Snelle betrouwbare levering

Goede website snelle levering

Mijn ervaring is goed.

Goede webshop!

Mooi winkel en goede snelle levering in de webshop

Leuke kortingsacties, snelle levering

Snelle levering, veel keuze en leuke kortingsacties.

Fijne winkel om te bestellen en goede service

Ik heb bij het retourneren en ruilen een goede service gekregen. Er werd heel snel op mijn mail gereageerd en direct actie ondernomen. Ook telefonisch werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en heb ik duidelijke informatie gekregen.

Eerst in de winkel heel fijn geholpen zonder aandringen rustig en heel behulpzaam. Een broek en een jasje gekocht. Daarna online shirts gekocht die ik in de winkel niet kon vinden. In eerste instantie duurde het het even, gebeld. Een dag later had ik ze in huis. Na een heel fijn gesprekje met klantenservice gehad te hebben die even heeft uitgezocht waar het aan lag dat de bestelling vertraagd was. Super....

Netjes, snel geregeld.

Jas besteld, snelle verzending. Maar niet juist dus terug gestuurd en grotere jas besteld. Volgende dag grotere jas alweer in huis en terugbetaling van de geretourneerde jas (min verzendkosten) snel terug op mijn rekening. Ik ben tevreden

Shirt van goede kwaliteit

Shirt van goede kwaliteit,product zoals omschreven.

Keurig netjes

Op tijd en keurig netjes ontvangen!

Prima webshop

Broek besteld op zondag en na drie dagen kwam deze keurig binnen.

vooral Heerlen een mooi warenhuis waar ik graag kom winkelen door het brede assortiment

fijne verkopers. je bent niet anoniem zoals bij online winkelen. winkelen is hier nog een echte beleving.

correct en netjes

heel heel tevrede.

Levering naar winkel duurde veel te lang

De levering naar de winkel duurde een week. Bij bestellen moet je verzendkosten betalen. Bij retourneren ook.

Prima levering, zeer tevreden.

Bezorging goed geleverd en per e-mail contact gehad over verzending. Prima.

Prima service en snelle bezorging

Zodra de bestelling was gedaan, is dit netjes en op tijd geleverd. Ook het retourneren is helder en duidelijk.

Mooi op tijd geleverd

Kledingstuk zat wel niet meer in een verpakking, maw, was dus al een keer aangepast. Vind ik op zich niet zo erg, maar ze hadden het wel een beetje beter op kunnen vouwen en in een plastic zak kunnen doen.

Bestelling maar half leverbaar (voor de 2e keer)

Helaas bij alle bestellingen die ik doe, is er wel een artikel niet meer leverbaar. Hierdoor weer extra verzendkosten als ik dan een alternatief wil bestellen.

geweldig

netjes optijd binnen en goede klantenservice

Levertijd en status

We zijn verwend in NL maar slecht inzicht in status en zekerheid wanneer levering zal zijn, past niet meer in het huidige tijdsbeeld.

Was goed

Per post bestelling gekomen was goed

Veel keus, goede service, vriendelijke medewerkers, mooi verstuurd

Mooie merken, bh maten wat lastig te vinden

Kwaliteitsmerken. Goede levering.

Netjes verpakt en snel binnen !

Al verschillende keren hier besteld en iedere keer weer, is het super verpakt en snel verzonden !

Kwalitatief goed en kleuren komen goed overeen

De kleuren van de kleren komen goed overeen met de werkelijkheid. Snelle levering. Wat jammer is dat retourkosten niet gratis zijn. Maar wél erg fijn dat retourproducten in de winkel teruggebracht kunnen worden.

goede service

bestellingen zijn netjes verpakt. met een bericht dat het pakje eraan komt, ben erg tevreden over de service