Bestelling niet geleverd, na lange tijd stilte uiteindelijk geld terug

Babymatrasje besteld, maar werd niet geleverd. Na enige tijd stilte en geen reactie op berichten, is bestelling toch geannuleerd en geld terug gestort. Dus uiteindelijk wel fijn dat ze het hebben opgelost.

Zeer slecht

In februari een bedje besteld, maar nog niks ontvangen, maar erger nog er is geen contact te krijgen. Nemen de telefoon niet op en beantwoorden geen e-mails of berichten. Had ik deze berichten maar gelezen voordat ik ging bestellen.

Slecht contact mee te krijgen

Sebra bedje á 895 EUR hier besteld, levertijd zou 6-8 weken zijn, na 8 weken contact op proberen te nemen, bellen, Instagram, allemaal onbereikbaar. Hierna maar eens reviews opgezocht, die beloofden niet veel goed. Na wat research erachter gekomen dat de directeur onder de naam Wholefish BV handelt, waar ook Koicentrum Sneek onder valt. Hierop klantenservice van Koicentrum Sneek gebeld en toen direct de directeur aan de lijn gekregen. Die kwam met allerlei argumenten dat we teruggemaild zouden zijn (wat gewoon niet waar was) en dat het geld binnen 3 werkdagen teruggestort zou zijn. Dit is dus ook mijn tip aan alle mensen die de klantenservice van Kidzzz niet kunnen bereiken, bel de klantenservice van Koicentrum Sneek!

Waardeloos

Een paar jaar geleden heb ik een aantal keer besteld bij Kidzzz. Prima leveringen en heel goede producten. Daarom geen reviews gecheckt voor de bestelling dit jaar. Bestelling is voor 1/3 geleverd. Verkeerd product, de rest nog steeds niet gehad. Via geen enkele weg zijn deze mensen te bereiken. Erg vervelend als je vooraf betaald.

Helft bestelling niet geleverd, wel betaald. Klantenservice onbereikbaar

De helft van de bestelling wordt niet geleverd (uiteraard wel betaald) en de klantenservice is gewoonweg onbereikbaar. Telefoon wordt weggedrukt, emails genegeerd. Oplichters!

SLECHT!!

Ik heb 4 jaar geleden bij Kidzzz besteld, niets aan de hand. Prima afhandeling. Ik had nu voor de jongste nieuwe dingen nodig en door de prettige ervaring van de vorige keer weer bij Kidzzz besteld. Had ik maar eerst recensies gelezen... Ik heb mijn bestelling gelijk betaald, maar geen betaalbevestiging oid gekregen. Ik heb al proberen te bellen en een paar berichten gestuurd, maar geen gehoor. Erg jammer, dat had anders gekunt.

Geen levering, geen contact

Onderstaande reviews zijn zeer herkenbaar. In september 2019 een hemeltje besteld en in juni 2020 nog steeds niet geleverd. Op verschillende manieren contact proberen te krijgen met dit bedrijf, maar ze reageren niet. Het hemeltje is betaald, maar het geld hebben we niet teruggestort gekregen.

Slecht

Krijg geen contact met dit bedrijf. Reageren niet op contactformulier. Niet via instagram. Telefoonnummer via google gevonden maar nemen niet op. Order is al betaald...

Geduld werd uiteindelijk beloond

Begin mei een matras op maat besteld en direct dezelfde dag de mal opgestuurd naar het aangegeven adres. Na een aantal dagen per mail geïnformeerd of de mal door Kidzzz was ontvangen. Helaas geen reactie (binnen de beloofde 24 uur), dit gold ook voor m'n poging via Instagram en hun eigen portaal. Later nogmaals geïnformeerd of er al duidelijkheid was over de datum van levering. Helaas geen reactie. Uiteindelijk na drie weken een vriendelijke en nette reactie ontvangen via mail dat de mal was ontvangen, het matras in productie en de verwachtte levertijd. Gewezen op de negatieve ervaring met betrekking tot de communicatie; het bedrijf was in overname waardoor dit zo is gelopen. Mijn inziens, ook gezien de overige reviews, wel prettig om dit via de website te communiceren en wat de impact is op de levertijd. Tevens wellicht een tip om een ontvangstbevestiging te versturen als de mal binnen is. Hierna is het daarentegen zoals beloofd verlopen; matras is in de genoemde week geleverd met een track & trace vooraf verstuurd. Het matras is van goede kwaliteit, maakt verwachtingen waar en past als gegoten. Dit maakt wel dat ik Kidzzz toch aanbeveel. Jammer dat de levertijd zes weken was in plaats van de beloofde 2 weken. Ons kindje is heel blij dat zijn matrasje eindelijk geleverd is en zal vannacht ongetwijfeld heerlijk slapen ;-)

Wat is er aan de hand?

Besteld Betaald Nog niks ontvangen na 6 weken Kidzzz niet te bereiken

Slecht

Begin maart matras voor wiegje besteld. Na 6 weken niets gehoord zelf maar gebeld bleek de mal zoek... opnieuw mal verstuurd, daarna duurde dit ook nog super lang. Meerdere malen bellen helaas wordt er niet of nauwelijks gereageerd op mails en of telefoon. Uit eindelijk wist ik de levercier te achterhalen deze gebeld en hebben er voor gezorgd dat mijn matrasje nu wel binnen is. Kidzzz neemt nog steeds geen telefoon op zelfs niet als mijn vriend vraagt terug te bellen!! Matrasjes worden gemaakt bij the bed in Dinxperlo!

Geen communicatie, betalingsherinneringen voor gecancelde order

Al maanden proberen we in contact te komen met dit bedrijf. Maar komt geen enkele reactie vanuit hun. We hadden een vloerkleed besteld die maar niet geleverd werd. Daarop de bestelling geannuleerd. Nu, maanden later, blijven we betalingsherinneringen krijgen. En er is nog steeds geen communicatie met hun mogelijk. Als ik ze 0 sterren zou kunnen geven zou ik dat doen. Het is echt belachelijk dat ze niet reageren!!

Ik krijg geen contact met de klantenservice

Geen contact met ze te krijgen, klarna lukt het ook niet. Product nooit ontvangen maar wel betalingsverzoeken blijven sturen.

Slecht

Eind maart een bestelling gedaan van een wieg matras. Tot op heden niets mogen ontvangen of vernemen. Geen reacties op e-mails of telefoon. Zeer slecht. Wil graag weten of het nog geleverd wordt of dat ik halsoverkop ergens iets anders moet bestellen.

Zeer slecht!

Op 7-4-2020 een kussen besteld voor mijn dochtertje, Tot op heden heeft uitlevering van deze bestelling niet plaatsgevonden. Daarbij krijg ik geen reacties op mijn mailberichten en is de firma telefonisch niet bereikbaar. Dus helaas niet aan te bevelen.

Alles binnen gekregen precies zoals besteld en sneller dan verwacht.

Zeer slechte ervaring

Om te beginnen heb ik veel langer moeten wachten op een deel van mijn bestelling dan werd aangegeven op de site. Toen ik via een bericht in mijn account vroeg wanneer mijn bestelling kwam kreeg ik een weinig klantvriendelijk antwoord. Vervolgens werd mijn matras veel later dan de beloofde termijn geleverd en de communicatie over de levering was ook ronduit slecht. Ik heb nog in mijn account (wat volgens alle mails de meest efficiënte manier is om te communiceren) gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten, maar ik heb nooit meer een reactie gehad op mijn berichten in mijn account. Het eerste deel van mijn bestelling was overigens ook niet juist, want ik kreeg een ander dekbed dan ik besteld had. De kleur van het hoeslaken dat ik besteld heb komt niet overeen met de aanduiding op de site. Het matras was alleen in plastic verpakt wat ook deels gescheurd was en de bezorger vroeg zich af wat voor bedrijf het was, omdat het geen goede manier van verpakken is.

Betrouwbaar, vriendelijk en snel

Na een negatieve ervaring met een andere webwinkel heb ik contact gezocht met Kim van Kidzzz. Zij reageerde snel en met begrip. De bestelling heb ik razendsnel ontvangen, het persoonlijke contact heb ik enorm gewaardeerd! Dankjewel Kim.

Erg blij met de matrassen van Kidzzz

Wij zijn erg tevreden over de baby- en peutermatrassen die we bij Kidzzz besteld hebben. Onze kids slapen er heerlijk op! Niet te hard, niet te zacht, precies goed.

Bijzonder kwalitatief

Matrasje op maat paste niet alleen perfect, maar is ook enorm mooi gemaakt zn afgewerkt. We zijn heel erg tevreden, zowel over ons matrasje als de vlotte en correcte afhandeling.

Vriendelijke klantenservice

Had een matras van kidzzz besteld bij bol.com binnen 5 werkdagen moest hij er zijn. Na 11 dagen werd zonder pardon de bestelling geannuleerd. Reden: niet meer leverbaar. Klacht ingediend bij bol.com en opnieuw besteld bij kidzzz zelf. Ter compensatie heeft kidzzz mij een matrashoes toegestuurd ter compensatie. hierover hebben ,e netjes gebeld om het op te lossen

Goede klantenservice

Sebra bed was beschadigd en dit werd snel en netjes voor ons opgelost.

Goed / Snel / Kwaliteit

Goed / Snel / Kwaliteit

Zo blij met mijn bedhuisje

Wilde een bedhuisje maar was er nog niet uit welk type. Vriendelijke medewerker telefonisch advies gehad hierover gehad en was er fijn. Het bed is geleverd en direct slaap klaar gemaakt. Helemaal blij met het bestelde bed. Bedankt voor de fijne service

perfect, zeker aan te bevelen