Slechte service

Jurkje van nog geen 40 euro besteld, maat viel veel groter uit dus moest hem terug sturen. Dus nu helaas geen jurkje maar wel 12 euro kwijt aan verzend en retourkosten. Was de eerste maar zeker de laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Beste Louise, Wat jammer om te horen dat het jurkje niet past. Indien je verzendkosten voor het opsturen hebt betaald en je bestelling komt volledig retour, dan krijg je deze verzendkosten terug. Helaas zijn de retourkosten wel voor eigen rekening, maar mag je zelf kiezen met welke service je dit retour stuurt via onderstaand adres: Berden retourafdeling Dautzenbergstraat 57 6411 LA HEERLEN Via onderstaande website kun je onze voorwaarden terugvinden over ons retourbeleid. https://www.berden-fashion.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen.html Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Goede service en snelle levering

Fijn verpakt en snelle levering en goed product

Top, correct en snel geleverd

2 broeken besteld omdat ik niet zeker ben mbt de maat bij het bestelde merk. De tweede broek via de winkel terug gebracht en de rest word automatisch via internet verrekend. Goed geregeld

Uitmuntende service

De website is overzichtelijk. De bestelling was makkelijk te plaatsen. Snelle levering en zeer netjes ingepakt met vloeipapier.

Service met een hoofdletter!

Ik ervaar de website als zeer gebruiksvriendelijk. De bestelprocedure verloopt soepel en de kleding is altijd met zorg ingepakt. Ik winkel hier graag!

Al jaren een vertrouwd adres om te shoppen

Na de overgang van Houtbrox naar Berden heb ik de indruk dat er meer nadruk ligt op het aanbieden van verschillende merken. Er is voor elke klant iets te vinden. Daarnaast is er een goede en snelle webshop. Als iets in de winkel niet meer in je maat aanwezig is, kun je in de winkel al je bestelling plaatsen voor het artikel in een ander filiaal!

Snelle goede levering

Ze hadden de maat op voorraad die bij de officiële webshop van het merk niet meer te verkrijgen was. Binnen 1 werkdag binnen in huis. Helemaal top.

Leuke webshop snelle levering.

Leuke webshop en een snelle levering.

Juiste maat ws niet in de winkel. Verkoopster checkte de site en kon meteen bestellen. Twee dagen laterwas het in huis.

Eerste levering ging goed, tweede ben ik op aan het wachten.

Eerste bestelling was binnen met 2 werkdagen, vorige week vrijdag mijn tweede pakketje besteld. Wel een bevestigingsmail gehad met als volgt dat ik bericht krijg wanneer ze het versturen, maar verder niks meer gehoord. Ik wacht nog af

Vriendelijk, behulpzaam personeel

Nadat ik vragen had over mijn bonus spaarpunten, heeft een medewerkster in filiaal Sittard alles voor mij geregeld

Passend en snel

De kleuren van het artikel komen precies overeen met de foto in dewebhop. Fijne snelle levering

Goed produkt van goede kwaliteit

Rabe is een goed merk.. is ons al lang bekend... Stipte levering

Na 1 week is de bestelling nog niet gearriveerd

1 week geleden heb ik een bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen, en een mail gekregen dat de bestelling is verzonden. Sinds 11 juni is het nu oorverdovend stil. Blijkbaar gaat dit via Post.nl en niet via de eigen bezorgdienst. Dat wordt tenminste als excuus gebruikt om te verklaring waarom mijn bestelling nog steeds niet op het betreffende filiaal is afgeleverd. Jammer!! Ik had gehoopt dat aflopen op het filiaal borg zou staan voor een snelle levering.

Beste Ans, Wij vinden het vervelend dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling. Echter hebben wij dit doorgezet naar ons filiaal en hebben zij u vandaag benaderd om het pakketje op te halen. We hopen dat de items naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Prima in alle opzichten.

Prima in alle opzichten. Communicatie, snelheid van levering en kwaliteit product.

Tot nu toe goed, heb een bestelling ontvangen wacht op tweede bestelling

Ervaring tot nu toe goed, heb na de eerste bestelling een tweede geplaatst.

Is goed

Vond het wel verwarrend dat de gratis verzending niet voor artikel met korting geldt, het bedrag was wel boven de 20 euro.

mooi vest, snel geleverd

snelle correcte levering. mooi vest met goede pasvorm

Extreem langdurige en ontoereikende behandeling van een klacht

Mijn klacht over een luxe meubel werd onvoldoende afgewezen en een nieuwe levering werd zonder rechtvaardiging geweigerd.

Beste Lars, Wij vinden het jammer om te vernemen dat jouw klacht niet naar wens is afgehandeld en zullen daarom je klacht doorzetten naar de juiste afdeling om dit nogmaals te bekijken. Zij zullen nog persoonlijk contact met je opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

netjes en correct

Kleine bestelling correct uitgevoerd en was netjes ingepakt. prima ,aan te bevelen dus

Verkreukelde jurken

Ik had 2 dezelfde jurken besteld 2 verschillende maten. De jurken waren niet netjes gevouwen of in papier/plastic zak verpakt. Schandalig de jurken lagen er verkreukelde in. Beetje meer aandacht schenken aan de verpakking van de kleding!!

Beste Karin, Hartelijk dank voor je beoordeling. We betreuren het feit dat je pakket niet correct was ingepakt. Onze excuses hiervoor. We zullen dit doorgeven aan onze logistieke afdeling en ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, Team Berden Lieke

Misleidend doordat er staat dat verzenden gratis is.

Op het moment je een product terug stuurt, wordt er €6,50 in rekening gebracht wat in de algemene voorwaarden zou staan. Wie leest deze in zijn geheel door? Voelt een beetje als diefstal!!! Ik heb daar een mailtje over gestuurd en als antwoord krijg ik enkel een verwijzing naar de algemene voorwaarden. Slechte zaak!!!!

Beste Mima, Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze excuses dat dit niet duidelijk voor u is geweest maar we hanteren inderdaad de regel dat als artikelen 40% of meer zijn gereduceerd er verzendkosten worden berekend. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u met onze klantenservice contact opnemen op klantenservice@berden.nl Met vriendelijke groet, Lieke Team Berden

Snel geleverd, retour snel verwerkt en terugbetaald

Drietal kledingstukken besteld in het weekend. Op dinsdag lagen twee pakketten klaar bij het afhaalpunt Post.nl. Helaas voldeed de inhoud niet aan mijn verwachting. De volledige bestelling ingeleverd bij de winkel in Geleen. Kort daarna bevestiging van retour van twee artikelen en vlotte terugbetaling. Over het derde artikel melding gemaakt via het contactformulier. Snelle respons en goede afhandeling. De produktomschrijving bij de kleding is nogal summier.

In het weekend besteld, dinsdag bij ophaalpunt bezorgd. Prima geregeld. Shirt was ook perfect (scheelt Dat ik 100% zeker wist welke maat ik nodig had.)

Kan sneller verzonden worden .Pakket uit Italië gaat sneller

Langer op mijn bestelling moeten wachten. Na telefonisch contact met met medewerker ( was er vriendelijk) andere dag in huis.Dus als ik het zou aanbevelen bij iemand zou ik dat er wel bij vertellen. Product was prima. Dus erg jammer dat het zomerst gaan.