen dat jouw bestelling te groot was en dat je deze hebt moeten retourneren! Wij hebben onze retourvoorwaarden duidelijk op onze website vermeld. Uiteraard ben je niet verplicht om het antwoordnummer te gebruiken indien je een andere methode kent die goedkoper is. Ons antwoordnummer biedt de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief een bestelling te retourneren. Normaliter is dit namelijk 6,95 euro. Mochten er verdere vragen zijn over de retourvoorwaarden verwijs ik je graag naar: https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen.html Met vriendelijke groet, Romy - Team Berden

8

Goed en op tijd geleverd

Ik zou het zeker aanraden aan mijn vrienden

  • Aanbevelen? Ja
4

Duurt lang

Duurt lang al 6 dagen aan t wachten op bestelling.als jullie het niet op vooraad hebben moeten jullie het niet in de sale doen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Onze excuses dat je niets meer hebt vernomen van jouw bestelling. We hebben contact opgenomen met onze collega's en jouw bestelling ligt klaar om opgehaald te worden in Roermond. We hebben je hierover ook een e-mail gestuurd. Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd. Romy - Team Berden

10

Uitstekend

Snelle bezorging, gratis, product (T-shirts) oké.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina