Top service en vakmanschap!

Wij zijn ontzettend blij en tevreden met onze op maat gemaakte wand-tv kast. Het is een echte eye-catcher in onze woonkamer nu. De service is top, de monteurs zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Kwalitatief uistekend, van ontwerp tot plaatsing.

Helemaal tevreden

Prima op tijd,, snel en zeer vakkundig gewerkt door de dames en alles weer keurig opgeruimd ! Zeer tevreden .

Heel mooi resultaat

Twee kledingkasten laten maken en ladekast. Resultaat is echt supermooi geworden. Aardige mensen en netjes gewerkt

In één woord: GEWELDIG !!

Vanaf de afspraak tot en met het plaatsen van de kast is alles perfect verlopen. Zelden zo goede service ervaren.

Zeer. .... zeer,... zeeeer tevreden!

Prachtig maatwerk en fijne verlopers en monteurs.

Tot in de puntjes tevreden

Vanaf het eerste contact t/m de oplevering van de kast; alles liep gesmeerd. Duidelijke en snelle terugkoppeling, prettig contact, medewerkers die weten waar ze het over hebben, niet anders dan zeer tevreden!

Kwaliteitskast voor een redelijke prijs

Prima kwaliteit /service

Waren wij hier maar eerder geweest !!

Na één groot debacle bij het plaatsen van een tweetal inbouwkasten door een andere leverancier, zijn wij op aanraden van vrienden bij Pinchetti in Ridderkerk terecht gekomen. Het was één openbaring van showroombezoek tot plaatsing.

Perfect team, mooie kast en de moeite waard om hier je kast te kopen.

Bij kopen al goed gevoel en goede prijs voor wat er geleverd is. Team man en vrouw kast in elkaar gezet en heel erg tevreden hierover.

Helemaal tevreden

Prima geholpen in de winkel Inmeten was goed en montage ook! Blij met het resultaat!

Goed geholpen, mooie prijs, prima installatie.

Zie mijn ervaring in één zin. Betreft overigens alleen een schuifwand, zonder kasten.

Prachtige kast, keurig gewerkt

Ontzettend mooie kast geleverd en keurig gemonteerd!

Eenvoudig, snel geregeld en super mooi

Fijn adviesgesprek en snel de juiste kast gevonden! Zeer vakkundig en goed geplaatst

uitmuntend bedrijf

Na eerder te zijn opgelicht door een kastenbedrijf kwamen we bij Rene, we hebben ervaren dat er de tijd werd genomen, meegedacht, en opties gegeven zodat we tot een perfect uitresultaat kwamen. Toen werd de kast gemonteerd en geplaatst door zeer ervaren jongens die nog opties gaven, meedachten en na perfectie plaatsing alles netjes en schoon achterlieten. Ik kan niet anders zeggen dat dit het bedrijf moet zijn als je een kast wilt hebben. Mijn complimenten aan het hele bedrijf.

Betrouwbaar en perfecte uitvoering

Alles top uitgevoerd zoals besproken.

Goede begeleiding aankoop en efficiënte montage

Wederom een prima ervaring

Veertien jaren geleden kochten wij 3 kastenwanden en we besloten onlangs hier wat wijzigingen en uitbreidingen in aan te brengen. Er werd gezamenlijk een hele mooie oplossing voor onze wensen bedacht. Inmiddels is het werk uitgevoerd en we zijn zeer tevreden met het resultaat. De service was weer geweldig!!

mooi bedrijf

mooi bedrijf

optimaal

zeer professioneel aangepakt, vooraf goede begeleiding en info en plaatsen op zeer nette manier.

Vriendelijk, bekwaam personeel. Vanaf het moment van samenstellen, het inmeten en de uiteindelijke plaatsing is alles heel goed verlopen. Uitstekend bedrijf die ik zeker kan aanraden. Wij genieten weer van een perfect geplaatste kasten wand.

Hele goede ervaring met Pinchetti & Van Caem

Top kast gekregen, mooie uitvoer en opbouw, erg tevreden over het resultaat, je koopt een kwaliteit kast. Het enige nadeel waarom ik geen 10 heb gegeven is dat we een eerste afspraak gemaakt hadden en deze niet in hun agenda genoteerd stond. Gelukkig was een medewerker zo vriendelijk om ons te woord te staan nadat zijn vorige afspraak klaar was. Telefonisch bereik is ook wat minder.

Beste mevrouw Bosch, Hartelijk dank voor uw review. We zullen deze verbeterpunten zeker oppakken! Team Pinchetti & van Caem

Leuk en gezellig personeel. Goede communicatie en afspraak = afspraak

zie boven.

Geweldig werk geleverd en service gericht vriendelijk personeel!

Heel goed geholpen bij het samenstellen van de kastenwanden. Communicatie is uitstekend. Komen hun afspraken na en het resultaat is prachtig. We prijzen dit bedrijf aan!

Uitstekende dienstverlening en mooie kast geplaatst

De communicatie met Pinchetti & Van Caem verliep soepel en snel. De kast is conform afspraak geleverd en geplaatst. Wat betreft de details van de kast is op prettige wijze meegedacht.