Snelle levering en goede kwaliteit!

Het kiezen en uploaden van een afbeelding op de website gaat snel. De levering is keurig en snel. De print is van goede kwaliteit.

Super !!!!

Ik heb al vaak bij jullie besteld, altijd op tijd en goede kwaliteit. Het is een genoegen om met je samen te werken!!!

Hallo Valentyna, bedankt voor je mooie beoordeling. We vinden het ook altijd prettig om samen te werken :). Dank je wel en graag tot een volgende bestelling.

Snelle levering, verschillende mogelijkheden

Ik zou wel als tip willen meegeven. Om een maat kant neer te zetten, dit bij de zelf in te voegen foto. Dat je als klant ook kan zien hoe hoog en hoe breed je de foto maakt. Ondanks dat je ook kan kiezen in maten maar die misschien ook nog te groot zijn. Mvg Elisa

Hallo Elisa, bedankt voor de mooie beoordeling. Ook bedankt voor de tip voor het plaatsen van een maat aanduiding. We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken of dit mogelijk is maar het is nog niet zo gemakkelijk te implementeren (gezien de verschillende formaten). Het is wel mogelijk om specifieke afmetingen te bestelling. Wat wij adviseren aan klanten die specifieke afmetingen nodig hebben is om een soort van collage te maken in bijvoorbeeld een fotobewerkingsprogramma of Word (PDF). Je kunt dan zelf de afbeeldingen de gewenste afmetingen/vorm geven. Of eventueel meerdere afbeeldingen per vel plaatsen. De optionele snijservice is hierbij niet mogelijk. Houdt er wel rekening mee dat je voldoende ruimte rondom het vel aanhoud voor de printmarge. Je plaatst de bestelling dan in onze webshop (zonder afbeelding'. In het extra opmerkingenveld tijdens het afrekenen geef je dan aan dat je ons het Word-bestand of PDF per e-mail toestuurt. Wij printen deze dan voor je. Tip: Probeer de verschillende afbeeldingen zoveel mogelijk van dezelfde kwaliteit en belichting te houden. Dit zorgt meestal voor een beter resultaat. Meer tips voor een mooie afdruk vind je hier: https://www.cakeprint.nl/tips-voor-een-mooie-eetbare-print

Altijd goed en snelle service

Bestel hier mijn taartprint, ze zijn altijd netjes optijd en kwalitatief hoogwaardig

Wow, erg bedankt voor de mooie reactie Petra. We kijken weer uit naar je volgende bestelling :)

Leuke versiering voor de taart

Ik had een slagroomtaart besteld, maar m'n dochter dacht een foto taart . als verrassing had ik daarom hier alsnog een vel met voetballen besteld om de taart toch extra op te leuken. Missie geslaagd

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer :)

Super tevreden

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Snelle service en de cakeprint zag er heel mooi en scherp uit. Aanrader!

Ik bak voor m'n kleinkinderen (6) altijd verjaardagstaart ben niet zo handig met versieren.Cakeprint is daarom een uitkomst voor mij.

Snelle levering -goede kwaliteit

Snelle en vlotte levering en de gepersonaliseerde foto die ik bestel,staat ook zo op de print die ik ontvang. 1 ding vind ik minder en dat is de hoge transportkost.

Hallo Mirvete, bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je blij bent met de print. We lezen dat je de verzendkosten als hoog ervaart. De zendingen naar België worden per pakket verzonden waardoor de verzendkosten iets hoger zijn. Het voordeel van pakketzending is dat pakketten in België heel snel worden geleverd en verzekerd worden verzonden. De betaalde verzendkosten dekken een deel van de door ons gemaakte kosten. We proberen deze altijd zo laag mogelijk te houden door niet alle kosten door te berekenen zodat je altijd zo min mogelijk verzendkosten hoeft te betalen. We zijn in ieder geval erg blij dat tevreden bent met de print. Graag staan we je een volgende keer weer voor je klaar :)

Mooie taart topper, goede kwaliteit foto en snel geleverd

Mooie taart topper, goede kwaliteit foto en snel geleverd

Voor het eerst besteld en had me bestelling de volgende dag al in huis.Ga in de toekomst vaker bestellen

Hallo Helma, bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer weer :)

fijne kwaliteit prints en snelle levering

Ik vind de prints van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Prima voor de prijs.

Hallo Helena, bedankt voor je mooie beoordeling. Heel fijn dat je blij bent met de kwaliteit en de levering.

Mooie print

Supermooie print gekregen, zeker een aanrader

Hallo Alex, super bedankt voor de toffe beoordeling.

Het was een supersnelle levering, zèlfs in een drukke periode. Wij hadden het voor een bepaalde datum nodig en het was er! Keurig geleverd en in een hele mooie kleur.

Hallo Wendela, bedankt voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat de bestelling in deze drukke periode op tijd bij je geleverd is :). Graag staan we een volgende keer weer voor je klaar.

De print en de tekst waren heel duidelijk en allemaal mooi op maat afgesneden. Super tevreden

Het was geheel zoals bedoeld

Het logo dat ik gedrukt wilde hebben is precies geworden zoals de bedoeling was En het smaakte ook nog lekker

Super service donderdag avond bestelt zaterdag binnen! netjes verpakt goede kwaliteit!!!

Een erg mooie print van de door mij uitgekozen tekening

Altijd een succes, een taart met een cakeprint!

Elk jaar bestel ik 2x een cakeprint, voor de verjaardagen van mijn dochters. Heel leuk om zelf een plaatje uit te zoeken en zo een persoonlijke taart te maken. Super makkelijk aan te brengen, echt een succes hier thuis!

Super, dank je wel voor de toffe beoordeling Marinka

Een giegel mooi en snel verstuurt product

Al vaker wat besteld en nog nooit teleurgesteld helemaal top

Fijn te lezen dat het elke keer naar wens is Olga. Graag tot een volgende keer :)

Uitstekende print en snel!

Print was van zeer goede kwaliteit en precies zoals het voorbeeld. De kinderen vonden het prachtig en lekker.

2 x een frostingplaat besteld met afbeelding erop. Beide keren prima kwaliteit, netjes in doos geleverd door brievenbus. Niks op aan te merken, prima kwaliteit. En levering door brievenbus gaat ook prima

Makkelijk en vlug

Makkelijk te kiezen welk formaat en met eigen foto. Ideaal vlug verzonde.

Mooi

Een mooi resultaat, snelle levering. Top service

Gemakkelijk en snel verzonden

Blij met Cakeprint, makkelijk om je cake te versieren met eigen ontwerpen en snelle verzending. Prijs van de frosting papers niet teveel laten stijgen ;)