Betrouwbaar, vriendelijk en snel

Na een negatieve ervaring met een andere webwinkel heb ik contact gezocht met Kim van Kidzzz. Zij reageerde snel en met begrip. De bestelling heb ik razendsnel ontvangen, het persoonlijke contact heb ik enorm gewaardeerd! Dankjewel Kim.

Erg blij met de matrassen van Kidzzz

Wij zijn erg tevreden over de baby- en peutermatrassen die we bij Kidzzz besteld hebben. Onze kids slapen er heerlijk op! Niet te hard, niet te zacht, precies goed.

Bijzonder kwalitatief

Matrasje op maat paste niet alleen perfect, maar is ook enorm mooi gemaakt zn afgewerkt. We zijn heel erg tevreden, zowel over ons matrasje als de vlotte en correcte afhandeling.

Vriendelijke klantenservice

Had een matras van kidzzz besteld bij bol.com binnen 5 werkdagen moest hij er zijn. Na 11 dagen werd zonder pardon de bestelling geannuleerd. Reden: niet meer leverbaar. Klacht ingediend bij bol.com en opnieuw besteld bij kidzzz zelf. Ter compensatie heeft kidzzz mij een matrashoes toegestuurd ter compensatie. hierover hebben ,e netjes gebeld om het op te lossen

Goede klantenservice

Sebra bed was beschadigd en dit werd snel en netjes voor ons opgelost.

Goed / Snel / Kwaliteit

Goed / Snel / Kwaliteit

Zo blij met mijn bedhuisje

Wilde een bedhuisje maar was er nog niet uit welk type. Vriendelijke medewerker telefonisch advies gehad hierover gehad en was er fijn. Het bed is geleverd en direct slaap klaar gemaakt. Helemaal blij met het bestelde bed. Bedankt voor de fijne service

Pluspunten

Peutermatras voor mijn zoontje binnengekregen en slaapt er heerlijk op. Super kwaliteit en afwerking. Erg blij mee. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt voor het goede advies en service.

Pluspunten

Kwaliteit matrassen zijn super! Mijn dochtertje slaapt hier nu al ruim 2,5 jaar op en nog steeds geen kuilen in het matras. Nu voor ons zoontje ook een ledikantmatras gekocht. Naast de kwaliteit ook een zeer goede service. Echt aan te bevelen! Wij zullen de volgende keer hier ook zeker weer een matras kopen.

Pluspunten

Afgelopen week is het bedhuisje geleverd. Erg fijne bezorging en perfecte montage. Heel blij mee:-) Bedankt voor de goede service

Pluspunten

Goede service, plezierige communicatie en top kwaliteit!

Pluspunten

Perfecte service. En vragen worden meteen afgehandeld. Echt een aanrader.

Pluspunten

Overzichtelijke site met leuke producten en worden ook mooi verpakt! Super :-)

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service. Nette bezorging.

Geen. Alles was naar wens.

Pluspunten

Goede Kwaliteit !

Pluspunten

Kidzzz matras is echt van top kwaliteit. Heb in de winkel geen betere matras kunnen vinden dan hier.

Pluspunten

De website is duidelijk. Ik had het product de volgende dag al in huis.

Pluspunten

Pluspunten

Goede Informatie. Flexibel. Gewoon toppie. Zeer snelle levering

Pluspunten

het is de moeite waard om op deze site te bestellen . Het is zeer ordelijk en volledig.

Pluspunten

Snelle service. Alles perfect verpakt. Bestelling aanpassen geen probleem. Klasse!

Pluspunten

Onze eerste bestelling via dit bedrijf en geen klachten! Besteld en afgeleverd zoals beloofd en geschreven. Keep up the good work!

Pluspunten

Makkelijk online bestelsysteem, tijdige en correcte levering.

Pluspunten

Vlotte afhandeling van mijn bestellling

Pluspunten

Ik ben heel fijn en goed geholpen bij het maken van de keuze voor het matras van ons zoontje. Gekozen voor koudschuimmatras. Het is echt een aanrader. Top service!!

Ik heb geen mailtje gehad van verzending maar ik was in ieder geval blij verrast dat het matras al geleverd werd.

Over Kidzzz