Berden is voor mij gewoon een fijne zaak. Ik kwam er al als kind in vestiging Heerlen.

Zie hier onder

€6,50 In mindering brengen vind ik niet netjes

Teleurgesteld.

Vorige week heren sloggy besteld actie 3 vierde gratis. Werden bezorgt zaten er 3 in de doos. zonder rekening of retour bon.10% Kortingbon kon niet geactiveerd worden door storing.Zaterdag naar Berden geweest in Heerlen, geen klantenservice op Zaterdag. Jammer voor niks naar Heerlen gegaan, kon wel Maandag bellen.Maandag gebeld kreeg advies om nog 1 sloggy te bestellen. Zou ik alsnog gratis ontvangen, het is nu Donderdag en nog steeds niets gehoord. Dus erg teleur gesteld in de webshop van Berden.

Voldoende

In deze tijd liever en beter niet naar de winkel. Daarom online iets besteld. Het retourneren kost geld Enorme afknapper. Uiteindelijk toch naar de winkel teruggebracht Verdere service prima maar online geen aanrader om genoemde reden.

Retourzending op eigen kosten...

Goede collectie, snelle levering. Groot nadeel is dat je €6,50 moet betalen voor retourzending of dat jezelf naar de winkel moet gaan. Dat weerhoudt me om nog eens iets te kopen. Jammer, want

Ondanks de drukke tijd, heb ik mijn bestelling heel snel ontvangen.

Binnen 24 uur na bestelling kleding in huis. Top!

Is prima!!!

Snelle levering en goed product

Product was zoals ik altijd van jullie gewend ben.. heel goed. Snelle levering

Verkeerde levering maar word gelijk opgelost dat is goed

Tevreden met de snelle reactie op verkeerde levering

Slecht

Normaal zou ik hier niks kopen omdat er een vreselijke autoritaire man werkt bij jullie genaamd M.Janssen,maar die jas zocht ik

Zeer ruime keuze, goede merken, prima kwaliteit

Ben zeer tevreden en niet voor niets al jaren vaste klant

Top levering

Bestelling is goed en correct afgehandeld. Snelle levering! Super. Voor herhaling vatbaar.

Ik koop er jaren

Ik ben al jaren vaste klant. Een heel ruim assortiment en zeer goede service. Ook online

Geen goed werkende zoekfunctie

Gericht zoeken lukt niet

Prima service.

Makkelijk online te bestellen en keurig op tijd geleverd.

Prima zaak.

Verkoopt prima producten tegen nette prijzen.

Mooie jas met lekkere korting! En een snelle levering!

Goed en snel

Ontvangen wat ik besteld heb en ook zeer snel

Ben tevreden over het geleverde product

zoals boven omschreven ben ik tevreden over het geleverde product

Producten zijn prima !

Aandachtspunt voor de webshop: productomschrijving is erg summier. Bijvoorbeeld kleur van artikel ontbreekt

De levering was slecht.

De link om hert pakket te volgen werkte niet. Pakket moesten we ophalen omdat we niet konden zien wanneer het geleverd werd. Doos was aan een kant helemaal opengescheurd en was provisorisch met dhl stickers dichtgeplakt.

Helemaal geweldig

Super correct geregeld goeie site en de blouses waren geweldig

Heel erg goed