Slecht

Begin maart matras voor wiegje besteld. Na 6 weken niets gehoord zelf maar gebeld bleek de mal zoek... opnieuw mal verstuurd, daarna duurde dit ook nog super lang. Meerdere malen bellen helaas wordt er niet of nauwelijks gereageerd op mails en of telefoon. Uit eindelijk wist ik de levercier te achterhalen deze gebeld en hebben er voor gezorgd dat mijn matrasje nu wel binnen is. Kidzzz neemt nog steeds geen telefoon op zelfs niet als mijn vriend vraagt terug te bellen!! Matrasjes worden gemaakt bij the bed in Dinxperlo!

Geen communicatie, betalingsherinneringen voor gecancelde order

Al maanden proberen we in contact te komen met dit bedrijf. Maar komt geen enkele reactie vanuit hun. We hadden een vloerkleed besteld die maar niet geleverd werd. Daarop de bestelling geannuleerd. Nu, maanden later, blijven we betalingsherinneringen krijgen. En er is nog steeds geen communicatie met hun mogelijk. Als ik ze 0 sterren zou kunnen geven zou ik dat doen. Het is echt belachelijk dat ze niet reageren!!

Ik krijg geen contact met de klantenservice

Geen contact met ze te krijgen, klarna lukt het ook niet. Product nooit ontvangen maar wel betalingsverzoeken blijven sturen. Het zijn oplichters.

Slecht

Eind maart een bestelling gedaan van een wieg matras. Tot op heden niets mogen ontvangen of vernemen. Geen reacties op e-mails of telefoon. Zeer slecht. Wil graag weten of het nog geleverd wordt of dat ik halsoverkop ergens iets anders moet bestellen.

Zeer slecht!

Op 7-4-2020 een kussen besteld voor mijn dochtertje, Tot op heden heeft uitlevering van deze bestelling niet plaatsgevonden. Daarbij krijg ik geen reacties op mijn mailberichten en is de firma telefonisch niet bereikbaar. Dus helaas niet aan te bevelen.

Alles binnen gekregen precies zoals besteld en sneller dan verwacht.

Zeer slechte ervaring

Om te beginnen heb ik veel langer moeten wachten op een deel van mijn bestelling dan werd aangegeven op de site. Toen ik via een bericht in mijn account vroeg wanneer mijn bestelling kwam kreeg ik een weinig klantvriendelijk antwoord. Vervolgens werd mijn matras veel later dan de beloofde termijn geleverd en de communicatie over de levering was ook ronduit slecht. Ik heb nog in mijn account (wat volgens alle mails de meest efficiënte manier is om te communiceren) gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten, maar ik heb nooit meer een reactie gehad op mijn berichten in mijn account. Het eerste deel van mijn bestelling was overigens ook niet juist, want ik kreeg een ander dekbed dan ik besteld had. De kleur van het hoeslaken dat ik besteld heb komt niet overeen met de aanduiding op de site. Het matras was alleen in plastic verpakt wat ook deels gescheurd was en de bezorger vroeg zich af wat voor bedrijf het was, omdat het geen goede manier van verpakken is.

Betrouwbaar, vriendelijk en snel

Na een negatieve ervaring met een andere webwinkel heb ik contact gezocht met Kim van Kidzzz. Zij reageerde snel en met begrip. De bestelling heb ik razendsnel ontvangen, het persoonlijke contact heb ik enorm gewaardeerd! Dankjewel Kim.

Erg blij met de matrassen van Kidzzz

Wij zijn erg tevreden over de baby- en peutermatrassen die we bij Kidzzz besteld hebben. Onze kids slapen er heerlijk op! Niet te hard, niet te zacht, precies goed.

Bijzonder kwalitatief

Matrasje op maat paste niet alleen perfect, maar is ook enorm mooi gemaakt zn afgewerkt. We zijn heel erg tevreden, zowel over ons matrasje als de vlotte en correcte afhandeling.

Vriendelijke klantenservice

Had een matras van kidzzz besteld bij bol.com binnen 5 werkdagen moest hij er zijn. Na 11 dagen werd zonder pardon de bestelling geannuleerd. Reden: niet meer leverbaar. Klacht ingediend bij bol.com en opnieuw besteld bij kidzzz zelf. Ter compensatie heeft kidzzz mij een matrashoes toegestuurd ter compensatie. hierover hebben ,e netjes gebeld om het op te lossen

Goede klantenservice

Sebra bed was beschadigd en dit werd snel en netjes voor ons opgelost.

Goed / Snel / Kwaliteit

Goed / Snel / Kwaliteit

Zo blij met mijn bedhuisje

Wilde een bedhuisje maar was er nog niet uit welk type. Vriendelijke medewerker telefonisch advies gehad hierover gehad en was er fijn. Het bed is geleverd en direct slaap klaar gemaakt. Helemaal blij met het bestelde bed. Bedankt voor de fijne service

Pluspunten

Peutermatras voor mijn zoontje binnengekregen en slaapt er heerlijk op. Super kwaliteit en afwerking. Erg blij mee. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt voor het goede advies en service.

Pluspunten

Kwaliteit matrassen zijn super! Mijn dochtertje slaapt hier nu al ruim 2,5 jaar op en nog steeds geen kuilen in het matras. Nu voor ons zoontje ook een ledikantmatras gekocht. Naast de kwaliteit ook een zeer goede service. Echt aan te bevelen! Wij zullen de volgende keer hier ook zeker weer een matras kopen.

Pluspunten

Afgelopen week is het bedhuisje geleverd. Erg fijne bezorging en perfecte montage. Heel blij mee:-) Bedankt voor de goede service

Pluspunten

Goede service, plezierige communicatie en top kwaliteit!

Pluspunten

Perfecte service. En vragen worden meteen afgehandeld. Echt een aanrader.

Pluspunten

Overzichtelijke site met leuke producten en worden ook mooi verpakt! Super :-)

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service. Nette bezorging.

Geen. Alles was naar wens.

Pluspunten

Goede Kwaliteit !

Pluspunten

Kidzzz matras is echt van top kwaliteit. Heb in de winkel geen betere matras kunnen vinden dan hier.

Pluspunten

De website is duidelijk. Ik had het product de volgende dag al in huis.