Ik had een rok besteld. De volgende dag was hij 50% goedkoper. Kreeg netjes het bedrag gestort na het sturen van een mail. Daarna nog een broek besteld ook keurig en snel geleverd. Erg tevreden zal er zeker vaker bestellen. Sylvia

Het was attent en klantvriendelijk

ik heb een pak besteld en ik wou graag dat voor mijn verjaardag zou komen en is gelukt, levering duurde maar 2 dagen. Uitstekend

Gewoon goed

Berden/Basement Sittard vertrouwd adres met goede service.

We komen daar al jaren en kopen er regelmatig wat. Veel keuze in iedere prijsklasse en vaak leuke aanbiedingen. Vriendelijk personeel met goede service.

makkelijke bestelling

duidelijke website om te bestellen

We hadden onze bestelling heel snel binnen.

GOED .

ZEER GOED .

uitstekend

De bestelling was op tijd en de kleding was erg netjes verpakt. Ik kom zeker vaker bij jullie shoppen.

Goede informatie en levering

Goede aanbieding, snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Het ziet er goed uit en past prima

Matig

2 dingen besteld en betaald en dan ineens niet op voorraad . En volgend besteld hoefde geen verzendkosten te betalen Dus wel .

Zoals het hoort

Is voor herhalingvatbaar

Kan beter

Pas na twee keer mailen volgde informatie over de bestelling. Tip: vervang jullie systeem niet tijdens de Sale. Bij meer dan 1 item bestellen komen er verzendkosten bij. Bij 1 item was het gratis. Dat is raar. Dus dan kun je beter twee aparte bestellingen doen. Dan is het wel gratis. Maar dat lijkt mij voor jullie meer werk, dus meer kosten. Tip: kijk hier eens goed naar want eigenlijk is dit niet te begrijpen en niet klantvriendelijk.

Jammer van de verzendkosten bij sale

Levering tijdig, leuke aanbiedingen op de site, jammer van de hoge verzendkosten tijdens de sale.

Zeer tevreden met de bestelling.heb nu weer wat besteld.

fijne webwinkel

bestelde artikel was keurig ingepakt en werd snel geleverd

Snel

Snel geleverd. Jammer dat het artikel verkreukeld aan kwam. Zat verfromfraaid in papier met doosje

Wacht al een dikke week

Jammer , wacht al een dikke week op de levering zou al verzonden moeten zijn maar ligt nog steeds niet bij de winkel. Bestel nu hier niets meer online

Heel snel geleverd

Ik wist al precies welk jurkje ik wilde hebben, maar hij was helaas bijna nergens meer verkrijgbaar in mijn maat. Bij Berden Mode wel en toevallig ook nog voor de helft van de prijs. Bestellen ging snel en ik had de jurk de volgende werkdag in huis.

Ze blijven zeuren om een beoordeling

Product is in orde. Als ik echter in eerste instantie niet reageer op een verzoek tot het gratis maken van reclame, moet je daar ook niet om blijven zeuren. Misschien heb ik daar geen zin in, of had ik er geen tijd voor. Het gevolg is een geïrriteerde klant, en een onnodig laag cijfer.

Beste Dave, We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over je artikel. Indien je het niet fijn vind om een melding te krijgen van de Kiyoh beoordeling, kun je je in de mail van hun afmelden, zodat je dit in het vervolg niet krijgt. Helaas kunnen wij je niet afmelden hiervoor, omdat dit een ander bedrijf is. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag.

Mijn online bestelling werd snel en correct geleverd.

Snelle levering , goed verpakt. Geen probleem met retour brengen in filiaal. Snelle terugbetaling als art niet goed is

1e keer besteld en zeer tevreden

Top Nederlandse winkel

2 broeken besteld voor een mooie prijs. Redelijk snel geleverd en netjes verpakt. Blij met mijn aankoop!

Leuke jas snel geleverd

Jas besteld via de website van Berden. Makkelijke site, veel keuze, snelle betaling en levering. Jas voldoet aan de beschrijving en het plaatje.