Top alles naar wensen . Super gedaan

Hele mooie kast en alles zeer netjes en op tijd. Beter kan je niet hebben.

Goed geregeld

Prima bedrijf. Zowel in het maken van de keuze voor een nieuwe inbouwkast en het meedenken tijdens het plaatsen.

Goede en vriendelijke vaklieden

Prettig contact met kundige vaklieden.

Kasten netjes afgeleverd en geplaatst goede service!

In 1 dag mooi alles afgewerkt!

Prachtig resultaat

We hebben een aantal inbouwkasten op maat laten maken. We werden fijn geholpen in de showroom om de kasten naar wens samen te stellen. Het resultaat mag er zijn. We zijn erg blij met de prachtige kasten. Monteurs werkten erg netjes en waren zeer vriendelijk.

Kwaliteit en luxe

Goede service. Prachtige kwaliteit van stevige kasten.

Perfecte architectuur door Suzanne afgestemd op onze wensen

Vakmensen met oog voor detail die de kasten kwamen monteren.

super

al bij binnenkomst de 1e keer, prima service een luisterend oor voor je wensen. prima monteurs, vaklui, netjes aan het werk maar ook netjes naar ons als klant toe.

Kwaliteitskasten. Geheel volgens afspraak, vakkundig en netjes geplaatst door jong team. Een aanrader.

Snel, conform opdracht, inventief en ècht op maat door keurige medewerkers.

Pinchetti en Van Caem gevraagd in te springen toen een andere partij op het laatste moment verstek liet gaan. Door snel en alert handelen is er binnen no-time een keurige schuifwandenkast geplaatst. De muur bleek alles behalve recht, maar ook dat is netjes opgelost. Werkelijk maatwerk!

Snel en netjes gewerkt

Twee hardwerkende mensen hebben ervoor gezorgd dat er 3 kasten in een dag stonden. We zijn bijzonder tevreden over de kwaliteit en de kleur is zoals we verwacht hadden. Kortom heel blij mee!

Fantastisch bedrijf !

Alles keurig ,zowel de offerte als het plaatsen van de kast ! Zou t bedrijf bij iedereen aanraden

Mooie kasten / slechte after sales

Nu mijn eerste boosheid is gezakt, wil ik toch een eerlijke review schrijven over Pinchetti. Wij hebben een nieuw appartement in Ridderkerk gekocht en daar moesten kasten in komen. Wij kwamen bij Pinchetti terecht. Wij zijn verschillende keren geweest en elke keer prettig geholpen door verschillende mensen. uiteindelijk hebben wij in febr.2021 een inloop en schuifdeurkast en een wasmachine droogtrommelkast besteld bij Pinchetti. Wij zaten tegenover de medewerker in de winkel en keken tegen de inloopkast aan die wij mooi vonden. Het gesprek ging over de plankdikte, die in deze kast 28 mm was Daar moest € 500 meer voor betaald worden wat wij toch veel geld vonden. Wij besloten het toch te doen omdat het waarschijnlijk ons laatste huis wordt en ik nog nooit zo,n mooie kast gehad had.(letterlijk zo gezegd) Dus wij hadden het geld ervoor over. Eind juli was het zover en kwam er een leuke timmervrouw en man onze kasten inbouwen tot volle tevredenheid. Dan nu onze klacht, toen de kast aankwam en geplaatst werd dacht ik gelijk al dat die plank nauwelijks dikker was dan die plank in de andere kast. Maar ze zijn bezig, het wordt mooi en je hebt het heel druk met de verhuizing. Het liet mij toch niet los en omdat wij toch naar Pinchetti terug moesten besloot ik gelijk daar nog eens de inloopkast te bekijken die wij gekocht hadden en ja hoor die plank was dikker. . Een medewerker zou onze klacht met de directie opnemen en terugbellen. De eerste medewerker had absoluut geen herinnering aan ons toen ze terugbelde en vroeg ons wat ons voorstel was om dit af te handelen. Wij opperde om het verschil te delen dan hebben we allebei de pijn We hoefden zeker geen geld terug, want we wilde ook nog een schuifdeur voor de kast. . Ze zou het opnemen met haar man Maar ze belde terug ze konden niets voor ons doen het is haar woord tegenover het onze. Hier valt nog wat te leren voor de directie, gedeelde smart is halve smart, TOCH??

hebben uitstekend werk verricht

Vanaf eerste contact in de winkel tot en met de uitvoering was alles meer dan goed

zeer tevreden

zie boven

In 1 woord geweldig

Goede service goed geholpen en 2 geweldige kasten geïnstalleerd door echte vak mensen

Goed advies en prachtig vakwerk.

Ik werd bij het ontwerp goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. De communicatie over inmeten en plaatsen verloopt heel duidelijk en ze houden zich stipt aan hun afspraken. Complimenten voor het plaatsen, de heren werken vlot en zeer netjes.

Vakwerk en goede service

Heel goed geholpen bij het ontwerpen van de kasten. Bij het plaatsen 3 leuke gasten die in een paar uur twee hele mooie kasten hebben geplaatst. Ik kan iedereen Pinchetti aanraden

Als de derde verhuizing metgezel prachtige kasten. Vakwerk!

Mooi vakwerk geleverd met onze kledingkast op maat!

Ik ben erg blij met de 3-deurs kledingkast voor een schappelijke prijs. Redelijk snel geleverd en geplaatst door prima vakmensen.

Geweldige service

Wat zijn wij blij dat we bij Pinchetti & van Caem terecht zijn gekomen. Onze inbouwkast ziet er geweldig uit en wat een top service. Vanaf de allereerste kennismaking tot aan de montage echt super goed geholpen. Niets was te gek en er is door Suzanne heel goed meegedacht om onze droomkast te realiseren. De mannen van de montage waren ook echte professionals. Wij zijn blij! Bedankt.

Toppie, super blij met onze kasten fijn en goed personeel.

Heel tevreden over onze Top kast, en zeker ook over het vak personeel.

Goede service.

in een zin,kan niet beter.

zie hierboven,perfect uitgevoerd.

Professioneel en netjes afgeleverd.

De kast is keurig en professioneel afgeleverd e; voldoet aa; onze wensen.