Snel, correct en betrouwbaar

Kast kon zeer snel geplaatst worden en alles volgens afspraak op tijd en correct geleverd en geplaatst. Ben zeer tevreden

goede ervaring met dit bedrijf.

Kast is netjes geplaatst, wij zijn erg tevreden.

Van A tot Z fantastisch geholpen.

Direct bij het eerste contact goede service en top voorlichting. Met al hun ervaring konden ze een goede invulling geven aan ons idee. Tevens kwamen ze met een oplossing voor het wegwerken van de schoorsteen mantel waar de kast tegen aan moest komen. Snelle afspraak voor het opmeten wat zeer kundig wordt gedaan en daarna een snelle afspraak om de kast te leveren en in te bouwen. We zijn zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Goed advies bij aankoop en prima montage!

We zijn goed geadviseerd bij de aankoop van de inbouwkasten. Goed meegedacht! De levering en montage van de inbouw- en inloopkast is prima verlopen. Vakkundige montage!

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je contact met onze medewerkers, en onze maatwerkkast! Bedankt voor je aankoop en voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met de kast. Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)

Heel erg tevreden over Pinchetti & Van Caem Kasten

Een aantal weken geleden zijn mijn vriendin en ik op bezoek geweest bij Kastenstudio in Ridderkerk om een kast op maat samen te laten stellen. Gelukkig konden ze in de avond nog even tijd vrij maken. Alle opties zijn in alle rust doorgenomen, met een tekening van de nieuwe slaapkamer erbij. Vervolgens is heel de kast uitgetekend en hebben we hier een offerte voor gekregen. Tot op heden zijn we heel erg tevreden over dit traject, binnenkort wordt onze kast geplaatst in onze nieuwe woning. Erg spannend!

Gewoon geweldig

Mijn ervaring met Pinchetti & van Caem Is gewoon erg goed ben heel tevreden over de kasten die ze hebben geplaatst. Prima prijs kwaliteit

goede prijs/kwaliteitverhouding. offerte/planning en uitvoering prima gedaan volgens onze wensen. netjes gemonteerd en vakkundig en beleefd personeel.

zeer klantgericht

in alle opzichten tevreden

Super netjes gewerkt. Komt afspraken na. Een heel mooi resultaat voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit, netjes gemonteerd, vriendelijk personeel

Mooie kwaliteit van het materiaal. Personeel vriendelijk geholpen. Netjes gemonteerd en netjes opgeruimd. Kortom, zeer tevreden.

Fantastische kwaliteit en service!!

Er wordt met je meegedacht over de indeling en er zijn zoveel mogelijkheden qua indeling en kleur ! Ik beveel iedereen aan om bij Pinchetti & van Caem een kast te kopen.

Beste Wilma, Bedankt voor de mooie beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)

Keurig en volgens afspraak geplaatst.

De kasten zijn volgens afspraak geplaatst. Zijn heel mooi geworden mede dankzij het goede meedenken van Pinchetti en van Caem. Zeer beleefd personeel wat gemaakte rommel keurig opruimd.

Beste Carin, Bedankt voor het compliment! Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)

Netjes en prima verzorgd

Erg netjes geplaatst, en bij leveren van producten rustig aan naar binnen zonder iets te beschadigen, totaal met zin drieën waarvan van 2 jonge mensen die ook net als de oudere persoon zeer netjes en vriendelijk over kwamen.

Goed geadviseerd, snelle levering en supersnel geplaatst

Goed adviesgesprek, leuk geholpen en alles perfect afgeleverd.

Werken met vakkundig personeel geheel volgens afspraak

De prachtige kast met een korte levertijd werd snel en vakkundig geplaatst. Een stukje extra service en advies is ook geen probleem. De senior vakman had een stagiair bij zich, zij werd op de ouderwetse manier zoals het hoort opgeleid en geïnstrueerd. Na het plaatsen wordt alles netjes opgeruimd met de stofzuiger die ze bij zich hebben. Complimenten.

Keurige en vriendelijke jongens

Werkzaamheden goed uitgevoerd

Netjes geholpen, goed advies.

Vriendelijk en beleefd personeel. Monteurs werken zeer netjes. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Net en vakkundig personeel.

Men komt de afspraak nauwgezet na, prettig en vakkundig personeel. De drie inbouwkasten zijn TOP geplaatst en wij zijn er heel content mee!

meer dan prima

Wij hebben prima ervaring met Pinchetti & Van Caem.

Beste mevrouw Groen, Wat een mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Ingrid (team Pinchetti & Van Caem)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn bedrijf

Been verbeterpunten fijne bedrijf

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldig geholpen bij het ontwerpen van onze op maat gemaakte schuifdeurenkast! De meneer in de winkel was geduldig, nam de tijd en geen last van opdringerig gevoel. Ook de jongens die de kast kwamen bouwen (Davey en Joey) waren zeer deskundig en super beleefd, maar ook gezellig. Deze jongens vinden hun werk leuk, dat merk je aan alles. Ik zal Pinchetti & Van Caem zeker aanbevelen bij andere mensen!

Ik kan niets bedenken wat er verbeterd zou moeten worden binnen dit bedrijf

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling! Ik zal de complimenten aan mijn collega's doorgeven. Veel plezier van uw kast. Met vriendelijke groet, Ingrid (Team Pinchetti & Van Caem)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nazorg en garantie nog niet van toepassing, kast is op 21-3-2019 geplaatst. Goed advies voor het praktisch indelen van de kast, aan al onze wensen kon voldaan worden. Vriendelijk en ter zake kundig personeel die ook nog eens, na het plaatsen van de kast, geen rommel achterlaten. Erg blij met de prachtige kast :)

geen