Mooi vakwerk geleverd met onze kledingkast op maat!

Ik ben erg blij met de 3-deurs kledingkast voor een schappelijke prijs. Redelijk snel geleverd en geplaatst door prima vakmensen.

Geweldige service

Wat zijn wij blij dat we bij Pinchetti & van Caem terecht zijn gekomen. Onze inbouwkast ziet er geweldig uit en wat een top service. Vanaf de allereerste kennismaking tot aan de montage echt super goed geholpen. Niets was te gek en er is door Suzanne heel goed meegedacht om onze droomkast te realiseren. De mannen van de montage waren ook echte professionals. Wij zijn blij! Bedankt.

Toppie, super blij met onze kasten fijn en goed personeel.

Heel tevreden over onze Top kast, en zeker ook over het vak personeel.

Goede service.

in een zin,kan niet beter.

zie hierboven,perfect uitgevoerd.

Professioneel en netjes afgeleverd.

De kast is keurig en professioneel afgeleverd e; voldoet aa; onze wensen.

Fijn van A-Z

Beste prijs die ik gevonden heb, nemen de tijd bij het tekenen van de kasten, nemen de tijd bij het inmeten van de kasten, nemen de tijd bij het plaatsen van de kasten. Nette jongens ook, oog voor detail. Fijne ervaring van A-Z

zeer tevreden

Zeer professioneel en correct werk. Van planning/ontwerp tot uitvoering. Bedankt Leo en het team.

Goede ervaring

Mooie schuifdeurkast

Betreft levering van een nieuwe 2-deurs schuifdeurkast ter vervanging van de oude. Advisering in de winkel was prima en de plaatsing door 2 medewerkers is keurig gegaan. Kast is netjes geplaatst en de rommel werd opgeruimd.

Prima kast en vriendelijke en bekwame vaklui.

Alles naar wens verlopen.

Vriendelijke mensen en keurig netjes gewerkt

Het plaatsen van de kast is netjes gebeurd Ze krijgen van ons een 10

FANTASTISCH

Wij hebben een inloopkast en een kast met 2 schuifdeuren laten plaatsen in ons nieuwe appartement Er wordt meegedacht om tot een perfecte oplossing te komen. Alles op papier klopte en nu nog de uitvoering. Er kwamen op de dag van installeren een dame en twee heren. Toen we aan het einde van de dag gingen hadden wij meteen het WAUW gevoel. Alles tot in de perfectie gemaakt. Wij zijn héél blij. Bedankt team Pinchetti & Van Caem.

Uitstekend maatwerk

Levering zoals overeen gekomen Goede afwerking Een” min puntje kleur beplating niet overeenstemming met alm lijstwerk

Van a tot z top!

Van het uitzoeken tot en met de plaatsing heldere communicatie met de medewerkers van Pinchetti & Van Caem. De dame en heer die onze schuifdeurenwand kwamen plaatsen waren er op de afgesproken tijd, zijn vriendelijk, en werkten netjes en snel. Onze schuifdeurenwand zat er zelfs een uur eerder in dan aangegeven. Wij zijn helemaal tevreden en zullen Pinchetti & Van Caem absoluut aanbevelen.

Top service!

Na lang zoeken bij Kastenstudio Pinchetti & Van Caem uitgekomen. Zij hebben onze wensen uitstekend vertaald naar een kast die volledig voldoet aan hetgeen wij voor ogen hadden. Ze zijn zeer professioneel, denken mee en verlenen een uitstekende service. Kortom zeer tevreden en echt een aanrader!

Begrijpen de wens van de klant

Na professioneel advies is kortgeleden onze kledingkast geplaatst. Dit na volle tevredenheid door een bekwaam montageteam. Wat ons opviel is de geordende manier van werken. Pinchetti & Van Caem bevelen wij zeker aan!

Nette, snelle service

Fijn en goed geholpen bij het ontwerpen van de kast. Op de dag van plaatsing alles goed, netjes en snel gedaan

Goede voorlichting en prima resultaat

Ondanks de Corona toch goed voorgelicht en heel goed uitgevoerd. Heel blij met dit resultaat.

Heel tevreden met de kast. Waren er paar kleine punten waar nog naar gekeken moest worden. Na bellen stonden ze 2 uur later al op de stoep. Top kast en top service!

Ik ben heel tevreden.

Ze denken met je mee en vakkundig geplaatst met een heel mooi eindresultaat.

Zeer prettig geholpen.

Precies ontworpen zoals ik het wilde, mooi uitgevoerd en gebouwd. Een maand na het opmeten stond de kast er al, prima!

Alles loopt altijd vlekkeloos

Voor de 3e keer kasten/deuren bij Pinchetti gekocht. Mooie kwaliteit en de dingen lopen altijd zoals het overal zou moeten. Afspraken worden nagekomen en altijd zonder beschadigingen en de monteurs werken netjes en rustig. Altijd weer blij wanneer de kasten klaar zijn en eigenlijk nooit gezeur over iets.

Goed geholpen en de kast is netjes afgewerkt.

Goed betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken

Vanaf het moment van informatie vragen, tot het bezoek aan de showroom.............vanaf offerte tot aan plaatsing.......... goed geholpen, vriendelijke medewerkers en ook nog eens een hele goede kwaliteit! Erg blij mee en gelijk weer een nieuwe kast besteld.