Absolute topklasse

Heel efficiënt. Erg klantvriendelijk Bijzonder netjes en een heel net resultaat. In een woord geweldig

Fijne, snelle communicatie vooraf en super mooie, behulpzame plaatsing

Fijne, snelle communicatie vooraf over onze precieze wensen en super mooie, behulpzame vakmensen bij plaatsing. Zijn heel erg blij dat we voor op-maat hebben gekozen, je ziet het aan de kwaliteit, afwerking en natuurlijk alles precies passend en naar je zin, fantastisch!

Prima geregeld, helemaal blij mee!

Duidelijke afspraken, goede planning en kwaliteit!

Goed (pro actief) advies, persoonlijk contact, aan alles wordt gedacht, keurig en vriendelijk personeel en het werk wordt heel netjes en precies uitgevoerd. Resultaat: de beste kasten die we ons kunnen wensen!

prachtige kast!

Hele mooie kast, netjes op maat gemonteerd en netjes geplaatst. Alles werd ook netjes opgeruimd na de werkzaamheden. Super blij mee!

Voor 100%

Aanrader waard voor mensen om ons heen

heel prettig en fijn advies

ik ben in de showroom heel goed geholpen en het meten was ook goed en fijn advies en de monteurs hebben keurig gewerkt en netjes gebeld dat ze klaar waren, ziet er top uit

Op alle fronten TOP!

Zowel het eerste telefonische contact als de uitwerking en offertevorming gaven al een zeer positieve indruk. Als kers op de taart kwamen er twee monteurs de kasten monteren. Hun werkwijze en aandacht voor de afwerking en oplevering van deze kasten in ons nieuwe appartement hadden we nog nooit zo meegemaakt. Werkelijk alle lof voor verkoop en montage ploeg.

Netjes gewerkt en op tijd volgens afspraak. Èèn onderdeeltje van de softclose door viel, nadat de monteurs waren vertrokken, naar beneden. Gelijk gebeld en kreeg toen eerste instantie te horen dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden i.v.m drukt. Dit vond ik een beetje vreemd. Nog geen 10 minuten later werd ik al gebeld met de mededeling dat de monteurs onmiddellijk terug kwamen om het onderdeeltje goed te monteren.

Top inbouwkast!

Snelle en duidelijke communicatie, top service en de collega’s die de kast hebben ingebouwd gingen als een speer. Er is zeer netjes gewerkt en we zijn er heel blij mee.

Uitstekend gedaan

Volgens verwachting uitgevoert

Degelijke kwaliteit en nette service.

Prettig contact, afspraken netjes geregeld. Degelijke kwaliteit van het bureau en boekenkast. Zeker een aanrader!

alles prima

Helemaal top!

Alles is verlopen volgens planning. De service is heel goed, zowel in de winkel, via mail en bij mij thuis. Afspraak voor de volgende kast staat al ingepland.

Kwalitatief prima meedenkend

Erg pro actieve winkel, inmiddels meerdere orders geplaatst! Zeker aan te raden. Goede communicatie en komen afspraak na!

top, service met een hoofdletter!!!!

Zeer tevreden ook met de service Vaklui die met je meedenken Kan het iedereen aanraden Wij komen zeker terug

Vriendelijk geholpen, eerlijke prijs, snelle service en de kast wordt keurig geplaatst

Het contact tijdens de offertefase was heel vriendelijk. De nieuwe schoenenkast moest in een bepaalde week geleverd worden en dat was geen moeite. De timmerlieden werkten nauwkeurig, snel en netjes. Ze waren ook erg vriendelijk. We zijn zeer tevreden!

Ik heb een hele mooie inbouwkastwand gekregen

De medewerkers van Pinchetti en van Caem hebben heel vakkundig een inbouwkast met schuifdeuren bij mij gemaakt Het is echt maatwerk geworden

Prettige en kundige mensen, denken goed mee en maken mooie kasten. Goede dienstverlening!

We zijn bij Pinchetti & Van Caem ontzettend goed geholpen. We hebben goed advies gekregen over de indeling en kleur van de kast. Een aantal weken later is de kast heel netjes geplaatst, we zijn erg tevreden en blij met het eindresultaat!

geweldig

Kast werd in enkele uren geplaatst en netjes opgeleverd. Prettige jonge mensen die dit uitvoerden. Geen enkel negatief punt dus.

Aanrader

Heldere communicatie, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik kan Kastenstudio Pinchetti & van Caem van harte aanbevelen.

Uitstekende kwaliteit en prima afhandxeling

Het voorgesprek over hoe ik de kast wilde hebben was zeer aangenaam. Er werd met al mijn wensen rekening gehouden en daar waar nodig goed advies gegeven. Op de dag van installatie kwamen er 2 monteurs, waarvan een dame. Goed om te zien dat we steeds meer vrouwen in mannenberoepen tegenkomen. Er werd heel rustig maar wel snel en precies gewerkt. Jaren geleden hadden we al eens een kastenwand door Pinchetti en van Caem laten installeren met ook nog een schuifdeurkasten onder de dakkapel. Ook dat was klasse, dus we wisten waar we moesten zijn voor deze order. Ik zal iedereen dit bedrijf aanraden.

Goede service, prachtig resultaat

Keurige monteurs en snel en secuur gewerkt met een mooie kast als resultaat.

Werken netjes e geordend.

Een goede ervaring. Het personeel werkt netjes en geordend.