Vriendelijke klantenservice

Had een matras van kidzzz besteld bij bol.com binnen 5 werkdagen moest hij er zijn. Na 11 dagen werd zonder pardon de bestelling geannuleerd. Reden: niet meer leverbaar. Klacht ingediend bij bol.com en opnieuw besteld bij kidzzz zelf. Ter compensatie heeft kidzzz mij een matrashoes toegestuurd ter compensatie. hierover hebben ,e netjes gebeld om het op te lossen

Goed / Snel / Kwaliteit

Goed / Snel / Kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zo blij met mijn bedhuisje

Wilde een bedhuisje maar was er nog niet uit welk type. Vriendelijke medewerker telefonisch advies gehad hierover gehad en was er fijn. Het bed is geleverd en direct slaap klaar gemaakt. Helemaal blij met het bestelde bed. Bedankt voor de fijne service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Peutermatras voor mijn zoontje binnengekregen en slaapt er heerlijk op. Super kwaliteit en afwerking. Erg blij mee. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt voor het goede advies en service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteit matrassen zijn super! Mijn dochtertje slaapt hier nu al ruim 2,5 jaar op en nog steeds geen kuilen in het matras. Nu voor ons zoontje ook een ledikantmatras gekocht. Naast de kwaliteit ook een zeer goede service. Echt aan te bevelen! Wij zullen de volgende keer hier ook zeker weer een matras kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afgelopen week is het bedhuisje geleverd. Erg fijne bezorging en perfecte montage. Heel blij mee:-) Bedankt voor de goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, plezierige communicatie en top kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service. En vragen worden meteen afgehandeld. Echt een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site met leuke producten en worden ook mooi verpakt! Super :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service. Nette bezorging.

Geen. Alles was naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede Kwaliteit !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kidzzz matras is echt van top kwaliteit. Heb in de winkel geen betere matras kunnen vinden dan hier.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De website is duidelijk. Ik had het product de volgende dag al in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede Informatie. Flexibel. Gewoon toppie. Zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het is de moeite waard om op deze site te bestellen . Het is zeer ordelijk en volledig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Alles perfect verpakt. Bestelling aanpassen geen probleem. Klasse!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onze eerste bestelling via dit bedrijf en geen klachten! Besteld en afgeleverd zoals beloofd en geschreven. Keep up the good work!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk online bestelsysteem, tijdige en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte afhandeling van mijn bestellling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben heel fijn en goed geholpen bij het maken van de keuze voor het matras van ons zoontje. Gekozen voor koudschuimmatras. Het is echt een aanrader. Top service!!

Ik heb geen mailtje gehad van verzending maar ik was in ieder geval blij verrast dat het matras al geleverd werd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een superservice, ze denken met je mee en verzending was ook megasnel; in twee dagen onze bestelling in Zuid-Frankrijk! En uiteraard goede spullen, maar daar waren wij al mee bekend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vanaf het eerste contact erg positief ervaren. Zeer vriendelijke medewerkers. Heb diverse medewerkers gesproken allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Afspraken worden nagekomen. Bestelling altijd volgende dag bezorgd. Zelfs op zaterdag. Super service. Website duidelijk en overzichtelijk kortom prettig bedrijf die hun afspraken na komen. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondersteuning en telefonische begeleiding heel goed. Alles wordt eenvoudig en duidelijk weer gegeven op de site. Zeer tevreden over de snelle levering. Voor mij was het allemaal ok.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering naar België en zeer klantvriendelijke communicatie alvorens het pakket word geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Kidzzz

Filter op Taal