Prima werk geleverd!

Zowel het verkoop- en ontwerpproces als het montageproces is zeer prettig verlopen. Mooie, functionele kasten.

Heel tevreden

Alles geregeld via de telefoon, en een kast waar ik super blij mee ben.

Alles heel netjes gemonteerd Op het zijpaneel zat een hele kleine beschadiging, Als de monteurs niets hadden gezegd had ik het niet opgemerkt. Dezelfde middag is er nieuw zijpaneel opgezet. Super service!! Heel tevreden.

goede vakkundige service

de kast op maat werd snel en vakkundig geplaatst de medewerkers waren zeer beleefd en netjes

Super kwaliteit en een fantastische service!

Super kwaliteit en een fantastische service!

Vaklui die netjes werkten.

Heel tevreden over de twee medewerkers die de klerenkast kwamen monteren. Op de afgesproken tijd begonnen. Beleefd, vakbekwaam.

keurig en professioneel

2 e keer een kast gekocht bij pinchetti en ben met de 2e kast net zo tevreden als de eerste. zowel de service vooraf bij het uitkiezen van de kast als de montage alles TOP geregeld. binnenkort komt de derde kast ;)

Top zaak! Vriendelijk en snel!

Vriendelijk geholpen in de winkel! En levering veel eerder dan gepland, top! En plaatsen ging ook supersnel! Heel erg bedankt voor de mooie schuifdeuren in onze gangkast! Onze gang is gelijk een eye-catcher geworden!

Duidelijke afspraken en opdracht snel uitgevoerd door deskundig personeel

Geweldig mooi kast systeem geplaast in twee kamers

Vanaf het moment dat we bij Pinchetti & Van Caem binnen liepen tot het moment dat de kasten geplaatst zijn we zeer goed geholpen. Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima, een aanrader.

Hallo Dirk, Goed om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u nog veel plezier van uw kasten. Met vriendelijke groet Team Pinchetti & van Caem

Geweldige service

Een kast op maat en zeer fijne service en levering. Top werk door professionals.

Prachtig product met vriendelijke en duidelijke communicatie

We zijn in alle stappen vanaf offerte, inmenten, in plannen van en de montage zelf erg vriendelijk geholpen. De nieuwe schuifwand ziet er mooi en uit!

Uitstekende service en maatwerk.

In de showroom werd er met ons meegedacht en werd er alle tijd voor ons genomen. De plaatsing van de kast gebeurde netjes en stil, deze mannen waren uiterst vriendelijk en vakkundig. De kast werd keurig opgeleverd en de ruimte waar de mannen in werkte was helemaal netjes achter gelaten.

Snel, correct en betrouwbaar

Kast kon zeer snel geplaatst worden en alles volgens afspraak op tijd en correct geleverd en geplaatst. Ben zeer tevreden

goede ervaring met dit bedrijf.

Kast is netjes geplaatst, wij zijn erg tevreden.

Van A tot Z fantastisch geholpen.

Direct bij het eerste contact goede service en top voorlichting. Met al hun ervaring konden ze een goede invulling geven aan ons idee. Tevens kwamen ze met een oplossing voor het wegwerken van de schoorsteen mantel waar de kast tegen aan moest komen. Snelle afspraak voor het opmeten wat zeer kundig wordt gedaan en daarna een snelle afspraak om de kast te leveren en in te bouwen. We zijn zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Goed advies bij aankoop en prima montage!

We zijn goed geadviseerd bij de aankoop van de inbouwkasten. Goed meegedacht! De levering en montage van de inbouw- en inloopkast is prima verlopen. Vakkundige montage!

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je contact met onze medewerkers, en onze maatwerkkast! Bedankt voor je aankoop en voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met de kast. Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)

Heel erg tevreden over Pinchetti & Van Caem Kasten

Een aantal weken geleden zijn mijn vriendin en ik op bezoek geweest bij Kastenstudio in Ridderkerk om een kast op maat samen te laten stellen. Gelukkig konden ze in de avond nog even tijd vrij maken. Alle opties zijn in alle rust doorgenomen, met een tekening van de nieuwe slaapkamer erbij. Vervolgens is heel de kast uitgetekend en hebben we hier een offerte voor gekregen. Tot op heden zijn we heel erg tevreden over dit traject, binnenkort wordt onze kast geplaatst in onze nieuwe woning. Erg spannend!

Gewoon geweldig

Mijn ervaring met Pinchetti & van Caem Is gewoon erg goed ben heel tevreden over de kasten die ze hebben geplaatst. Prima prijs kwaliteit

goede prijs/kwaliteitverhouding. offerte/planning en uitvoering prima gedaan volgens onze wensen. netjes gemonteerd en vakkundig en beleefd personeel.

zeer klantgericht

in alle opzichten tevreden

Super netjes gewerkt. Komt afspraken na. Een heel mooi resultaat voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit, netjes gemonteerd, vriendelijk personeel

Mooie kwaliteit van het materiaal. Personeel vriendelijk geholpen. Netjes gemonteerd en netjes opgeruimd. Kortom, zeer tevreden.

Fantastische kwaliteit en service!!

Er wordt met je meegedacht over de indeling en er zijn zoveel mogelijkheden qua indeling en kleur ! Ik beveel iedereen aan om bij Pinchetti & van Caem een kast te kopen.

Beste Wilma, Bedankt voor de mooie beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)