perfect geregeld

we zijn erg tevreden met de service en kasten

Goede kwaliteit en mooie kasten

Vakkundige meubelmakers (waarvan 1 vrouw die haar mannetje staat:-)). Vriendelijk, werken netjes, overleggen als dat nodig is en ruimen alles weer netjes op.

Super goed bedrijf

Zeer goed geholpen en geadviseerd. Daarna is de kast perfect ingemeten. Eindresultaat is echt zo mooi. Past perfect, kwaliteit is super en ziet er echt heel erg mooi uit. Onze kast is het pronkstuk van de kamer geworden.

Alles kasten netjes opgeleverd plus afval zelf afgevoerd.

Het zijn prachtige kasten geworden echt vakmensen heel blij mee.

Zowel in de voorbereiding als de uitvoering prettig geholpen en een mooie kast afgeleverd. Aan te bevelen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De inbouwkasten zijn conform afspraak geleverd en zonder beschadigingen geplaatst. Zeer vakkundig personeel!

Zeer goede service snel en vakkundig

Zowel tijdens het uitzoeken van de kasten als tijdens het plaatsen zeer goed geholpen met een goed advies en uitleg.

Altijd mooie kwaliteit zeer professionele medewerkers . Top service denken goed met je mee, al meerdere keren kasten laten plaatsen altijd super tevreden.

De inbouwkasten zijn fantastisch!

Vriendelijk en ervaren personeel die in twee dagen tijd twee mooie kasten neerzetten. Zeer tevreden.

De inloopkast is echt een plaatje geworden

Ik heb vorig jaar contact gezocht met Pinchetti & Van Caem. Vanaf ontwerp tot realisatie van de inloopkast zijn wij vriendelijk en goed geholpen. We hebben vooraf een mooie vooraanzicht tekening gehad, zodat we wisten hoe de kast eruit kwam te zien. Pinchetti & Van Caem denkt goed mee qua doorloopruimtes en wat handig is qua maten. De montage verliep ook netjes en vlot. Het eindresultaat is prachtig geworden!

Uitstekend werk geleverd

De kast is keurig geplaatst en de monteurs waren ook heel netjes. Alles is volgens afspraak verlopen.

Perfecte service!

Uitstekende informatie in de winkel mbt alle mogelijkheden. Geheel vrijblijvend, totaal niet opdringerig. Plaatsen vd kast ging helemaal prima door 2 bekwame en zeer beleefde medewerkers. Perfect geplaatst!

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen. Jongens die de kast kwamen plaatsen waren erg netjes bekwaam en vriendelijk. Zeer tevreden.

Mooie kledingkast

Erg prettig ontvangen en behandeld in de showroom. Voordat de meting plaatsvond hadden we nog een wijziging die zonder meer ingepast kon worden. Daarna werd nog contact gezocht bij een kleine wijziging. Steeds zeer meedenkend en flexibel. De montage werd perfect en heel netjes gedaan door een jongedame en jongeman tot alles keurig gesteld was. Wij zijn erg blij met het resultaat!

We zijn erg tevreden , vanaf de eerste bezoek in de showroom tot met het plaatsen. Iedereen is professioneel en zeer vriendelijk. Op de dag van plaatsen kwamen ze netjes op tijd. De kasten zijn netjes geplaatst en alle vuil opgeruimd. De kwaliteit ziet er top uit.

prima ervaring

Mooie kast, op de afgesproken datum geplaatst, alles goed geregeld. Na een mailtje dat een deur niet lekker open en dicht ging werd er direct gereageerd en verholpen. Goede service !

Supergoed bedrijf, perfecte kast

Van a tot z tevreden. Duidelijke afspraken en ontwerp gemaakt en gevolgd door een plaatsing met vakmanschap.

Heel prettig!

Voor de 2 de keer kasten en een werktafel laten plaatsen. Wij zijn weer heel erg tevreden en blij met het resultaat. En wat ook niet onbelangrijk is, door keurig en netjes personeel werd er gewerkt. Dus voor ons een dikke 10!

Super tevreden met onze nieuwe kast. Monteurs waren prima op tijd en de kast werd geplaatst zoals afgesproken. Echt vakmensen!!

Geweldig bedrijf met geweldige mensen!

Persoonlijk, vriendelijk, klantgericht en professioneel! Kwaliteit van de kast is ook top!

Heel goed/netjes gewerkt en gemaakt wat wij wilde

Van A tot Z goed geregeld, en dat voor betaalbare prijzen!

Goed geholpen tijdens de eerste afspraak, het inmeten en plaatsen allemaal keurig verlopen. Ontzettend blij met de schuifdeurkast.

Uitstekend werk geleverd!

Op de zolder zijn twee op maat gemaakte kasten geïnstalleerd en de monteurs hebben geweldig werk verricht omdat de kasten er erg goed uitzien. Tijdens het proces vroegen ze soms hoe ik de kast precies wilde hebben. Gelukkig kon ik gewoon thuis blijven werken terwijl zij de kasten in elkaar zetten. Toen ze klaar waren, hebben ze alles netjes opgeruimd en ik ben erg tevreden met het resultaat.

Een jongedame en jongeman kwamen onze kasten plaatsen. De kasten zijn erg mooi geworden. Jongeman en jongedame waren niet alleen vakkundig maar ook zeer vriendelijk en werkten snel. Na afloop alles keurig opgeruimd en gestofzuigd. Een dikke duim!!!

Helemaal top!

Wordt goed meegedacht en geluisterd naar de klant. Helemaal top! Afspraken worden ook goed nagekomen overigens

Noordenweg 1416 2984AG Ridderkerk

(0180) 424 875