Prima service en installatie door vakkundige krachten

Uitstekende kwaliteit en gebruiksgemak waar wij eerder al twintig jaar met plezier gebruik van hebben gemaakt. Het stofzuigen na afloop van de plaatsing was de kers op de taart (-;

Vakkundig en netjes

Op zolder naar volle tevredenheid een inloopkast laten maken. Netjes en vakkundig gedaan door de werknemers van Pinchetti & van Caem.

Professioneel en goeie prijs/kwaliteit verhouding

Omdat wij nogal wat specifieke wensen hadden voor onze kasten, bleek het onmogelijk om op de meubelboulevards te slagen en gingen wij op zoek naar meubelmakers. Zo kwamen wij terecht bij Pinchetti & Van Caem. Onze plannen en wensen werden snel vertaald in een offerte en na het definitief maken van de materiaalkeuzes en nog wat kleine aanpassingen in ons ontwerp, hebben wij opdracht gegeven. Er is nog iemand thuis langs geweest om voor alle zekerheid de maten te controleren en ruim een maand later zijn de 4 kasten geleverd. Het team wat de kasten heeft afgemonteerd en opgebouwd, werkte snel, vakkundig en heel netjes.

Goede ervaring. Mooi resultaat.

Klassewerk van ontwerp tot uitvoering

Deskundig advies. Bekwaam personeel en degelijk materiaal, kortom wederom een uitstekende ervaring!

Kundige vakmensen

Vakmensen die weten wat zij doen. Mooie goede materialen. Heel netjes en schoon gewerkt met oog voor detail. Wij zijn zeer tevreden en zullen jullie zeker aanraden andere mensen

Schitterende inloopkast en keurige aflevering

Schitterende inloopkast, zeer vakkundig gemonteerd en goede service

Geweldig goede service

Vriendelijke werknemers en als je wat vraagt word er gelijk actie ondernomen. Top, ga zo door

Top bedrijf

Bij het samenstellen van de kast prima geholpen, wel een lange wachttijd voor het plaatsen maar ja, goeie bedrijven hebben het druk. Op de dag van plaatsing is alles keurig gedaan, twee rustige en beleefde monteurs hebben alles in elkaar gezet en toen de kast klaar was alles samen met ons gecontroleerd. Daarna zijn ze vertrokken zonder een vuiltje of iets achter te laten, helemaal top.

Ze doen wat ze beloven

Prima service en plaatsing.Afspraken kloppen gewoon.

Helemaal super

Duidelijke informatie, prettig personeel, afspraken worden nagekomen. Kortom perfect produkt afgeleverd en geplaatst!!

Vakkundig, werken netjes, vriendelijk in 1 woord TOP!

Heel tevreden! De kast is prachtig geworden.

Van begin tot het einde correcte afhandeling

Van begin tot het einde een correcte afhandeling

Zeer gunstig

Geweldig !

Super gewerkt, niets dan lof!

Mooie kast en prima service

Kasten (garderobe en woonkamer) zijn netjes geplaatst. Helaas was de maatvoering niet correct maar dit werd op dezelfde dag prima hersteld door naar de zaak (Voorthuizen naar Ridderkerk) heen en weer te rijden.

Prima service!

Wij zijn zeer tevreden met het hele traject: van het uitzoeken van de kast die bij ons past, het opmeten tot aan de installatie. Altijd goede communicatie en duidelijke afspraken. De kast is echt heel mooi.

Van start tot finish Perfect

Zeer Professioneel bedrijf die hoogwaardig kwalitatief maatwerk levert.

vervanging deuren inbouwkast slaapkamer

Omdat we de huidige deuren van de inbouwkast in de slaapkamer wilden vervangen zijn we terecht gekomen bij Pinchetti & van Caem. In de showroom werden we al verrast door de prettige en goede vraagstelling van de medewerkster en aanbod van de mogelijkheden. Bij opmeting werd zeer goed meegedacht door de desbetreffende collega naar de meest geschikte indeling, die daardoor uiteindelijke wat afweek t.o.v. onze eerdere wensen bij de intake. De plaatsing was ook zeer accuraat, snel en professioneel door de twee jonge medewerksters. Al met al een zeer goede ervaring met Pinchetti & Van Caem.

Wij zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat

Vanaf het eerst contactmoment hadden we een goed gevoel. Het uiteindelijke resultaat bevestigd ons eerste gevoel. Een topprestatie . We genieten nog elke dag

prachtige inkoopkast geplaatst met vakmanschap.

Onze tweede ervaring met dit bedrijf. We waren destijds in ons vorige huis in Barendrecht al zo tevreden met onze kast dat de keuze voor ons nieuwe appartement niet moeilijk was . Prettig en met met beleving geholpen in de showroom en de afdeling verkoop is telefonisch altijd goed bereikbaar. De kast is na de oplevering van ons appartement goed ingemeten. Helaas moesten we door de drukte wat langer wachten, maar is gelukkig recent met vakmanschap geplaatst. De inloopkast is prachtig geworden. We zijn zeer tevreden!

Wat een topbedrijf!!

Ook nu weer heeft Pinchetti een geweldige prestatie geleverd, net als toen (zo'n 9 jaar geleden) in ons vorige huis in Barendrecht. Wat een fijne mensen om mee te praten (Laura) over de aanschaf en wat een geweldig team hebben wij over de vloer gehad tijdens de uitvoering van de inbouwwerkzaamheden. Alles precies volgens de planning en volgens de afspraken. Wij durven te zeggen dat het eigenlijk niet beter kan! Dank voor alles!

Geweldig vakman/vrouwschap

Twee inbouwkasten laten plaatsen, ziet er zo netjes uit. En precies zoals afgesproken, erg blij mee.

Fantastische slaapkamerkast geplaatst door twee aardige en deskundige dames!

Het resultaat vinden we ontzettend mooi. De dames werkten snel, netjes en vakkundig en waren heel aardig. We zijn heel blij met deze geweldig mooie en praktische kast!