Uitstekende service en n snelle levering

Uitstekende service en n snelle levering

Cakeprint was de kers op de taart

Zelf een taart gemaakt, en met de cakeprint die ik had besteld was de taart helemaal af! En het mooiste, mijn zoontje was er heel blij mee. Zal hem bij mijn dochtertje ook via deze weg bestellen.

Altijd mooie kwaliteit

Al een aantal keer besteld en nog nooit spijt van gehad! Netjes verpakt, snel binnen en mooie kwaliteit

Slecht

De foto die ik heb gekozen was erg scherp je hebt 2 keuzes ouwel of voor een betere kwaliteit frosting sheets daar heb ik voor gekozen de foto was bij ontvangst slecht de text die ik heb toegevoegd was niet meer leesbaar

Beste Pascal, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Erg vervelend om te lezen dat de print niet geheel naar wens was. Zojuist hebben we je ook onderstaande e-mail gestuurd. Bij Cakeprint hebben we klanttevredenheid en service hoog in het vaandel. We hadden het prettig gevonden wanneer je contact met ons had opgenomen wanneer je niet tevreden bent met de bestelling. We hadden graag de kans gekregen om dit voor je op te lossen voordat je ons een 1 hebt gegeven. We staan namelijk altijd voor onze klanten klaar wanneer de levering niet geheel naar wens is. Je geeft in je beoordeling aan dat de kwaliteit van de geleverde foto slecht was. Ik heb het nagekeken en de geüploade foto is goed van kwaliteit. Op het bestelde materiaal (frosting sheet) worden prints inderdaad scherper weergegeven dan op ouwel. Het kan zijn dat bij het bestelde formaat de details minder goed zichtbaar zijn dan je bij normaal papier zou hebben. Dit komt omdat de print op eetbaar papier en eetbare inkt worden geprint wat weer andere eigenschappen heeft dan normale inkt.   Heb je wellicht een foto van de geleverde prints? Graag onderzoeken we of er mogelijk toch iets is misgegaan of dat de kwaliteit op een manier toch achteruit is gegaan. We hebben ook naar de tekst gekeken. Het kan zijn dat de tekst wat minder leesbaar is op het bestelde formaat van 4,2 cm. We zien dat er gekozen is voor een dun lettertype en dat het randje rondom de tekst (outline) is weggehaald. We adviseren altijd om bij kleine formaten een dik lettertype te kiezen, de tekst groot aan te houden en de outline rondom de tekst niet weg te halen. Bovenstaande bevordert namelijk de leesbaarheid op het kleine formaat. Op de pagina met tips voor een mooie print vind je hierover meer informatie: https://www.cakeprint.nl/tips-voor-een-mooie-eetbare-print/ Graag willen we kijken hoe we samen met je tot een oplossing kunnen komen. Heb je voor ons een foto van de geleverde print zodat we intern kunnen onderzoeken wat er mogelijk aan de hand is geweest? Je input is waardevol voor ons en helpt ook om de kwaliteit van onze producten en diensten te verhogen. Alvast bedankt voor je reactie en een fijne dag toegewenst. Gr. Peter - Cakeprint

Alles goed!

tevreden

ik ben tevreden met de kwaliteit en goede snelle verzending

Altijd goede service en kwaliteit

Meerdere malen besteld, lekker en kwalitatief goed!

Hallo Bart, bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer :)

Zeker aan te raden ! De duurste variant gekozen maar zo mooi helder !

Zie boven. En supersnel in huis!

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snel en goede leveringjaren geleden besteld en nu weer .

Snel en goede kwaliteit . Super

Bedankt voor de mooie beoordeling :)

Duidelijke foto's en heel mooi

Duidelijke foto's en heel mooi

Goede duidelijke print ontvangen. Wel jammer dat het opkrult bij bewaren op de cakejes in de koelkast.

Ontwerpen ging heel snel, daarna binnen 2 dagen in huis. Materiaal zelf was erg makkelijk in gebruik. Geen klachten.

Hallo Laura, bedankt voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer :)

Prachtige print, snijservice helaas niet naar verwachting

Mooie prijs voor een mooie print. Ik koos voor een ronde vorm om mijn afbeelding in te plaatsen gezien deze het beste zou passen. Ik zag dat je voor €1,- een snijservice kon toevoegen. “Uw afbeelding professioneel uitgesneden”. Helaas was dit een teleurstelling. Het rondje was simpelweg uitgedrukt.. ik had gedacht dat mijn afbeelding zelf uitgesneden zou worden. Wel een teleurstelling voor €1,-. Dit had ik makkelijk zelf kunnen knippen!

Hallo Loraine, bedankt voor de mooie beoordeling :) Goed te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van de print. Wel jammer om te lezen dat de snijservice een teleurstelling voor je was. We hebben je zojuist ook iets meer informatie gemaild over de snijservice en de mogelijkheden hiervan. Met de snijservice wordt de print namelijk machinaal uitgesneden op het bestelde formaat in de bestelde vorm (in dit geval 10 cm rond). Helaas kunnen we de afbeelding met de aangeboden snijservice niet contour uitsnijden. Meer informatie over de snijservice is ook hier te lezen: www.cakeprint.nl/snijservice

Super kwaliteit

Snelle levering ondanks de vertraging. Door deze print kon ik mijn zoons 9e verjaardag een toptaart geven!

Hallo Susan, bedankt voor de mooie beoordeling :)

Top service!!

Top service, altijd op tijd de bestelling binnen. Bij net te laat (14:15) de bestelling doorgeven toch nog verzenden....Super! Ik ben zeer tevreden.

Bedankt voor de mooie beoordeling Geesje. Graag tot een volgende keer :)

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mijn zoontje werd onlangs 7 jaar. Wij hebben een print van fortnight laten maken. Mooie kwaliteit, mooie kleuren en een snelle levering.

Snelle verzending

Hele goede site om eetbare prints te bestellen, altijd hele snelle levering en top service!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

Eigen ontwerp maken en vervolgens mijn bestelling plaatsen ging eenvoudig. Er werd vooraf duidelijk geïnformeerd dat de levering mogelijk vertraagd kon zijn door de drukte bij Postnl, maar ik kreeg mijn bestelling keurig op tijd bezorgd. Print werd goed verpakt geleverd, met een verwijzing naar de website waarop te lezen is hoe de print op diverse ondergronden bevestigd moet worden. Ook is er een instructiefilmpje te bekijken. Al met al ben ik heel tevreden, dus de volgende keer bestel ik zeker weer bij Cakeprint.

Super snelle levering en hele mooie heldere fotoprinten. Goede kwaliteit.

Mooie print van mijn doorgestuurde foto!

Foto werd mooi gedrukt op frosting

Goed en lekker

Makkelijk bestelsysteem om een persoonlijke fototaart te maken.

Altijd snel en goed

Cakeprint maakt goede eetbare prints en is snel met de levering

Mooi materiaal goeie service

Voor mijn dochter haar verjaardag de unicorn frosting sheets cupcake maat besteld met sprinkles tube choco en lijm. Ivm corona en feestdagen op tijd besteld maar dreigde toch te laat te komen. Berichtje gestuurd en supersnel antwoord gekregen met een perfecte oplossing. Uiteindelijk alles goedgekomen. De sheets waren prachtig en makkelijk te knippen. Samen met dochter de roze koek traktatie gemaakt.

Goede print en duidelijke toelichting.

Lindenplein 8

5446AV Wanroij