Super service donderdag avond bestelt zaterdag binnen! netjes verpakt goede kwaliteit!!!

Een erg mooie print van de door mij uitgekozen tekening

Altijd een succes, een taart met een cakeprint!

Elk jaar bestel ik 2x een cakeprint, voor de verjaardagen van mijn dochters. Heel leuk om zelf een plaatje uit te zoeken en zo een persoonlijke taart te maken. Super makkelijk aan te brengen, echt een succes hier thuis!

Super, dank je wel voor de toffe beoordeling Marinka

Een giegel mooi en snel verstuurt product

Al vaker wat besteld en nog nooit teleurgesteld helemaal top

Fijn te lezen dat het elke keer naar wens is Olga. Graag tot een volgende keer :)

Uitstekende print en snel!

Print was van zeer goede kwaliteit en precies zoals het voorbeeld. De kinderen vonden het prachtig en lekker.

2 x een frostingplaat besteld met afbeelding erop. Beide keren prima kwaliteit, netjes in doos geleverd door brievenbus. Niks op aan te merken, prima kwaliteit. En levering door brievenbus gaat ook prima

Makkelijk en vlug

Makkelijk te kiezen welk formaat en met eigen foto. Ideaal vlug verzonde.

Mooi

Een mooi resultaat, snelle levering. Top service

Gemakkelijk en snel verzonden

Blij met Cakeprint, makkelijk om je cake te versieren met eigen ontwerpen en snelle verzending. Prijs van de frosting papers niet teveel laten stijgen ;)

Snelle en mooie printen

Levering is altijd snel. Printen zien er erg mooi uit en site werkt prettig

Zoals verwacht

Mooie prints, netjes verpakt en altijd snel geleverd. Top!

Eetbare print

Ales geod en netjes!

Snelle en goede producten die snel geleverd worden

Was top, duidelijke foto, goede smaak & snelle verzending!

Mooie scherpe kwaliteit!

Mooie scherpe kwaliteit afbeeldingen en logo’s. Ik heb nu al een aantal keer besteld en ben iedere keer weer erg tevreden.

Snel en goede kwaliteit

Al meerdere keren een print besteld en altijd dik tevreden!

prima bedrijf

keurig geholpen toen ik iets ingewikkelds moest hebben , en altijd keurig geleverd

Goede kwaliteit, vlug geleverd

Voor de verjaardagstaart van mijn kleinkinderen wou ik een mooie fot op de taart. Mijn zoon, die altijd veel tijd nodig heeft, had een mooie foto maar heeft die vrij laat naar mij gestuurd. Ik vreesde dat ik te laat zou zijn, maar nee hoor, binnen de kortste tijd was de bestelling geleverd en van topkwaliteit.

Goede spullen en snelle levering

Snel en mooi

Via de weg ontvang je zeer snel jouw bestelling, enkel jammer dat het zo veel kost om te verzenden naar België

Good quality and fast delivery

Good quality and fast delivery

Top foto

Cake print heeft ons 2 geweldige foto's geleverd. We hebben 2 prachtige taarten gemaakt en 2 kinderen heel blij gemaakt. Mooie kwaliteit, lekker van smaak, echt een aanrader!! We zullen zeker vaker bij jullie bestellen.

Super leuk!

Het resultaat was heel mooi en foto blijft duidelijk.

Kwaliteit en snelle levering

We hadden verschillende prints besteld. Allemaal snel geleverd, blijven lang mooi en zagen er goed uit.

Lindenplein 8 5446AV Wanroij