Ik besteld jaaren bij cakeprint.nl,altijd alles is prima.

De printen zijn van zeer goede kwaliteit,en de bezorging is super snel

Ik ben erg blij met deze goede kwaliteit cakeprint. Zo fijn dat onze dochter met Koemelk- en soja allergie toch een leuke taart heeft gekregen. Kwaliteit is goed, print is mooi en blijft mooi. Fijn ook dat hij is voorgesneden, zo is het nog makkelijker en kan eigenlijk iedereen een leuke taart maken.

Superblij met Cakeprint

Cakeprint verstuurt prachtige prints en is zeer snel . Met makkelijke betaling. Blij dat ik Cakeprint heb gevonden.

Geweldig personeel en website.

goed systeem dat gebruiks vriendelijk is en veel mogelijkheden heeft. Ook is er super behulpzaam personeel dat zelfs buiten hun werktijden de moeite doet om mijn vragen te beantwoorden via de mail. En het resultaat van de prints was ook top. Helle mooie, duidelijken en velle kleuren. Ook was de smaak super goed. Toen ik het pakket opende rook ik de zoete geur al.

Wow, heel erg bedankt voor de mooie review. Graag weer tot een volgende keer.

Snelle levering en goede kwaliteit

Super goed bevallen. Heel snel in huis, makkelijk in gebruik en heel leuk eindresultaat. Blij kind!

Product is een goede prijs kwaliteit verhouding

De print is snel geleverd, mooie kleuren. En nooit strepen of mindere kwaliteit in de prints.

Product naar wens

Snelle levering, ziet er gied uit en prettife site

scherpe kleuren met eetbare inkt

Ik heb onlangs Mario en Peach bros laten uit printen ,echt heel mooi haar scherp. ik ben helemaal tevreden en ook de volgende dag ontvangen ,ik hoef verder niet meer te zoeken .

Mooi en lekker eetbaar print papier

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. De print was mooi scherp en de print goed eetbaar (wel slagroom en poedersuiker onder print gedaan). Levering was ook snel.

Ik zeg aanrader

Ziet er goed uit

Superscherpe fotoprint met mooie volle kleuren

Superscherpe print wat mijn taart tot leven liet komen! Snelle verzending en makkelijk uploaden bedankt!

Top service met goed en snel contact

Vorig jaar was onze fotosheet niet naar wens helaas. Dit is keurig opgelost, ze hebben gelijk onderzoek naar onze klacht gedaan en kregen hier een eerlijk antwoord op terug. We hebben dit jaar geheel vergoed een nieuwe mogen uitzoeken, met goeie feedback welke voor ons het beste uit de bus zou komen. Hij was helemaal naar wens en smaakte heerlijk! Top service en fijn en snel contact. Zullen hier zeker in de toekomst vaker gaan bestellen.

Geweldige mooie en duidelijke print op ouwel. Snelle en keurige verzending.

Gemak

Hele makkelijke website, snel besteld en goed advies. Andere dag al in huis. Topservice

Super goede kwaliteit print!

Print besteld voor een taart voor een jubileumfeestje, heel snel geleverd en vooral een hele mooie print!

bestelling iedere keer weer goed verzorgd

Ik heb al een aantal keren bij cakeprint besteld. De prints zien er iedere keer goed uit. De bestelling wordt ook snel geleverd.

Jakość godna ceny

Wysokiej jakości wydruk na papierze jadalnym godne polecenia !!

Altijd goed geholpen.. Ook als ik meerdere prints op een a4 wil. En lekker snel verzonden

Uitstekende kwaliteit printen

Alle printen zijn van uitstekende kwaliteit en de instructies zijn duidelijk. Prijs kwaliteit verhouding top!

Perfecte kwaliteit, binnen 1 werkdag geleverd

Erg handig en kwalitatief goede prints voor cupcakes. Binnen een dag geleverd. Het snijwerk was ook handig!

Mooie, heldere foto

Mooie foto en de volgende dag al in huis. Helemaal top

Hallo Wouterien, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de bestelling naar wens was.

Top kwaliteit en top service

Altijd zeer snelle levering en zeer goede kwaliteit prints. Als je vragen hebt wordt er altijd snel gereageerd en meegedacht! Absolute aanrader

Hallo Eva, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je blij bent met de producten en service :).

Hallo Gerard, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je elke keer blij bent met de prints.

Hele mooie afdruk

Ik kreeg de print snel thuisbezorgd, De print was mooi gedrukt, hij stond mooi op de taart

Hallo Liesbeth, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je blij bent met de print :)