Top service!

We zijn zowel in het voortraject als tijdens de plaatsing van de kast enorm goed geholpen. Ik zou Pinchetti en van Caem dan ook bij iedereen aanraden die op zoek is naar een mooie kast op maat.

Uitstekende service.

Kundige en vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden over de hele communicatie en plaatsing. Erg mooie kasten

Vriendelijk en bekwaam geholpen.

Prima werkwijze. Eerst komen inmeten en een maand later werden de schuifdeuren ingevangen. Vakmensen die bovendien geen rommel achterlieten maar alles keurig schoon achterlieten.

Service en kwaliteit!

Zowel het ontwerpen als de plaatsing verliepen soepel en vakkundig. Kwaliteit is hoog, vriendelijkheid en klantgerichtheid: top!

Echt super!; Een mooi product gemaakt door vakmannen

Wij zijn erg blij met onze zolderkast onder een schuin dak. Hele nette mannen die de kast kwamen maken. Ruimen alles netjes op en laten een mooi, kwalitatief top product achter. Nogmaals dank!

Super tevreden

Super nette vakmensen

Gewoon top!

Zelfs na jaren van gebruik geen product klachten. En bij een vraag over een kleine aanvulling nu super geholpen als service.

Vakkundig, conform de afspraken, op tijd en in een prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie kast besteld, waarbij er aan onze kant wat obstakels ontstonden. Prima opgelost door P&vC. Zeer professioneel en alles voor een redelijke prijs. De kast staat als een huis waarbij zelfs op de details is gelet rond de plinten e.d. Wij kopen onze schuifdeurkast nergens anders meer.

uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Het gehele traject is prima verlopen. Van bestelling in de showroom tot en met het leveren en installeren. Geen enkele stagnatie, goede communicatie en duidelijke afspraken. En, dat moet gezegd worden, een een heel fijn team wat uiteindelijk de kasten en schuifwand heeft geplaatst. Een echte aanrader voor iedereen die denkt om kasten op maat te laten maken. Marc en Judith

Komt afspraken na en keurige mensen bij de installatie.

Zowel bij de verkoop als bij het uiteindelijk plaatsen van de kasten, was het contact goed en zijn de afspraken netjes nagekomen.

Vakkundig en beleefd medewerkers

Super tevreden. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze hebben mooie werk achtergelaten.

Vakkundig en plezierig geplaatst

Twee jonge enthousiaste werknemers hebben de kast samen vakkundig en probleemloos geplaatst....we zijn erg blij met de aankoop en het resultaat is boven verwachting.....we zijn er blij mee

Super goede service. Mooie producten.

Top kwaliteit en geweldige service

Voor mooie kasten van top kwaliteit moet je echt bij Pinchetti zijn. Vanaf het eerste moment ook een hele fijne service. Er wordt goed mee gedacht en geadviseerd. Heel erg blij met onze kasten en ik kan het iedereen aanbevelen om hier kasten te kopen.

Van A tot Z alles goed geregeld tegen een juiste prijs

Tijdens de gehele aankoop zijn wij geen enkel minpunt tegengekomen. - Het eerste contact via de mail was goed. - Het delen van de eerste tekeningen was goed - De afspraak op locatie was goed. Weinig poespas. Gewoon goed. - Een prima prijs voor de kast. De prijs vergeleken met andere kasten-zaken. Deze kwam er qua prijs het beste uit. - De communicatie tussen bestellen en plaatsen was goed. - De plaatsing was ook goed. Volgens afspraak en twee uitstekende vakmensen. Tevens geen beschadigingen aan de muren of vloeren. Dat is weleens anders. Nee, ik heb niets kunnen vinden. Tussen bestellen en plaatsen zat wel 4-5 maanden, maar dat is tegenwoordig nou eenmaal zo. Iedereen heeft hier mee te maken. Ik raad Kastenstudio Pinchetti & Van Caem zeker aan bij anderen.

Net bekwaam personeel. Mooie kast.

Kast is helemaal naar ons zin. Keurig geplaatst. Zijn er blij mee!

serieuze en vakkundige opbouw van de kasten.

Bekwaam personeel. Wat fijn geen enkele zorg en een heel mooi resultaat.

Zeer netjes geholpen en netjes personeel

De twee jongens die bij ons de kast hebben gemaakt hebben zeer netjes gewerkt en een mooi produkt afgeleverd. Ze zijn erg beleefd en verstaan hun vak.

Perfecte service met mooie kwaliteit

Prima mannen, mooi op tijd, mooie kwaliteit en goede service

In een woord geweldig

Op het afgesproken tijdstip geleverd en geplaatst . Netjes en secuur gewerkt .

Een ervaring zoals het hoort!

Eerst op zoek naar een nieuwe kast, deze in de studio samengesteld. Eigen inzicht en de ervaring van Pinchetti hebben gezorgd voor een zeer goed, handig en overzichtelijk ontwerp voor een goede prijs. Het plaatsen van de kast is met de meeste zorg uitgevoerd. Netjes een tapijt uitgerold om beschadigingen aan de vloer te voorkomen. Buiten zagen en binnen elk stukje stof opgezogen na het werk. Helaas valt netjes werken tegenwoordig op, ik zou iedereen aanraden zaken te doen met Pinchetti & Van Caem.

Snelle plaatsing en uitstekende service

Monteurs waren op tijd, vriendelijk en werken zeer netjes en zorgvuldig. Uitstekende service.

Buitengewone goede ervaring.

Op 1 april bij Pinchetti & Van Caem geweest voor een orienterend gesprek. We werden goed voorgelicht. Op 3 juni zijn we weer op gesprek geweest om onze wensen verder aan te geven. Na de inmeetdag is de kast op 2 november geplaatst. Het resultaat is erg mooi. Complimenten voor het attente personeel wat anticipeerde op de situatie in de kamer. Complimenten voor de mooie kast kregen we ook van andere leveranciers die inhuis waren geweest.

Plaatsing van de inloopkast vlot verlopen

Ontwerp van kast liep goed. Naast advies moet je zelf overigens wel kritisch blijven om aan te blijven sluiten bij je eigen wensen. Plaatsen is prima verlopen. Zijn er blij mee!