Helemaal top

Vriendelijke verkoper, goede ideeen, denkt mee met de klant super personeel. Gaan keurig te werk, netjes rustig en voorzichtig Prima eindresultaat.. helemaal blij

Goeie service

Werken netjes Ruimen troep op Zijn beleeft.

Goede kwaliteit

Heel veel opbergruimte. Ideaal tot het plafond dicht hoef niet meer bovenop de kast te stoffen.

Prettige ervaring & alles oké

Alles is goed uitgevoerd en het ziet er prachtig uit. De mensen hebben goed werk geleverd en zijn sympathiek. We zijn zeer tevreden

Goede service, goede kwaliteit

Geweldige service en super mooi resultaat!

We zijn vanaf het begin heel persoonlijk en goed geholpen. Ook werd van te voren gezegd dat de levertijd 6 maanden zou zijn. Dat was een lange tijd, maar het is het wachten waard geweest!! Kasten op maat zijn tegenwoordig niet goedkoop, maar hier krijg je wel waar voor je geld.

Drie maatwerkkasten geplaatst, supermooi geworden!

We hebben 3 schuifdeurkasten laten plaatsen in een mooie kleur grijs met ‘luxe’ deuren. In de bijkeuken is op deze manier de wasmachine mooi weggewerkt achter de kastdeuren. In de slaapkamer is een kast voor een schuine wand geplaatst. Ondanks wat uitdagingen (vloer en plafond niet waterpas, wegwerken van een nisje) is de kast prachtig geworden. Tot slot nog een kast laten plaatsen in de tweede slaapkamer. Goed om te zien dat bij Pinchetti vrouwelijke verkopers, monteurs en inmeters werken. Dat zie je niet vaak in zo’n ‘mannenwereld’.

Mooie kast en hele aardige klantvriendelijke mensen

Mooie kast en hele aardige klantvriendelijke mensen, die gewend zijn aan kasten verkopen, maken en plaatsen. Goed advies, past perfect. En alles tegen een volop concurrerende prijs van de bouwmarkten. Alleen de levertijd is wel iets langer. Hierbij aanbevolen!

Keurige service, van showroomgesprek tot plaatsing.

Keurige service. Van aan de start van onze oriëntatie op een kastenwand vriendelijk en deskundig geholpen in de showroom tot aan de uitvoering. Twee jonge mannen, beleefd en vriendelijk. Netjes gewerkt zonder ons in huis te storen. Zelfs achter zich de rommel opgeruimd en gestofzuigd. Complimenten. Resultaat twee prachtige kastenwanden waar wij heel blij mee zijn. Nogmaals bedankt!

Fantastisch, van begin. tot eind.

Mooie schuifdeurkast, goed geplaatst.

Na zoektocht uitgekomen bij Pinchetti en Van Caem. Mooi bedrijf, eigen fabriek. Zij konden de deuren leveren met de omlijsting die we wilden. Wel even geduld hebben met plaatsen, 3 maanden wachttijd, maar dat wisten we. Nette werkers die de kast hebben geplaatst. Wij zijn heel tevreden.

Top ervaring. Top verkoop, planning, installatie en service.

We zijn erg tevreden over hoe dit traject is gegaan vanaf advies via opmeten tot levering. De mannen die kwamen plaatsen waren super netjes, zowel qua omgangsvormen, sociaal als qua werken. Echt super strak uitgevoerd. Het is niet vanzelfsprekend dat er thuis bij je netjes wordt gewerkt en de boel ook nog goed achter wordt gelaten. Kortom, heel profi gedaan. Echt top. Dat geeft een goed gevoel over de aanschaf. De kast is van een uitstekende kwaliteit. Dus nogmaals, bedankt, we gaan van de kast genieten. Zal vast niet de eerste keer zijn dat jullie deze feedback krijgen, maar wilde het toch graag delen.

Perfect verlopen

De uitleg, de planning, de plaatsing van de kasten is helemaal goed verlopen. Vriendelijke mensen en netjes gewerkt en opgeruimd.

Top vakmensen

Hele vriendelijke jonge mensen...die met passie 2 kasten in elkaar gezet hebben... Werkten nauwgezet..en ruimden rommel zoveel mogelijk op

Super bedrijf met geweldige kwaliteit

Van begin tot eind helpen ze je tot een mooi resultaat. Kwaliteit en alles is mogelijk staan hoog in het vaandel

Excellente service, oog voor detail!

Prettige ervaring waar met name de communicatie, oog voor detail, service en vakkundige plaatsing opvalt. Custom made kasten laten plaatsen met toch wel een uitdaging qua vloer en muren aangezien deze niet recht liepen. Ervaring is dat ze doen wat ze beloven. We zijn blij met een sterke aanbeveling!

Alles op tijd geleverd en keurig gemonteerd. Zeer tevreden met het eind resultaat.

Professioneel en gewoon top!! Alles is vlekkeloos verlopen, ik heb nu een prachtige schuifdeurkast!

Zeer vakkundig en snelle montage. De kasten zijn prachtig en een pronkstuk voor je woning

Uitstekend!

Een uitstekende winkel ervaring. Na het maken van een afspraak werd door Anne alle tijd genomen voor ons. Er werd goed geluisterd naar wat we nodig hebben en prima adviezen gegeven. De monteurs zijn nette werkers, die met kwaliteitsmaterialen een prachtige garderobekast hebben gemonteerd en daarna alles spik en span hebben opgeruimd. De schuifdeuren lopen zeer mooi en soepel, zo ook de uittrekbare spiegel. En de rest van de indeling van de kast: een ruim hanggedeelte voor de jassen, prachtige schoenenvakken en extra vakjes voor hondenriem en paraplubak en bovenin voor tuinstoellussens. Het resultaat is een prachtige garderobekast in de nis in onze hal.

Prachtig

Goede communicatie voor het plaatsen en de kasten zijn heel vakkundig in elkaar gezet door keurige medewerkers

buitengewoon

vanaf het moment dat we binnen stapte en werden geholpen door Anne Hardenbol hadden we er een goed gevoel bij en dat is uitgekomen. prima kwaliteit. montage gedaan door vakkundige mensen die zeer netjes en secuur werkte.

Prachtige kasten

Leveren schitterend werk af, zijn zeer medewerkend en het personeel wat plaatst werkt ook super secuur !! Heel blij met dit mooie bedrijf

perfect geregeld

we zijn erg tevreden met de service en kasten

Goede kwaliteit en mooie kasten

Vakkundige meubelmakers (waarvan 1 vrouw die haar mannetje staat:-)). Vriendelijk, werken netjes, overleggen als dat nodig is en ruimen alles weer netjes op.