Geen eetbare smaakvolle print

De print was erg mooi gelukt. Helaas was hij qua smaak niet lekker en helaas weer van de taart af moeten halen.

Beste Janet, bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend om te lezen dat je de smaak niet als prettig hebt ervaren. Gelukkig was de print wel erg mooi. We hadden het fijn gevonden wanneer je rechtstreeks met ons contact had opgenomen zodat we konden meekijken met je bestelling. We staan namelijk graag klaar voor onze klanten. Inmiddels hebben we prettig contact gehad over je bestelde print en meer informatie toegestuurd. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn.

Wat een supersnelle levering

Er werd precies geleverd wat ik ervan verwachtte. Mijn kleindochter zal in haar nopjes zijn met deze afbeelding op haar verjaardagstaart.

Hallo Paul, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de bestelling naar wens was.

Altijd perfect!

Super snelle, vriendelijke en persoonlijke service! Zeker aan te raden!

Hallo Tala, bedankt voor je beoordeling. Goed te lezen dat je blij bent met onze (persoonlijke) service. We staan altijd graag voor je klaar :). Graag tot weer een volgende keer.

Super goed

Al verschillende keren iets besteld. Word super snel geleverd

uitstekend

Vaker bestellingen geplaatst bij Cakeprint. Maar de laatste keer kwam mijn bestelling niet aan terwijl hij volgens PostNL wel afgeleverd was. Contact gezocht met Cakeprint en zij stuurde de bestelling nogmaals op. Deze viel gelukkig wel op de deurmat. Goed geregeld!

Snel, servicegericht en goede kwaliteit

Cakeprint heeft ons uitstekend geholpen met logo's op eetpapier voor een evenement. Het was een spoedorder die door de afleverdienst niet goed opgepakt is maar dit is door cakeprint goed opgelost en zo waren de prints alsnog op tijd. De prints zagen er goed uit en we zijn heel klantvriendelijk geholpen.

Heel mooi

Een aanrader voor elk feestje!

Geweldig, meedenkend en een van de meest klant vriendelijke ervaringen voor mij.

Snel geleverd, goede prijs, goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit!

Het kiezen en uploaden van een afbeelding op de website gaat snel. De levering is keurig en snel. De print is van goede kwaliteit.

Super !!!!

Ik heb al vaak bij jullie besteld, altijd op tijd en goede kwaliteit. Het is een genoegen om met je samen te werken!!!

Hallo Valentyna, bedankt voor je mooie beoordeling. We vinden het ook altijd prettig om samen te werken :). Dank je wel en graag tot een volgende bestelling.

Snelle levering, verschillende mogelijkheden

Ik zou wel als tip willen meegeven. Om een maat kant neer te zetten, dit bij de zelf in te voegen foto. Dat je als klant ook kan zien hoe hoog en hoe breed je de foto maakt. Ondanks dat je ook kan kiezen in maten maar die misschien ook nog te groot zijn. Mvg Elisa

Hallo Elisa, bedankt voor de mooie beoordeling. Ook bedankt voor de tip voor het plaatsen van een maat aanduiding. We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken of dit mogelijk is maar het is nog niet zo gemakkelijk te implementeren (gezien de verschillende formaten). Het is wel mogelijk om specifieke afmetingen te bestelling. Wat wij adviseren aan klanten die specifieke afmetingen nodig hebben is om een soort van collage te maken in bijvoorbeeld een fotobewerkingsprogramma of Word (PDF). Je kunt dan zelf de afbeeldingen de gewenste afmetingen/vorm geven. Of eventueel meerdere afbeeldingen per vel plaatsen. De optionele snijservice is hierbij niet mogelijk. Houdt er wel rekening mee dat je voldoende ruimte rondom het vel aanhoud voor de printmarge. Je plaatst de bestelling dan in onze webshop (zonder afbeelding'. In het extra opmerkingenveld tijdens het afrekenen geef je dan aan dat je ons het Word-bestand of PDF per e-mail toestuurt. Wij printen deze dan voor je. Tip: Probeer de verschillende afbeeldingen zoveel mogelijk van dezelfde kwaliteit en belichting te houden. Dit zorgt meestal voor een beter resultaat. Meer tips voor een mooie afdruk vind je hier: https://www.cakeprint.nl/tips-voor-een-mooie-eetbare-print

Altijd goed en snelle service

Bestel hier mijn taartprint, ze zijn altijd netjes optijd en kwalitatief hoogwaardig

Wow, erg bedankt voor de mooie reactie Petra. We kijken weer uit naar je volgende bestelling :)

Leuke versiering voor de taart

Ik had een slagroomtaart besteld, maar m'n dochter dacht een foto taart . als verrassing had ik daarom hier alsnog een vel met voetballen besteld om de taart toch extra op te leuken. Missie geslaagd

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer :)

Super tevreden

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Snelle service en de cakeprint zag er heel mooi en scherp uit. Aanrader!

Ik bak voor m'n kleinkinderen (6) altijd verjaardagstaart ben niet zo handig met versieren.Cakeprint is daarom een uitkomst voor mij.

Snelle levering -goede kwaliteit

Snelle en vlotte levering en de gepersonaliseerde foto die ik bestel,staat ook zo op de print die ik ontvang. 1 ding vind ik minder en dat is de hoge transportkost.

Hallo Mirvete, bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je blij bent met de print. We lezen dat je de verzendkosten als hoog ervaart. De zendingen naar België worden per pakket verzonden waardoor de verzendkosten iets hoger zijn. Het voordeel van pakketzending is dat pakketten in België heel snel worden geleverd en verzekerd worden verzonden. De betaalde verzendkosten dekken een deel van de door ons gemaakte kosten. We proberen deze altijd zo laag mogelijk te houden door niet alle kosten door te berekenen zodat je altijd zo min mogelijk verzendkosten hoeft te betalen. We zijn in ieder geval erg blij dat tevreden bent met de print. Graag staan we je een volgende keer weer voor je klaar :)

Mooie taart topper, goede kwaliteit foto en snel geleverd

Mooie taart topper, goede kwaliteit foto en snel geleverd

Voor het eerst besteld en had me bestelling de volgende dag al in huis.Ga in de toekomst vaker bestellen

Hallo Helma, bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer weer :)

fijne kwaliteit prints en snelle levering

Ik vind de prints van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Prima voor de prijs.

Hallo Helena, bedankt voor je mooie beoordeling. Heel fijn dat je blij bent met de kwaliteit en de levering.

Mooie print

Supermooie print gekregen, zeker een aanrader

Hallo Alex, super bedankt voor de toffe beoordeling.

Het was een supersnelle levering, zèlfs in een drukke periode. Wij hadden het voor een bepaalde datum nodig en het was er! Keurig geleverd en in een hele mooie kleur.

Hallo Wendela, bedankt voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat de bestelling in deze drukke periode op tijd bij je geleverd is :). Graag staan we een volgende keer weer voor je klaar.

De print en de tekst waren heel duidelijk en allemaal mooi op maat afgesneden. Super tevreden

Het was geheel zoals bedoeld

Het logo dat ik gedrukt wilde hebben is precies geworden zoals de bedoeling was En het smaakte ook nog lekker