gewoon goed

gewoon goed

snel en netjes geleverd

goed verpakt en het pakketje was er snel

Netjes verpakt

Keurige aflevering van bestelde artikelen, top👍

Snelle levering en met zorg ingepakt👍🏻

Snelle levering en met zorg ingepakt👍🏻

Keurige snelle levering kwaliteit artikel

Aparte kleur stevige legging die ik netgens kon kopen. Speciaal al in voorjaar lengte Uitstekende kwaliteit Draagt comfortabel Ben zeer tevreden in algeheel.

Prima snelle service

Top service goede producten

Goede en fijne kwaliteit snelle bezorging

Voor een antwoordnummer kosten in rekening brengen

Ik ben al jaren een trouwe klant. Nu bestel ik online en blijkt het product niet aan mijn wensen te voldoen. Bij het retourneren naar een antwoordnummer wordt er € 5,95 in mindering gebracht. Zo ga je niet met klanten om.

Beste Leon, Het antwoordnummer is een goedkopere oplossing dan het pakket zelf frankeren. Ook is het mogelijk om je bestelling gratis te retourneren in één van onze vestigingen. Helaas bieden wij nog geen andere oplossing aan op dit moment. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Ze hebben mij goed geholpen.

De aankoop van een jas met als klacht dat de rits kapot was is opgelost door een nieuwe jas op te sturen.

Ruime keuze

Goed.

Ruime sortering aan kleding en merken. Snelle levering.

goede snelle service

er is altijd een snelle levering. service is ook goed bij bv vragen. nooit lastig bij ruilen of klacht.

Het was goed

Ik had het besteld en de zelfde week nog in huis ben tevreden

Zeer tevreden.

De eerste bestelling bij Berden mode is uitstekend verlopen. Vlotte levering, keurige verpakking en de kleding in prima staat ontvangen. Ik heb alles gehouden, dus er was geen retourzending.

Prima.

Bestelling als ook levering uitstekend.

Fijne medewerkers in de winkel, altijd heel behulpzaam en vriendelijk

Ik had in de webshop een colbert besteld; het duurde anderhalve week voor het in de winkel bezorgd werd. Ik vond bijpassende items en mocht het zolang reserveren tot de colbert kwam.

Efficiënte hulp bij de vragen aan de telefoon

Het was heel fijn om met jullie te werken ! Snelle bezorging naar België !! Mooie collectie van gerry weber en andere merken Ben tevreden over gans het proces

Grotendeels Tevreden over kleding en service. Nadeel vind ik de kosten die in rekening worden gebracht bij retourneren van een bestelling via de post. Daarnaast vind ik de bezorging niet altijd even correct. Bezorgdiensten hebben de neiging om het pakket in de (buiten) brievenbus te stoppen waardoor het pakket er grotendeels uit steekt en een voorbijganger het makkelijk eruit kan halen. Aandachtspunt voor de bezorgdiensten.

Goede service. Mooie overzichtelijke winkel. Alleen de site vind ik iets minder, ik vind t fijn om te zien als kleding door n model wordt geshowd, zo krijg ik n beter beeld van de kleding.

Mijn bestelde broek was nog mooier als verwacht ..

Leuke broek veel duurder door verzend/retourkosten.

De bestelling werd netjes verstuurd. Duurde wel paar dagen. Helaas viel het een van de kledingstukken iets te klein uit. Jammer ook dat je online niet kunt ruilen. Maar ik vind dat het verzenden en retourneren kosten heel erg jammer. Aangezien dat bijna alle online winkel rekenen geen kosten bij, ook niet voor sale of outlet artikelen. Volgens PostNL retourzending naar antwoordnummer is gratis, alleen frankeren niet. Zelfs nog op hen site gecontroleerd en wat blijkt; Versuren van, Brievenbus pakje 0 - 2 kg max. 38 × 26,5 × 3,2 cm kost; € 4,00 Pakket 0 - 10 kg max. 100 × 50 × 50 cm€ 6,75. Berden rekent voor het antwoordnummer €6,50. Dit zou goedkoper zijn dat de gebruikelijke kosten van €7,25. Gisteren heb ik een heel vriendelijke klantenservice medewerkster gesproken en zij geef mijn compensatie van 2,50. In dit geval retourneren kost mij 4 euro zoals de postNL rokend.

Beste Kasja, Wij geven de keuze om gebruik te maken van het antwoordnummer €6,50 of om het item zelf te frankeren. Indien je dan kiest voor een brievenbuspakket, is dit inderdaad goedkoper. Een klant kan dus kiezen wat de beste optie is voor hem/haar. Als het pakketje echter niet door de brievenbus past is een goedkopere optie om dit met het antwoordnummer te retourneren. Het retourneren van een item in een van onze vestigingen is geheel gratis. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Teleurstelling!

Vanwege snelle levering de ster. Verder was de broek (Gardeur) omschreven als kleur grijs idem in de afbeelding. Echter, de kleur bleek camel met lichtblauw te zijn. Derhalve de broek terug gestuurd en dus ook nog verzendkosten moeten betalen.

Beste meneer, mevrouw Broers, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de kleur niet is zoals in de titel wordt benoemd. Dit is uiteraard een fout van ons en zullen daarom ook de retourkosten terugstorten aan u. We raden u aan om in het vervolg contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u gelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Bestelling en levering, eenvoudig en correct.

Bestelling en levering, eenvoudig en correct.

Alles oké

Het pakketje kwam vroeger aan dan verwacht. Ik had immers geen mail gekregen dat het verzonden was. Shirt voldeed aan de verwachting en was precies zoals op de foto's.