Zeer slechte ervaring

Om te beginnen heb ik veel langer moeten wachten op een deel van mijn bestelling dan werd aangegeven op de site. Toen ik via een bericht in mijn account vroeg wanneer mijn bestelling kwam kreeg ik een weinig klantvriendelijk antwoord. Vervolgens werd mijn matras veel later dan de beloofde termijn geleverd en de communicatie over de levering was ook ronduit slecht. Ik heb nog in mijn account (wat volgens alle mails de meest efficiënte manier is om te communiceren) gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten, maar ik heb nooit meer een reactie gehad op mijn berichten in mijn account. Het eerste deel van mijn bestelling was overigens ook niet juist, want ik kreeg een ander dekbed dan ik besteld had. De kleur van het hoeslaken dat ik besteld heb komt niet overeen met de aanduiding op de site. Het matras was alleen in plastic verpakt wat ook deels gescheurd was en de bezorger vroeg zich af wat voor bedrijf het was, omdat het geen goede manier van verpakken is.

Betrouwbaar, vriendelijk en snel

Na een negatieve ervaring met een andere webwinkel heb ik contact gezocht met Kim van Kidzzz. Zij reageerde snel en met begrip. De bestelling heb ik razendsnel ontvangen, het persoonlijke contact heb ik enorm gewaardeerd! Dankjewel Kim.

Erg blij met de matrassen van Kidzzz

Wij zijn erg tevreden over de baby- en peutermatrassen die we bij Kidzzz besteld hebben. Onze kids slapen er heerlijk op! Niet te hard, niet te zacht, precies goed.

Bijzonder kwalitatief

Matrasje op maat paste niet alleen perfect, maar is ook enorm mooi gemaakt zn afgewerkt. We zijn heel erg tevreden, zowel over ons matrasje als de vlotte en correcte afhandeling.

Vriendelijke klantenservice

Had een matras van kidzzz besteld bij bol.com binnen 5 werkdagen moest hij er zijn. Na 11 dagen werd zonder pardon de bestelling geannuleerd. Reden: niet meer leverbaar. Klacht ingediend bij bol.com en opnieuw besteld bij kidzzz zelf. Ter compensatie heeft kidzzz mij een matrashoes toegestuurd ter compensatie. hierover hebben ,e netjes gebeld om het op te lossen

Goede klantenservice

Sebra bed was beschadigd en dit werd snel en netjes voor ons opgelost.

Goed / Snel / Kwaliteit

Goed / Snel / Kwaliteit

Zo blij met mijn bedhuisje

Wilde een bedhuisje maar was er nog niet uit welk type. Vriendelijke medewerker telefonisch advies gehad hierover gehad en was er fijn. Het bed is geleverd en direct slaap klaar gemaakt. Helemaal blij met het bestelde bed. Bedankt voor de fijne service

Pluspunten

Peutermatras voor mijn zoontje binnengekregen en slaapt er heerlijk op. Super kwaliteit en afwerking. Erg blij mee. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt voor het goede advies en service.

Pluspunten

Kwaliteit matrassen zijn super! Mijn dochtertje slaapt hier nu al ruim 2,5 jaar op en nog steeds geen kuilen in het matras. Nu voor ons zoontje ook een ledikantmatras gekocht. Naast de kwaliteit ook een zeer goede service. Echt aan te bevelen! Wij zullen de volgende keer hier ook zeker weer een matras kopen.

Pluspunten

Afgelopen week is het bedhuisje geleverd. Erg fijne bezorging en perfecte montage. Heel blij mee:-) Bedankt voor de goede service

Pluspunten

Goede service, plezierige communicatie en top kwaliteit!

Pluspunten

Perfecte service. En vragen worden meteen afgehandeld. Echt een aanrader.

Pluspunten

Overzichtelijke site met leuke producten en worden ook mooi verpakt! Super :-)

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service. Nette bezorging.

Geen. Alles was naar wens.

Pluspunten

Goede Kwaliteit !

Pluspunten

Kidzzz matras is echt van top kwaliteit. Heb in de winkel geen betere matras kunnen vinden dan hier.

Pluspunten

De website is duidelijk. Ik had het product de volgende dag al in huis.

Pluspunten

Pluspunten

Goede Informatie. Flexibel. Gewoon toppie. Zeer snelle levering

Pluspunten

het is de moeite waard om op deze site te bestellen . Het is zeer ordelijk en volledig.

Pluspunten

Snelle service. Alles perfect verpakt. Bestelling aanpassen geen probleem. Klasse!

Pluspunten

Onze eerste bestelling via dit bedrijf en geen klachten! Besteld en afgeleverd zoals beloofd en geschreven. Keep up the good work!

Pluspunten

Makkelijk online bestelsysteem, tijdige en correcte levering.

Pluspunten

Vlotte afhandeling van mijn bestellling