Geweldig vakman/vrouwschap

Twee inbouwkasten laten plaatsen, ziet er zo netjes uit. En precies zoals afgesproken, erg blij mee.

Fantastische slaapkamerkast geplaatst door twee aardige en deskundige dames!

Het resultaat vinden we ontzettend mooi. De dames werkten snel, netjes en vakkundig en waren heel aardig. We zijn heel blij met deze geweldig mooie en praktische kast!

Mooie kast en prima service

Ben zeer tevreden, de kast is deskundig geplaatst en alles werkt prima!

Zeer tevreden over plaatsing en kast. Voorbereiding zeer goed.

Uitstekende voorbereiding. Alles volgens afspraak. Zeer tevreden over plaatsing kast. Mooi product.

Kwaliteit door betrokkenheid

Kasten zijn netjes en kwalitatief goed geplaatst.

Goede adviezen bij de keuze van de kasten en uitstekende service bij het monteren.

Onze eerste contacten met Pichetti & Van Caem waren uitstekend, WIj hebben uitstekende adviezen gehad voor de opzet en inrichting van onze kasten in ons nieuwe appartement. Ook het opbouwen, plaatsen en afwerken van de kasten waren van uitstekende kwaliteit. In één woord uitstekende service.

Uitstekend vakwerk

Mooi vak werk. Goed geholpen in de showroom. De kast is snel en vakkundig en netjes geplaatst.

uitermate goed

zeer professioneel, klantgericht, vriendelijk en uitstekende kwaliteit

Top kast

Fijn geholpen door Suzanne, alle mogelijkheden worden besproken. Ook wordt er probleemoplossend mee gedacht. Tip: vermeld op de website, of geef op papier schoonmaakinstructie van de schuifkast(deuren) mee.

Ziet er prachtig uit

Was snel gedaan, de mensen werken uiterst netjes. Blij mee

Onze derde kast van Pinchetti & Van Caem en weer TOP!

Wij zijn zeer tevreden en hebben nu al voor de derde keer een inloopkast van Pinchetti & Van Caem laten plaatsen. Heel mooi om te zien hoe er nu ook een nieuwe generatie aan het werk is met net zoveel oog voor kwaliteit en detail. Wij zijn weer dik tevreden!

Alles tot in de perfectie geregeld.

Keurige kastenbouwers en alles nadien opruimen en afvoeren. Leuk om ook een vrouw te zien die de kasten bouwt.

Mooi resultaat!

Goed meegedacht met het ontwerp, resulterend in een mooie en goede indeling. Na inmeten in overleg de praktische vraagstukken besproken. In een dag de kast netjes opgeleverd. Kortom, prima gedaan!

Prettige samenwerking

Ze weten wat ze moeten doen word pittig doorgewerkt. Netjes, keurig afgeleverd. Fijne samenwerking.

Perfect!

Absoluut onder de indruk van het montage duo, met name de zeer handige dame! Dikke pluim! Waarom geen 10? Bij het inmeten waren de bestaande hoge plinten ter sprake gekomen maar niet duidelijk aangegeven dat deze ivm zijpaneel door ons verwijderd moesten worden. In het werk dus gedaan. Helaas loopt de verf daarom niet door (terwijl de dag ervoor de wanden en muur nog geschilderd zijn) Verder dus tevreden en voor herhaling vatbaar

Goede ervaring met Pinchetti & VanCaem

Prima service Professioneel Heel mooi eindproduct Heel tevreden!

Nog dezelfde kwaliteit en service als jaren geleden

Circa 9 jaar geleden een schuifdeurkast laten plaatsen door Pinchetti & Van Caem. Inmiddels verhuisd en onlangs in onze nieuwe woning weer een schuifdeurkast van P & VC besteld. Deze is afgelopen week geplaatst en we zijn uiterst tevreden over de montage en de uitstraling van de kast. Als vanouds!

Professionele zaak

Wij hebben 2 inbouwkasten laten plaatsen door Pinchetti & Van Caem. Van a tot z goed geregeld, zelfs in corona tijd. Er werd bij het eerste gesprek goed mee gedacht en ze zijn nog een keer langs gekomen met de stalen om alles ter plekke nog even na te meten, waardoor we de stalen ook bij ons daglicht en vloer konden zien. Blijkbaar was ons vloerverwarming kastje groter dan normaal dus er moest wat aangepast worden, dit is keurig opgelost waardoor ik me geen zorgen maakte voor het plaatsen. Netjes op de hoogte gehouden de dagen voor de afspraak. Het plaatsen gebeurde heel netjes en heel gemoedelijk. Erg tevreden mee. Tijdens het sjouwen van de materialen is het behang iets wat vies geworden, maar dit is keurig opgelost. Kwaliteit van de kasten is uitstekend en alles werd in overleg met ons gedaan. Deze partij is zeker een aanrader voor mensen die een op maat gemaakte kast willen. De kast is prachtig en groot en over de kwaliteit niets dan lof. Bedankt!

Prima, goed en vakkundig!

Er is goed geluisterd naar onze wensen voor de indeling van een kast, dit is vertaald in een duidelijke tekening en zo is het ook uitgevoerd. Medewerkers die de kast hebben geplaatst waren vriendelijk en behulpzaam. De kast is vakkundig geplaatst. De kast is voorzien van 2 inbouw spots, deze zijn niet dimbaar. In de avond is dit jammer omdat hierdoor een groot contrast is met de andere vakken in de kast. Zie dit als een tip! Onder aan de streep zeer tevreden.

Hartelijk dank voor uw recensie! wij zullen contact met u opnemen wat betreft de verlichting. met vriendelijke groet, Team Pinchetti & van Caem

Zeer professioneel en heel zorgvuldig

Harde werkers, professioneel en zeer voorzichtig. Keurig werk afgeleverd. Al het restafval meegenomen en gestofzuigd waar gewerkt was. Kast gestoft en uitleg gegeven over werking. Jonge medewerkers met een prima werkhouding. Probeer zulke mensen voor je bedrijf te behouden.

Super service en kwaliteit. Vakmensen !

Vakmensen en zeer klantvriendelijk

Van aankoop met advies tot montage perfect geregeld

Onze wensen zijn, met gedegen advies, duidelijk vastgelegd in de offerte met tekening. Tegelijk zijn afspraken gemaakt voor het opmeten en montage. Beide afspraken zijn goed nagekomen. Last but not least is de montage perfect geregeld door vaklui die met de klant meedenken.

Alles goed geregeld

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de kast door Susanne, en later het plaatsen ook mooi geworden

Vakkundig en prachtig

De kast werd rustig en vakkundig in elkaar gezet . En het resultaat is prachtig, erg sjiek. We zijn er super blij mee .

Goede communicatie en mooi eind resultaat

We zijn netjes geholpen in de winkel en hebben een duidelijke tekening en factuur ontvangen. Op de dag van montage is goed met ons overlegd en netjes werk geleverd. De monteur is nog terug gekomen i.v.m. een klein foutje en heeft dit binnen een week hersteld.