Top webwinkel!

2 dezelfde broeken besteld omdat de aanbieding was: tweede voor de helft van de prijs. Bij het passen bleek 1 broek veel strakker te zitten dus geretourneerd, het geld werd netles teruggestort en ook gewoon korting gekregen op 1 broek!

Overzichtelijke webshop & snelle levering

Leuke broekenactie (3=2) en knuffel werd door de kinderen erg gewaardeerd.

Goede service Laarsjes besteld en kreeg een knuffel erbij meegestuurd, ontzettend leuk!

Online bestellen is zeer snel geleverd

Mijn online bestellingen 🚚 snel en goed geleverd

Deels tevreden.

Ik heb voor mijn kleinkind gebruik gemaakt van de broekenactie: 3 kopen 2 betalen. Hierbij zou ook een knuffeldiertje zitten. De broeken had ik vrij snel in huis maar niet het knuffeltje. Ik heb dit per mail door gegeven en ik zou de knuffel nog ontvangen. Tot nu toe nog niet ontvangen. Verder had ik voor mij zelf een shirt willen bestellen en hierbij gebruik willen maken van de kortingsbon. Dat werkte helaas niet en heb daarom maar verder niets meer besteld.

Beste Els, We vinden het jammer dat er een knuffeldiertje is vergeten. We hebben al persoonlijk contact met u opgenomen en alsnog een knuffel opgestuurd. Verder zitten er aan de modecheque een aantal voorwaarden en is deze vanaf €100,00 te besteden niet geldig i.c.m. sale of aanbiedingen. Indien er nog geen vragen beantwoord zijn in ons persoonlijke contact, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Snelle en verzorgde levering.

Alles goed geleverd

De broeken werden snel geleverd, en voorwaar, ik kreeg zelfs een track and trace code

Makkelijk bestellen, goede webshop, snelle levering!

Snel, goed

Het bestellen ging makkelijk, het bezorgen ging snel. Al met al gewoon goed.

Prima aan afspraak gehouden

is goed

ik vond het uitstekend ,prima zelf goede info, en snelle levering

Snelle levering, veilig en zorgvuldig verpakt.

Enige jammere was dat een van de broeken die ik besteld had een 7/8 model is en dit niet in de omschrijving erbij stond. De kleur is echter zo mooi dat ik de broek toch maar houd.

Zoals het hoort en nog meer...

Zondag bestellen gedaan en dinsdag ontvangen met een back order van 1 product. Dat kwam vrijdag dezelfde week al weer binnen. Wel met een extra vervoersbeweging en gelet op milieu en kosten had de totale order ook vrijdag mogen worden geleverd....

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

Nadat ik online besteld had, had ik een aantal vragen. Ik ben toen zeer goed te woord gestaan.

Prima.

Duidelijke webshop met goede informatie over materiaal en maatvoering. Bovendien voeren zij kwaliteitsmerken. De verhouding prijs/kwaliteit is goed en invoeren van kortingscodes is makkelijk. Het leveringstraject is ook zoals je dat tegenwoordig mag verwachten.

Diversiteit merken en goede service

Klantenservice heeft snel en adequaat gereageerd na een verwerkingsprobleem van een korting.

Product voldoet aan de verwachtingen. Schrok alleen van de kosten voor retour sturen. Zeker nu geen gebruik kan worden gemaakt van terugbrengen naar de winkel vind ik dat daar wel enige coulance op zijn plaats zou zijn Als de winkel open was geweest had ik het product sowieso niet online besteld.

De maat, wat meestal mijn probleem is, is uitstekend te berekenen.

Dit is pas service

Binnen 2 dagen was het geregeld. Een berekening met 2e broek halve prijs. Ongelooflijk snel.

Fantastische service

Ik wilde een online bestelling terugbrengen naar de winkel. Helaas was de winkel gesloten ivm het Corona. De medewerksters waren wel aanwezig en hebben me binnen gelaten. Ze hebben de online bestelling keurig afgehandeld en ik heb ook nog alleen mogen shoppen in de winkel. Echt zeer klantvriendelijk, bedankt!

Deze keer teleurgesteld over de inhoud; verpakking, verzending e.d. perfect.

Bij de productomschrijving miste ik een essentieel gegeven. Ik bestelde herenslips en ik kon nergens ontdekken of deze mét of zonder gulp waren. Daarom koos ik maar het model 'clasic' in de hoop dat deze 'mit Eingriff' was. Dat bleek bij ontvangst niet zo te zijn.

service geweldig

geweldige herenafd

Snelle levering en goed product

Product goed verpakt en snelle levering

Wat een lieve mensen!!

Ik had een setje voor mijn oudste gekocht van tycho en vito, zat er een hele mooie knuffel bij! Geweldig! Maar...de jongste jaloers! Voor hem ook een setje besteld en het lieve personeel wilde daar ook wel dezelfde knuffel bij doen! Wat ontzettend lief! Super bedrijf!